Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Литовченко, Ірина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Литовченко, Ірина (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу).
    Інформаційна концепція маркетингу / І. Литовченко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 64-67. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бізнес -- інтернет -- віртуальне середовище -- споживачі -- інформаційні технології -- онлайновий маркетинг -- інтерактивність -- бизнес -- интернет -- виртуальная среда -- потребители -- информационные технологии -- онлайновый маркетинг -- интерактивность -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга
Анотація: Філософія бізнесу, орієнтована на часткове або повне функціонування в інтернет.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Дороніна, Майя (завідувач кафедри соціології і психології управління ХНЕУ; доктор економічних наук; професор).
    Когнітивна компетентність: діагностика, розвиток / М. Дороніна, І. Литовченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 10. - С. 99-113 : табл.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
когнітивна компетентність -- вища освіта -- когнітивна теорія -- необіхевіоризм -- діагностика компетентності -- когнитивная компетентность -- высшее образование -- когнитивная теория -- необихевиоризм -- диагностика компетентности
Анотація: Розкривається сутність та зміст когнітивної компетентності спеціаліста, узагальнюється теоретико-методологічне забезпечення її діагностики і розвитку у навчальних процесах вищої школи і в системі післядипломної освіти.


Дод.точки доступу:
Литовченко, Ірина (аспірант кафедри соціології і психології управління ХНЕУ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Литовченко, Ірина (доктор економічних наук).
    Методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі [] / І. Литовченко, М. Ботушан // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 46-50 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємств

   Экономика

   Экономика предприятий

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
електронна торгівля -- інтернет-торгівля -- маркетингові дослідження -- інтернет-середовище -- віртуальні підприємства -- електронна комерція -- інтернет-маркетинг -- банерна реклама -- контекстна реклама -- віртуальні співтовариства -- інформаційні технології в торгівлі -- электронная торговля -- интернет торговля -- маркетинговые исследования -- интернет среда -- виртуальные предприятия -- электронная коммерция -- интернет-маркетинг -- банерная реклама -- контекстная реклама -- виртуальные сообщества -- информационные технологии в торговле
Анотація: Запропоновано методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі з позицій аналізу двох взаємозв'язаних площин: стан і тенденція розвитку віртуального ринку та аналіз сайту та діяльність щодо приваблення користувачів на корпоративний веб-ресурс. Розглянуто перспективні форми інтернет-присутності компанії: інформаційні посередники та віртуальні товариства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Ботушан, Марія (кандидат економічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Ачкасова, Оксана Вікторівна (кандидат економічних наук; професор; доцент кафедри управління персоналом; Харківський національний економічний університет).
    Визначення пріоритетних напрямків формування освітньо-професійного потенціалу персоналу в сучасних умовах / О. В. Ачкасова, І. В. Литовченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 222-228 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.442(4УКР)в7-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика бытового обслуживания населения

   Економіка побутового обслуговування населення

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
анкетные опросы -- анкетні опитування -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- образовательно-профессиональные потенциалы -- освітньо-професійні потенціали -- предприятия -- підприємства -- управленческие решения -- управлінські рішення -- экспертные оценки -- експертні оцінки -- потенциал персонала предприятий -- потенциал персонала предприятий
Анотація: Визначено сутність освітньо-професійного потенціалу (ОПП) персоналу та обґрунтовано доцільність визначення пріоритетних напрямків його формування. За допомогою методу експертних оцінок запропоновано напрямки формування та підвищення ОПП персоналу як підґрунтя для прийняття управлінських рішень на прикладі вітчизняного підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Литовченко, Ірина Володимирівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри управління персоналом економічного факультету Харківського національного економічного університету ім. С.Кузнеця; м.Харків); Укрэлектроремонт, ОАО \о нем\

Знайти схожі

5.


    Литовченко, Ірина (доктор економічних наук).
    PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу / І. Литовченко, І. Жарська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2016. - № 11. - С. 19-25 : табл.; 4-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, просвещения

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищий навчальний заклад -- маркетингові коммунікації ВНЗ -- PR-заходи вищої освіти -- нормативно-правове регулювання -- ринок освітніх послуг -- спеціаліст в сфері маркетингу -- підготовка кадрів -- студентські конкурси з реклами -- высшее образование -- высшее учебное заведение -- маркетинговые коммуникации вузов -- PR-мероприятия высшего образования -- нормативно-правовое регулирование -- рынок образовательных услуг -- специалист в области маркетинга -- подготовка кадров -- студенческие конкурсы по рекламе
Анотація: Запропоновано основні методичні положення щодо організації процесу проведення PR-заходу та визначено його значення для формування відповідних компетенцій та навичок у студентів. Наведено результати оцінки ефективності проведення PR-заходу.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Жарська, Ірина (кандидат економічних наук); Одеський національний економічний університет \о нем\Реклама-Фест, конкурс \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)