Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=готельний бізнес<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.


    Цехмістрова, Г. (проректор з навчально-методичної роботи Київського університету туризму, економіки і права; кандидат педагогічних наук; професор).
    Підготовці фахівців готельного бізнесу -відкрити шлях! / Г. Цехмістрова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 6. - С. 72-79. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- готельний бізнес -- туристичний бізнес -- освіта -- державне регулювання -- модулі -- магістерська підготовка -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- отельный бизнес -- туристический бизнес -- образование -- государственное регулирование -- магистерская подготовка
Анотація: Автор вказує на необхідність професійного підходу до розробки і затвердження галузевих стандартів для підготовки фахівців туристичної сфери.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Петрук, Тетяна Миколаївна (кандидат економічних наук).
    Підвищення конкурентоспроможності в готельному бізнесі: мотиваційні програми / Т. М. Петрук // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 12. - С. 36-39. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика гостиничного хозяйства

   Экономика

   Экономика гостиничного хозяйства

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність готельного господарства -- стимулювання праці -- мотивація праці -- готельний бізнес -- продуктивність праці -- ефективність готельного господарства -- туристичний бізнес -- економічна теорія -- тлумачення термінів -- конкурентоспособность гостиничного хозяйства -- стимуляция труда -- мотивация труда -- отельный бизнес -- гостиничный бизнес -- эффективность гостиничного бизнеса -- экономическая теория -- толкование терминов
Анотація: Досліджується мотивація трудової діяльності як основний важіль стимулювання зростання продуктивності праці в готельному бізнесі та шляхи підвищення показників ефективності роботи готелів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Ерниязова, Жанат (старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Коркыт Ата; Казахстан; кандидат экономических наук).
    Проблемы и перспективы развития механизма управления гостиничным бизнесом Республики Казахстан / Ж. Ерниязова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 353-363 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5КАЗ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
гостиничные сети -- готельні мережі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- классифицирование гостиниц -- класифікування готелей -- класифікація готелів -- контролеры качества -- контролери якості -- конкурентоспособность гостиничных услуг -- конкурентоспроможність готельних послуг -- малые гостиницы -- малі готелі -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- международный туризм -- міжнародний туризм -- нестандартные гостины -- нестандартні готелі -- перспективы развития -- перспективи розвитку -- ранжирование гостиниц -- ранжування готелей -- сертификация качества -- сертифікація якості -- стратегическое управление -- стратегічне управління
Анотація: Рассмотрено современное состояние международной индустрии гостеприимства. Выявлены показатели международного стандарта. Дана оценка качества управления конкурентоспособностью гостиничных услуг. Проведен анализ текущего состояния гостиничного бизнеса в Казахстане, выявлены проблемы в системе управления им и развития возможностей повышения конкурентоспособности национальных гостиничных услуг на перспективу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Сюй, Дзюнь-Лань (викладач кафедри ресторанного менеджменту Морського технологічного коледжу; м.Тайбей; Тайвань).
    Вплив інтерактивного маркетингу на задоволеність клієнтів в галузі кейтерингу / Ц. -Л. Сюй // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 424-431 : табл. схем. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- целевая направленность -- цільова спрямованість
Анотація: Розкрито схеми інтерактивного маркетингу із залучення покупців як складного набору прийомів і тактик. Його короткострокова мета - сформувати взаємодію з покупцями, довгострокова - формування довіри і лояльності, що забезпечують повторні покупки. Для збору даних опитано менеджерів і персонал 10 найкращіх готелів, до даних застосовано факторний аналіз, аналіз надійності і регресійний аналіз. Результати показали, що: 1) інтерактивний маркетинг впливає на значення якості продукції в задоволеності клієнтів; 2) інтерактивний маркетинг впливає на значення підготовленості персоналу в задоволеності клієнтів; 3) інтерактивний маркетинг демонструє вплив на значення якості послуг у задоволеності клієнтів; 4) інтерактивний маркетинг позитивно впливає на значення іміджу фірми в задоволеності клієнтів; 5) демографічні змінні істотно впливають на кореляції між інтерактивним маркетингом і задоволеності клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Орлов, Оливер (доктор экономических наук Хмельницкого национального университета).
    Маржинальный подход к регулированию цен в гостиничном бизнесе / О. Орлов, Е. Рясных // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 30-33 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.432
Рубрики: Економіка
   Економіка готельного господарства

   Экономика

   Экономика гостиничного хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
готельні господарства -- готельний бізнес -- туристичний бізнес -- цінова політика готельного бізнесу -- маржиналізм -- маржинальний прибуток -- теорія граничної корисності -- економічне моделювання -- амортизаційні розрахунки -- ефективність ціноутворення -- гостиничные хозяйства -- гостиничный бизнес -- туристический бизнес -- ценовая политика гостиничного бизнеса -- маржинализм -- маржинальная прибыль -- теория предельной полезности -- экономическое моделирование -- амортизационные расчеты -- эффективность ценообразования
Анотація: Рассматривается эффективность ценообразования при маржинальном подходе к регулированию цен в гостиничном бизнесе.


Дод.точки доступу:
Рясных, Евгения (кандидат экономических наук); Савченко, Елена (кандидат экономических наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Чіанг, Че-Чао (науковий співробітник кафедри менеджменту спорту та дозвілля Університету Чнг Шіу; м.Каохсіонг; Тайвань; Dr.).
    Сприйняття туристами цінності та програми готельної діяльності / Ч. -Ч. Чіанг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 269-278 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- программа лояльности -- програма лояльності -- туризм -- туризм -- ценность для клиента -- цінність для клієнта -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Показано, що сприйняття туристами цінності – це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Розуміння процесу сприйняття цінності може допомогти значно підвищити якість обслуговування в готелі. У проведеному опитуванні виділено дві групи туристів – з клубними картами окремого готелю та без привілеїв. В обох групах було проведено аналогічне опитування, результати якого було піддано факторному аналізу. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність для суспільства та цінності у межах заданої вартості. Результати дослідження можуть бути враховані при розробці маркетингових стратегій для готелів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Сікулич, Деян (аспірант; технічний асистент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія).
    Моделі вимірювання якості послуг та міри задоволеності клієнтів : за даними готельного бізнесу / Д. Сікулич, М. Мандарич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 480-487. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
качество услуг -- якість послуг -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- клиенты -- клієнти -- отельный бизнес -- готельний бізнес -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- удовлетворенность потребителей -- задоволеність споживачів -- управление качеством -- управління якістю
Анотація: Показано, що в умовах посиленої конкуренції, створення та розповсюдження нових продуктів та послуг вимоги та запити сучасних клієнтів стають все більш суттєвим фактором. У даному контексті для готелей найбільш важливим питанням стає наступне: Чи є сервіс, що надається клієнтам, потрібної якості та чи задовольняє він його клієнтів? Якість сервісу визначає не тільки задоволеність клієнтів, але й їх лояльність. Тому керуючим менеджерам готелей необхідно знати, яким чином можна виміряти якість послуг та ступінь задоволеності клієнтів. Для цього представлено моделі, за якими можна виміряти якість послуг в готельному бізнесі на мікро- та макрорівнях.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мандарич, Марія (Dr.; доцент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія)

Знайти схожі

8.


    Байтенова, Лаура (доцент кафедры прикладной информатики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; г.Астана; Казахстан; доктор экономических наук; доцент).
    Источники формирования конкурентных преимуществ в отельном бизнесе Казахстана [Текст] / Л. Байтенова, М. Смыкова, Л. Муталиева // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 97-103 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5КАЗ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
гостиничные сети -- готельні мережі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность гостиничного бизнеса -- конкурентоспроможність готельного бізнесу -- целевые потребительские аудитории -- цільові споживацькі аудиторії
Анотація: Рассмотрены вопросы, касающиеся формирования конкурентных преимуществ отелей Казахстана. На основании проведенного анализа выявлены основные пути повышения конкурентоспособности гостиниц. Особое внимание уделено тому, что в зависимости от типа отелей конкурентные преимущества различаются и учитывают ценности целевой аудитории.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Смыкова, Мадина (доцент кафедры менеджмента и маркетинга Международной академии бизнеса; г.Алматы; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент); Муталиева, Лайля (доцент кафедры туризма и сервиса Казахского университета экономики, финанов и междлународной торговли; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент)

Знайти схожі

9.


    Колодійчук, А. В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу [Текст] / А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 5. - С. 63-65. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
внешняя среда предприятий -- зовнішнє середовище підприємств -- внутренняя среда предприятий -- внутрішнє середовище підприємств -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предприятий гостиничного бизнеса -- конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу -- макросреда -- макросередовище -- маркетинг -- менеджмент -- микросреда -- мікросередовище -- предприятия гостиничного бизнеса -- підприємства готельного бізнесу -- экономическая эффективность предприятий -- економічна ефективність підприємств
Анотація: Розглянуті чинники, що визначають конкурентоспроможність підприємства під кутом зору різних авторів. Окреслено зовнішні фактори, що забезпечують конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу: чинники макросередовища (економічні, науково-технічні, політичні, демографічні, соціокультурні, географічні, міжнародне оточення) і чинники мікросередовища (постачальники, посередники, контактні аудиторії, споживачі, конкуренти). Визначено й охарактеризовано внутрішні чинники забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу, зокрема чинники, що характеризують підприємство; чинники, що характеризують послугу: чинники, що характеризують якість обслуговування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

10.


    Наксонгаєв , Буалак (Демонстраційна школа Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів різними аспектами управління готелем [Текст] : на прикладі Таїланду / Б. Наксонгаєв // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 156-159 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- управление качеством -- управління якістю -- инфраструктурная аналитика -- інфраструктурна аналітика -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сервисное качество -- сервісна якість -- туризм -- ценность для клиента -- цінність для клієнта
Анотація: Задоволеність постояльців готелів у Таїланді досліджено в контексті 5 ключових аспектів: інфраструктура готелю, їжа та напої, цінова політика, якість обслуговування та загальна атмосфера. Типологічна випадкова вибірка для опитування склала 200 респондентів. Проведено опитування, а також невеликі інтерв’ю з малою групою обраних респондентів. По виборці в цілому спостерігається досить високий ступінь задоволеності клієнтів досвідом проживання в готелі в Таїланді, найвищі оцінки при цьому отримали якість обслуговування, а також їжа та напої. Більш детальне оцінювання відповідей дозволило розподілити фактори задоволеності клієнтів таким чином, від найбільш важливих до найменш: якість обслуговування, їжа та напої, інфраструктура готелю, загальна атмосфера та цінова політика.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

11.


    Сірігунна, Джармон (Демонстраційна школа Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Ринковіі фактори, що впливають на рішення стати постійним клієнтом бюджетного готеля [Текст] : на прикладі Бангкоку / Д. Сірігунна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 165-168 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные гостиницы -- бюджетні готелі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- клиентские предпочтения -- клієнтські вподобання -- месторасположение -- місцерозташування -- оценочные исследования -- оціночні дослідження -- персонал -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- рыночные факторы -- ринкові фактори -- фиксированные цены -- фіксовані ціни -- ценность для клиента -- цінність для клієнта
Анотація: Зроблено спробу оцінити поведінку постійних клієнтів бюджетних готелів, а також дослідити, які саме ринкові фактори впливають на таке рішення у випадку м. Бангкок, Таїланд. Спочатку було проведено детальні інтерв’ю з 10 експертами галузі. Після того – опитування 100 клієнтів бюджетних готелів Бангкоку. Найголовнішою причиною вибору бюджетного готелю, за результатами як інтерв’ю, так і опитування, стала низька фіксована ціна для постійних клієнтів. Ключові ринкові фактори, що впливають на такий вибір респондентів, у рейтингу розташувались таким чином: фіксована ціна, місце розташування готелю та привітний персонал.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

12.


    Полтавська, О. В.
    Аналіз чинників конкурентоздатності у процесі стратегічного розвитку підприємств готельного бізнесу [Текст] / О. В. Полтавська // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 21. - С. 53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Туризм
Кл.слова (ненормовані):
туризм -- готельний бізнес -- гостиничный бизнес -- туристична інфраструктура -- туристическая инфраструктура -- підприємства -- предприятия


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Гуменюк, В. В. (кандидат економічних наук; доцент; докторант кафедри економічної теорії та конкурентної політики).
    Державне регулювання конкуренції на ринку курортно-рекреаційних послуг / В. В. Гуменюк // Економіка України : науковий журнал. - 2016. - № 11. - С. 34-44. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
конкуренція в курортно-рекреаційній сфері -- курортно-рекреаційна сфера -- конкурентне середовище -- конкурентна політика -- ринок курортно-рекреаційних послуг -- державне регулювання -- туристичний бізнес -- готельний бізнес -- ресторанний бізнес -- нормативно-правове регулювання -- конкуренція в курортно-рекреаційний сфері -- курортно-рекреационная сфера -- конкурентная среда -- конкурентная политика -- рынок курортно-рекреационных услуг -- государственное регулирование -- туристический бизнес -- гостиничный бизнес -- ресторанный бизнес -- нормативно-правовое регулирование
Анотація: Розглянуто аспекти зародження і розвитку конкуренції в контексті формування ринкового механізму курортно-рекреаційних послуг в Україні. Окреслено тенденції трансформації конкурентного середовища та економічної ролі його учасників. Проаналізовано проблеми формування ефективної конкуренції та конкурентної політики держави в курортно-рекреаційній сфері.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Гаврилко, П. П. (кандидат економічних наук; професор; директор Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Базові орієнтири забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу [Текст] / П. П. Гаврилко, А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 9. - С. 71-75. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
внешние факторы -- зовнішні фактори -- внутренние факторы -- внутрішні фактори -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- гостиничные сети -- готельні мережі -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предпериятий гостиничного бизнесу -- конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу -- маркетинг -- потребители услуг -- споживачі послуг -- специализация гостиниц -- спеціалізація готелей -- терминология -- термінологія -- управленческие стратегии -- управленські стратегії -- экономическая эффективность гостиничного бизнесу -- економічна ефективність готельного бізнесу
Анотація: Наведено класифікацію засобів розміщення, яка передбачає їхнє перегрупування за критерієм пріоритетності послуг, що вони надають. Визначена сутність підприємств готельного бізнесу. Виділено основні властивості готельних послуг. Окреслено основні проблеми сучасного готельного бізнесу. Визначено, що готельні мережі є найбільш перспективний інноваційний напрямок розвитку готельного бізнесу і розкрито сутність поняття «готельна мережа». Розглянуто три підходи до визначення категорії «конкурентоспроможність підприємства», зокрема компаративний, ресурсний та системний. Дано визначення також сутності поняття «конкурентоспроможність підприємства готельного бізнесу». Обґрунтовано два основні типи конкурентних переваг: низькі витрати і спеціалізація.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Колодійчук, А.В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

15.


    Гаврилко, П. П. (кандидат економічних наук; професор; директор Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Методика оцінки конкурентоспроможності суб'єктів готельного підприємництва [Текст] / П. П. Гаврилко, А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 10. - С. 66-70. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
внешние факторы -- зовнішні фактори -- внутренние факторы -- внутрішні фактори -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- гостиничные сети -- готельні мережі -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества гостиничного бизнеса -- конкурентні переваги готельного бізнесу -- конкурентоспособность гостиничного бизнеса -- конкурентоспроможність готельного бізнесу -- маркетинг -- оценочная методология -- оціночна методологія -- потребители готельных услуг -- споживачі готельних послуг -- специализация гостиничного бизнеса -- спеціалізація готельного бізнесу -- терминология -- термінологія -- управленческие стратегии -- управленські стратегії -- экономическая эффективность гостиничного бизнеса -- економічна ефективність готельного бізнесу
Анотація: Визначено базові принципи оцінки конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу, зокрема: комплексність, системність, об'єктивність, динамічність, безперервність, оптимальність. Виділено основні етапи оцінки конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу. Наведена класифікація методів оцінки конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу за: джерелами отримання інформації; рівнем реалізації конкурентної стратегії підприємством готельного бізнесу; способом відображення кінцевих результатів; видом показників оцінювання. Розглянуто основні методи аналізу діяльності суб'єктів готельного підприємництва.


Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Колодійчук, А.В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

16.


    Васильчак, Світлана Василівна (доктор економічних наук; професор кафедри економіки та економічної безпеки Львівського державного університету внутрішніх справ МВС України; м.Львів).
    Механізми формування економічної безпеки підприємств готельного бізнесу на основі маркетингових інструментів / С. В. Васильчак, О. В. Фурсіна, О. М. Вівчарук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 75-79 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.432г-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- маркетингові технології готельних підприємств -- маркетинговые технологии гостиничных предприятий -- экономическая безопасность предприятий гостиничного бизнеса -- економічна безпека підприємств готельного бізнесу -- организационные аспекты -- організаційні аспекти -- экономические угрозы -- економічні загрози -- управленческие механизмы -- управлінські механізми
Анотація: Викладено механізм забезпечення економічної безпеки підприємств готельного бізнесу, який складається із 3-х блоків, а саме: загальнотеоретичних засад, формування практичних передумов та практична реалізація заходів забезпечення системи економічної безпеки підприємства готельного бізнесу. Досліджено внутрішні та зовнішні чинники загроз економічній безпеці підприємств готельного бізнесу. Визначено основні інструменти забезпечення економічної безпеки готельного підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Фурсіна, О.В. (кандидат економічних наук; старший викладач; Львівський інститут економіки і туризму); Вівчарук, О.М. (кандидат економічних наук; в.о. доцента; Львівський інститут економіки і туризму)

Знайти схожі

17.


    Денищенко, Л. В.
    Чинники, що впливають на якість та ефективність діяльності готельних підприємств / Л. В. Денищенко, А. О. Костіна // Сучасні технології в науці та освіті : матеріали Другої міжнародної науково-практичної конференції (5-7 березня 2019 р., м. Сєвєродонецьк) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Казах. нац. ун-т ім. Аль-Фарабі, Тохоку ун-т, Шумен. ун-т ім. єпископа К. Преславського, Вроцлав. ун-т науки та технолог. - Сєвєродонецьк, 2019. - С. 125-127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-11-0138-8
УДК

Кл.слова (ненормовані):
готельний бізнес -- гостиничный бизнес -- прибутковість -- доходность -- динаміка доходів підприємства -- динамика доходов предприятия -- обставини ведення бізнесу -- обстоятельства ведения бизнеса -- ефективність бізнесу -- эффективность бизнеса


Дод.точки доступу:
Костіна, А. О.; Східноукраїнський національний університет імені В. ДаляКиївський національний університет будівництва і архітектури; Казахський національний університет імені Аль-Фарабі; Тохоку університет; Шуменський університет імені єпископа Костянтина Преславського; Вроцлавський університет науки та технологій

Є примірники у відділах:
АНЛ Інв.866401 - 60.00грн (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)