Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Лукашова, Н. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Лукашова
, Н. І.
Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І.
Лукашова
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 60-73. - Бібліографія : С.72-73 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
вища професійна освіта
--
вчитель хімії
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
высшее профессиональное образование
--
исторический подход
--
история высшего образования
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історичний підхід
--
історія вищої освіти
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
компетентність вчителя
--
компетентность учителя
--
методика викладання
--
методика викладання хімії
--
методика навчання
--
методика навчання хімії
--
методика обучения
--
методика обучения химии
--
методика преподавания
--
методика преподавания химии
--
методическая компетентность
--
методична компетентність
--
образование Украины
--
освіта України
--
педагогическая компетентность
--
педагогічна компетентність
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійна компетентність
--
професійна освіта
--
профессиональная компетентность
--
профессиональное образование
--
учитель химии
Анотація:
Проаналізовано провідні тенденції еволюції поглядів вчених та вчителів на проблему методів навчання хімії в радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами в процесі їх методичної підготовки. Застосовуючи історичний підхід до розгляду проблеми методів навчання хімії, можна свідомо доходити висновку про те, що в справі розбудови вітчизняної шкільної хімічної освіти актуальним є дальше розроблення алгоритмізованого, програмованого, проблемного та дослідницьких методів у їхньому оптимальному поєднанні з урахуванням особливостей вивчення хімії в основній і старшій, профільній, школі.
Перейти к внешнему ресурсу:
Історичний підхід до вивчення питання методів
Знайти схожі
>
2.
Лукашова
, Н. І.
Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання [] / Н. І.
Лукашова
> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 19-26. - Бібліографія : С.26 : 13 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя
--
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
историко-дидактический анализ
--
историко-педагогический аспект
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історико-дидактичний аналіз
--
історико-педагогічний аспект
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
личностно ориентированное обучение
--
майбутні вчителі
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
методическая подготовка
--
методична підготовка
--
образование Украины
--
освіта України
--
особистісно орієнтоване навчання
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
професійна діяльність
--
професійна освіта
--
профессиональная деятельность
--
профессиональное образование
Анотація:
Проаналізовано еволюцію використання диференційованого підходу в навчанні хімії в радянський та сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначено методи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - в конт ексті кардинального оновлення й розвитку дидактичного принципу диференціації навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованої освіти.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)