Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социология СМИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Чутова, Н. П. (старший преподаватель кафедры философии Криворожского технического университета).
    Механизм социальной интеракции молодежи и масс-медиа: ценностно-нормативный аспект / Н. П. Чутова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 65-70. - Бібліографія : С.70 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.54
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової комунікації -- ЗМІ і молодь -- мас-медіа -- масс-медиа -- СМИ и молодежь -- социальная интеракция -- молодь -- социология молодежи -- социология СМИ -- соціальна інтеракція -- соціологія ЗМІ -- соціологія молоді -- средства массовой коммуникации -- ценности молодежи -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності молоді
Анотація: В статье анализируется специфика взаимодействия масс-медиа и молодежи, подчеркивается доминирующая роль СМИ в формировании ценностной системы молодежи.


Знайти схожі

2.


    Никифоренко, Н. О. (доцент кафедри соціології управління Донецького державного університету управління).
    Роль ЗМІ у політичній комунікації під час президентської кампанії 2009 року в Україні / Н. О. Никифоренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 106-111. - Бібліографія : С.111 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вибори-2009 -- выборы-2010 -- анализ СМИ -- аналіз ЗМІ -- виборча кампанія -- електоральна соціологія -- ЗМІ і вибори -- избирательная кампания -- контент-анализ -- контент-аналіз -- политическая коммуникация -- политическая реклама -- политическая социология -- політична комунікація -- політична реклама -- політична соціологія -- президентские выборы -- президентські вибори -- прихована політична реклама -- региональные СМИ -- регіональні ЗМІ -- скрытая политическая реклама -- СМИ и выборы -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- электоральная социология
Анотація: На підставі вторинного аналізу даних соціологічних досліджень, проведених Академією Української Преси та Інститутом соціології НАНУ, висвітлюється роль загальноукраїнських та регіональних ЗМІ в політичній комунікації під час президентської кампанії 2009 р. в Україні.


Знайти схожі

3.


    Мосаєв, Ю. В. (доцент Класичного приватного університету; кандидат соціологічних наук).
    Особливості адаптації друкованих засобів масової інформації до електронного медіапростору / Ю. В. Мосаєв // Грані. - 2011. - № 6. - С. 91-94. - Література : С.93-94 : 20 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
Кл.слова (ненормовані):
адаптация СМИ -- адаптація ЗМІ -- аналитические издания -- аналітичні видання -- газети -- газеты -- друковані засоби масової інформації -- електронний медіапростір -- електронні засоби масової інформації -- журнали -- журналы -- засоби масової інформації -- медиапространство -- медіапростір -- печатные средства массовой информации -- социология массовых коммуникаций -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- соціологія масових комунікацій -- средства массовой информации -- электронное медиапространство -- электронные средства массовой информации
Анотація: Присвячено проблемі адаптації друкованих засобів масової інформації до електронного медіапростору. В роботі проведено соціологічний аналіз діяльності електронних версій друкованих засобів масової інформації з електронними засобами масової інформації в електронному медіапросторі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Ершова, Т. С. (магистр философии; Харьковский национальный университет имени В.Н. Каразина).
    "Теледемократия" и трансформация публичной сферы / Т. С. Ершова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 62-66. - Література : С.66 : 9 назв
УДК
ББК 66.03
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- громадська думка -- журналистика и общественное мнение -- ЗМІ і громадська думка -- ЗМІ і політика -- ЗМІ і суспільство -- общественное мнение -- политическая социология -- політична соціологія -- публичная сфера -- публічна сфера -- СМИ и общественное мнение -- СМИ и общество -- СМИ и политика -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- телебачення -- телевидение и общество -- теледемократия -- теледемократія
Анотація: Анализируется влияние телевидения на политическую жизнь с точки зрения развития демократии. Становление теледемократии ведет к деградации политики и публичной сферы, поскольку лишает граждан политической субъектности.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Боднарчук, О. В. (Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника; Івано-Франківськ).
    Відображення у дискурсі ЗМІ пропагандистських кампаній / О. В. Боднарчук // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 12. - С. 49-53. - Література : С.53 : 9 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
дискурс СМИ -- електоральна соціологія -- манипуляция в СМИ -- манипуляция сознанием -- маніпуляція свідомістю -- медиадискурсы -- политические коммуникации -- политическая пропаганда -- політичні комунікації -- політична пропаганда -- пропагандистские кампании -- пропагандистські кампанії -- социология коммуникаций -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- соціологія комунікацій -- электоральная социология
Анотація: Аналізується і осмислюється роль політичної пропаганди в умовах її технічного вдосконалення, використання у виборчих технологіях, механізмів зменшення маніпулятивного впливу на громадян.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Хрустальов, Ф. С. (Класичний приватний університет; Запоріжжя).
    Особливості медіаспоживання різних соціальних груп / Ф. С. Хрустальов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 2. - С. 132-137. - Література : С.136-137 : 10 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
ЗМІ і молодь -- киберпространство -- кіберпростір -- медиапотребление -- медіаспоживання -- нові медіа -- новые медиа -- общественные СМИ и частные СМИ -- символическое потребление -- символічне споживання -- СМИ и молодежь -- социальные медиа -- социология потребления -- социология СМИ -- соціальні медіа -- соціологія ЗМІ -- соціологія споживання
Анотація: Розглядаються особливості сучасного медіаспоживання в українському суспільстві. Аналізуються тенденції, пов'язані з розвитком нових медіа, появою кібер-простору і мобільних технологій. Робляться припущення щодо впливу соціальних медіа на молодь.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Кавєріна, А. С. (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна; Харків).
    Довіра до ЗМІ: мікро- та мкрорівень / А. С. Кавєріна // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 12. - С. 166-171. - Бібліографія : С.169-171 : 31 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.562.1
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
громадське мовлення -- ЗМІ і суспільство -- общественное вещание -- СМИ и общество -- социальное доверие -- социальные медиа -- социология журналистики -- социология СМИ -- соціальна довіра -- соціальні медіа -- соціологія журналістики -- соціологія ЗМІ
Анотація: Розглядаються різні інтерпретації довіри та теорії Н. Лумана, П. Штомпки та А. Селігмена, які підкреслюють значення довіри у період трансформації суспільства. Розглядаються піходи до визанчення рівня довіри. Подано аналіз ЗМІ як соціального і нституту. Аналізуються соціальні медіа, які охоплюють не тільки інституційний рівень формування довірчих відносин з аудиторією, але й особистісний.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Костенко, Наталія (доктор соціологічних наук; Інститут соціології НАН України).
    Новини часів війни й виборів [Текст] / Н. Костенко, С. Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2015. - № 2. - С. 3-23. - Бібліографія : С.23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
журналистика преданности -- журналістика відданості -- ЗМІ і політика -- ЗМІ України -- контент-анализ СМИ -- медиа-анализ -- політичні новини -- политические новости -- СМИ и политика -- СМИ Украины -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- телевизионные новости -- телевізійні новини -- Украина в социологических исследованиях -- украинская журналистика -- украинско-российский конфликт -- українська журналістика -- українсько-російський конфлікт
Анотація: Викладені дані моніторингу політичних новин. Війна на Сході України та перебіг кампанії з виборів президента у травні 2014 р. подаються в новинах у перспективі "журналістики відданості" - зафіксована мономодальність і моновалентність медіа-ландшафту. Н овини орієнтується на лідерів передвиборчих перегонів і тих, хто активно створює інформаційні приводи.


Дод.точки доступу:
Макеєв, Сергій (доктор соціологічних наук; завідувач відділу соціальних структур Інституту соціології НАН України)

Знайти схожі

9.


    Плюснин, Е. В. (Харьковский национальный университет им. В.Н. Каразина).
    Модусы эсетизации экранного насилия / Е. В. Плюснин // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 3. - С. 106-111. - Література : 20 назв
УДК
ББК 60.523
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
насилие в литературе -- насилие в СМИ -- насилие в искусстве -- насильство в літературі -- насильство в мистецтві -- насильство в ЗМІ -- социология кино -- соціологія кіно -- социология культуры -- социология СМИ -- социология телевидения -- соціологія телебачення -- соціологія ЗМІ -- соціологія культури -- эстетизация насилия -- естетизація насильства -- екранне насильство -- романтичне насильство -- карнавализированное насилие -- карнавалізіроване насильство -- абсурдизированное насилие -- абсурдизоване насильство -- аглитизированное насилие
Анотація: Цель исследования - описать модусы эстетизации насилия как "идеальные типы", включенные в архитектонику современного аудивизуального дискурса.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Назаренко, К. С.
    Соціальна відповідальність українських мас-медіа як об'єкт соціологічного аналізу [Текст] / К. С. Назаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 8. - С. 155-159. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
мас-медіа -- масс-медиа -- социальная ответственность -- социология журналистики -- социология СМИ -- соціальна відповідальність -- соціологія журналістики -- соціологія ЗМІ -- засоби масової інформації -- средства массовой информации -- принципи соціальної відповідальності -- принципы социальной ответственности
Анотація: Присвячена аналізу соціальної відповідальності як соціологічного поняття та соціального фе- номена на прикладі мас-медіа. Наведено визначення поняття «соціальна відповідальність мас-медіа», а також запропоноване авторське трактування. У результаті аналізу аспектів медійної етики та професійних кодексів, виявлені основні журналістські стандарти, якими журналісти керуються у своїй професійній діяльності. Охарактеризовано принципи соціальної відповідальності мас-медіа серед яких: робота відповідно до законодавчих норм; слідування морально-етичним стандартам; реалізація соціальних проектів; підтримка благодійних ініціатив. Описані стандарти діяльності засобів масової комунікації, а саме: об’єктивність; достовірність (посилання на джерела); точність; оперативність; відокремлення фактів від коментарів; баланс думок і точок зору; повнота представлення фактів та інформації. У статті зазначається, що поведінку медійників можна вважати соціально відповідальною, якщо вона відповідає стандартам журналістики. Зазначається, що сучасність вимагає від мас-медіа нової місії — бути не просто інформаційним рупором для суспільства, а стати особливим простором соціальної інтеракції.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)