Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживчі потреби<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Теоретичні та практичні підходи до розуміння та класифікації споживчих потреб / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 7-12 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы теории рыночного хозяйства

   Основи теорії ринкового господарства

Кл.слова (ненормовані):
споживча поведінка -- потребительское поведение -- вторинні потреби -- вторичные потребности -- ключевые факторы совершения покупок -- ключові фактори здійснення покупок -- личностные типы -- особистисні типи -- маркетинговое классифицирование -- маркетингове класифікуання -- первичные потребности -- первинні потреби -- поведенческие стратегии -- поведінкові стратегії -- потребительские потребности -- споживчі потреби -- практические подходы -- практичні підходи
Анотація: Проаналізовано існуючі підходи до розуміння категорії “потреба”, погляди на класифікацію потреб та їхню ієрархію. Пропонується бачення споживчих потреб з урахуванням психологічних та маркетингових аспектів, а також їхня класифікація з погляду наявності чи відсутності у них аспекту самореалізації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\2.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Григорців, М. В. (кандидат економічних наук; доцент національного університету харчових технологій).
    Ланцюги та стадії життєвого циклу якості продукції [Текст] / М. В. Григорців // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 10. - С. 109-112 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Теория управления качеством

   Теорія управління якістю

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
готовая продукция -- готова продукція -- якість продукції -- качество продукции -- жизненные циклы качества продукции -- життєві цикли якості продукції -- организационные стадии -- організаційні стадії -- планування продукції -- планирование продукции -- проектирование продукции -- проектування продукції -- эксплуатация продукции -- експлуатація продукції -- послепродажное обслуживание -- післяпродажне обслуговування -- утилизация продукции -- утилізація продукції -- потребительские потребности -- споживчі потреби -- сбытовая конкурентоспособность -- збутова конкурентоспроможність -- цепочки сбыта продукции -- ланцюги збуту продукції
Анотація: Приведення складових якості у відповідність до потреб споживачів, для забезпечення виготовлення продукції високої якості полягає у забезпеченні якості цілей, планування, проектування, виконання, експлуатації, післяпродажного обслуговування і якості утилізації. В зв'язку з цим запропоновано ланцюги якості та стадії життєвого циклу продукції, що впливають на якість кінцевої продукції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Государственная целевая программа развития украинского села на период до 2015 года \о произв.\; Об инновационной деятельности, Закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Павлов, Владислав.
    Передумови посилення ринкових позицій легкої промисловості України на засадах концепції інноваційної економіки [Текст] / В. Павлов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 28-34 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність промисловості -- інноваційні товари -- споживчі потреби -- промислові комплекси -- зовнішні ринки -- стимулювання розвитку -- протекціоністські заходи -- якість продукції -- конкурентоспособность промышленности -- инновационные товары -- потребительские нужды -- промышленные комплексы -- внешние рынки -- стимулирование развития -- протекционистские меры -- качество продукции -- легка промисловість -- легкая промышленность -- інноваційна економіка -- инновационная экономика
Анотація: Висвітлюється питання пріоритетності орієнтації України на побудову інноваційної економіки як моделі стратегічного розвитку країни, в умовах поступу до якої реалізовуватимуться можливості забезпечення сталого розвитку та конкурентоспроможності на внутрішньому та світових ринках вітчизняної легкої промисловості, її здатність розробити, виготовити, запропонувати, вивести на ринок і просувати на ньому інноваційні товари, орієнтовані на задоволення існуючих та нових потреб споживачів, сформованих маркетингом.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)