Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=електронний банкінг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
10
Показані документи
с 1 за 10
>
1.
Домбровська, Анна
(доктор економічних наук; доцент Інституту досліджень ринку, споживання і кон'юнктури (Польща)).
Особливості використання е-послуг споживачами деяких країн Центрально-Східної Європи / А. Домбровська> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. -
№ 3
. - С. 163-183. - Бібліографія : С.182-183. - на рус. яз.
УДК
316.334.2
ББК
60.561.2
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
электронный банкинг
--
віртуальні послуги
--
е-администрация
--
економічна соціологія
--
електронна адміністрація
--
електронна культура
--
електронна торгівля
--
електронний
банкінг
--
електронний
бізнес
--
електронні послуги
--
е-послуги
--
е-страхування
--
е-услуги
--
интернет-образование
--
интернет-услуги
--
информационно-коммуникативные технологии
--
інтернет-навчання
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
социология потребления
--
соціологія споживання
--
экономическая социология
--
электронная торговля
--
электронные услуги
--
электронный бизнес
Анотація:
У статті репрезентовано результати досліджень кількісного і якісного характеру використання е-послуг споживачами в Естонії, Латвії, Литві, Польщі та Україні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Денисов, Ігор
(економіст).
Сучасний стан світового ринку роздрібних електронних платежів та роль комерційних банків / І. Денисов> // Банківська справа. - 2013. -
№ 2
. - С. 82-89 : рис. - Библиогр.: с. 89. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1605-2005
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Финансовая система
Економіка
Фінансова система
Кл.слова (ненормовані):
платіжні продукти
--
електронні платіжні системи
--
ринок електронних платежів
--
електронний
банкінг
--
комерційні банки
--
фінансовий ринок
--
финансовый рынок
--
платежные продукты
--
электронные платежные системы
--
электронный банкинг
--
коммерческие банки
--
рынок электронных платежей
Анотація:
Проаналізований поточний стан світового роздрібного ринку електронних платежів: висвітлені тенденції збільшення обсягів електронних платежів та зміни парадигми ринку електронних платежів у бік їх мобільності. Обгрунтовано думку про необхідність упровадження нових бізнес-стратегій , моделей поведінки та електронних продуктів комерційними банками.
Знайти схожі
>
3.
Капінус, Л. В.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу ).
Розвиток технологій електронного
банкінг
у в Україні / Л. В. Капінус, Н. П. Стригун> // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. -
№ 3/4
. - С. 55-58 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
336.0/.5
ББК
65.261
Рубрики:
Економіка
Фінансова система
Экономика
Финансовая система
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
електронний
банкінг
--
Інтернет-послуги
--
ринок електронних послуг
--
мобільний
банкінг
--
электронный банкинг
--
интернет-услуги
--
рынок электронных услуг
--
мобильный банкинг
Анотація:
Досліджено та уточнено поняття «
електронний
банкінг
», визначено основні його види. Проаналізовано стан е-
банкінг
у в Україні, а також виявлено чинники, які впливають на прийняття рішення клієнтів використовувати технології електронного
банкінг
у.
Дод.точки доступу:
Стригун, Н. П. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу )
Знайти схожі
>
4.
Бєлас, Ярослав
(PhD; доцент; Ing.; старший викладач дослідницької та комунікаційної комісії з фінансів кафедри економічних досліджень факультету управління економікою Університету Томаша Бата у м.Злін; Чехія).
Задоволеність клієнтів банку : за даними Чеської Республіки / Я. Бєлас, В. Дем'ян> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 315-323 : табл.,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.1(4ЧЕШ)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Банковская система, 2012-2014 гг.
Банківська система, 2012-2014 рр.
Чехия
Чехія
Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги
--
банківські послуги
--
методология маркетинга
--
методологія маркетингу
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
негативные факторы
--
негативні фактори
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
позитивные факторы
--
позитивні фактори
--
потребительская удовлетворенность
--
споживацька задоволеність
--
удовлетворенность клиентов банков
--
задоволеність клієнтів банків
--
сервисные методы
--
сервісні меиоди
--
электронный банкинг
--
електронний
банкінг
Анотація:
Проведено порівняльне вимірювання факторів задоволеності та незадоволеності клієнтів банківськими послугами та банками в цілому у Чеській Республіці у 2012 та 2014 роках. Продемонстровано, що ступінь задоволеності клієнтів банків у Чехії залишається стабільно низьким. Головним фактором задоволеності є наявність електронного
банкінг
у, а незадоволеності – високі ціни на продукти та послуги. При цьому кількість послуг та сервісів, якими користуються клієнти чеських банків, суттєво не змінилась. Продемонстровано важливість особистого спілкування з клієнтами, піклування про їх комфорт та захист фінансових інтересів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Дем'ян, Валєр (PhD; доцент; Ing.; старший викладач кафедри банківської справи Інституту банківської справи; м.Прага; Чехія)
Знайти схожі
>
5.
Співак, Л. С.
(кандидат економічних наук; доцент).
Перспективи розвитку банківського карткового бізнесу в Україні [Текст] / Л. С. Співак> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 4
. - С. 118-123 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.4(4УКР)с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Методология организации расчетов, 2002-2014 гг.
Методологія організації розрахунків, 2002-2014 рр.
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
банковские платежные карты
--
банківські платіжні картки
--
електронні гроші
--
электронные деньги
--
электронный банкинг
--
електронний
банкінг
--
безналичные расчеты
--
безготівкові розрахунки
--
высокотехнологические карточные инструменты
--
високотехнологічні карткові інструменти
--
карточные продукты
--
карткові продукти
--
международные платежные системы
--
міжнародні платіжні системи
--
історичний аспект
--
исторический аспект
--
регіони України
--
регионы Украины
Анотація:
Розкрито економічну сутність здійснення операцій банків з платіжними картками. Здійснено аналіз сучасного стану вітчизняного ринку платіжних карток в Україні.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
6.
Бережна, Л. В.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри вищої математики Черкаського державного технологічного університету).
Моделювання регіональної складової розрахунків платіжними картками в України [Текст] / Л. В. Бережна, О. Ы. Снитюк> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 4
. - С. 209-215 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.04(4УКР)в6 + 65.262.4(4УКР)с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Региональная экономика
Регіональна економіка
Организация расчетов, 2009-2015 гг.
Організація розрахунків, 2009-2015 рр.
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
интегральные показатели
--
інтегральний показник
--
кластерный анализ
--
кластерний аналіз
--
корреляционно-регрессионный анализ
--
кореляційно-регресійний аналіз
--
наличное население
--
наявне населення
--
платежная инфраструктура
--
платіжна інфраструктура
--
платіжні картки
--
электронные карточки
--
електронні гроші
--
электронные деньги
--
електронний
банкінг
--
электронный банкинг
--
платежные терминалы
--
платіжні термінали
--
постоянное население
--
постійне населення
--
сельское население
--
сільске населення
--
регионы Украины
--
регіони Украіни
--
рынок платежных карт
--
ринок платіжних карт
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
Анотація:
Розглянуто стан, особливості, ризики та перспективи функціонування платіжних карток та платіжної інфраструктури в Україні в регіональному аспекті. Побудовано інтегральний показник ринку платіжних карток (Ірах) у розрізі регіонів України, проведений кластерний аналіз класифікації областей за рівнем Ірах. Також побудовано моделі парної регресії взаємозв'язку між часткою міського населення та значенням Ірах . що дозволило підтвердити зроблені висновки щодо впливу чисельності сільського населення на рівень розвитку ринку платіжних карток в окремо взятих регіонах України.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Снитюк, О.Ы. (кандидат економічних наук; доцент кафедри вищоъ математики Черкаського державного технологычного уныверситету); Земельный кодекс Украины \о произв.\О режиме иностранного инвестирования, Закон Украины \о произв.\; Об индустриальных парках, Закон Украины \о произв.\; Об инновационной деятельности, Закон Украины \о произв.\
Знайти схожі
>
7.
Лещух, І. В.
(кандидат економічних наук; молодший науковий співробітник сектору просторового розвитку ).
Пріоритети розвитку регіональних банків Західної України в системі "метрополія-периферія" [Текст] / І. В. Лещух> // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2015. -
№ 7
. - С. 86-97 : табл.; рис.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
336.7
ББК
65.262
Рубрики:
Економіка
Кредитно-грошова система
Экономика
Кредитно-денежная система
Західна Україна
Западная Украина
Кл.слова (ненормовані):
регіональні банки
--
пріоритети регіональних банків
--
система метрополія - периферія
--
банківська діяльність
--
електронний
банкінг
--
дистанційне банківське обслуговування
--
мікрокредитування малого бізнесу
--
іпотечне кредитування
--
інвестиційна привабливість країни
--
інновації в банківській діяльності
--
банківські інновації
--
якість банківських послуг
--
региональные банки
--
приоритеты региональных банков
--
система метрополия - периферия
--
банковская деятельность
--
электронный банкинг
--
дистанционное банковское обслуживание
--
микрокредитование малого бизнеса
--
ипотечное кредитование
--
инвестиционная привлекательность страны
--
инновации в банковской деятельности
--
банковские инновации
--
качество банковских услуг
Анотація:
Досліджено особливості функціонування регіональних банків Західної України. Названо пріоритети розвитку цих банків у системі "метрополія-периферія", а саме: розосередження ділової активності в просторі, що передусім передбачає розміщення їхніх філій у осередках місцевого розвитку; диверсифікація послуг.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
8.
Комбо, Фелікс
(аспірант кафедри менеджменту в економіці факультету економіки підприємництва Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія).
Як демографічні чинники визначають рівень задоволеності роботою банку [Текст] : за даними Чехії та Кенії / Ф. Комбо, Тхі Ан Нху Нгуєн > // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 9
. - С. 239-249 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
336.71
ББК
65.262.1г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы
Фінанси
Банковская система, 2012-2014 гг.
Банківська система, 2012-2014 рр.
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Кения
Кенія
Чехия
Чехія
Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги
--
банківські послуги
--
высшее образование
--
вища освіта
--
гендерные отличия
--
гендерні відмінності
--
демографические факторы
--
демографічні фактори
--
клиенты банков
--
клієнти банків
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
люди преклонного возраста
--
люди похилого віку
--
негативные факторы
--
негативні фактори
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
позитивные факторы
--
позитивні фактори
--
потребительская удовлетворенность
--
споживча задоволеність
--
качество сервису
--
якість сервісу
--
сравнительная аналитика
--
порівняльна аналітика
--
электронный банкинг
--
електронний
банкінг
--
SPSS
--
специализированное программное обеспечение
Анотація:
Визначено, яким чином вік, стать та рівень освіти можуть вплинути на задоволеність клієнтів роботою банку. За допомогою "SPSS 22.0" проаналізовано дані опитування 726 клієнтів банків у Чехії та Кенії. Виявлено суттєві гендерні відмінності в задоволеності роботою банків. Крім того, для людей похилого віку важливим чинником є географічна доступність філіалів банку. Якість електронних послуг банку є більш важливою для клієнтів з вищою освітою. Старші клієнти передусім не задоволені високими цінами та ставками, в той час як для решти вікових груп, безвідносно рівня освіти, найбільш негативним чинником є низька якість послуг онлайн. І нарешті, байдуже ставлення персоналу банку призводить до того, що люди з вищою освітою схиляються до зміни банку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Тхі Ан Нху Нгуєн (пошукачка аспірантури Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія)
Знайти схожі
>
9.
Корауш, Антон
(PhD (финанси); LLM; MBA; доцент факультету економіки та підприємництва Панєвропейського університету; м.Братислава; Словаччина).
Прийняття рішень, задоволеність та поведінка клієнтів банку [Текст] : аналіз результатів опитування / А. Корауш, Р. Штефко, Я. Добрович> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 12
. - С. 291-301 : гтабл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
336.71
ББК
65.262.1(4СЛА)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы
Фінанси
Банковская система
Банківська система
Маркетинговые исследования
Маркетингові дослідження
Словакия
Словаччина
Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги
--
банківські послуги
--
дебитные карточки
--
дебітні картки
--
клиенты банков
--
клієнти банків
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
кредитные карточки
--
кредитні картки
--
негативные факторы
--
негативні фактори
--
платёжные карточки
--
платіжні картки
--
позитивные факторы
--
позитивні фактори
--
потребительская удовлетворенность
--
споживацька задоволеність
--
потребительское поведение
--
споживча поведінка
--
принятие решений
--
прийняття рішень
--
социально-демографические группы
--
соціально-демографічні групи
--
социологические исследования
--
соціологічні дослідження
--
электронный банкинг
--
електронний
банкінг
Анотація:
Оцінено важливість окремих елементів задоволеності клієнтів банку, прийняття ними рішень та поведінки в контексті вимірювання загального рівня задоволеності та оцінювання перспектив розвитку сегменту платіжних карток у Словаччині. Фактори задоволеності, незадоволеності, поведінки та прийняття рішень клієнтами банку в Словаччині проаналізовано з урахуванням параметрів статі, віку та рівня освіти. Виявлено суттєві відмінності в точках зору, оцінках та прийнятті рішень клієнтами банків згідно встановлених соціально-демографічних груп.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Штефко, Роберт (PhD (менеджмент в ринковій економіці ); професор; декан факультету менеджменту університету м.Преслов; Словаччина); Добрович, Ян (PhD; доцент кафедри менеджменту факультету управління Університету м.Преслова; Словаччина)
Знайти схожі
>
10.
Гаврилко, П. П.
(кандидат економічних наук; професор; директор Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
Глобальні інформаційно-комунікаційні технології в банківській діяльності / П. П. Гаврилко, М. Ю. Лапакулич> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. -
№ 12
. - С. 52-56. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
336.71.078.3
ББК
65.262.1с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Кредитно-денежная система
Кредитно-грошова система
Кл.слова (ненормовані):
банковские счета
--
банківські рахунки
--
информационные системы банков
--
інформаційні системи банків
--
банковские услуги
--
банківські послуги
--
банковские учреждения
--
банківські установи
--
глобализация
--
глобалізація
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
интернет-банкинг
--
інтернет-
банкінг
--
электронный банкинг
--
електронний
банкінг
--
информационно-коммуникационные технологии
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
информационные технологии в банковской деятельности
--
інформаційні технології в банківській діяльності
--
клиентские аудитории
--
клієнтські аудиторії
--
клиентские технологии
--
клієнтські технології
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
либерализация банковской деятельности
--
лібералізація банківської діяльності
--
маркетинг
--
методология
--
методологія
--
операционные расходы
--
операційні витрати
--
рисковое хеджирование
--
ризикове хеджування
--
автоматизация банковской деятельности
--
автоматизація банківської діяльності
--
сетевые коммуникации
--
мережеві комунікації
--
технологическая безопасность банков
--
технологічна безпека банків
--
удаленные клиентские доступы
--
віддалені клієнтські доступи
--
универсальные системы
--
універсальні системи
Анотація:
Втановлено, що еволюція банківської діяльності зумовлена низкою об'єктивних особливостей соціально-економічного середовища існування банків, таких як впровадження нових інформаційних технологій та автоматизація банківських операцій. Визначено, що пріоритетним напрямом суспільного розвитку є широке застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, серед яких лідерство належить глобальній мережі Інтернет. Зазначено, що глобалізація спонукає банківські установи використовувати у своїй діяльності мережу Інтернет для здійснення широкого спектру банківських операцій та надання фінансових послуг. Визначено основні етапи впровадження інтернет-
банкінг
у.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Лапакулич, М.Ю. (кандидат економічних наук; доцент; Ужгородський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)