Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Чеховська, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Чеховська, Людмила (вчитель-методист Запорізького січового колегіуму).
    Проектне навчання: інноваційні підходи до рецепції художнього твору та покращення освітніх послуг учням / Людмила Чеховська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 12-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення біографії письменника -- изучение биографии писателя -- инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- мистецька рецепція -- мова художньої літератури -- проектний метод навчання -- проектный метод обучения -- украинская литература -- українська література -- художественная рецепция -- художественное произведение -- художній твір -- художня рецепція -- читательская рецепция
Анотація: У статті досліджуються такі напрямки викладання української літератури в школі, як вивчення біографії та творчого шляху письменника з метою входження учнів у художній світ літератури та осягнення художнього твору в його цілісності.


Знайти схожі

2.


    Чеховська, Людмила (вчитель української мови та літератури Запорізького Січового колегіуму).
    Компетентнісно спрямований підхід у вивченні літератури як умова подолання відчуженості у навчанні / Л. Чеховська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 21-25. - Література : С.25 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
відчуження в навчанні -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход в образовании -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- отчуждение в обучении -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- рефлексия -- рефлексія -- суб'єктність особи -- субъектность личности -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті порушується проблема пошуку шляхів подолання відчуженості учнів у навчанні. Теоретичні пошуки методів, технік пробудження в учнів особистісного значення отриманих знань, бажання стати успішною, самоактуалізованою особистістю базуються на основі експериментального навчання і підтверджені реальними результатами багаторічної педагогічної діяльності автора.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

3.


    Чеховська, Людмила (кандидат педагогічних наук; Запоріжжя).
    Ідея патріотизму в художньому творі та її відкриття за допомогою герменевтичного аналізу (Василь Голобородько "Ми йдемо") / Л. Чеховська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 20-26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення творчості письменників -- герменевтический анализ текста -- герменевтичний аналіз тексту -- изучение творчества писателей -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- патриотизм -- патриотическая лирика -- патриотическая поэзия -- патриотическое воспитание школьников -- патріотизм -- патріотичне виховання -- украинская литература -- українська література
Анотація: Автор статті пропонує модель герменевтичного аналізу поезії Василя Голобородька "Ми йдемо", демонструє шляхи вивчення патріотично заангажованої літератури в школі та аналіз художніх тексті пропонованої тематики.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_літ_загальн_шк_2014_6\5.pdf

Дод.точки доступу:
Голобородько, Василь (поет) \о нем\; Ми йдемо, поезія \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)