Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=удовлетворенность потребителей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Сікулич, Деян (аспірант; технічний асистент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія).
    Моделі вимірювання якості послуг та міри задоволеності клієнтів : за даними готельного бізнесу / Д. Сікулич, М. Мандарич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 480-487. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
качество услуг -- якість послуг -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- клиенты -- клієнти -- отельный бизнес -- готельний бізнес -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- удовлетворенность потребителей -- задоволеність споживачів -- управление качеством -- управління якістю
Анотація: Показано, що в умовах посиленої конкуренції, створення та розповсюдження нових продуктів та послуг вимоги та запити сучасних клієнтів стають все більш суттєвим фактором. У даному контексті для готелей найбільш важливим питанням стає наступне: Чи є сервіс, що надається клієнтам, потрібної якості та чи задовольняє він його клієнтів? Якість сервісу визначає не тільки задоволеність клієнтів, але й їх лояльність. Тому керуючим менеджерам готелей необхідно знати, яким чином можна виміряти якість послуг та ступінь задоволеності клієнтів. Для цього представлено моделі, за якими можна виміряти якість послуг в готельному бізнесі на мікро- та макрорівнях.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мандарич, Марія (Dr.; доцент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія)

Знайти схожі

2.


    Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
    Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти [Текст] / Й. де Ягер, М. Тахір // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 358-369 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(6)-5 + 74.58(6ПАР)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Южно-Африканская Республика
    Південно-Африканська Республіка

    ЮАР

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
академические факторы -- академічні фактори -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- образовательные услуги -- освітні послуги -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- удовлетворённость в образовательних услугах -- задоволеність освітніми послугами -- задоволеність споживачів -- удовлетворенность потребителей -- прикладные подходы -- прикладні підходи -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- структурные уравнения -- структурні рівняння -- университетское образование -- університетська освіта -- университеты -- університети -- управленческие факторы -- управлінські фактори -- факторный анализ -- факторний аналіз
Анотація: Досліджено вплив академічних, управлінських та ІКТ-факторів на ступінь задоволеності клієнтів послугами. Вибірка дослідження — 391 студент з двох університетів у Південно-Африканській Республіці. Для аналізу даних використано розвідувальний факторний аналіз, підтверджувальний (конфірматорний) факторний аналіз, а також моделювання структурними рівняннями. Найбільший вплив на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти має група управлінських факторів, на другому місці — академічні фактори.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)

Знайти схожі

3.


    Козловский, Владимир Николаевич (доктор технических наук; профессор; заведующий кафедрой естественнонаучных дисциплин Волжского регионального государственного университета обслуживания; ).
    Методика ранжирования проблем качества высокотехнологической продукции машиностроения по экономическим критериям [Текст] / В. Н. Козловский, А. В. Заятров, Н. В. Афиногенова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 329-344 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(2РОС)с-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

   Управление качеством

   Управління якістю

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
автомобилестроение -- автомобілебудування -- аналитический инструментарий -- аналітичний інструментарій -- вы сокотехнологическая продукция -- високотехнологічна продукція -- гарантийое обслуживание -- гарантійне обслуговування -- математическое программирование -- математичне програмування -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- методы ранжирования -- методи ранжування -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- удовлетворенность потребителей -- задоволеність споживачів -- ремонтопригодность продукции машиностроения -- ремонтопридатність продукції машинобудування -- сервисные отказы -- сервісні відмови -- якість автомобілей -- качество автомобилей -- экономико-математические модели -- економіко-математичні моделі -- экономические критерии -- економічні критерії -- эксплуатационная надежность -- експлуатаційна надійність -- MATLAB -- программное обеспечение -- програмне забезпечення
Анотація: Разработан комплекс аналитических инструментов ранжирования отказов на основе критериев частоты возникновения и средних затрат на их устранение на этапах жизненного цикла продукции, на примере автомобилей. Реализация разработанного методичного подхода проведена на основе электронной базы данных по отказам в гарантии продукции одного из ведущих брендов автопроизводителей, с использованием разработанного программного комплекса в среде MATHLAB. Полученные в ходе работы результаты доказали эффективность предложенной методики и нашли свое применение в практике одного из ведущих автопроизводителей.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Заятров, Алексей Викторович (кандидат технических наук; заведующий лабораторией "Провизирование и тестирование" исследовательского подразделения "Электронные контрольные системы" тольяттинского государственного университет; г.Тольятти; Россия); Афиногенова, Наталья Валентиновна (кандидат технических наук; доцент; заведующий кафедрой учетного управления технологических служб Волжского регионального государственного университета обслуживания; )

Знайти схожі

4.


    Ткачук, Світлана Валеріївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ).
    Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 194-200 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.49г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
контактный персонал -- контактний персонал -- робота з клієнтами -- работа с клиентами -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителей -- маркетинг-микс -- маркетинг-мікс -- нематериальное производство -- нематеріальне виробництво -- процесс обслуживания -- процес обслуговування -- обслуговуючий персонал -- обслуживающий персонал -- якість обслуговуючого персоналу -- качество обслуживающего персонала -- качество сервиса -- якість сервісу -- системные элементы -- системні елементи -- структура сфери услуг -- структура сфери послуг -- сфера услуг -- сфера послуг -- середовище надання послуг -- среда оказания услуг
Анотація: Досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропоновано структуру даного елемента, сформульовано пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ); Стахурський, Валерій Олександрович (провідний викладач кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ)

Знайти схожі

5.


    Чубукова, Ольга Юріївна (завідувач кафедри економічної кібернетики Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господартва підприємства [Текст] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 180-186 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.40г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика

   Логістика

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- логистический маркетинг -- логістичний маркетинг -- накладные расходы -- накладні витрати -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- удовлетворенность потребителей -- задоволеність споживачів -- размеры заказов -- розміри замовлень -- склады предприятий -- склади підприємств -- структурное моделирование -- структурне моделювання -- движение товаров -- рух товарів
Анотація: Розглянуто проблеми товарного руху. Визначено взаємозалежність витрат на замовлення та зберігання продукції від стану складського господарства підприємства. На основі проведеного дослідження розроблено модель оптимальної кількості складів підприємства в залежності від рівня задоволеності споживачів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Яренко, Анатолій Валерійович (каедидат економічних наук; доцент кафедри економічної кітернетики та маркетингу Київського університету технологій та дизайну; м.Київ)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)