Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=конкурентний аналіз<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ціпан, О. (студентка Національного авіаційного університету).
    Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні / О. Ціпан // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 9-11 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркінг -- маркетингові стратегії -- маркетингові дослідження -- консалтинг -- успішність підприємств -- конкурентний аналіз -- бізнес-технології -- маркетинговые стратегии -- маркетинговые исследования -- успешность предприятий -- бизнес-технологии
Анотація: Розглядається поняття бенчмаркінгу, причини його виникнення та поширення в Україні в останні роки, основні проблеми його розвитку і застосування у малому та великому бізнесі, шляхи підвищення ефективності функціонування підприємств, які використовують бенчмаркінг, а також перспективи і майбутнє бенчмаркінгу в Україні.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.07.2009р. Інв.2782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Біленький, О. Ю. (доктор економічних наук; професор кафедри міжнародного обліку і аудиту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Бенчмаркінг як інструмент стратегічного аналізу: світовий досвід [Текст] / О. Ю. Біленький // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 7/8, № 7. - С. 56-58. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(0)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   США
    Япония

    Японія

    Украина

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркинг -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- иностранные фирмы -- іноземні фірми -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- конкурентный анализ -- конкурентний аналіз -- маркетинговые технологии -- маркетингнові технології -- стратегический анализ -- стратегічний аналіз -- эталонное сопоставление -- еталонне співставлення
Анотація: Досліджено процес еталонного співставлення (бенчмаркінг), що на сьогодні є одним з методів ефективнії стратегії бізнесу. Визначено теоретико-практичні аспекти застосування бенчмаркінгу в зарубіжних країнах. Розглянуті досвід реалізації конкурентної стратегії зарубіжними фірмами та виявлені напрями, які можлива застосувати в Україні. Визначено, що концепція бенчмаркінгу є актуальною для українських підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Институт стратегического планирования Кембриджа, американский НИИ \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)