Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові коммунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Стріжкова, Юлія (маркетолог).
    Формування драйверів бренду як ефективного інструменту стратегії підвищення лояльності клієнтів в період стагнації автомобільного ринку [Текст] / Ю. Стріжкова, О. Гайдамаха // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 8-15 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові коммунікації -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- брендінг -- брендинг -- драйвери бренду -- драйверы бренда -- автомобільна галузь -- автомобильная отрасль -- лояльність клієнтів -- лояльность клиентов
Анотація: Розглянуто сутність та поняття драйверів бренду - сучасного інструменту концепції інтегрованих маркетингових комунікацій, що є частиною креативної маркетингової стратегії просування бренду на автомобільному ринку в умовах економічної стагнації.


Дод.точки доступу:
Гайдамаха, Олена (керівник)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)