Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговий аналіз<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Матвеев, В. (кандидат економічних наук).
    Маркетинг аэропортов и исследования потребителей авиатранспортной продукции / В. Матвеев, Ахмед Ганем Аль-Суфи Мазен // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 12-16 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Економіка
   Економіка транспорту

   Экономика

   Экономика транспорта

Кл.слова (ненормовані):
галузі господарства -- сектори економіки -- економіка транспорту -- маркетинг аеропортів -- авіатранспортна продукція -- дослідження споживачів -- споживачі авіатранспортної продукції -- інструменти маркетингу -- споживчий попит -- маркетингові дослідження -- аеропортовий бізнес -- транспортний ринок -- транспортна система -- авіакомпанії -- валовий внутрішній продукт -- ВВП -- маркетинговий аналіз -- отрасли хозяйства -- секторы экономики -- экономика транспорта -- маркетинг аэропортов -- авиатранспортная продукция -- исследования потребителей -- потребители авиатранспортной продукции -- инструменты маркетинга -- потребительский спрос -- маркетинговые исследования -- аэропортовый бизнес -- авиакомпании
Анотація: Раскрывается суть функционирования аэропортов, в частности, особенность использования системы инструментов маркетинга для достижения планируемых результатов работы. Раскрыты основные принципы изучения потребительского интереса и необходимость достижения возможности обеспечить выявленные потребности в сфере предоставления авиатранспортной продукции.


Дод.точки доступу:
Мазен, Ахмед Ганем Аль-Суфи
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


   
    Засідання професійного клубу дослідників ринку і споживачів MRP Club при Українській Асоціації Маркетингу // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 4-6 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- ринки -- споживачі -- мененджери -- засідання клубів -- професійні клуби -- маркетинговий аналіз -- маркетинговые исследования -- рынки -- потребители -- менеджеры -- заседания клубов -- профессиональные клубы -- маркетинговый анализ -- дослідники ринків -- исследователи рынков
Анотація: 14 ківтня 2011 року відбулась перша зустріч професійного клубу дослідників ринку і споживачів MRP CLUB при Українській Асоціації Маркетингу.


Дод.точки доступу:
Журавльова, Антоніна (голова MRP Club) \о ней\; Данілова, Вікторія \о ней\; Різницька, Ольга (начальник відділу маркетингового аналізу та планування) \о ней\; Сєров, Андрій \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Христофор, В. В. (ДП "ДНДЦ УЗ").
    Методичні засади застосування маркетингового аналізу в умовах конкуренції на транспортному ринку / В. В. Христофор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 45-46. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Маркетинг

   Залізничний транспорт

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- маркетинговый анализ -- транспортный рынок -- конкуренция -- стратегические маркетинговые цели -- эффективность маркетинговой стратегии -- маркетинговая деятельность -- залізничний транспорт -- маркетинговий аналіз -- транспортний ринок -- конкуренція -- стратегічні маркетингові цілі -- ефективність маркетингової стратегії -- маркетингова діяльність
Анотація: В статті вивчені сучасні розробки маркетингової, інформаційної та рекламної діяльності в статусі пасажирського господарства на залізничному транспорті, мотивований вибір маркетингової стратегії організації та способи досягнення своїх стратегічних цілей, здійснюється поєднання факторів впливу на її діяльність.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Ксу, Жонг (доцент Школи фінансів Народного університету Китаю; м.Пекін; Китай).
    До проблеми корпоративного попиту на страхування директорів і посадових осіб у Китаї / Ж. Ксу, І. Чжен // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 381-387 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.271(5ИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Страхование

   Страхування

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
административный персонал -- адміністративний персонал -- директора -- директори -- должностные лица -- посадові особи -- страхування адміністратиних осіб -- страхование административных лиц -- неприятие риска -- неприйняття ризику -- корпоративное управление -- корпоративне управління -- маркетинговый анализ -- маркетинговий аналіз -- потребительские предпочтения -- споживацькі уподобання -- преимущественный выбор -- перважний вибір -- страховой спрос -- страховий попит -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування
Анотація: На прикладі даних китайської фірми, що оголосила тендер на страхування директорів і посадових осіб, автори знаходять свідоцтва на підтримку того, що директори і посадові особи з підвищеним неприйняттям ризиків наполягатимуть на придбанні фірмою страхування, використовуючи заходи щодо запобігання ризикам, такі як професійна підготовка, випуски іноземних акцій і контроль акціонерів. Емпіричні результати також заперечують гіпотезу високого ризику, навіть з використанням даних за той же період часу, що і Цзоу і соавт. (2008). Це дослідження вносить потенційний вклад як в розуміння переважного вибору у страховому попиті, так і в пояснення корпоративного попиту на страхування директорів і посадових осіб.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чжен, Іньїн (помічник генерального директора Китайської корпорації з економічної та технеічної співпраці легкої промисловості КНР з іноземними агентами; м.Пекін; Китай)

Знайти схожі

5.


    Гончар, Валерій Геннадійович (керівник наукового проекту "Modern Scientific World").
    Дослідження пропозиції конкурентних підприємств, як одна з основ маркетингового аналізу та забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємства: характеристика підприємств галузі медитативних практик в США [Текст] / В. Г. Гончар, L. Torriero // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2016. - № 10. - С. 10-21 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

   США
Кл.слова (ненормовані):
фінансово-економічна безпека -- цінове позиціонування -- політика позиціонування -- цінова політика -- маркетинговий аналіз -- медитативні практики -- медитативные услуги -- зарубіжний досвід -- финансово-экономическая безопасность -- ценовое позиционирование -- политика позиционирования -- ценовая политика -- маркетинговый анализ -- медитативные практики -- медитативные услуги -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянута політика позиціонування найбільших представників медитативних послуг в США, зокрема цінового позиціонування надаваних послуг, як інструмент реалізації маркетингових стратегій компаній та забезпечення фінансово-економічної безпеки в умовах інтенсифікації конкуренції. Викладено результати огляду комерційних пропозицій 12 компаній, що надають медитативні послуги, описано їх підходи до цінового позиціонування у якості одного зі складових елементів маркетингових зусиль.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Torriero, Lionela (директор)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)