Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформальна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Луговий, В. І.
    Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 5-22. - Бібліографія : С.21-22 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- информальное образование -- інформальна освіта -- международные организации -- мировое образование -- міжнародні організації -- непрерывное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професіоналізація освіти -- профессионализация образования -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- світова освіта -- формальна освіта -- формальное образование
Анотація: В статті з використанням методології МСКО (Міжнародної стандартної класифікації освіти) та ОЕСР (Організації економічного співробітництва і розвитку) і відповідних статистичних даних дана характеристика різним аспектам професіоналізації безперервної освіти в світі, окремих регіонах і країнах. Показано, що в безперервній освітній системі на першому її етапі домінує складноорганізована формальна професійна освіта, а на другому - неформальна та інформальна. Професіоналізація безперервної освіти харак- теризується низкою закономірностей, пов'язаних із рівневою, галузевою, типовою, орієнтаційною, ступенево-кваліфікаційною й іншою її (освіти) організацією. Для виявлення таких закономірностей слід враховувати формальні, неформальні та інформальні засади здійснення освіти взагалі і професійної зокрема.


Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Організація економічного співробітництва і розвитку \о ней\; Организация экономического сотрудничества и развития \о ней\

Знайти схожі

2.


    Муранова, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент; директор інституту доуніверсітетської підготовки НАУ).
    Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стендарти / Н. Муранова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 41-44 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослого населення -- образование взрослого населения -- державні стандарти у навчанні -- государственные стандарты в образовании -- професійне навчання -- профессиональное образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- навчання дорослого населення -- обучение взрослого населения -- дорослі учні -- взрослые ученики -- неперервність навчання -- неперерывность образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- інформальна освіта -- информальное образование
Анотація: Розглядаються питання освіти дорослого населення ПТНЗ, висвітлюється досвід упровадження українсько-німецького проекту "Підтримка реформи професійно-технічної освіти в Україні", а також наголошується на потребі розроблення і використання державних стандартів України.


Дод.точки доступу:
Підтримка реформи професійно-технічної освіти в Україні, проект \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Дикань, С. А. (кандидат технічних наук; доцент; академік Міжнародної академії безпеки життєдіяльності).
    Безпека освітньої діяльності: аксіологічний аспект / С. А. Дикань // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 6. - С. 27-31 : портр. - (Сучасна освіта). - Бібліогр. наприкінці ст., 18 назв
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- аксіологія -- аксиология -- життєві цінності людини -- жизненные ценности человека -- якість освіти -- качество образования -- освітні послуги -- образовательные услуги -- формальна (інституційна) освіта -- формальное (институциональное) образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- комерціалізація освіти -- коммерциализация образования -- функціональна неграмотність -- функциональная неграмотность -- професійна некомпетентність -- профессиональная некомпетентность -- культурація студентства -- культурация студенчества -- інформальна освіта -- информальное образование
Анотація: Про зміни, що відбуваються у вітчизняній системі вищої освіти, про небезпечні явища, що несе вона споживачам освітніх послуг та які цінності сповідує комерційна освіта.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Про вищу освіту, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Войцях, Тетяна (методист обласного центру практичної психології і соціальної роботи; Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників; соціальний педагог-правник; магістр соціальної педагогіки).
    Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 62-67 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Безперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

Кл.слова (ненормовані):
соціальні педагоги -- професійна компетентність -- післядипломна освіта -- неперервна освіта -- формальна освіта -- неформальна освіта -- інформальна освіта -- стратегія навчання впродовж життя -- навчання впродовж життя -- социальные педагоги -- профессиональная компетентность -- последиплимное образование -- формальное образование -- неформальное образование -- информальные образование -- стратегия обучения в течении жизни -- непрерывное образование -- обучение в течении жизни -- стилі навчання -- стили обучения -- моделі стилів навчання -- модели стилей обучения -- модель Колба -- Колба модель -- тренінгові табори -- тренинговые лагеря
Анотація: Обгрунтовується актуальність та ефективнсть інтеграції інтерактивних форм і методів неформальної освіти у систему формальної післядипломної освіти як умови забезпечення ефективного розвитку професійної компетентності соціального педагога. Аналізуються концептуальні засади стратегії навчання впродовж життя та зміст формальної, неформальної та інформальної освіти на основі документів Європейської Комісії та Меморандуму неперервної освіти Європейського Союзу. Представлено авторське бачення експериментальної моделі Тренінгового табору для тренерів.



Дод.точки доступу:
Тренінговий табір для тренерів \о нем\

Знайти схожі

5.


    Дука, О. А. (начальник Білоцерківського училища професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України).
    Роль освіти дорослих в органзації нової системи навчання персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України [Текст] / О. А. Дука, А. М. Григоренко // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2016. - № 6. - С. 47-52. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.409(4УКР) + 74.4(4УКР)в6
Рубрики: Право
   Уголовно-исполнительное право

   Кримінально-виконавче право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
европейская интеграция -- європейська інтеграція -- информальное образование -- інформальна освіта -- кримінально-виконавча служба -- уголовно-исполнительная служба -- кадровое обеспечение -- кадрове забезпечення -- образовательные системы -- освітні системи -- непрерывное образование -- безперервна освіта -- неформальное образование -- неформальна освіта -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- образовательные инновации -- освітні інновації -- передовой опыт -- передовий досвід -- уголовно-исполнительная политика -- книмінально-виконавча політика -- учения на протяжении жизни -- навчання протягом життя -- формальное образование -- формальна освіта
Анотація: Висвітлено актуальність організації нової системи навчання персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України за допомогою європейського підходу освіти дорослих та інтеграції досягнень міжнародної і вітчизняної науки й практики у сфері виконання кримінальних покарань.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Григоренко, А.М. (перший заступник начальника училища - начальник навчального відділу Білоцерківського училища професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України); Белоцерковское училище профессиональной подготовки персонала Государственной уголовно-исполнительной службы Украины \о нем\Білоцерківське училище професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України \о нем\; Державна кримінально-виконавча служба України \о ней\; Академія Державної пенітенціарної служби \о ней\

Знайти схожі

6.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Матіюк, Д. В.
    Перспективні напрями екстраполяції в систему неформальної освіти України: досвід Німеччини / Д. В. Матіюк // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2020. - Вип. 1 (94): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 171-181. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

Кл.слова (ненормовані):
форми освіти -- формы образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- інформальна освіта -- информационное образование -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- гейміфікація -- геймификация -- диференціація -- дифференциация -- предметно-мовне інтегроване навчання -- предметно-языковое интегрированное обучение


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)