Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=удовлетворенность потребителей<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Сікулич, Деян
(аспірант; технічний асистент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія).
Моделі вимірювання якості послуг та міри задоволеності клієнтів : за даними готельного бізнесу / Д. Сікулич, М. Мандарич> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 8
. - С. 480-487. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Кл.слова (ненормовані):
качество услуг
--
якість послуг
--
маркетинговое моделирование
--
маркетингове моделювання
--
клиенты
--
клієнти
--
отельный бизнес
--
готельний бізнес
--
потребительская
удовлетворенность
--
споживацька задоволеність
--
удовлетворенность
потребителей
--
задоволеність споживачів
--
управление качеством
--
управління якістю
Анотація:
Показано, що в умовах посиленої конкуренції, створення та розповсюдження нових продуктів та послуг вимоги та запити сучасних клієнтів стають все більш суттєвим фактором. У даному контексті для готелей найбільш важливим питанням стає наступне: Чи є сервіс, що надається клієнтам, потрібної якості та чи задовольняє він його клієнтів? Якість сервісу визначає не тільки задоволеність клієнтів, але й їх лояльність. Тому керуючим менеджерам готелей необхідно знати, яким чином можна виміряти якість послуг та ступінь задоволеності клієнтів. Для цього представлено моделі, за якими можна виміряти якість послуг в готельному бізнесі на мікро- та макрорівнях.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Мандарич, Марія (Dr.; доцент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія)
Знайти схожі
>
2.
Ягер, Йохан де
(доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти [Текст] / Й. де Ягер, М. Тахір> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 2
. - С. 358-369 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497(6)-5 + 74.58(6ПАР)
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика образования
Економіка освіти
Высшее образование
Вища освіта
Южно-Африканская Республика
Південно-Африканська Республіка
ЮАР
ПАР
Кл.слова (ненормовані):
академические факторы
--
академічні фактори
--
маркетинговое моделирование
--
маркетингове моделювання
--
образовательные услуги
--
освітні послуги
--
потребительская удовлетворённость
--
споживацька задоволеність
--
удовлетворённость в образовательних услугах
--
задоволеність освітніми послугами
--
задоволеність споживачів
--
удовлетворенность
потребителей
--
прикладные подходы
--
прикладні підходи
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
--
структурные уравнения
--
структурні рівняння
--
университетское образование
--
університетська освіта
--
университеты
--
університети
--
управленческие факторы
--
управлінські фактори
--
факторный анализ
--
факторний аналіз
Анотація:
Досліджено вплив академічних, управлінських та ІКТ-факторів на ступінь задоволеності клієнтів послугами. Вибірка дослідження — 391 студент з двох університетів у Південно-Африканській Республіці. Для аналізу даних використано розвідувальний факторний аналіз, підтверджувальний (конфірматорний) факторний аналіз, а також моделювання структурними рівняннями. Найбільший вплив на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти має група управлінських факторів, на другому місці — академічні фактори.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)
Знайти схожі
>
3.
Козловский, Владимир Николаевич
(доктор технических наук; профессор; заведующий кафедрой естественнонаучных дисциплин Волжского регионального государственного университета обслуживания; ).
Методика ранжирования проблем качества высокотехнологической продукции машиностроения по экономическим критериям [Текст] / В. Н. Козловский, А. В. Заятров, Н. В. Афиногенова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 3
. - С. 329-344 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.304.15(2РОС)с-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика машиностроения
Економіка машинобудування
Управление качеством
Управління якістю
Россия
Росія
Кл.слова (ненормовані):
автомобилестроение
--
автомобілебудування
--
аналитический инструментарий
--
аналітичний інструментарій
--
вы сокотехнологическая продукция
--
високотехнологічна продукція
--
гарантийое обслуживание
--
гарантійне обслуговування
--
математическое программирование
--
математичне програмування
--
машиностроительные предприятия
--
машинобудівні підприємства
--
методы ранжирования
--
методи ранжування
--
потребительская
удовлетворенность
--
споживча задоволеність
--
удовлетворенность
потребителей
--
задоволеність споживачів
--
ремонтопригодность продукции машиностроения
--
ремонтопридатність продукції машинобудування
--
сервисные отказы
--
сервісні відмови
--
якість автомобілей
--
качество автомобилей
--
экономико-математические модели
--
економіко-математичні моделі
--
экономические критерии
--
економічні критерії
--
эксплуатационная надежность
--
експлуатаційна надійність
--
MATLAB
--
программное обеспечение
--
програмне забезпечення
Анотація:
Разработан комплекс аналитических инструментов ранжирования отказов на основе критериев частоты возникновения и средних затрат на их устранение на этапах жизненного цикла продукции, на примере автомобилей. Реализация разработанного методичного подхода проведена на основе электронной базы данных по отказам в гарантии продукции одного из ведущих брендов автопроизводителей, с использованием разработанного программного комплекса в среде MATHLAB. Полученные в ходе работы результаты доказали эффективность предложенной методики и нашли свое применение в практике одного из ведущих автопроизводителей.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Заятров, Алексей Викторович (кандидат технических наук; заведующий лабораторией "Провизирование и тестирование" исследовательского подразделения "Электронные контрольные системы" тольяттинского государственного университет; г.Тольятти; Россия); Афиногенова, Наталья Валентиновна (кандидат технических наук; доцент; заведующий кафедрой учетного управления технологических служб Волжского регионального государственного университета обслуживания; )
Знайти схожі
>
4.
Ткачук, Світлана Валеріївна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ).
Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 7
. - С. 194-200 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
330.352:338.46
ББК
65.49г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика непроизводственной сферы
Економіка невиробничої сфери
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Кл.слова (ненормовані):
контактный персонал
--
контактний персонал
--
робота з клієнтами
--
работа с клиентами
--
задоволеність споживача
--
удовлетворенность
потребителей
--
маркетинг-микс
--
маркетинг-мікс
--
нематериальное производство
--
нематеріальне виробництво
--
процесс обслуживания
--
процес обслуговування
--
обслуговуючий персонал
--
обслуживающий персонал
--
якість обслуговуючого персоналу
--
качество обслуживающего персонала
--
качество сервиса
--
якість сервісу
--
системные элементы
--
системні елементи
--
структура сфери услуг
--
структура сфери послуг
--
сфера услуг
--
сфера послуг
--
середовище надання послуг
--
среда оказания услуг
Анотація:
Досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропоновано структуру даного елемента, сформульовано пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ); Стахурський, Валерій Олександрович (провідний викладач кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ)
Знайти схожі
>
5.
Чубукова, Ольга Юріївна
(завідувач кафедри економічної кібернетики Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господартва підприємства [Текст] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 8
. - С. 180-186 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
65.6.062
ББК
65.40г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Логистика
Логістика
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
логистический маркетинг
--
логістичний маркетинг
--
накладные расходы
--
накладні витрати
--
потребительская
удовлетворенность
--
споживча задоволеність
--
удовлетворенность
потребителей
--
задоволеність споживачів
--
размеры заказов
--
розміри замовлень
--
склады предприятий
--
склади підприємств
--
структурное моделирование
--
структурне моделювання
--
движение товаров
--
рух товарів
Анотація:
Розглянуто проблеми товарного руху. Визначено взаємозалежність витрат на замовлення та зберігання продукції від стану складського господарства підприємства. На основі проведеного дослідження розроблено модель оптимальної кількості складів підприємства в залежності від рівня задоволеності споживачів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Яренко, Анатолій Валерійович (каедидат економічних наук; доцент кафедри економічної кітернетики та маркетингу Київського університету технологій та дизайну; м.Київ)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)