Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживчі цінності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Ван, Чу-Чін (професор та декан Коледжу менеджменту Університету Тамканг; м.Новий Тайбей; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)).
    Побудова моделі сервісного обслуговування для попереднього аналізу цінності процесу обслуговування, яка відчувається клієнтами / Ч. -Ч. Ван, С. -Ч. Чуан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - с. 278-288 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.053г + 65.49в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономический анализ

   Экономичний аналіз

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

Кл.слова (ненормовані):
внутренние процессы -- внутрішні процеси -- клиентское восприятие -- клієнтське сприйняття -- ощущаемая ценность -- сприйняття цінності -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- парадигмы -- парадигми -- сервисное обслуживание -- сервісне обслуговування -- экономическое моделироание -- економічне моделювання -- сервіс -- сервис -- услуги -- послуги -- рынок услуг -- ринок послуг
Анотація: Розроблено модель сервісного обслуговування, чиї параметри і елементи можуть бути використано для попереднього аналізу клієнтського сприйняття внутрішніх процесів. Потім ресурси можна привести у відповідальність до цих прогнозованих процесів обслуговування, щоб привести створювану сервісом ціннсть у максимальну відповідність із цінністю, яка відчувається клиєнтами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чуан, Сю-Чень (докторант PhD кафедри управління Університету Тамканг; м.Новий Тайбей; Тайвань; МВА)

Знайти схожі

2.


    Чан, Юн-Фу (викладач кафедри інноваційного дизайну та підприємництва Далекосхідного університету; м.Тайнань; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)).
    Дослідження пропозицій торговельних центрів за споживацькою цінністю в економіці вражень / Ю. -Ф. Чан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 566-576 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5КИТ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкурентоспособность -- внутрішньогалузева конкурентоспроможність -- маркетинг -- воспринимаемые потребительские ценности -- сприймані споживчі цінності -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- оценочная методология -- оціночна методологія -- торговые центры -- торгівельні центри -- конкурентоспроможність торговельного центру -- конкурентоспособность торгового центра -- ценностные предложения -- ціннісна пропозиція
Анотація: Пропонується новий метод оцінювання клієнтських відгуків відносно параметру “значення-цінності” у клієнтів торговельних центрів. Опитано 192 покупців у торговельних центрах. Результати аналізу показали, що окрім традиційного методу конкуруючих цін, такі чинники, як різноманітність послуг, частота рекламних заходів і привабливість товарів стали ключовими чинниками підвищення сприйманої споживацької цінності і цим поліпшили конкурентоспроможність торговельного центру.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Азарян, Елена Михайловна (доктор экономических наук; профессор; проректор по научной работе; заведующий кафедрой маркетинга и коммерческого дела Донецкого национального университета экономики и торговли имени Михаила Туган--Барановского; г.Донецьк).
    Институционально-конвенционные аспекты развития внутренней торговли [Текст] / Е. М. Азарян, Н. Ю. Возиянова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 84-88 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
институциональная теория -- інституціональна теорія -- стратегическое управление торговлей -- стратегічне управління торгівлею -- внутренняя торговля -- внутрішня торгівля -- торговая политика -- торгова політика -- конвенции -- конвенції -- организационно-экономические механизмы -- організаційно-економічні механізми -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- украинские производители -- українські товаровиробники
Анотація: Сформулированы основы развития внутренней торговли, базирующиеся на положениях институциональной экономической теории и теории конвенций. Разработана концепция организационно-экономического механизма развития внутренней торговли. Предложена модель процесса конвенциализации взаимодействия субъектов в сфере торговли.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Возиянова, Наталья Юрьевна (доктор экономических наук; доцент; профессор кафедры маркетинга и предпринимательства Донецкого национального университета экономики и торговли имени Михаила Туган-Барановского; г.Донецьк)

Знайти схожі

4.


    Пятницкая, Галина Тезеевна (доктор экономических наук; профессор кафедры менеджмента Киевского национального торгово-экономического университета).
    Развитие внутренней торговли [Текст] : современные трансформации и приоритеты социализации / Г. Т. Пятницкая, В. Н. Жуковская // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 107-109 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли, 2010-2014 гг.

   Економіка внутрішньої торгівлі, 2010-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- внутренняя торговля -- внутрішня торгівля -- теория стратегического управления -- теорія стратегічного управління -- отраслевые трансформации -- галузеві трансформації -- организационно-экономические механизмы -- організаційно-економічні механізми -- розничные сети -- роздрібні мережі -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- социализация внутренней торговли -- соціалізація внутрішньої торгівлі -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- зарубежный опыт -- занятость на предприятиях торговли -- зайнятість на підприємствах торгівлі -- торговая политика -- торгова політика
Анотація: Проведен анализ показателей развития внутренней торговли в разных странах и факторов, влияющих на этот процесс. Определены основные ориентиры трансформации внутренней торговли в будущем. Установлены приоритетные направления активизации процессов социализации внутренней торговли.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Жуковская, Валентина Николаевна (кандидат экономических наук; доцент кафедры менеджмента Киевского национального торгово-экономического университета)

Знайти схожі

5.


    Соегото, Едді Соерянто (Dr.; Індонезійський комп'ютерний університет; м.Бандунг; Індонезія).
    Вплив інтелектуального капіталу викладачів та їх наміру звільнитися на показники роботи університету, його цінність для студентів та їх лояльність [Текст] : за даними приватних університетів Західної Яви / Е. С. Соегото // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 234-242 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в7-5 + 74.58(5ІНЗ)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Индонезия
    Індонезія

    Западная Ява

    Західна Ява

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальный капитал -- інтелектуальний капітал -- лояльность студентов -- лояльність студентів -- намерение сменить место работы -- намір змінити місце роботи -- качество образования -- якість освіти -- поведенческие установки -- поведінкові установки -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- преподавательские кадры -- викладацькі кадри -- профессиональная компетентность персонала -- професійна компетентність персоналу -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- управленчение качеством -- управління якістю -- частные университеты -- приватні університети
Анотація: Автор має на меті: 1) опис інтелектуального капіталу, наміру звільнитися, показників роботи викладачів, цінності університету для студентів та їх лояльності; 2) протестувати гіпотези відносно впливу інтелектуального капіталу на показники роботи викладачів та їх намір змінити місце роботи, впливу інтелектуального капіталу на лояльність студентів та цінність університетів для них, втиву якості роботи викладачів на їх намір змінити місце роботи. Об'єкт дослідження — приватні університети Західної Яви (Індонезія). Методи дослідження: опитування та подальший доказ гіпотез на основі зібраних даних на базі пат-аналізу. Результати аналізу виявили, що: 1) інтелектуальний капітал позитивно та значно впливає на показники роботи викіадачів та їх намір змінити місце роботи; 2) інтелектуальний капітал має позитивний та значний вплив на лояльність студентів та цінність університету для них; 3) намір змінити місце роботи негативно вшиває на показники роботи викладачів, а також на лояльність студентів та цінність університету; 4) якість роботи викладачів позитивно та суттєво віииває на цінність університету для студентів та їх лояіьність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

6.


    Мок Кім Ман Менді (провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
    Цінність імені бренду [Текст] : приклад застосування моделі Аакера / Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5МАЛ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель -- брендинг -- брендінг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- бренды стран -- бренди країн -- имена брендоа -- імена брендів -- капитал бренда -- капітал бренду -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- логотипы -- логотипи -- миссия брендов -- місія брендів -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- слоганы -- слогани -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди
Анотація: Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)