Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=умения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
142
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Косянчук, Сергій
(науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників / Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 22-26. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики
--
зв'язне мовлення
--
коммуникативная компетенция
--
комунікативна компетенція
--
культура мови
--
культура речи
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєвий розвиток учнів
--
преподавание риторики
--
речевое развитие учащихся
--
риторика
--
риторические
умения
--
риторичні уміння
--
связная речь
--
старшеклассники
--
старшокласники
Анотація:
Роль риторики у формуванні комунікативної компетенції та високого рівня мовленнєвої культури. Автор статті вивчає ставлення до риторики як науки про красномовство у старшокласників, значення риторичної культури в їх подальшому житті.
Знайти схожі
>
2.
Марцінко, Тетяна
(асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
активне навчання
--
активное обучение
--
взаємодія в процесі навчання
--
взаимодействие в процессе обучения
--
викладання риторики
--
виховний потенціал
--
воспитательный потенциал
--
групові технології навчання
--
групповые технологии обучения
--
зв'язне мовлення
--
интерактивное обучение
--
інтерактивне навчання
--
коммуникативно-деловое обучение
--
комунікативно-ділове навчання
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
підлітки
--
пізнавальна діяльність учнів
--
подростки
--
познавательная деятельность учащихся
--
преподавание риторики
--
риторика
--
риторические
умения
--
риторичні уміння
--
связная речь
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
форми навчання
--
формы обучения
Анотація:
Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.
Знайти схожі
>
3.
Мхитарян, Ольга
(аспірантка; Миколаїв).
Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
важкі діти
--
дети с низким уровнем учебных достижений
--
діти з низьким рівнем навчальних досягнень
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
качество образования
--
корекційна педагогіка
--
корекційна психологія
--
коррекционная педагогика
--
коррекционная психология
--
литературное образование
--
литературные знания
--
литературные
умения
--
літературна освіта
--
літературні знання
--
літературні уміння
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические принципы
--
методичні принципи
--
отстающие ученики
--
педагогический оптимизм
--
педагогический такт
--
педагогічний оптимізм
--
педагогічний такт
--
принципи навчання
--
принципы обучения
--
слабовстигаючі діти
--
слабоуспевающие дети
--
трудные дети
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
якість освіти
Анотація:
Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.
Знайти схожі
>
4.
Мамчур, Лідія
(докторант Херсонського державного університету).
Лінгвістичні основи формування комунікативних умінь текстотворення / Лідія Мамчур> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 2-6. - Бібліографія : С.5-6 : 18 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A81'42
ББК
81.0
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
завершеність тексту
--
завершенность текста
--
зв'язність тексту
--
когезия текста
--
когезія тексту
--
когерентність тексту
--
когерентность текста
--
коммуникативная компетенция
--
коммуникативные
умения
--
комунікативна компетенція
--
комунікативні вміння
--
лингвистика текста
--
линейность текста
--
лінгвістика тексту
--
лінейність тексту
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
развитие связной речи
--
розвиток зв'язного мовлення
--
связность текста
--
текст
--
текст как коммуникативная единица
--
текст як комунікативна одиниця
--
текстові категорії
--
текстовые категории
--
текстообразование
--
текстотворення
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
цельность текста
--
цільність тексту
Анотація:
Мета статті - визначити й схарактеризувати основні лінгвістичні положення щодо тексту, які є важливими чинниками формування і розвитку комунікативної компетентності учнів.
Знайти схожі
>
5.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
изучение второго языка
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные
умения
--
коммуникативные упражнения
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
мовленнєві вправи
--
мовні вправи
--
навчання усного мовлення
--
навчання читанню
--
обучение устной речи
--
обучение чтению
--
опис картини
--
описание картины
--
развитие речи
--
розвиток мовлення у дітей
--
сочинение - описание картины
--
твір - опис картини
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
украинский язык в школах с русским языком обучения
--
українська мова
--
українська мова в школах з російською мовою навчання
--
українська мова в школах національних меншин
--
упражнения
--
урок читання
--
урок чтения
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
школи національних меншин
Анотація:
Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в школах з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).
Знайти схожі
>
6.
Яновицька, Наталія
(науковий співробітник лабораторії навчання української словесності).
Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
види вправ
--
виды упражнений
--
вправи
--
граматичні навички
--
грамматические навыки
--
изучение второго языка
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные
умения
--
коммуникативные упражнения
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
мовленнєві вправи
--
мовні вправи
--
навчання граматиці
--
обучение грамматике
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
упражнения
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
школи національних меншин
--
національні меншини
--
школы национальных меньшинств
--
национальные меньшинства
Анотація:
Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин.
Знайти схожі
>
7.
Бондаренко, Неллі
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Засвоєння якостей досконалого мовлення як передумова вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 14-17. - Бібліографія : С.17 : 14 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
811.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
виразність мовлення
--
выразительность речи
--
доречність мовлення
--
досконале мовлення
--
змістовність мовлення
--
качества речи
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные
умения
--
коммуникативные характеристики правильной речи
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
культура мови
--
культура мовлення
--
культура речи
--
логичность речи
--
логічність мовлення
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєва культура
--
мовні норми
--
правильність мовлення
--
правильность речи
--
содержательность речи
--
точність мовлення
--
точность речи
--
украинский язык
--
українська мова
--
уместность речи
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
чистота мовлення
--
чистота речи
--
языковые нормы
--
якості мовлення
Анотація:
Мета статті - акцентувати увагу словесників на питаннях культури мовлення, з'ясувати ключові поняття цього аспекту навчання мови, охарактеризувати основні якості гарного мовлення, визначити методичні параметри роботи над розвитком відповідних умінь і навичок.
Знайти схожі
>
8.
Кожуховська, Людмила
(кандидат педагогічних наук; доцент).
Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь / Людмила Кожуховська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
педагогическая практика
--
педагогічна практика
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
профессиональные
умения
--
самоанализ
--
самоанализ урока
--
самоаналіз
--
самоаналіз уроку
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
фахові уміння
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
Анотація:
Пропонується ряд методологічних аспектів організації та аналізу уроку під час педагогічної практики у процесі підготовки учителя української мови та літератури.
Знайти схожі
>
9.
Козир, Маргарита
(аспірантка Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка).
Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Маргарита Козир> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 5-7. - Бібліографія : С.7 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дискусионные
умения
--
дискусійні вміння
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные
умения
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
приемы обучения
--
прийоми навчання
--
системний підхід у навчанні
--
системный подход в обучении
Анотація:
Визначаються лінгводидактичні засади та визначення таких категорій, як системний підхід, методи, прийоми та навички у процесі розвитку дискусійних умінь на уроках української мови.
Знайти схожі
>
10.
Рабінович, П.
(доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент АПрН України; заслужений діяч науки і техніки України (Львівський національний університет імені Івана Франка)).
Знання практики Європейського Суду з прав людини як передумова ефективного використання механізму їх захисту в Україні / П. Рабінович> // Право України : юридичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики:
Право
Цивільне право
Право
Гражданское право
Україна
Кл.слова (ненормовані):
захист прав людини
--
права людини
--
права человека
--
адміністративні практики
--
юридична освіта
--
практика суду
--
контроль знань
--
практичні вміння
--
защита прав человека
--
судовий захист
--
административные практики
--
юридическое образование
--
практика суда
--
контроль знаний
--
практические
умения
Анотація:
Про практику Європейського суду з прав людини як ефективний механізм в Україні.
Дод.точки доступу:
Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини, Закон України \о произв.\; Європейський суд з прав людини \о нем\; Европейский суд по правам человека \о нем\; Совет Европы \о ней\; Рада Європи \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2622ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)