Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=создание учебников<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Горошкіна, Олена (доктор педагогічних наук; професор; Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка).
    Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 25-32. - Бібліографія : С.32 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный практикум -- комунікативний практикум -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна особистість -- підручники української мови -- профильное обучение -- профільне навчання -- создание учебников -- старшие классы -- старші класи -- створення підручників -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка -- шкільні підручники -- школьные учебники -- языковая личность
Анотація: Визначено загальноосвітні, виховні й практичні завдання навчання української мови в профільних 10-11 класах рівня стандарту. Розкрито зміст і структуру підручників, їхні функції й наведено ілюстративний матеріал.


Дод.точки доступу:
Пентилюк, Марія

Знайти схожі

2.


    Пономаренко, Ангеліна (кандидат філологічних наук; провідний науковий співробітник відділу української філології ННДІУВІ).
    Конкурс підручників: ad fontes [Текст] / А. Пономаренко // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 249-252 : табл. - Бібліогр.: с. 252. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 63.2(4 Укр)
Рубрики: Джерелознавство. Допоміжні (спеціальні) історичні дисципліни, 1918 р.
   Источниковедение. Вспомогательные (специальные) исторические дисциплины, 1918 г.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
історія України -- освіта -- підручники -- підручникотворення -- конкурси підручників -- історичні джерела -- історія освіти -- история Украины -- образование -- учебники -- создание учебников -- конкурсы учебников -- исторические источники -- история образования
Анотація: Розглядається книга "Рецензії на шкільні підручники, які розглянуті в спеціальних комісіях при Міністерстві освіти по 1 липня 1918 р. з додатком проспектів шкільних підручників різних видавництв" як джерело з історії освіти України і історії українського книгодрукування. Автор статті також порівнює описану у книзі процедуру рецензування шкільних підручників з сучасними конкурсами підручників.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Рецензії на шкільні підручники, які розглянуті в спеціяльних комісіях при Міністерстві освіти по 1 липня 1918 р. з додатком проспектів шкільних підручників різних видавництв \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (18.07.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Єрмоленко, Світлана (доктор філологічних наук; професор; член-кореспондент НАН України).
    Концепція створення підручників "Українська мова" для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів / С. Єрмоленко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 61-65. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.202.15
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
підручники для загальносвітніх шкіл -- учебники для общеобразовательных школ -- українська мова -- мотивація навчання -- 5 клас -- 6 клас -- 7 клас -- 8 клас -- 9 клас -- створення підручників -- украинский язык -- мотивация обучения -- создание учебников
Анотація: Розглянуто процес підручникотворення в Україні.


Знайти схожі

4.


    Лелюх, Інна (аспірант Черкаського національного унверситету імені Богдана Хмельницького).
    Загальнотеоретичні засади шкільної літературної освіти в педагогічній спадщині Ніли Волошиної / І. Лелюх // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 23-27. - Бібліограф. : С.27 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературное образование -- літературна освіта -- межпредметные связи -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- міжпредметні зв'язки -- науковці-методисти -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- підручник української літератури -- создание учебников -- створення підручників -- украинская литература -- українська література -- учебник украинской литературы -- ученые-методисты -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Проаналізовано теоретичні засади шкільної літературної освіти, розроблені в працях Н. Волошиної. Розкрито питання вивчення літератури у зв'язку з іншими видами мистецтва, застосування міжпредметних зв'язів, упровадження новаторських ідей, створення підручників.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосиповна (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент АПН України ; 1940-2010) \о ней\

Знайти схожі

5.


    Повхан, Катерина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Урахування результатів порівняльного аналізу як один із методів побудови підручників української мови для початкових класів ЗНЗ з угорською мовою навчання / К. Повхан // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 38-44. - Література : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- методы обучения -- підручники української мови -- порівняльний аналіз -- создание учебников -- сравнительный анализ -- створення підручників -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебники украинского языка -- угорська мова навчання -- венгерский язык обучения
Анотація: Порушено проблему необхідності врахування особливостей рідної мови під час створення підручників української мови для учнів-угорців.


Знайти схожі

6.


   
    Концептуальні засади підручника української мови для основної школи з українською мовою навчання // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 19-22. - Література : С.22 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
концепции учебников -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика подготовки учебников -- методика преподавания украинского языка -- методология создания учебников -- підручники української мови -- принципи складання підручників -- принципы составления учебников -- создание учебников -- створення підручників -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка
Анотація: Представлено концептуальні засади створення підручника української мови для основної школи, зокрема для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання.


Знайти схожі

7.


    Сидоренко, Вікторія (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Психолого-педагогічні й науково-методичні засади сучасного підручника з української літератури для старшої школи [Текст] / В. Сидоренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2015. - № 5. - С. 10-18. - Література : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Анотація: Автор виявляє специфіку сучасного процесу творення підручників в Україні. Розкрито основні принципи розроблення сучасного підручника з української літератури для старшої школи.


Знайти схожі

8.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач відділу навчання іноземних мов; Інститут педагогіки НАПН України).
    Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв'язання / В. Редько // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 11-13 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
іншомовна освіта -- иноязычное образование -- шкільна література -- школьная литература -- методика навчання іноземних мов -- методика обучения иностранных языков -- створення підручників -- создание учебников -- підручники з іноземних мов -- учебники по иностранным языкам -- авторські колективи -- авторские коллективы -- еспериментальні перевірки -- экспериментальные проверки -- експертиза підручників -- экспертиза учебников
Анотація: Розглядаються особливості створення підручників з іноземних мов. Значна увага концентрується на питаннях створення авторських колективів та експертизи підручників. Автор обстоює власні погляди на ці проблеми. На основі проведеного аналізу наголошує на необхідності вдосконалення цієї галузі та вказує можливі шляхи ефективного вирішення зазначених проблем.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\2.pdf

Знайти схожі

9.


    Пентилюк, Марія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри мовознавства; заслужений діяч науки і техніки України ).
    Концептуальні засади створення підручників рідної мови / Марія Пентилюк // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 2-7. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
авторские учебники -- концепции учебников -- методика викладання української мови -- методика подготовки учебников -- методика преподавания украинского языка -- авторські підручники -- підручники української мови -- принципи складання підручників -- принципы составления учебников -- создание учебников -- створення підручників -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка
Анотація: Визначаються нові підходи, принципи створення підручників, їх функції з рахуванням вимог стандартизованої мовної освіти. Укладання підручників спрямоване на виконання його основної традиційної функції — слугувати джерелом знань і мовленнєвого розвитку учнів, стимулювання їх до вивчення рідної мови, щоб виховати мовну особистість з високими моральними якостями. На прикладі реалізації авторської концепції розробки нових підручників визначено сучасні, найголовніші вимоги до змісту, структури, методичного забезпечення навчальної книги з рідної мови й описано досвід технології підготовки комплекту нових підручників для 5—9 класів. Особливістю авторських технологій є варіативність практичних завдань, що забезпечують індивідуальний підхід до учнів, диференціацію навчання, його наступність і перспективність.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_2\1.pdf

Знайти схожі

10.


    Михайловська, Неля (начальник відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту загальної середньої в Новій української школі).
    Конструювання нового підручника з української мови як державної: виклики сьогодення / Н. Михайловська // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2018. - № 3. - С. 33-37. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
концепции учебников -- концепції підручників -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підручники української мови -- принципи складання підручників -- принципы составления учебников -- создание учебников -- створення підручників -- украинский язык -- украинский язык как государственный -- українська мова -- українська мова як державна -- учебники краинского языка -- Нова українська школа -- Новая украинская школа
Анотація: Запропоновано нові підходи у написанні сучасного підручника української мови як державної. Проаналізовано формування компетентного мовця згідно з концепцією "Нова українська школа".


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)