Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Зозульов, Олександр@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Зозульов, Олександр (доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ"; кандидат економічних наук).
    До питання про методологічну основу формування ефективних маркетингових рішень у бізнесі / О. Зозульов // Банківська справа. - 2010. - № 2/3. - С. 71-77. - 6 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові рішення -- конкурентоспроможність підприємств -- методологічна основа -- бізнес -- технологія управління -- промислові підприємства -- фінансові показники -- маркетинговые решения -- конкурентоспособность предприятий -- методологическая основа -- бизнес -- системи -- системний підхід -- системный подход
Анотація: Метрологічні основи формування і ухвалення ефективних з позицій конкурентоспроможності маркетингових рішень.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент).
    Корпоративний бренд: сутність та особливості / О. Зозульов, М. Григораш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 36-42. - Библиогр. в конце ст. - 8 рис., 2 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
корпоративні бренди -- товарні бренди -- порівняльний аналіз -- брендинг -- марочні стратегії -- менеджмент -- корпоративные бренды -- товарные бренды -- сравнительные анализ -- марочные стратегии
Анотація: Сутність корпоративного бренду, визначено його особливості, проведено порівняльний аналіз із товарним брендом.


Дод.точки доступу:
Григораш, Марина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент).
    Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій [] / О. Зозульов, О. Підмогільна // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 41-48 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мережева економіка -- сетевая экономика -- інтегровані корпоративні маркетингові стратегії -- унітарні маркетингові стратегії -- міжорганізаційні утворення -- межорганизационные образования -- кооперація -- кооперация -- принципи формування маркетингових стратегій -- принцип формирования маркетинговых стратегий -- принцип системності -- принцип системности -- принцип об'єктивності -- принцип объективности -- принцип партнерства -- принцип партнерства -- принцип узгодженості -- принцип согласованности -- принцип інтерактивності -- принцип интерактивности
Анотація: Присвячено обгрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Підмогільна, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент).
    Економічні логіки маркетингових дій / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 57-61 : ил. - Бібліогр.: с. 61 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дії -- маркетинговые действия -- экономические логики -- економічні логіки -- товарні ринки -- товарные рынки -- управленческие решения -- управлінські рішення
Анотація: Запропоновано комплекс економічних логік маркетингових дій підприємств на різних стадіях формуванння ринку для прийняття управлінських рішень задля визначення основних напрямів зосередження їх маркетингових зусиль.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент).
    АТІ-технологія динамічного таргетування / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 50-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
таргетування -- таргетирование -- ринок збуту -- рынок сбыта -- зрілость споживачів -- зрелость потребителей -- зрілость товарів -- зрелость товаров -- зрілость виробничих технологій -- зрелость производственных технологий -- АТІ-технології -- АТИ-технологии
Анотація: Пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи іх розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Зозульов, Олександр.
    Новий підхід до управління в маркетингу / О. Зозульов, К. Полторак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 48-54 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
трансформації підходів -- трансформации подходов -- управління маркетингу -- управление маркетинга -- традиційний маркетинг -- традиционный маркетинг -- сrowd-маркетинг
Анотація: Розглянуто передумови трансформації підходів до управління в маркетингу – від традиційного до сrowd-маркетингу.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Полторак, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент).
    Ринкові форми торгової марки [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 35-39 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
формування брендів -- бренди компанії -- брендинг -- економічна доцільність -- оцінювання -- товарні бренди -- корпоративні бренди -- конкурентні переваги -- формирование брендов -- бренды компаний -- экономическая целесообразность -- оценивание -- товарные бренды -- корпоративные бренды -- конкурентные преимущества
Анотація: Присвячена питанням формування бренду компанії, визначення їхньої економічної доцільності. Надано детальну характеристику товарного бренду, його специфіку та економічну сутність.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

8.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук).
    Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку [Текст] / Олександр Зозульов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 39-45 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживчий ринок -- потребительский рынок -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- ринкове позиціонування -- рыночное позиционирование -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- STP-стратегії -- STP-стратегии -- системи критеріїв -- системы критериев
Анотація: Розглядаються критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку.


Знайти схожі

9.


    Зозульов, Олександр (професор, кандидат економічних наук).
    Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства / О. Зозульов, К. Полторак // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 17-24 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
комунікаційні моделі -- комунікаційний вплив на споживачів -- канали продажу -- гіпермедійне середовище -- реклама для користувачів інтернет -- поведінка споживачів -- управління комунікаційним процесом -- класифікація маркетингових комунікацій -- коммуникационные модели -- коммуникационное влияние на потребителей -- каналы продаж -- гипермедийная среда -- реклама для пользователей интернет -- поведение потребителей -- управление коммуникационным процессом -- классификация маркетинговых коммуникаций -- моделі комунікаційного впливу -- модели коммуникационного влияния -- крауд-технології -- крауд-технологии
Анотація: Присвячено дослідженню новітніх маркетингових комунікацій в умовах крауд-технологій та їх ефективного застосування в діяльності підприємств.


Дод.точки доступу:
Полторак, Катерина (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

10.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук ; професор).
    Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов, А. Василенко // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 24-31 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
унікальна торгова пропозиція -- українські підприємства -- аналіз ринкового середовища клієнта -- прийняття рішення про покупку -- аналіз споживачів -- конкурентна боротьба за клієнта -- вибір постачальників -- формування пропозицій -- уникальное торговое предложение -- украинские предприятия -- анализ рыночной среды клиента -- принятие решения о покупке -- анализ клиентов -- конкурентная борьба за клиента -- выбор поставщиков -- формирование предложений
Анотація: Наведене та проаналізоване питання формування значущої пропозиції на промисловому ринку, висвітлено основні проблеми з якими стикається українське підприємство при її розробці, а також причини їх виникнення. Наведена методика побудови унікальної торгової пропозиції, яка представлена у вигляді 4-х етапної схеми, що включає пошук відповідей на питання п’яти основних блоків. Виявлено, що недостатня увага приділяється аналізу ринкового середовища клієнта, дослідженню специфіки роботи у його галузі, особливостям організації клієнта. На основі факторів, що впливають на процес прийняття рішення про покупку на промисловому ринку в статті запропонована структурно-логічна схема аналізу споживачів для формування унікальної значущої для клієнта пропозиції. Запропонований у статті хід дослідження та отримані результати можуть стати для підприємства відчутною перевагою у конкурентній боротьбі за клієнта.


Дод.точки доступу:
Василенко, Анастасія

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)