Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Литвиненко, Т. А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Литвиненко
, Т. А.
(викладач Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди).
Безперервність освіти в приватних освітньо-наукових комплексах: історико-теоретичний аспект / Т. А.
Литвиненко
> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 6
. - С. 65-68. - Бібліографія : С. 68 : 7 назв
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта
--
беспрерывное образование
--
вища освіта України
--
вищі навчальні заклади
--
вищі навчальні заклади України
--
высшее образование в Украине
--
высшие учебные заведения
--
высшие учебные заведения Украины
--
навчальні заклади
--
непрерывное образование
--
образование в Украине
--
образовательно-научные комплексы
--
освіта в Україні
--
освітньо-наукові комплекси
--
приватні навчальні заклади
--
приватні освітньо-наукові комплекси
--
частные образовательно-научные комплексы
--
процес освіти
--
процесс обучения
--
учебные заведения
--
частные высшие учебные заведения
--
частные учебные заведения
Анотація:
Визначаються та розглядаються теоретико-методичні і практичні аспекти організації процесу безперервної освіти недержавними науково-освітніми комплексами в умовах становлення інформаційного громадянського суспільства незалежної України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Литвиненко
, Т. А.
(Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди; Харків).
Філософсько-освітня рецепція вітчизняного культурно-історичного досвіду розвитку приватної вищої освіти / Т. А.
Литвиненко
> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 3
. - С. 29-34. - Література : С.34 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
вітчизняна освіта
--
вітчизняний досвід
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
громадські пожертвування
--
институализация частного образования
--
историко-генетический метод
--
история высшего образования
--
история образования
--
история образования в Украине
--
інституалізація приватної освіти
--
історико-генетичний метод
--
історія вищої освіти
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
культурно-исторический опыт
--
культурно-історичний досвід
--
образование в Украине
--
общественная потребность
--
общественные пожертвования
--
освіта в Україні
--
отечественное образование
--
отечественный опыт
--
приватна вища освіта
--
приватні ініціативи
--
приватна освіта
--
приватні навчальні заклади
--
развитие высшего образования
--
развитие образования
--
розвиток вищої освіти
--
розвиток освіти
--
суспільна потреба
--
философия образования
--
философско-образовательная рецепция
--
філософія освіти
--
філософсько-освітня рецепція
--
частная инициатива
--
частное высшее образование
--
частное образование
--
частные учебные заведения
Анотація:
Визначаються та розглядаються історичні здобутки і прорахунки у процесах інституалізації приватної освіти з метою їхнього врахування в сучасних умовах, здійснення експериментальної роботи з пошуку оптимальних шляхів формування освітнього прос тору, який відповідає потребам становлення і розвитку "суспільства знань". Розробка філософсько-концептуальних засад розвитку приватної вищої освіти в умовах модернізації освітньої системи в Україні передбачає дослідження цього феномена як соціального інституту. Вона включає норми і правила, статуси і ролі освітніх практик, які певним чином організовані для забезпечення суспільної потреби у вищій освіті. В основу аналізу інституціоналізації приватної вищої освіти покладено теоретичну ідею, відпові дно до якої про інституціоналізацію можна вести мову там, де сталий характер здобувають пов'язані з певною соціальною потребою соціальні практики.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)