Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=умения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 142
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Косянчук, Сергій (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
    Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників / Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 22-26. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- культура мови -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток учнів -- преподавание риторики -- речевое развитие учащихся -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Роль риторики у формуванні комунікативної компетенції та високого рівня мовленнєвої культури. Автор статті вивчає ставлення до риторики як науки про красномовство у старшокласників, значення риторичної культури в їх подальшому житті.


Знайти схожі

2.


    Марцінко, Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
    Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активное обучение -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- викладання риторики -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- групові технології навчання -- групповые технологии обучения -- зв'язне мовлення -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативно-деловое обучение -- комунікативно-ділове навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- підлітки -- пізнавальна діяльність учнів -- подростки -- познавательная деятельность учащихся -- преподавание риторики -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- технологии обучения -- технології навчання -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.


Знайти схожі

3.


    Мхитарян, Ольга (аспірантка; Миколаїв).
    Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
важкі діти -- дети с низким уровнем учебных достижений -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- качество образования -- корекційна педагогіка -- корекційна психологія -- коррекционная педагогика -- коррекционная психология -- литературное образование -- литературные знания -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні знання -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- отстающие ученики -- педагогический оптимизм -- педагогический такт -- педагогічний оптимізм -- педагогічний такт -- принципи навчання -- принципы обучения -- слабовстигаючі діти -- слабоуспевающие дети -- трудные дети -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- якість освіти
Анотація: Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.


Знайти схожі

4.


    Мамчур, Лідія (докторант Херсонського державного університету).
    Лінгвістичні основи формування комунікативних умінь текстотворення / Лідія Мамчур // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 2-6. - Бібліографія : С.5-6 : 18 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.0
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
завершеність тексту -- завершенность текста -- зв'язність тексту -- когезия текста -- когезія тексту -- когерентність тексту -- когерентность текста -- коммуникативная компетенция -- коммуникативные умения -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- лингвистика текста -- линейность текста -- лінгвістика тексту -- лінейність тексту -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- развитие связной речи -- розвиток зв'язного мовлення -- связность текста -- текст -- текст как коммуникативная единица -- текст як комунікативна одиниця -- текстові категорії -- текстовые категории -- текстообразование -- текстотворення -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- цельность текста -- цільність тексту
Анотація: Мета статті - визначити й схарактеризувати основні лінгвістичні положення щодо тексту, які є важливими чинниками формування і розвитку комунікативної компетентності учнів.


Знайти схожі

5.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання усного мовлення -- навчання читанню -- обучение устной речи -- обучение чтению -- опис картини -- описание картины -- развитие речи -- розвиток мовлення у дітей -- сочинение - описание картины -- твір - опис картини -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- урок читання -- урок чтения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин
Анотація: Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в школах з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).


Знайти схожі

6.


    Яновицька, Наталія (науковий співробітник лабораторії навчання української словесності).
    Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- види вправ -- виды упражнений -- вправи -- граматичні навички -- грамматические навыки -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин.


Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Засвоєння якостей досконалого мовлення як передумова вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 14-17. - Бібліографія : С.17 : 14 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 811.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
виразність мовлення -- выразительность речи -- доречність мовлення -- досконале мовлення -- змістовність мовлення -- качества речи -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные характеристики правильной речи -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- культура мови -- культура мовлення -- культура речи -- логичность речи -- логічність мовлення -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва культура -- мовні норми -- правильність мовлення -- правильность речи -- содержательность речи -- точність мовлення -- точность речи -- украинский язык -- українська мова -- уместность речи -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- чистота мовлення -- чистота речи -- языковые нормы -- якості мовлення
Анотація: Мета статті - акцентувати увагу словесників на питаннях культури мовлення, з'ясувати ключові поняття цього аспекту навчання мови, охарактеризувати основні якості гарного мовлення, визначити методичні параметри роботи над розвитком відповідних умінь і навичок.


Знайти схожі

8.


    Кожуховська, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь / Людмила Кожуховська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогическая практика -- педагогічна практика -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- профессиональные умения -- самоанализ -- самоанализ урока -- самоаналіз -- самоаналіз уроку -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- урок украинского языка -- урок української мови -- фахові уміння -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь
Анотація: Пропонується ряд методологічних аспектів організації та аналізу уроку під час педагогічної практики у процесі підготовки учителя української мови та літератури.


Знайти схожі

9.


    Козир, Маргарита (аспірантка Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка).
    Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Маргарита Козир // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 5-7. - Бібліографія : С.7 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дискусионные умения -- дискусійні вміння -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- приемы обучения -- прийоми навчання -- системний підхід у навчанні -- системный подход в обучении
Анотація: Визначаються лінгводидактичні засади та визначення таких категорій, як системний підхід, методи, прийоми та навички у процесі розвитку дискусійних умінь на уроках української мови.


Знайти схожі

10.


    Рабінович, П. (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент АПрН України; заслужений діяч науки і техніки України (Львівський національний університет імені Івана Франка)).
    Знання практики Європейського Суду з прав людини як передумова ефективного використання механізму їх захисту в Україні / П. Рабінович // Право України : юридичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Право

   Гражданское право

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
захист прав людини -- права людини -- права человека -- адміністративні практики -- юридична освіта -- практика суду -- контроль знань -- практичні вміння -- защита прав человека -- судовий захист -- административные практики -- юридическое образование -- практика суда -- контроль знаний -- практические умения
Анотація: Про практику Європейського суду з прав людини як ефективний механізм в Україні.


Дод.точки доступу:
Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини, Закон України \о произв.\; Європейський суд з прав людини \о нем\; Европейский суд по правам человека \о нем\; Совет Европы \о ней\; Рада Європи \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2622ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)