Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживачи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Старостіна, Алла.
    Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів / А. Старостіна, В. Журило // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 18-23. - Библиогр. в конце ст. - 4 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринки товарів -- українські споживачи -- високотехнологічні товари -- ринкова поведінка -- споживчи мотивації -- потребительские мотивации -- споживачи високотехнологічної продукції -- потребители высокотехнологической продукции -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- рынки товаров -- украинские потребители -- высокотехнологические товары -- рыночное поведение -- раціональна мотивація -- рациональная мотивация -- емоційна мотивація -- эмоциональная мотивация -- соціальна мотивація -- социальная мотивация -- мотиви придбання товарів -- мотивы приобретения товаров -- сегментація споживачів -- сегментация потребителей
Анотація: Узагальнюються результати маркетингових досліджень, проведених авторами у 2003 і 2009 рр. з метою виявлення ринкової поведінки споживачів на українському сегменті світового ринку високотехнологічних товарів для розробки ефективної конкурентної стратегії.


Дод.точки доступу:
Журило, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Лерке, Стефан.
    Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів / С. Лерке // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 11-12 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживачи -- нетрадиційна реклама -- мобільність -- маркетингові кампанії -- потребители -- нетрадиционная реклама -- мобильность -- маркетинговые компании -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії
Анотація: Вплив реакції споживачів на стратегії маркетингових кампаній.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)