Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Литвиненко, Т. А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Литвиненко, Т. А. (викладач Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди).
    Безперервність освіти в приватних освітньо-наукових комплексах: історико-теоретичний аспект / Т. А. Литвиненко // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 65-68. - Бібліографія : С. 68 : 7 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- беспрерывное образование -- вища освіта України -- вищі навчальні заклади -- вищі навчальні заклади України -- высшее образование в Украине -- высшие учебные заведения -- высшие учебные заведения Украины -- навчальні заклади -- непрерывное образование -- образование в Украине -- образовательно-научные комплексы -- освіта в Україні -- освітньо-наукові комплекси -- приватні навчальні заклади -- приватні освітньо-наукові комплекси -- частные образовательно-научные комплексы -- процес освіти -- процесс обучения -- учебные заведения -- частные высшие учебные заведения -- частные учебные заведения
Анотація: Визначаються та розглядаються теоретико-методичні і практичні аспекти організації процесу безперервної освіти недержавними науково-освітніми комплексами в умовах становлення інформаційного громадянського суспільства незалежної України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Литвиненко, Т. А. (Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди; Харків).
    Філософсько-освітня рецепція вітчизняного культурно-історичного досвіду розвитку приватної вищої освіти / Т. А. Литвиненко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 3. - С. 29-34. - Література : С.34 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вітчизняна освіта -- вітчизняний досвід -- высшее образование -- высшее образование Украины -- громадські пожертвування -- институализация частного образования -- историко-генетический метод -- история высшего образования -- история образования -- история образования в Украине -- інституалізація приватної освіти -- історико-генетичний метод -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- культурно-исторический опыт -- культурно-історичний досвід -- образование в Украине -- общественная потребность -- общественные пожертвования -- освіта в Україні -- отечественное образование -- отечественный опыт -- приватна вища освіта -- приватні ініціативи -- приватна освіта -- приватні навчальні заклади -- развитие высшего образования -- развитие образования -- розвиток вищої освіти -- розвиток освіти -- суспільна потреба -- философия образования -- философско-образовательная рецепция -- філософія освіти -- філософсько-освітня рецепція -- частная инициатива -- частное высшее образование -- частное образование -- частные учебные заведения
Анотація: Визначаються та розглядаються історичні здобутки і прорахунки у процесах інституалізації приватної освіти з метою їхнього врахування в сучасних умовах, здійснення експериментальної роботи з пошуку оптимальних шляхів формування освітнього прос тору, який відповідає потребам становлення і розвитку "суспільства знань". Розробка філософсько-концептуальних засад розвитку приватної вищої освіти в умовах модернізації освітньої системи в Україні передбачає дослідження цього феномена як соціального інституту. Вона включає норми і правила, статуси і ролі освітніх практик, які певним чином організовані для забезпечення суспільної потреби у вищій освіті. В основу аналізу інституціоналізації приватної вищої освіти покладено теоретичну ідею, відпові дно до якої про інституціоналізацію можна вести мову там, де сталий характер здобувають пов'язані з певною соціальною потребою соціальні практики.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)