Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учителя начальной школы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Ільман, Вікторія.
    Деякі асппекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / В. Ільман // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 30-32 : граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителя -- профессиональная подготовка учителя -- початкова школа -- начальная школа -- шестилітки -- шестилетки -- учителя початкової школи -- учителя начальной школы -- ігрова діяльність -- игровая деятельность
Анотація: Розкриваються сучасні тенденції вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи. Експериментальними даними підтверджується необхідність поліпшення підготовки педагогів щодо визначення психологічної готовності дітей шестирічного віку до школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Нос, Любов (викладач англійської мови Педагогічного коледжу Львівського національного університету імені Івана Франка).
    Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 77-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Канада
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- начальное образование -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- вчителі початкової освіти -- учителя начальной школы -- навчальні програми -- учебные программы -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- рівні освіти -- уровни образования -- умови вступу до канадських університетів -- условия поступления в канадские университеты -- моделі підготовки вчителів -- модели подготовки учителей -- освітні програми -- образовательные программы -- шкільні ради -- школьные советы -- асоціації вчителів -- ассоциации учителей
Анотація: Розглянуто особливості системи підготовки вчителів початкової школи у Канаді. Зокрема, проаналізовано умови вступу до канадських університетів на факультети освіти. Описано програми підготовки вчителів початкової школи, висвітлено роль шкільних рад, Асоціацій вчителів у професійному становлення педагогів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.16.pdf

Знайти схожі

3.


    Коваль, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; директор Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв, завідувач кафедри початкової освіти Бердянського державного педагогічного університету).
    Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Л. Коваль // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв
ББК 74.584р3
Рубрики: Подготовка учителей
   Підготовка вчителів

Кл.слова (ненормовані):
особистісні чинники -- культуротворча спрямованість навчання -- самоосвітній процес -- мотивація кар'єрного зростання -- пропагування цінностей здорового способу життя -- личностные факторы -- культуротворческая направленность обучения -- самообразовательный процесс -- мотивация карьерного роста -- пропаганда ценностей здорового способа жизни -- поготовка будущих учителей -- підготовка майбутніх вчителів -- педагогічна освіта -- педагогическое обрзование -- вчителі початкової школи -- учителя начальной школы
Анотація: Розкрито особистісні чинники розвитку майбутніх вчителів початкової школи, яка активізується за умови посилення культуротворчої спрямованості навчання.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Варецька, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Інституту вищої освіти НАПН України).
    Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти / О. Варецька // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 82-88. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- компетентність вчителя -- післядипломна педагогічна освіта -- економічна компетентність -- соціальна компетентність вчителя -- социальная компетентность учителя -- учителя начальной школы -- компетентность учителя -- последипломное педагогическое образование -- экономическая компетентность -- економічна освіта -- экономическое образование
Анотація: Обгрунтовано необхідність розвитку економічної компетентності як сегменту соціальної, досліджено можливості розвитку соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти в післядипломному процесі.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Бадер, Валентина (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії і практики початкової освіти Донбаського державного педагогічного університету).
    Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика / В. Бадер, І. Хижняк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 35-40 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- підготовка вчителів початкової школи -- подготовка учителей начальной школы -- вчителі початкової школи -- учителя начальной школы -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- освітні технології -- образовательные технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- опыт университетов -- досвід університетів
Анотація: Обгрунтовано актуальність проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці вчителів початкової школи та необхідність її теоретичного узагальнення й практичного забезпечення на сучасному етапі розвитку української освіти. Репрезентовано досвід і результати спільних наукових пошуків з теми викладачів факультету підготовки вчителів початкових класів ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет".

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Хижняк, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; в. о. декана факультету підготовки вчителів початкових класів); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\

Знайти схожі

6.


    Коваль, Вікторія (кандидат біологічних наук; доцент кафедри дошкільної та початкової освіти).
    Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до проведення екскурсій / В. Коваль. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 24-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- природничі екскурсії -- природоведческие экскурсии -- підготовка майбутніх вчителів -- подготовка будущих учителей -- початкові школи -- начальные школы -- вчителі початкової школи -- учителя начальной школы -- особливості лекцій з дисципліни природознавство -- особенности лекций по дисциплине естествознание -- методики організацій екскурсій -- методикиорганизаций экскурсий -- тематики екскурсій -- тематики экскурсий
Анотація: Розкриваються особливості загальнопедагогічної, методичної та природничої підготовки майбутніх вчителів початкової школи до проведення природничих екскурсій.


Знайти схожі

7.


    Котенко, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри іноземних мов і методик іх навчання).
    Сутність комбінованого навчання у змісті іншомовної методичної підготовки вчителів початкової школи / О. Котенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 11/12. - С. 43-53. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
комбіноване навчання -- комбинированное обучение -- технології комбінованого навчання -- технологии комбинированного обучения -- традиційне навчання -- традиционное обучение -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- іншомовна методична підготовка -- иноязычная методическая подготовка -- іншомовна професійна компетентність -- иноязычная профессиональная компетентность -- вчителі початкової школи -- учителя начальной школы -- освітні технології -- образовательные технологии -- змішане навчання -- смешанное обучение -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- моделі комбінованого навчання -- модели комбинированного обучения -- іноземні мови -- иностранные языки -- методика навчання іноземних мов -- методика изучения иносранных языков
Анотація: Обгрунтовано доцільність застосування технології комбінованого навчання у змісті іншомовної методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи як одного зі шляхів її інтенсифікації. Аналізуються організаційні аспекти застосування технології змішаного навчання, що сприяють мінімізацію втрат професійно значущого контенту для студента, які пов'язані зі специфікою європейської кредитно-трансферної системи організації навчання; уточнено алгоритм побудови процесу опанування дисципліни "Методика навчання іноземних мов" на основі моделі Enriched Virtual; визначено переваги інтеграції традиційної та дистанційної форм навчання у процесі формування іншомовної методичної компетенції студентів напряму підготовки "Початкова освіта".


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)