Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристичний ринок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Сахарова, Тетяна (доцент кафедри маркетингу).
    Формування каналів збуту в міжнародному туризмі / Т. Сахарова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 39-42 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- туроператори -- зовнішньоекономічна діяльність -- туристичні послуги -- канали збуту -- каналы сбыта -- міжнародний туризм -- международный туризм -- збут туристичного продукту -- сбыт туристического продукта -- туристичний ринок -- туристический рынок -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- ринок послуг -- рынок услуг -- перевізники -- маркетинговая деятельность -- туроператоры -- внешнеэкономическая деятельность -- туристические услуги -- перевозчики
Анотація: Особливості формування збутових каналів в міжнародному туризмі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   65.433(4УКР)-5
   Є 40


    Забуранна, Л. В. (кандидат економічних наук; Українська академія банківської справи Національного банку України; м.Суми; Україна).
    Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 68-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- стратегія підприємств -- стратегия предприятий -- брендинг -- брендинговые стратегии -- брендингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристичні потоки -- туристические потоки -- реклама туристичних послуг -- реклама туристических услуг
Анотація: Досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правільної стратегії є запорукою успіху на довгі роки. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В.Г. (аспірант; Європейський університет; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

3.


    Колосінська, М. І.
    Дослідження конкурентності туристичного ринку України / М. І. Колосінська // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 185-193 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст.192-193. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Туристичний ринок
   Туристический рынок

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
конкурентноспроможність туризму -- конкурентоспособность туризма -- туристичний профіль -- туристический профиль -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- туристичний ринок -- туристична конкурентоспроможність -- туристическая конкурентоспособность -- індекс конкурентоспроможності країни -- индекс конкурентоспособности страны
Анотація: Обгрунтовано доцільність дослідження конкурентних переваг туристичного ринку на основі звітів Всесвітнього економічного форуму (ВЕФ), щодо визначення індексу конкурентноспроможності країни у сфері подорожей і туризму (ІКПТ).


Знайти схожі

4.


    Смыкова, Мадина (доцент кафедры менеджмента и маркетинга Международной академии бизнеса; г.Алматы; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент).
    Оценка стратегических экономических зон развития туризма в Казахстане / М. Смыкова, Л. Муталиева, Л. Байтенова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 508-517 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КАЗ)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
въездной туризм -- в'їздний туризм -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- инициативный туроперейтинг -- ініціативний туроперейтинг -- комплексный анализ -- комплексний аналіз -- конкурентное оценивание -- конкурентне оцінювання -- позиционирование -- позиціонування -- стратегические экономические зоны -- стратегічні економічні зони -- туристические продукты -- туристичні продукти -- туристический рынок -- туристичний ринок -- экономический анализ -- економічний аналіз
Анотація: Обосновано, что оценку конкурентной среды и уровня развития туристической отрасли целесообразно осуществлять с помощью анализа экономических стратегических зон. Анализ стратегических зон Казахстана показал, что туризм развивается интенсивно, наблюдается рост числа потребителей туристских услуг и их доходов. Тенденция увеличения турфирм в Казахстане способствует их дифференциации и развитию рынка инициативного туроперейтинга. Оценка туристических ресурсов Казахстана может способствовать развитию въездного туризма. Комплексный анализ позволил определить приоритеты в развитии туристической отрасли.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Муталиева, Лайля (доцент кафедры туризма и сервиса Казахского университета экономики, финанов и междлународной торговли; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент); Байтенова, Лаура (доцент кафедры прикладной информатики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; г.Астана; Казахстан; доктор экономических наук; доцент)

Знайти схожі

5.


    Колосінська, Мар'яна Іванівна (аспірант Інституту регіональних досліджень НАН України; м.Львів; Україна).
    Аналіз та прогнозування основних засад розвитку ринку туристичних послуг в Україні з використанням методів економіко-математичного моделювання / М. І. Колосінська, Є. Ю. Колосінський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 222-227 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма, 2000-2015 гг.

   Економіка туризму, 2000-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
импорт -- імпорт -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- корреляционно-регрессионный анализ -- кореляційно-регресійний аналіз -- математическое моделирование -- математичне моделювання -- национальные экономики -- національні економіки -- определяющие факторы -- визначальні фактори -- платежные балансы -- платіжні баланси -- принципиальные основы -- принципові засади -- трендовые модели -- трендові моделі -- туристические путешествия -- туристичні подорожі -- туристический рынок -- туристичний ринок -- экономическая эффективность туризма -- економічна ефективність туризму -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування
Анотація: Удосконалено підхід до кореляційно-регресійного моделювання розвитку туристичного ринку України. У результаті множинного кореляційно-регресійного аналізу отримано економічну модель залежності імпорту по статті «Подорожі» платіжного балансу України від ряду факторів. Виявлено основні фактори, що впливають на результативний показник, та оцінено ефект їхнього впливу. На основі побудованих трендових моделей подано прогнозні дані зміни імпорту по статті «Подорожі» платіжного балансу України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Колосінський, Євген Юрійович (старший викладач кафедри економіки підприємства Чернівецького торговельно-економічного інституту Київського наіцонального торговельно-економічного університету; м.Чернівці; Україна; кандидат економічних наук)

Знайти схожі

6.


    Вишиванюк, М. М. (кандидат економічних наук; старший викладач Мукачівського державного університету).
    Адаптаційні механізми формування інноваційної стратегії підприємств в індустрії туризму / М. М. Вишиванюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 71-74. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
инвестиции в туризме -- інвестиції в туризмі -- инновационные продукты -- інноваційні продукти -- методология инновационной деятельности -- методологія інноваційної діяльності -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- регионы -- регіони -- туристические предприятия -- туристічні підприємства -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристическая политика -- туристична політика
Анотація: Правильна оцінка інноваційних проектів і програм та їх ефективне управління на рівні конкретного туристичного регіону представляють не тільки конкретний науковий інтерес, а й набувають великої практичної значущості. В сучасній ситуації від того, наскільки об'єктивно і різносторонньо проводиться ця оцінка, які заходи вживаються для забезпечення багаторівневої експертизи проектів, програм і гнучкої адаптації їх до навколишнього середовища, багато в чому залежить рівень результатів, темпи розвитку підприємств в індустрії туризму. Визначено роль органів управління і підприємств., заснованих на конкретних договірних відносинах і орієнтованих на розробку відповідної стратегії просування інноваційного туристичного продукту. Розглянуто основні функції підприємства індустрії туризму при обгрунтуванні інноваційної стратегії розвитку. Наведені стратегічні напрями оптимізації сталості підприємств в умовах туристичного регіону.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


   
    Стандарт ISO щодо промислового туризму // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2015. - N 5. - С. 54 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техніка
   Стандартизація. Контроль якості

   Техника

   Стандартизация. Контроль качества

Кл.слова (ненормовані):
харчова промисловість -- просування компаній -- туристичний ринок -- пищевая промышленность -- продвижении компаний -- туристический рынок -- стандарти -- туристичні послуги -- туристические услуги -- промисловий туризм -- промышленный туризм
Анотація: Надано інформацію щодо розробленого ISO 13810 на промисловий туризм. Сферу діяльності промислового туризму може бути сфокусовано на продукті, процесі, або історичній події. Він охоплює діяльність як туроператорів, так і представників приватних компаній, органів місцевого самоврядування тощо.


Дод.точки доступу:
ISO 13810 \о произв.\

Знайти схожі

8.
   06
   Л 89


Львівська політехніка

    Горбаль, Н. І.
    Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток туристичного ринку в Україні [Текст] / Н. І. Горбаль, Р. І. Ханіна, О. І. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 819: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 120-128. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка туризму
   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- экономика туризма -- туристичний ринок -- туристический рынок -- туристические услуги -- туристичні послуги -- туристичний потенціал -- туристический потенциал


Дод.точки доступу:
Ханіна, Р. І.; Ковальчук, О. І.; Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)