Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=интересы потребителей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Торяник, В. М. (доцент Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ; кандидат політичних наук).
    Споживча політика місцевих органів влади: напрями та проблеми реалізації / В. М. Торяник // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 152-155. - Бібліографія: С. 155 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
захист прав споживачів -- защита прав потребителей -- интересы потребителей -- інтереси споживачів -- местная государственная администрация -- местные органы власти -- місцеві органи влади -- органи місцевого самоврядування -- органы местного самоуправления -- потребительская политика -- потребительское поведение -- права потребителей -- права споживачів -- споживча поведінка -- споживча політика
Анотація: У статті характеризуються основні повноваження, права та обов'язки місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування під час розробки і реалізації споживчої політики.


Знайти схожі

2.


    Дубовик, Т. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та реклами).
    Етика інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі / Т. вВ. Дубовик // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 5/6. - С. 94-97 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-маркетингові комунікації -- рекламні агентства -- соціально-етичний маркетинг -- етична інтерактивність -- підприємства торгівлі -- інформаційні технології в торгівлі -- інтереси споживачів -- конфіденційність -- захист персональних даних -- интернет-маркетинговые коммуникации -- рекламные агентства -- социально-этический маркетинг -- этическая интерактивность -- предприятия торговли -- информационные технологии в торговле -- интересы потребителей -- конфиденциальность -- защита персональных данных
Анотація: Розглядаються наукові підходи застосування інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі з урахуванням концепції соціально-етичного маркетингу. Запропоновано модель взаємодії підприємств торгівлі зі споживачами й визначено основні критерії етичної інтерактивності та конфіденційності.


Знайти схожі

3.


    Решетілова, Тетяна (доктор економічних наук ; професор ; завідувач кафедри маркетингу).
    Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів [Текст] / Т. Решетілова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 58-62 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
споживчий попит -- споживчі спільноти -- характеристики інноваційних товарів -- комунікації споживачів -- планування маркетингових комунікацій -- атрибути інноваційних товарів -- інтереси споживачів -- комунікації підприємств зі споживачами -- потребительский спрос -- потребительские сообщества -- характеристики инновационных товаров -- коммуникации потребителей -- планирование маркетинговых коммуникаций -- атрибуты инновационных товаров -- интересы потребителей -- коммуникации предприятий с потребителями
Анотація: Підкреслено, що процес виведення інноваційних товарів на ринок є достатньо ризиковим, навіть коли товар має очевидні переваги для споживачів. Автор пропонує використовувати процес комунікації підприємства зі споживачем на етапі створення інноваційного товару та надає примірний план такої взаємодії.


Знайти схожі

4.


    Мандибура, В. О. (доктор економічних наук; професор; головний науковий співробітник відділу економічної теорії).
    Основна суперечність відносин споживчого ринук та шляхи її подолання [Текст] / В. О. Мандибура, В. О. Хижняк // Економіка України : науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 69-88 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка
   Управління економікою

   Экономика

   Управление экономикой

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
антагоністична суперечність споживчого ринку -- інтереси споживачів -- захист прав споживачів -- інститут довіри -- інтереси бізнесу -- загрози споживачів -- маркетинг -- консюмеризм -- механізми подолання антагонізмів споживчого ринку -- механізм забезпечення якості товарів споживання -- інститут довіри споживачів -- антагонистическое противоречие потребительского рынка -- интересы потребителей -- защита прав потребителей -- институт доверия -- интересы бизнеса -- угрозы потребителей -- механизмы преодоления антагонизмов потребительского рынка -- механизм обеспечения качества товаров потребления
Анотація: Розглянуто мотивації та інтереси суб'єктів споживчого ринку, що зумовлюють антагоністичну суперечність. Розкрито основні фактори зростання реальних загроз для населення, які виникають унаслідок виробництва і реалізації небезпечних для здоров'я і життя людини товарів, насамперед продуктової групи. На прикладі країн з розвинутою ринковою економікою показано особливості формування інституту довіри на засадах взаємодії інститутів консюмеризму і маркетингу. Охарактеризовано етапи та основні показники стану реалізації політики захисту інтересів суб'єктів споживчого ринку. Доведено небезпеку реалізації державою політики лібералізації підприємницької діяльності за умови згортання механізмів захисту прав споживачів та необхідність забезпечення незворотної економіко-правової відповідальності бізнесу за якість і безпеку товарів кінцевого споживання. Показано напрями подолання антагонізмів споживчого ринку шляхом запровадження ефективних механізмів посилення адекватної відповідальності бізнесу в разі злочинно-шахрайських порушень прав споживачів та невиконання умов безпеки товарів для здоров'я і життя людини.


Дод.точки доступу:
Хижняк, В. О. (кандидат економічних наук; доцент; головний науковий консультант відділу комплексних проблем державотворення); Міжнародна організація споживчих спілок \о ней\Про захист прав споживачів, закон України \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)