Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=електронний банкінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Домбровська, Анна (доктор економічних наук; доцент Інституту досліджень ринку, споживання і кон'юнктури (Польща)).
    Особливості використання е-послуг споживачами деяких країн Центрально-Східної Європи / А. Домбровська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 3. - С. 163-183. - Бібліографія : С.182-183. - на рус. яз.
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
электронный банкинг -- віртуальні послуги -- е-администрация -- економічна соціологія -- електронна адміністрація -- електронна культура -- електронна торгівля -- електронний банкінг -- електронний бізнес -- електронні послуги -- е-послуги -- е-страхування -- е-услуги -- интернет-образование -- интернет-услуги -- информационно-коммуникативные технологии -- інтернет-навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- социология потребления -- соціологія споживання -- экономическая социология -- электронная торговля -- электронные услуги -- электронный бизнес
Анотація: У статті репрезентовано результати досліджень кількісного і якісного характеру використання е-послуг споживачами в Естонії, Латвії, Литві, Польщі та Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Денисов, Ігор (економіст).
    Сучасний стан світового ринку роздрібних електронних платежів та роль комерційних банків / І. Денисов // Банківська справа. - 2013. - № 2. - С. 82-89 : рис. - Библиогр.: с. 89. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Финансовая система

   Економіка

   Фінансова система

Кл.слова (ненормовані):
платіжні продукти -- електронні платіжні системи -- ринок електронних платежів -- електронний банкінг -- комерційні банки -- фінансовий ринок -- финансовый рынок -- платежные продукты -- электронные платежные системы -- электронный банкинг -- коммерческие банки -- рынок электронных платежей
Анотація: Проаналізований поточний стан світового роздрібного ринку електронних платежів: висвітлені тенденції збільшення обсягів електронних платежів та зміни парадигми ринку електронних платежів у бік їх мобільності. Обгрунтовано думку про необхідність упровадження нових бізнес-стратегій , моделей поведінки та електронних продуктів комерційними банками.


Знайти схожі

3.


    Капінус, Л. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу ).
    Розвиток технологій електронного банкінгу в Україні / Л. В. Капінус, Н. П. Стригун // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 3/4. - С. 55-58 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
електронний банкінг -- Інтернет-послуги -- ринок електронних послуг -- мобільний банкінг -- электронный банкинг -- интернет-услуги -- рынок электронных услуг -- мобильный банкинг
Анотація: Досліджено та уточнено поняття «електронний банкінг», визначено основні його види. Проаналізовано стан е-банкінгу в Україні, а також виявлено чинники, які впливають на прийняття рішення клієнтів використовувати технології електронного банкінгу.


Дод.точки доступу:
Стригун, Н. П. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу )

Знайти схожі

4.


    Бєлас, Ярослав (PhD; доцент; Ing.; старший викладач дослідницької та комунікаційної комісії з фінансів кафедри економічних досліджень факультету управління економікою Університету Томаша Бата у м.Злін; Чехія).
    Задоволеність клієнтів банку : за даними Чеської Республіки / Я. Бєлас, В. Дем'ян // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 315-323 : табл.,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4ЧЕШ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система, 2012-2014 гг.

   Банківська система, 2012-2014 рр.

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- коммерческие банки -- комерційні банки -- негативные факторы -- негативні фактори -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- удовлетворенность клиентов банков -- задоволеність клієнтів банків -- сервисные методы -- сервісні меиоди -- электронный банкинг -- електронний банкінг
Анотація: Проведено порівняльне вимірювання факторів задоволеності та незадоволеності клієнтів банківськими послугами та банками в цілому у Чеській Республіці у 2012 та 2014 роках. Продемонстровано, що ступінь задоволеності клієнтів банків у Чехії залишається стабільно низьким. Головним фактором задоволеності є наявність електронного банкінгу, а незадоволеності – високі ціни на продукти та послуги. При цьому кількість послуг та сервісів, якими користуються клієнти чеських банків, суттєво не змінилась. Продемонстровано важливість особистого спілкування з клієнтами, піклування про їх комфорт та захист фінансових інтересів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Дем'ян, Валєр (PhD; доцент; Ing.; старший викладач кафедри банківської справи Інституту банківської справи; м.Прага; Чехія)

Знайти схожі

5.


    Співак, Л. С. (кандидат економічних наук; доцент).
    Перспективи розвитку банківського карткового бізнесу в Україні [Текст] / Л. С. Співак // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 4. - С. 118-123 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.4(4УКР)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология организации расчетов, 2002-2014 гг.

   Методологія організації розрахунків, 2002-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
банковские платежные карты -- банківські платіжні картки -- електронні гроші -- электронные деньги -- электронный банкинг -- електронний банкінг -- безналичные расчеты -- безготівкові розрахунки -- высокотехнологические карточные инструменты -- високотехнологічні карткові інструменти -- карточные продукты -- карткові продукти -- международные платежные системы -- міжнародні платіжні системи -- історичний аспект -- исторический аспект -- регіони України -- регионы Украины
Анотація: Розкрито економічну сутність здійснення операцій банків з платіжними картками. Здійснено аналіз сучасного стану вітчизняного ринку платіжних карток в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Бережна, Л. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри вищої математики Черкаського державного технологічного університету).
    Моделювання регіональної складової розрахунків платіжними картками в України [Текст] / Л. В. Бережна, О. Ы. Снитюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 4. - С. 209-215 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4УКР)в6 + 65.262.4(4УКР)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Организация расчетов, 2009-2015 гг.

   Організація розрахунків, 2009-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
интегральные показатели -- інтегральний показник -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- корреляционно-регрессионный анализ -- кореляційно-регресійний аналіз -- наличное население -- наявне населення -- платежная инфраструктура -- платіжна інфраструктура -- платіжні картки -- электронные карточки -- електронні гроші -- электронные деньги -- електронний банкінг -- электронный банкинг -- платежные терминалы -- платіжні термінали -- постоянное население -- постійне населення -- сельское население -- сільске населення -- регионы Украины -- регіони Украіни -- рынок платежных карт -- ринок платіжних карт -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Розглянуто стан, особливості, ризики та перспективи функціонування платіжних карток та платіжної інфраструктури в Україні в регіональному аспекті. Побудовано інтегральний показник ринку платіжних карток (Ірах) у розрізі регіонів України, проведений кластерний аналіз класифікації областей за рівнем Ірах. Також побудовано моделі парної регресії взаємозв'язку між часткою міського населення та значенням Ірах . що дозволило підтвердити зроблені висновки щодо впливу чисельності сільського населення на рівень розвитку ринку платіжних карток в окремо взятих регіонах України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Снитюк, О.Ы. (кандидат економічних наук; доцент кафедри вищоъ математики Черкаського державного технологычного уныверситету); Земельный кодекс Украины \о произв.\О режиме иностранного инвестирования, Закон Украины \о произв.\; Об индустриальных парках, Закон Украины \о произв.\; Об инновационной деятельности, Закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Лещух, І. В. (кандидат економічних наук; молодший науковий співробітник сектору просторового розвитку ).
    Пріоритети розвитку регіональних банків Західної України в системі "метрополія-периферія" [Текст] / І. В. Лещух // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2015. - № 7. - С. 86-97 : табл.; рис.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262
Рубрики: Економіка
   Кредитно-грошова система

   Экономика

   Кредитно-денежная система

   Західна Україна
    Западная Украина

Кл.слова (ненормовані):
регіональні банки -- пріоритети регіональних банків -- система метрополія - периферія -- банківська діяльність -- електронний банкінг -- дистанційне банківське обслуговування -- мікрокредитування малого бізнесу -- іпотечне кредитування -- інвестиційна привабливість країни -- інновації в банківській діяльності -- банківські інновації -- якість банківських послуг -- региональные банки -- приоритеты региональных банков -- система метрополия - периферия -- банковская деятельность -- электронный банкинг -- дистанционное банковское обслуживание -- микрокредитование малого бизнеса -- ипотечное кредитование -- инвестиционная привлекательность страны -- инновации в банковской деятельности -- банковские инновации -- качество банковских услуг
Анотація: Досліджено особливості функціонування регіональних банків Західної України. Названо пріоритети розвитку цих банків у системі "метрополія-периферія", а саме: розосередження ділової активності в просторі, що передусім передбачає розміщення їхніх філій у осередках місцевого розвитку; диверсифікація послуг.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

8.


    Комбо, Фелікс (аспірант кафедри менеджменту в економіці факультету економіки підприємництва Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія).
    Як демографічні чинники визначають рівень задоволеності роботою банку [Текст] : за даними Чехії та Кенії / Ф. Комбо, Тхі Ан Нху Нгуєн // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 239-249 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.1г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Банковская система, 2012-2014 гг.

   Банківська система, 2012-2014 рр.

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Кения
    Кенія

    Чехия

    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- высшее образование -- вища освіта -- гендерные отличия -- гендерні відмінності -- демографические факторы -- демографічні фактори -- клиенты банков -- клієнти банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- люди преклонного возраста -- люди похилого віку -- негативные факторы -- негативні фактори -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- качество сервису -- якість сервісу -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- электронный банкинг -- електронний банкінг -- SPSS -- специализированное программное обеспечение
Анотація: Визначено, яким чином вік, стать та рівень освіти можуть вплинути на задоволеність клієнтів роботою банку. За допомогою "SPSS 22.0" проаналізовано дані опитування 726 клієнтів банків у Чехії та Кенії. Виявлено суттєві гендерні відмінності в задоволеності роботою банків. Крім того, для людей похилого віку важливим чинником є географічна доступність філіалів банку. Якість електронних послуг банку є більш важливою для клієнтів з вищою освітою. Старші клієнти передусім не задоволені високими цінами та ставками, в той час як для решти вікових груп, безвідносно рівня освіти, найбільш негативним чинником є низька якість послуг онлайн. І нарешті, байдуже ставлення персоналу банку призводить до того, що люди з вищою освітою схиляються до зміни банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тхі Ан Нху Нгуєн (пошукачка аспірантури Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія)

Знайти схожі

9.


    Корауш, Антон (PhD (финанси); LLM; MBA; доцент факультету економіки та підприємництва Панєвропейського університету; м.Братислава; Словаччина).
    Прийняття рішень, задоволеність та поведінка клієнтів банку [Текст] : аналіз результатів опитування / А. Корауш, Р. Штефко, Я. Добрович // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 291-301 : гтабл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.1(4СЛА)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Банковская система

   Банківська система

   Маркетинговые исследования

   Маркетингові дослідження

   Словакия
    Словаччина

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- дебитные карточки -- дебітні картки -- клиенты банков -- клієнти банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- кредитные карточки -- кредитні картки -- негативные факторы -- негативні фактори -- платёжные карточки -- платіжні картки -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- принятие решений -- прийняття рішень -- социально-демографические группы -- соціально-демографічні групи -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- электронный банкинг -- електронний банкінг
Анотація: Оцінено важливість окремих елементів задоволеності клієнтів банку, прийняття ними рішень та поведінки в контексті вимірювання загального рівня задоволеності та оцінювання перспектив розвитку сегменту платіжних карток у Словаччині. Фактори задоволеності, незадоволеності, поведінки та прийняття рішень клієнтами банку в Словаччині проаналізовано з урахуванням параметрів статі, віку та рівня освіти. Виявлено суттєві відмінності в точках зору, оцінках та прийнятті рішень клієнтами банків згідно встановлених соціально-демографічних груп.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Штефко, Роберт (PhD (менеджмент в ринковій економіці ); професор; декан факультету менеджменту університету м.Преслов; Словаччина); Добрович, Ян (PhD; доцент кафедри менеджменту факультету управління Університету м.Преслова; Словаччина)

Знайти схожі

10.


    Гаврилко, П. П. (кандидат економічних наук; професор; директор Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Глобальні інформаційно-комунікаційні технології в банківській діяльності / П. П. Гаврилко, М. Ю. Лапакулич // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 52-56. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.262.1с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Кредитно-денежная система

   Кредитно-грошова система

Кл.слова (ненормовані):
банковские счета -- банківські рахунки -- информационные системы банков -- інформаційні системи банків -- банковские услуги -- банківські послуги -- банковские учреждения -- банківські установи -- глобализация -- глобалізація -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- интернет-банкинг -- інтернет-банкінг -- электронный банкинг -- електронний банкінг -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационные технологии в банковской деятельности -- інформаційні технології в банківській діяльності -- клиентские аудитории -- клієнтські аудиторії -- клиентские технологии -- клієнтські технології -- коммерческие банки -- комерційні банки -- либерализация банковской деятельности -- лібералізація банківської діяльності -- маркетинг -- методология -- методологія -- операционные расходы -- операційні витрати -- рисковое хеджирование -- ризикове хеджування -- автоматизация банковской деятельности -- автоматизація банківської діяльності -- сетевые коммуникации -- мережеві комунікації -- технологическая безопасность банков -- технологічна безпека банків -- удаленные клиентские доступы -- віддалені клієнтські доступи -- универсальные системы -- універсальні системи
Анотація: Втановлено, що еволюція банківської діяльності зумовлена низкою об'єктивних особливостей соціально-економічного середовища існування банків, таких як впровадження нових інформаційних технологій та автоматизація банківських операцій. Визначено, що пріоритетним напрямом суспільного розвитку є широке застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, серед яких лідерство належить глобальній мережі Інтернет. Зазначено, що глобалізація спонукає банківські установи використовувати у своїй діяльності мережу Інтернет для здійснення широкого спектру банківських операцій та надання фінансових послуг. Визначено основні етапи впровадження інтернет-банкінгу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Лапакулич, М.Ю. (кандидат економічних наук; доцент; Ужгородський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)