Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=індивідуалізація навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Логвіненко, Наталія
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії літературної освіти).
Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації
навчання
старшокласників / Н. Логвіненко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 9
. - С. 43-48. - Бібліографія : С.48 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
диференціація
навчання
--
дифференциация обучения
--
индивидуализация обучения
--
індивідуалізація
навчання
--
методика викладання літератури
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания литературы
--
методика преподавания украинской литературы
--
мотивация обучения
--
мотивация учебной деятельности
--
мотивація навчальної діяльності
--
развитие творческих способностей
--
розвиток творчих здібностей
--
спецкурси
--
спецкурсы
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
украинская литература
--
українська література
--
факультативні курси
--
факультативные курсы
--
фантастическая проза
--
фантастична проза
Анотація:
Стаття є спробою узагальнити досвід впровадження курсів за вибором у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи в різні періоди її становлення і розвитку, розкрити основні підходи до вивчення факультативного курсу "Українська фантастична проза" під час поглибленого вивчення українськоїлітератури.
Знайти схожі
>
2.
Павленко, Анатолій
(ректор Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана; доктор економічних наук; професор; академік Національної академії педагогічних наук України; Герой України).
Університет як центр інноваційної системи та формування інтелектуального капіталу нації / А. Павленко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. -
№ 12
. - С. 7-15
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
університети
--
университеты
--
інтелектуальний капітал
--
интеллектуальный капитал
--
интервью
--
інноваційні системи
--
инновационные системы
--
наукові парки
--
научные парки
--
індивідуалізація
навчання
--
индивидуализация обучения
--
навчальний процес
--
учебный процесс
Анотація:
Розкривається роль університету як ключового елементу інноваційної системи держави та центру формування інтелектуального капіталу нації.
Дод.точки доступу:
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Олексін, Юрій
(кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з навчальної роботи Рівненського ОІППО).
Розвиток ідеї диференціації
навчання
школярів у радянській педагогічній науці : 30-70-ті роки ХХ ст. / Ю. Олексін> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 71-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 20 ст. 30-70-ті рр.
Образование. Педагогика
История образования, 20 ст. 30-70-е гг.
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
історія педагогічної науки
--
история педагогической науки
--
радянська педагогічна наука
--
советская педагогическая наука
--
диференціація
навчання
--
дифференциация обучения
--
індивідуалізація
навчання
--
индивидуализация обучения
--
етапи розвитку ідеї диференціації
навчання
--
этапы развития идеи дифференциации обучения
Анотація:
Висвітлено процес розвитку ідеї диференціації
навчання
у педагогічній праці та практиці радянської школи 30-70 років ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.15.pdf
Знайти схожі
>
4.
Барчій, І. М.
(асистент Закарпатського державного університету; Ужгород).
Проблеми політичної науки України в умовах Болонського процесу / І. М. Барчій> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 9
. - С. 87-90. - Література : С. 90 : 15 назв
УДК
^A32
ББК
66
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вибіркові та нормативні навчальні дисципліни
--
выборочные и нормативные учебные дисциплины
--
евроинтеграция образования
--
европейское образовательное пространство
--
единое образовательное пространство
--
євроінтеграція освіти
--
європейський освітній простір
--
єдиний освітній простір
--
индивидуализация обучения
--
індивідуалізація
навчання
--
навчальні дисципліни
--
национальное образование
--
національна освіта
--
политические науки
--
політичні науки
--
політичні настрої
--
предмет политологии
--
предмет політології
--
проблеми політичної науки
--
проблемы политической науки
--
украинская политология
--
українська політологія
--
учебные дисциплины
Анотація:
Проаналізовано основні проблеми політології України в умовах входження системи національної освіти до єдиного європейського освітнього простору.
Перейти к внешнему ресурсу:
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Бурко, Ольга
(молодший науковий співробітник НДЛ грінченкознаства Київського університету імені Бориса Грінченка).
Вивчення оповідання "Каторжна" Бориса Грінченка на принципах етновідповідності, кордоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації / О. Бурко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 20-23. - Література : С.23 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників
--
диалогизм как принцип обучения
--
диалогический метод обучения
--
діалогічний метод
навчання
--
етновідповідність
--
изучение творчества писателей
--
индивидуализация обучения
--
індивідуалізація
навчання
--
кордоцентризм
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
принципи
навчання
--
принципы обучения
--
проблемне
навчання
--
проблемное обучение
--
украинская литература
--
українська література
--
этносоответствие
Анотація:
Сфокусовано увагу на методиці вивчення оповідання Бориса Грінченка "Каторжна" в старшій школі.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник; громадський діяч ; 1863-1910) \о нем\; Гринченко, Борис Дмитриевич (писатель; общественный деятель ; 1863-1910) \о нем\; Каторжна, оповідання \о произв.\
Знайти схожі
>
6.
Бондар, Людмила
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
Індивідуалізація
та диференціація
навчання
в початковій школі в УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л. Бондар. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 1/2
. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 20 ст. 40-80-і рр.
Образование. Педагогика, 20 ст. 40-80-е гг.
История образования
УРСР
УССР
Кл.слова (ненормовані):
початкові школи
--
начальные школы
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
диференціація
навчання
--
дифференциация обучения
--
індивідуалізація
навчання
--
индивидуализация обучения
--
класи вирівнювання
--
классы выравнивания
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
індивідуальні підходи до учнів
--
индивидуальные подходы к ученикам
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
Анотація:
На основі вивчення та узагальнення наукових досліджень, практичного досвіду проаналізовано питання індивідуалізації та диференціації
навчання
в початковій школі УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.). Наголошено на необхідності врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі
навчання
. Охарактеризовано один із шляхів реалізації принципу індивідуалізації - класи вирівнювання. Розкрито сутність диференційованого підходу до
навчання
молодших школярів.
Знайти схожі
>
7.
Гарна, Світлана
(завідувач відділу гуманітарної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; учитель-методист; Донецька область).
Індивідуалізація
освітнього простору учня на уроках зарубіжної літератури [Текст] / С. Гарна> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. -
№ 1
. - С. 23-25 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.202
Рубрики:
Дидактика (теорія і методика освіти та
навчання
)
Дидактика (теория и методика образования и обучения)
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні методи
навчання
--
инновационные методы обучения
--
індивідуальні освітні маршрути
--
индивидуальные образовательные маршруты
--
індивідуалізація
навчання
--
индивидуализация обучения
--
навчальні завдання
--
учебные задания
--
викладання зарубіжної літератури
--
преподавание зарубежной литературы
--
викладання світової літератури
--
преподавание мировой литературы
--
зарубіжні пиьменники
--
зарубежные писатели
--
інноваційні виховні технології
--
инновационные воспитательные технологии
--
творчість пиьменників Великої Британії
--
творчество писателей Великобритании
--
твори письменників Великої Британії
--
произведения писателей Великобритании
--
матеріали до уроків
--
материалы к урокам
--
6 клас
--
6 класс
Анотація:
Розкрито суть інноваційної виховної технології "Індивідуальні освітні маршрути", проілюстровано складеним індивідуальним освітнім маршрутом з вивчення повісті Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі".
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Діккенс, Чарлз (англійський письменник ; 1812-1870) \про нього\; Різдвяна пісня у прозі, повість \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
8.
Верба, Ірина
(директор).
Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / І. Верба> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 7/8
. - С. 56-58. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Україна
Украина
Черкаська область
Черкасская область
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
заклади інклюзивного
навчання
--
учреждения инклюзивного образования
--
індивідуалізація
навчання
--
индивидуализация обучения
--
індивідуальний розвиток
--
индивидуальное развитие
--
інноваційний розвиток
--
инновационное развитие
--
Нова українська школа
--
Новая украинская школа
--
моделі інноваційного розвитку
--
модели инновационного развития
--
моделювання освітньої діяльності
--
моделирование образовательной деятельности
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
Школа рівних можливостей
--
Школа равных возможностей
--
реформування освіти
--
реформирование образования
Анотація:
Розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу «Школа рівних можливостей».
Дод.точки доступу:
Канівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 \о ней\
Знайти схожі
>
9.
Дічек, Н. П.
Індивідуалізація
шкільного
навчання
і практична психологія в Україні / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія. - 2017. -
№ 2
. - С. 74-82. - Література : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.983
Рубрики:
Психологія, 1990-ті - поч. 2000-х рр.
Психология, 1990-ті - нач. 2000-х гг.
Кл.слова (ненормовані):
гуманизация образования
--
гуманізація освіти
--
индивидуализация обучения
--
індивідуалізація
навчання
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
практическая психология
--
практична психологія
--
психологические службы
--
диференціація освіти
--
дифференциация образования
--
психологічні служби
--
засоби практичної психології
--
средства практической психологии
--
шкільна психологічна служба
--
шкільні психологи
--
школьная психологическая служба
--
школьные психологи
Анотація:
У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкрито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності інноноваційної на той час психологічної служби в освіті країни.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\9.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)