Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Дороз, Вікторія@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Дороз
,
Вікторія
(доцент; канд. пед. наук; Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету).
Крос-культурне навчання української мови як дидактична система /
Вікторія
Дороз
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 12-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
багатонаціональні школи
--
диалог культур
--
дидактические системы
--
дидактичні системи
--
діалог культур
--
крос-культурна компетенція
--
крос-культурна лінгводидактика
--
крос-культурне навчання
--
кросс-культурная компетенция
--
кросс-культурная лингводидактика
--
кросс-культурное обучение
--
лингводидактика
--
лингвокультурная компетенция
--
лингвокультурология
--
лінгводидактика
--
лінгвокультурна компетенція
--
лінгвокультурологія
--
межкультурная коммуникация
--
межкультурная компетенция
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
міжкультурна компетенція
--
міжкультурна комунікація
--
многонациональные школы
--
поликультурное языковое образование
--
полікультурна мовна освіта
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
ученики-полилингвы
--
учні-полілінгви
Анотація:
Висвітлюється актуальність й сутність крос-культурного навчання української мови (в умовах міжкультурного діалогу) учнів-полілінгвів в багатонаціональних школах, з'ясовуються основні аспекти крос-культурної компетенції та її компоненти.
Знайти схожі
>
2.
Дороз
,
Вікторія
(докторант; Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова).
Авторська програма факультативного курсу "Українська мова в діалозу культур" : для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів /
Вікторія
Дороз
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 49-55. - Бібліографія : С.55 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
авторские программы
--
авторські програми
--
диалог культур
--
діалог культур
--
лингвокультурология
--
лінгвокультурологія
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
програми і стандарти з української мови
--
украинский язык
--
українська мова
--
факультативні курси
--
факультативные курсы
Анотація:
Пояснювальна записка та зміст авторської програми факультативного курсу "Українська мова в діалозі культур".
Дод.точки доступу:
Українська мова в діалозу культур, факультативний курс \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Дороз
,
Вікторія
(докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
Актуальні напрямки світового мовознавства з огляду на сучасний парадигмальний простір гуманітарного знання, їх роль і значення для крос-культурного навчання учнів-білінгвів української мови /
Вікторія
Дороз
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 6
. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
антропоцентрический фактор в языке
--
антропоцентричний фактор в мові
--
билингвальное обучение
--
білінгвальне навчання
--
гуманитарное знание
--
гуманітарне знання
--
двомовне навчання
--
двуязычное обучение
--
дискурс
--
етнолінгвістика
--
крос-культурна лінгводидактика
--
крос-культурне навчання
--
кросс-культурная лингводидактика
--
кросс-культурное обучение
--
лингвокультурология
--
лінгвокультурологія
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
направления в языкознании
--
направления лингвистических исследований
--
напрямки в мовознавстві
--
напрямки лінгвістичних досліджень
--
национально-культурная специфика языка
--
національно-культурна специфіка мови
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова в школах національних меншин
--
этнолингвистика
Анотація:
Викладено методологічні основи (які спираються на такі сучасні мовознавчі напрямки, як крос-культурний аналіз, антропоцентризм, дискурсивну та когнітивну лінгвістику, етнолінгвістику та лінгвокультурологію) викладання української мови як другої в школ ах з багатонаціональним контингентом учнів.
Знайти схожі
>
4.
Дороз
,
Вікторія
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії та навчання мов Інституту філології Бердянського державного педагогічного університету; докторант Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
Філософія гуманізму, крос-культуралізму та синергетики як теоретико-методологічна основа полікультурної освіти / В.
Дороз
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 21-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти
--
крос-культуралізм
--
гуманістична освіта
--
політкультурний простір
--
педагогічна підтримка особистості
--
політкультурна особистість
--
гуманізм
--
планетарна свідомість
--
гуманітарне мислення
--
синергетика
--
философия образования
--
гуманистическое образование
--
политкультурное пространство
--
педагогическая поддержка личности
--
политкультурная личность
--
гуманизм
--
гуманитарное мышление
--
планетарная сознательность
Анотація:
Про необхідність створення методології формування гуманістичної культури особистості в політкультурній освіті, заснованій на принципах філософії гуманізму, крос-культуризму та синергетики.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Дороз
,
Вікторія
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного університету).
Прецедентні феномени - базове ядро стереотипних знань учнів національних спільнот /
Вікторія
Дороз
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 6-11. - Бібліографія : С.11 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение
--
білінгвальне навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
прецедентні висловлювання
--
прецедентні імена
--
прецедентні тексти
--
прецедентные высказывания
--
прецедентные имена
--
прецедентные тексты
--
социокультурная линия содержания образования
--
соціокультурна змістова лінія освіти
--
стереотипні знання
--
стереотипные знания
--
українська мова в школах національних меншин
--
ученики-билингвы
--
учні-білінгви
Анотація:
Стаття присвячена мовній освіті учнів-білінгвів, соціокультурній лінії змісту філологічної освіти, а саме - належній репрезентації прецедетних феноменів мовленнєвого спілкування. Аналізуються поняття "прецедентний феномен", "прецедентне ім'я", "прецед ентний текст" тощо.
Знайти схожі
>
6.
Дороз
,
Вікторія
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант НПУ ім. М.П. Драгоманова).
Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української мови з ціннісних позицій /
Вікторія
Дороз
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 2
. - С. 2-5. - Примітки посторінкові : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вторинна мовна особистість
--
вторичная языковая личность
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовна особистість
--
национально-языковая личность
--
національно-мовна особистість
--
ценностный подход в лингвистике
--
ціннісний підхід в мовознавстві
--
языковая личность
Анотація:
Мета статті - розглянути дефініції понять "мовна особистість", "національно свідома мовна особистість", "вторинна мовна особистість", охарактеризувати методологічні засади формування вторинної національно свідомої мовної особистості на уроках українсь кої мови з ціннісних позицій.
Перейти к внешнему ресурсу:
Переосмислення процесу навчання
Знайти схожі
>
7.
Дороз
,
Вікторія
(докторант Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови /
Вікторія
Дороз
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 37-45. - Бібліографія : С.44-45 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное образование
--
билингвальное обучение
--
білінгвальне навчання
--
близкородственный билингвизм
--
близькоспоріднений білінгвізм
--
крос-культурна лінгводидактика
--
крос-культурне навчання
--
крос-культурний дискурс
--
кросс-культурная лингводидактика
--
кросс-культурное обучение
--
кросс-культурный дискурс
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєві акти
--
речевые акты
--
російсько-український білінгвізм
--
русско-украинский билингвизм
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
ученики-билингвы
--
учні-білінгви
Анотація:
У статті зосереджено увагу на особливостях і значенні мовленнєвого акту й тексту як комунікативному вираженні крос-культурного дискурсу на уроці української мови; розглянуто типологію текстів за метою їх використання під час навчання учнів-білінгвів у країнської мови як спорідненої.
Знайти схожі
>
8.
Дороз
,
Вікторія
(кандидат педагогічних наук; доцент; Бердянський державний педагогічний університет).
Мудрість, народжена багатством серця / В.
Дороз
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 1
. - С. 63-64. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рец. на Потапенко О. І. Лінгвоконцептологія : монографія / О. І. Потапенко. - К. : Освіта України, 2010. - 336 с.
УДК
^A811
ББК
81
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
концепт
--
лингвоконцептология
--
лінгвоконцептологія
--
персоналии филологов
--
персоналії філологів
--
рецензии на монографии
--
рецензії на монографії
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)