Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=социология СМИ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
10
Показані документи
с 1 за 10
>
1.
Чутова, Н. П.
(старший преподаватель кафедры философии Криворожского технического университета).
Механизм социальной интеракции молодежи и масс-медиа: ценностно-нормативный аспект / Н. П. Чутова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 1
. - С. 65-70. - Бібліографія : С.70 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.34/35
ББК
60.54
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
засоби масової комунікації
--
ЗМІ і молодь
--
мас-медіа
--
масс-медиа
--
СМИ
и молодежь
--
социальная интеракция
--
молодь
--
социология
молодежи
--
социология
СМИ
--
соціальна інтеракція
--
соціологія ЗМІ
--
соціологія молоді
--
средства массовой коммуникации
--
ценности молодежи
--
ценностные ориентации
--
ціннісні орієнтації
--
цінності молоді
Анотація:
В статье анализируется специфика взаимодействия масс-медиа и молодежи, подчеркивается доминирующая роль
СМИ
в формировании ценностной системы молодежи.
Знайти схожі
>
2.
Никифоренко, Н. О.
(доцент кафедри соціології управління Донецького державного університету управління).
Роль ЗМІ у політичній комунікації під час президентської кампанії 2009 року в Україні / Н. О. Никифоренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 4
. - С. 106-111. - Бібліографія : С.111 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.334.3
ББК
60.561.3
Рубрики:
Соціологія
Социология
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вибори-2009
--
выборы-2010
--
анализ
СМИ
--
аналіз ЗМІ
--
виборча кампанія
--
електоральна соціологія
--
ЗМІ і вибори
--
избирательная кампания
--
контент-анализ
--
контент-аналіз
--
политическая коммуникация
--
политическая реклама
--
политическая
социология
--
політична комунікація
--
політична реклама
--
політична соціологія
--
президентские выборы
--
президентські вибори
--
прихована політична реклама
--
региональные
СМИ
--
регіональні ЗМІ
--
скрытая политическая реклама
--
СМИ
и выборы
--
социология
СМИ
--
соціологія ЗМІ
--
электоральная
социология
Анотація:
На підставі вторинного аналізу даних соціологічних досліджень, проведених Академією Української Преси та Інститутом соціології НАНУ, висвітлюється роль загальноукраїнських та регіональних ЗМІ в політичній комунікації під час президентської кампанії 2009 р. в Україні.
Знайти схожі
>
3.
Мосаєв, Ю. В.
(доцент Класичного приватного університету; кандидат соціологічних наук).
Особливості адаптації друкованих засобів масової інформації до електронного медіапростору / Ю. В. Мосаєв> // Грані. - 2011. -
№ 6
. - С. 91-94. - Література : С.93-94 : 20 назв
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Кл.слова (ненормовані):
адаптация
СМИ
--
адаптація ЗМІ
--
аналитические издания
--
аналітичні видання
--
газети
--
газеты
--
друковані засоби масової інформації
--
електронний медіапростір
--
електронні засоби масової інформації
--
журнали
--
журналы
--
засоби масової інформації
--
медиапространство
--
медіапростір
--
печатные средства массовой информации
--
социология
массовых коммуникаций
--
социология
СМИ
--
соціологія ЗМІ
--
соціологія масових комунікацій
--
средства массовой информации
--
электронное медиапространство
--
электронные средства массовой информации
Анотація:
Присвячено проблемі адаптації друкованих засобів масової інформації до електронного медіапростору. В роботі проведено соціологічний аналіз діяльності електронних версій друкованих засобів масової інформації з електронними засобами масової інформації в електронному медіапросторі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Ершова, Т. С.
(магистр философии; Харьковский национальный университет имени В.Н. Каразина).
"Теледемократия" и трансформация публичной сферы / Т. С. Ершова> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 10
. - С. 62-66. - Література : С.66 : 9 назв
УДК
321
ББК
66.03
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
влияние
СМИ
на аудиторию
--
вплив ЗМІ на аудиторію
--
громадська думка
--
журналистика и общественное мнение
--
ЗМІ і громадська думка
--
ЗМІ і політика
--
ЗМІ і суспільство
--
общественное мнение
--
политическая
социология
--
політична соціологія
--
публичная сфера
--
публічна сфера
--
СМИ
и общественное мнение
--
СМИ
и общество
--
СМИ
и политика
--
социология
СМИ
--
соціологія ЗМІ
--
телебачення
--
телевидение и общество
--
теледемократия
--
теледемократія
Анотація:
Анализируется влияние телевидения на политическую жизнь с точки зрения развития демократии. Становление теледемократии ведет к деградации политики и публичной сферы, поскольку лишает граждан политической субъектности.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Боднарчук, О. В.
(Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника; Івано-Франківськ).
Відображення у дискурсі ЗМІ пропагандистських кампаній / О. В. Боднарчук> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 12
. - С. 49-53. - Література : С.53 : 9 назв
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
дискурс
СМИ
--
електоральна соціологія
--
манипуляция в
СМИ
--
манипуляция сознанием
--
маніпуляція свідомістю
--
медиадискурсы
--
политические коммуникации
--
политическая пропаганда
--
політичні комунікації
--
політична пропаганда
--
пропагандистские кампании
--
пропагандистські кампанії
--
социология
коммуникаций
--
социология
СМИ
--
соціологія ЗМІ
--
соціологія комунікацій
--
электоральная
социология
Анотація:
Аналізується і о
сми
слюється роль політичної пропаганди в умовах її технічного вдосконалення, використання у виборчих технологіях, механізмів зменшення маніпулятивного впливу на громадян.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Хрустальов, Ф. С.
(Класичний приватний університет; Запоріжжя).
Особливості медіаспоживання різних соціальних груп / Ф. С. Хрустальов> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 2
. - С. 132-137. - Література : С.136-137 : 10 назв
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
ЗМІ і молодь
--
киберпространство
--
кіберпростір
--
медиапотребление
--
медіаспоживання
--
нові медіа
--
новые медиа
--
общественные
СМИ
и частные
СМИ
--
символическое потребление
--
символічне споживання
--
СМИ
и молодежь
--
социальные медиа
--
социология
потребления
--
социология
СМИ
--
соціальні медіа
--
соціологія ЗМІ
--
соціологія споживання
Анотація:
Розглядаються особливості сучасного медіаспоживання в українському суспільстві. Аналізуються тенденції, пов'язані з розвитком нових медіа, появою кібер-простору і мобільних технологій. Робляться припущення щодо впливу соціальних медіа на молодь.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Кавєріна, А. С.
(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна; Харків).
Довіра до ЗМІ: мікро- та мкрорівень / А. С. Кавєріна> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 12
. - С. 166-171. - Бібліографія : С.169-171 : 31 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.772
ББК
60.562.1
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
громадське мовлення
--
ЗМІ і суспільство
--
общественное вещание
--
СМИ
и общество
--
социальное доверие
--
социальные медиа
--
социология
журналистики
--
социология
СМИ
--
соціальна довіра
--
соціальні медіа
--
соціологія журналістики
--
соціологія ЗМІ
Анотація:
Розглядаються різні інтерпретації довіри та теорії Н. Лумана, П. Штомпки та А. Селігмена, які підкреслюють значення довіри у період трансформації суспільства. Розглядаються піходи до визанчення рівня довіри. Подано аналіз ЗМІ як соціального і нституту. Аналізуються соціальні медіа, які охоплюють не тільки інституційний рівень формування довірчих відносин з аудиторією, але й особистісний.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Костенко, Наталія
(доктор соціологічних наук; Інститут соціології НАН України).
Новини часів війни й виборів [Текст] / Н. Костенко, С. Макеєв> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2015. -
№ 2
. - С. 3-23. - Бібліографія : С.23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.776
ББК
60.56
Рубрики:
Соціологія
Социология
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
журналистика преданности
--
журналістика відданості
--
ЗМІ і політика
--
ЗМІ України
--
контент-анализ
СМИ
--
медиа-анализ
--
політичні новини
--
политические новости
--
СМИ
и политика
--
СМИ
Украины
--
социология
СМИ
--
соціологія ЗМІ
--
телевизионные новости
--
телевізійні новини
--
Украина в социологических исследованиях
--
украинская журналистика
--
украинско-российский конфликт
--
українська журналістика
--
українсько-російський конфлікт
Анотація:
Викладені дані моніторингу політичних новин. Війна на Сході України та перебіг кампанії з виборів президента у травні 2014 р. подаються в новинах у перспективі "журналістики відданості" - зафіксована мономодальність і моновалентність медіа-ландшафту. Н овини орієнтується на лідерів передвиборчих перегонів і тих, хто активно створює інформаційні приводи.
Дод.точки доступу:
Макеєв, Сергій (доктор соціологічних наук; завідувач відділу соціальних структур Інституту соціології НАН України)
Знайти схожі
>
9.
Плюснин, Е. В.
(Харьковский национальный университет им. В.Н. Каразина).
Модусы эсетизации экранного насилия / Е. В. Плюснин> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 3
. - С. 106-111. - Література : 20 назв
УДК
316.74
ББК
60.523
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
насилие в литературе
--
насилие в
СМИ
--
насилие в искусстве
--
насильство в літературі
--
насильство в мистецтві
--
насильство в ЗМІ
--
социология
кино
--
соціологія кіно
--
социология
культуры
--
социология
СМИ
--
социология
телевидения
--
соціологія телебачення
--
соціологія ЗМІ
--
соціологія культури
--
эстетизация насилия
--
естетизація насильства
--
екранне насильство
--
романтичне насильство
--
карнавализированное насилие
--
карнавалізіроване насильство
--
абсурдизированное насилие
--
абсурдизоване насильство
--
аглитизированное насилие
Анотація:
Цель исследования - описать модусы эстетизации насилия как "идеальные типы", включенные в архитектонику современного аудивизуального дискурса.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Назаренко, К. С.
Соціальна відповідальність українських мас-медіа як об'єкт соціологічного аналізу [Текст] / К. С. Назаренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 8
. - С. 155-159. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316
ББК
60.56
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
мас-медіа
--
масс-медиа
--
социальная ответственность
--
социология
журналистики
--
социология
СМИ
--
соціальна відповідальність
--
соціологія журналістики
--
соціологія ЗМІ
--
засоби масової інформації
--
средства массовой информации
--
принципи соціальної відповідальності
--
принципы социальной ответственности
Анотація:
Присвячена аналізу соціальної відповідальності як соціологічного поняття та соціального фе- номена на прикладі мас-медіа. Наведено визначення поняття «соціальна відповідальність мас-медіа», а також запропоноване авторське трактування. У результаті аналізу аспектів медійної етики та професійних кодексів, виявлені основні журналістські стандарти, якими журналісти керуються у своїй професійній діяльності. Охарактеризовано принципи соціальної відповідальності мас-медіа серед яких: робота відповідно до законодавчих норм; слідування морально-етичним стандартам; реалізація соціальних проектів; підтримка благодійних ініціатив. Описані стандарти діяльності засобів масової комунікації, а саме: об’єктивність; достовірність (посилання на джерела); точність; оперативність; відокремлення фактів від коментарів; баланс думок і точок зору; повнота представлення фактів та інформації. У статті зазначається, що поведінку медійників можна вважати соціально відповідальною, якщо вона відповідає стандартам журналістики. Зазначається, що сучасність вимагає від мас-медіа нової місії — бути не просто інформаційним рупором для суспільства, а стати особливим простором соціальної інтеракції.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)