Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=агромаркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Шевченко, Мария (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет).
    Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка / М. Шевченко // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 28-30 : табл., рис
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетингова діяльність -- агропромисловий комплекс -- АПК -- аграрний ринок -- сільськогосподарська продукція -- продукти споживання -- агромаркетинг -- структура агромаркетинга -- маркетингові кооперативи -- агропромышленный комплекс -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые исследования -- сельскохозяйственная продукция -- продукты потребления -- маркетинговые кооперативы
Анотація: В условиях реформирования аграрного сектора экономики очень важны и актуальны агромаркетинговые исследования как инструментарий, позволяющий получить обоснованные управленческие решения по развитию новых формирований рыночного типа.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Царук, Наталія Георгіївна (кандидат економічних наук; декан факультету економіки і менеджменту Ніжинського агротехнічного інституту; м.Ніжин; Україна).
    Програма як інструмент сучасного інформаційно-аналітичного забезпечення управління продовольчим ринком [Текст] / Н. Г. Царук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 112-121 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(4УКР)с-80 + 32.973.26-018.2в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Программное обеспечение

   Програмне забезпечення

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- агромаркетинг -- информационно-аналитическое обеспечение -- інформаційно-аналітичне забезпечення -- компьютерные программы -- комп'ютерні програми -- национальные экономики -- національні економіки -- овощеводческая продукция -- овочивницька продукція -- оптовые рынки -- оптові ринки -- програмне забезпечення -- программное обеспечение -- продовольственные рынки -- продовольчі ринки -- сельскохозяйственная продукция -- сільськогосподарська продукція -- специализированные программные продуккты -- спеціалізовані програмні продукти -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: Досліджено можливості використання програм як інструменту вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення управління продовольчими ринками. Розроблено пропозиції щодо покращення інформаційно-аналітичного забезпечення управління продовольчими ринками.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Гуцуляк, В. Р. (аспірант Львівського національного аграрного університету).
    Система оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств / В. Р. Гуцуляк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 4. - С. 68-70 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельскохозяйственных предприятий

   Економіка сільськогосподарських підприємств

Кл.слова (ненормовані):
агромаркетинг -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- маркетинговая деятельность сельскохозяйственных предприятий -- маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств -- маркетинговые системы -- маркетингові системи -- математические методы -- математичні методи -- оценочные показатели -- оціночні показники -- системные составляющие -- системні складові -- терминология -- термінологія -- экономическая эффективность маркетинговой деятельности -- економічна ефективність маркетингової діяльності
Анотація: Розкрито сутність поняття «економічна ефективність», запропоновано методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. У розрізі окремих функцій та складових комплексу маркетингу запропоновано систему економічної оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. Для кожної складової системи визначено показники оцінки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)