Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=споживчі потреби<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Ткачук, С. В.
(кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
Теоретичні та практичні підходи до розуміння та класифікації споживчих потреб / С. В. Ткачук> // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. -
№ 5
. - С. 7-12 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.011.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Основы теории рыночного хозяйства
Основи теорії ринкового господарства
Кл.слова (ненормовані):
споживча поведінка
--
потреби
тельское поведение
--
вторинні
потреби
--
вторичные потребности
--
ключевые факторы совершения покупок
--
ключові фактори здійснення покупок
--
личностные типы
--
особистисні типи
--
маркетинговое классифицирование
--
маркетингове класифікуання
--
первичные потребности
--
первинні
потреби
--
поведенческие стратегии
--
поведінкові стратегії
--
потреби
тельские потребности
--
споживчі
потреби
--
практические подходы
--
практичні підходи
Анотація:
Проаналізовано існуючі підходи до розуміння категорії “потреба”, погляди на класифікацію потреб та їхню ієрархію. Пропонується бачення споживчих потреб з урахуванням психологічних та маркетингових аспектів, а також їхня класифікація з погляду наявності чи відсутності у них аспекту самореалізації.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\2.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Григорців, М. В.
(кандидат економічних наук; доцент національного університету харчових технологій).
Ланцюги та стадії життєвого циклу якості продукції [Текст] / М. В. Григорців> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 10
. - С. 109-112 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290(4УКР)г-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Теория управления качеством
Теорія управління якістю
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
готовая продукция
--
готова продукція
--
якість продукції
--
качество продукции
--
жизненные циклы качества продукции
--
життєві цикли якості продукції
--
организационные стадии
--
організаційні стадії
--
планування продукції
--
планирование продукции
--
проектирование продукции
--
проектування продукції
--
эксплуатация продукции
--
експлуатація продукції
--
послепродажное обслуживание
--
післяпродажне обслуговування
--
утилизация продукции
--
утилізація продукції
--
потреби
тельские потребности
--
споживчі
потреби
--
сбытовая конкурентоспособность
--
збутова конкурентоспроможність
--
цепочки сбыта продукции
--
ланцюги збуту продукції
Анотація:
Приведення складових якості у відповідність до потреб споживачів, для забезпечення виготовлення продукції високої якості полягає у забезпеченні якості цілей, планування, проектування, виконання, експлуатації, післяпродажного обслуговування і якості утилізації. В зв'язку з цим запропоновано ланцюги якості та стадії життєвого циклу продукції, що впливають на якість кінцевої продукції.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Государственная целевая программа развития украинского села на период до 2015 года \о произв.\; Об инновационной деятельности, Закон Украины \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Павлов, Владислав
.
Передумови посилення ринкових позицій легкої промисловості України на засадах концепції інноваційної економіки [Текст] / В. Павлов> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 28-34 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність промисловості
--
інноваційні товари
--
споживчі
потреби
--
промислові комплекси
--
зовнішні ринки
--
стимулювання розвитку
--
протекціоністські заходи
--
якість продукції
--
конкурентоспособность промышленности
--
инновационные товары
--
потреби
тельские нужды
--
промышленные комплексы
--
внешние рынки
--
стимулирование развития
--
протекционистские меры
--
качество продукции
--
легка промисловість
--
легкая промышленность
--
інноваційна економіка
--
инновационная экономика
Анотація:
Висвітлюється питання пріоритетності орієнтації України на побудову інноваційної економіки як моделі стратегічного розвитку країни, в умовах поступу до якої реалізовуватимуться можливості забезпечення сталого розвитку та конкурентоспроможності на внутрішньому та світових ринках вітчизняної легкої промисловості, її здатність розробити, виготовити, запропонувати, вивести на ринок і просувати на ньому інноваційні товари, орієнтовані на задоволення існуючих та нових потреб споживачів, сформованих маркетингом.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)