Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=каналы реализации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Харенко, Андрій Олександрович (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва; м.Умань).
    Збут продукції тваринництва сільськогосподарськими підприємствами [Текст] / А. О. Харенко, М. А. Коротєєв, Т. І. Бортник // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 185-197 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.325.2(4УКР-4ЧЕК)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика животноводства, 2010-2014 гг.

   Економіка тваринництва, 2010-2014 рр.

   Маркетингові дослідження

   Украина
    Україна

    Черкасская область

    Черкаська область

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- м'ясопереробні підприємства -- мясоперерабатывающие предприятия -- молокоперерабатывающие предприятия -- молокопереробні підприємства -- ведущие производственные предприятия отрасли -- провідні виробничі підприємства галузі -- животноводческая продукция -- тваринницька продукція -- каналы реализации -- канали реалізації -- эффективность сбыта продукции -- ефективність збуту продукції галузі -- регионы Украины -- регіони України -- сбыт продукции животноводства -- збут продукції тваринництва -- збут молока -- сбыт молока -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- экономическая концентрация -- економічна концентрація -- велика рогата худоба -- крупный рогатый скот -- свині -- збут живою масою -- сбыт живой массой -- досвід українських підприємств -- опыт украинских предприятий
Анотація: Проаналізовано ефективність збутової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області за основними видами продукції тваринництва та вплив концентрації виробництва на її показники. Визначено провідні підприємства галузі на території регіону та розглянуто результати їх діяльності. Запропоновано напрями, здатні позитивно вплинути на ефективний збут продукції галузі господарствами регіону.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Коротєєв, Микола Анатолійович (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки Уманського національного університету садівництва; м.Умань); Бортник, Тетяна Іванівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва; м.Умань)

Знайти схожі

2.


    Лобова, О. М. (кандидат економічних наук; асистент кафедри страхування, банківської справи та ризик-менеджменту).
    Теоретичні основи маркетингової діяльності страхової компанії [Текст] / О. М. Лобова, А. Є. Анікеєнко // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 6. - С. 62-67 : табл.; 2-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271
Рубрики: Економіка
   Страхування

   Экономика

   Страхование

Кл.слова (ненормовані):
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- страхові компанії -- страховые компании -- прибутковість -- прибыльность -- конкуренція -- конкуренция -- реалізація страхового продукту -- реализация страхового продукта -- канали реалізації -- каналы реализации
Анотація: Визначено теоретичні основи маркетингової діяльності страхової компанії. З'ясовано сутність страхового маркетингу та охарактеризовано етапи процесу впровадження маркетингу в діяльність страхових компаній. Встановлено показники що необхідні для оцінки маркетингового стану компанії. Досліджено прибутковості різних видів страхових послуг 2-х провідних страхових компаній України. Охарактеризовано структуру придбання страхового полісу за допомогою методів кількісного вимірювання. Узагальнено методи реалізації страхових продуктів.


Дод.точки доступу:
Анікеєнко, А. Є. (магістр )

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)