Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=международные рынки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Бобров, Є. А. (кандидат економічних наук; в.о. доцента кафедри фінансів та банківського бізнесу Університету економіки та права "Крок").
    Аналіз тенденцій розвитку фінансового ринку країн Близького Сходу та Південно-Східної Азії / Є. А. Бобров // Фінанси України : Науково- теоретичний та інформаційно- практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2008. - № 7. - С. 92-101 : табл., рис. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 65.7
Рубрики: Економіка
   Економіка країн, що розвиваються

   Экономика

   Экономика развивающихся стран

   Близький Схід
    Південно-Східна Азія

Кл.слова (ненормовані):
економіка країн -- фінансові ринки -- банківська система -- фінансова система -- ісламська економічна теорія -- ісламська система -- вторинний фінансовий ринок -- міжнародний ринок ісламських фінансових послуг -- інвестиційна діяльність -- міжнародне співробітництво -- міжнародні ринки -- фінансові послуги -- экономика стран -- финансовые рынки -- банковская система -- финансовая система -- исламская экономическая теория -- исламская система -- вторичный финансовый рынок -- международный рынок исламских финансовых услуг -- инвестиционная деятельность -- международное сотрудничество -- международные рынки -- финансовые услуги
Анотація: Розглянуто сутність і місце на світовому ринку фінансів Близького Сходу і Південно-Східної Азії та їх вплив на фінансові ринки.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (12.12.2008р. Інв.2075ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Хадріан, Петро.
    Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії / П. Хадріан // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 48-50 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні ринки -- маркетинговий аудіт -- аудит компанії -- стратегічне управління -- международные рынки -- маркетинговый аудит -- аудит компании -- стратегическое управление -- міжнародні компаніїї -- международные компании
Анотація: Розглядається проблема аудіту компаній, які працюють на міжнародному ринку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Жбіковска, Агнешка.
    Україна - мета для розширення польських компаній / А. Жбіковска // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 10-13. - Библиогр. в конце ст. - 2 табл. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Польша

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні ринки -- інвестиції -- корпоративна інтерналізація -- корпоративная интернализация -- польські компанії -- польские компании -- сприятливе середовище -- благоприятная среда -- політичні ризики -- политические риски -- бізнес -- международные рынки -- инвестиции -- бизнес
Анотація: Україна може стати перспективним ринком для багатьох польських компаній.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Підлісний, Павло (доктор економічних наук; Державний економіко-технологічний університет транспорту; Київ).
    Передумови організації мультимодальних перевезень вантажів вітчизняними операторами на міжнародному ринку транспортних послуг / П. Підлісний, А. Брайковська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 10. - С. 64-67 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Економіка
   Економіка транспорту, 2005-2011 рр.

   Экономика

   Экономика транспорта, 2005-2011 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка транспорту -- галузі економіки -- транспортні послуги -- ринок транспортних послуг -- міжнародні ринки -- перевезення вантажів -- змішані перевезення -- мультимодальні перевезення -- операторські мультимодальні компанії -- ОМК -- тарифні ставки -- тайм-чартерні ставки -- нормативно-правове регулювання -- статистика галузі -- экономика транспорта -- отрасли экономики -- транспортные услуги -- рынок транспортных услуг -- международные рынки -- перевозка грузов -- смешанные перевозки -- мультимодальные перевозки -- операторские мультимодальные компании -- тарифные ставки -- тайм-чартерные ставки -- нормативно-правовое регулирование -- статистика отрасли
Анотація: Статтю присвячено дослідженню правових та економічних передумов можливості організації мультимодальних перевезень вантажів вітчизняними операторами на міжнародному ринку транспортних послуг.


Дод.точки доступу:
Брайковська, Анна (Державний економіко-технологічний університет транспорту; Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.
   65.298(4СЕР)-2
   Д 26


    Джорджевіч, Момчіло (професор економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія).
    Вихід компаній на міжнародні ринки : представлення та аналіз емпіричного дослідженя / М. Джорджевіч, С. Шапіч, В. Марінковіч // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 331-342 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.298(4СЕР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Внешнеэкономическая деятельность предприятий

   Зовнішньоекономічна діяльність підприємств

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
ВЭД -- ЗЕД -- интернационализация компаний -- інтернаціоналізація компаній -- международные рынки -- міжнародні ринки -- мотивы интернационализации -- мотиви інтернаціоналізації -- проблемы интернационализации -- проблеми інтернаціоналізації -- процесс принятия решений -- процес прийняття рішень -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- факторы рыночного успеха -- фактори ринкового успіху -- экономические мотивы -- економічні мотиви -- экономические причины -- економічні причини -- ринковий успіх -- рыночный успех -- эмпирические исследования -- емпіричні дослідження
Анотація: Наводяться стратегії інтернаціоналізації компаній, а також представлення та аналіз емпіричного дослідження 70 сербських компаній. Показано характеристики процесу прийняття рішень стосовно різних аспектів інтернаціоналізації сербських компаній. Також виділено найбільш значущі мотиви та причини виходу компаній на міжнародні ринки, проблеми, які виникають під час цього процесу, узагальнено основні очікування від результатів інтернаціоналізації та ключові фактори ринкового успіху.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Шапіч, Срджан (старший викладач економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія); Марінковіч, Велько (доцент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія)

Знайти схожі

6.
   65.428в7-5
   К 89


    Кузьмін, Олег Євгенович (директор Навчально-наукового інституту економіки і менеджменту; завідувач кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва Національного університету "Львівська політехника"; доктор економічних наук; професор; Заслужений працівник народної освіти України).
    Чинники формування конкурентоспроможності підприємств на ринку озброєння / О. Є. Кузьмін, О. Г. Мельник, Д. А. Панасенко // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 182-191 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.428в7-5 + 68.8
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

   Конкуренция

   Конкуренція

Кл.слова (ненормовані):
военно-промышленный комплекс -- військово-промисловий комплекс -- военные факторы -- військові чинники -- ВПК -- инфраструктурные факторы -- інфраструктурні чинники -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- международные рынки -- міжнародні ринки -- политические факиторы -- політичні чинники -- рынок вооружений -- ринок озброєннь -- социальные факторы -- соціальні чинники -- технологические факторы -- технологічні чинники -- товарные факторы -- товарні чинники -- товары военного предназначения -- товари військового призначення -- торговля оружием -- торгівля зброєю -- украинские предприятия -- українські підприємства -- управленческие факторы -- управлінські чинники -- экономические факторы -- економічні чинники
Анотація: Систематизовано чинники формування конкурентоспроможності підприємств на ринку озброєння, до яких зараховано економічні, політичні, військові, технологічні, товарні, інфраструктурні, соціальні та управлінські. Охарактеризовано вплив вищевказаних чинників на формування конкурентоспроможності українських підприємств на ринку озброєння.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мельник, Ольга Григорівна (професор кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва Національного університету "Львівська політехника"; м.Львів; Україна; доктор економічних наук; доцент); Панасенко, Денис Анітолійович (аспірант Національного університету "Львівська політехника"; м.Львів; Україна)

Знайти схожі

7.


    Петленко, Юлія Володимирівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Особливості маркетингу військових технологій / Ю. В. Петленко, Б. П. Щетлюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 101-107 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.9в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Военно-промышленный комплекс

   Військово-промисловий комплекс

Кл.слова (ненормовані):
военные технологи -- військові технології -- маркетинг військових технологій -- маркетинг военных технологий -- ВПК -- военно-промышленный комплекс -- військово-промисловий комплекс -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные рынки -- міжнародні ринки -- рыночная стоимость -- ринкова вартість -- экспорт зброї -- експорт оружия -- експорт військових технологій -- экспорт военных технологий
Анотація: Проаналізовано особливості, визначено основні принципи та розглянуто можливу структуру маркетингового дослідження військових технологій. Запропоновано алгоритм здійснення маркетингового дослідження військових технологій, який враховує специфіку функціонування військово-промислового сектору економіки країни.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Щетлюк, Богдан Петрович (аспірант Національного інституту стратегічних досліджень при Президентові України; м.Київ)

Знайти схожі

8.


    Герасименко, Ганна Олександрівна (асистент кафедри менеджменту Київського національного університету технологій та дизайну).
    Характеристика та аналіз стану зовнішньоекономічної діяльності підприємств легкої промисловості України [Текст] / Г. О. Герасименко, Ю. В. Гончаров // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 69-78 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.22(4УКР)в7-2 + 65.428(4УКР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика легкой промышленности

   Економіка легкої промисловості

   Экономика внешней торговли, 2010-2013 гг.

   Економіка зовнішньої торгівлі, 2010-2013 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- легкая промышленность -- легка промисловість -- кожанная обувь -- шкіряне взуття -- ринок взуття -- рынок обуви -- международные рынки -- міжнародні ринки -- торговые балансы -- торгівельні баланси -- украинские предприятия -- українські підприємства -- экспортно-импортная деятельность -- експортно-імпортна діяльність -- експорт товарів легкої промисловості -- імпорт товарів легкої промисловості
Анотація: Розглянуто стан зовнішньоекономічної діяльності України. Досліджено структуру, обсяг імпорту та експорту товарів легкої промисловості України. Проаналізовано загальні тенденції на ринку шкіряного взуття. Окреслено пріоритетні заходи з покращення стану зовнішньоекономічної діяльності підприємств легкої промисловості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Гончаров, Юрій Вікторович (завідувач кафедри менеджменту Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор; Заслужений економіст України); Всемирная торговая организация \о ней\Світова організація торгівлі, міжнародна організація \о нем\; О государственном рыночном надзоре и контроле непищевой продукции, Закон Украины \о произв.\; Об общей безопасности непищевой продукции, закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Бруке, Зач.
    Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) [Текст] / З. Бруке // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 4. - С. 66-68 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
закордонні ринки -- цифрові опитування -- стратегічний маркетинг -- міжнародні ринки -- споживчі настрої -- культурне виховання -- дослідження нового продукту -- ринкові умови -- зарубежные рынки -- цифровой опрос -- стратегический маркетинг -- международные рынки -- потребительские настроения -- культурное воспитание -- исследование нового продукта -- рыночные условия
Анотація: Якісні міжнародні дослідження є критичними для проведення на закордонних ринках. Значна частина міжнародних досліджень загрожує потенційною помилковою інтерпретацією, якщо неправильно перекладається і вживається. Використовуйте локальних дослідників та перекладачів, як тільки це можливо, переконайтеся, що дослідження може буде проведеним на найпоширенішій платформі для цільового ринку, досліджується та пристосовується до стилю респондентів місцевої культури в дослідженні.


Дод.точки доступу:
Zach Brooke

Знайти схожі

10.


    Гудима, О. В. (студентка; Національний університет харчових технологій; м.Київ).
    Забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств харчової промисловості на міжнародному ринку / О. В. Гудима, Ю. Г. Левченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2018. - № 1. - С. 83-87. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.304.25г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Теория конкуренции

   Теорія конкуренції

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предприятия -- конкурентоспроможність підприємства -- международные рынки -- міжнародні ринки -- национальная конкурентоспособность -- національна конкурентоспроможність -- эффективность пищевой промышленности -- ефективність харчової промисловості -- терминология -- термінологія -- украинские предприятия -- українські підприємства
Анотація: Можливість країни зайняти гідне місце в глобальній економіці залежить від можливостей її фірм утримати гідні місця на світових ринках. Тому в сучасному світі досягнення і підтримання конкурентоспроможності підприємств на зовнішніх ринках є необхідною умовою підвищення національної конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Левченко, Юлія Григорівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладної економіки Національного університету харчових технологій)

Знайти схожі

11.


    Дудченко, М. А.
    Проблеми, умови та перспективи диверсифікації України на міжнародних ринках / М. А. Дудченко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2013. - N 2 (8). - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/96/95. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/6. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Міжнародна економіка

   Международная экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
диверсифікація -- диверсификация -- світова економіка -- мировая экономика -- міжнародні ринки -- международные рынки -- конкуренція -- конкуренция -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)