Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристические услуги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-61   61-61 
1.


    Гнатюк, Наталя (президент Фонду "Стара Волинь"; координатор кластеру зеленого туризму).
    Наталя Гнатюк: "Кластери зеленого туризму об'єднують людей та регіони" : [інтерв'ю] / Наталя Гнатюк // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 10. - С. 18
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка
   Управління економікою

   Экономика

   Управление экономикой

   Україна
    Хмельницька область

    Гриців

Кл.слова (ненормовані):
сільський туризм -- кластери -- туристичні послуги -- інтерв'ю -- об'єднання підприємств -- сільське господарство -- интервью -- туристические услуги -- кластеры -- объединения предприятий -- сельское хозяйство
Анотація: Інтерв'ю президента Фонду "Стара Волинь" та координатора кластеру зеленого туризму щодо кластеру сільського туризму "Оберіг" з містечка Гриців.


Дод.точки доступу:
Шлях сталого розвитку: Україна - Європа, програма \о произв.\; Оберіг, кластерСтара Волинь, фонд
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (30.01.2009р. Інв.2107ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Забалдіна, Ю.
    Використання моделі Леунга для нечіткого прогнозування туристичних об'єктів / Ю. Забалдіна, Д. Бугайко, О. Попович // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-19. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- ринок туристичних послуг -- туристичні послуги -- туристичні фірми -- туристичні об'єкти -- прогнозування туристичних об'єктів -- модель Леунга -- використання моделі Леунга в прогнозуванні -- моделювання туристичних потоків -- трансформації туристичних об'єктів -- экономика туризма -- рынок туристических услуг -- туристические услуги -- туристические фирмы -- туристические объекты -- использование модели Леунга в прогнозировании -- моделирование туристических потоков -- трансформация туристических объектов
Анотація: Розглядається можливість використання нечіткої моделі Леунга в евристичному факторному аналізі. Досліджується використання вказаного виду моделі при класифікації туристичних об'єктів за критерієм привабливості для споживачів.


Дод.точки доступу:
Бугайко, Д.; Попович, О.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.05.2009р. Інв.2449ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Федорченко, Наталія (кандидат юридичних наук; доцент; професор Київського університету туризму, економіки і права).
    Правові проблеми надання послуг з перевезення туроператорами / Н. Федорченко // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 7. - С. 85-88. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Право

   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність -- надання послуг з перевезення -- туристичні послуги -- договір на туристичне обслуговування -- туристичне обслуговування -- туроператори -- турагенти -- послуги з перевезення -- судова практика -- туристическая деятельность -- оказание услуг по перевозке -- туристические услуги -- договор на туристическое обслуживание -- туристическо обслуживание -- туроператоры -- турагенты -- услуги по перевозке -- судебная практика
Анотація: Стаття присвячена правовим проблемам надання послуг з перевезення туроператорами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Коросташивець, Юлія (викладач кафедри цивільного права та правового забезпечення туризму Уиївського універсітету туризму, економіки і права ).
    Істотні умови договору на туристичне обслуговування за законодавством України / Ю. Коросташивець // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 8. - С. 96-99. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Право

   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
договірні відносини -- договір на туристичне обслуговування -- туристичне обслуговування -- туристична діяльність -- туристичні послуги -- договір про надання послуг -- форми договорів -- договорные отношения -- договор на туристическое обслуживание -- туристическое обслуживание -- туристическая деятельность -- туристические услуги -- договор об оказании услуг -- формы договоров
Анотація: Розглядаються забов'язання з надання послуг в контексті правової регламентації істотних умов договору на туристичне обслуговування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Крап, Н.
    Якість туристичних послуг на Львівщіні / Н. Крап // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2010. - N 4. - С. 64-65. - Библиогр.: с. 65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

   Украина
    Львовская область

    Україна

    Львівська область

Кл.слова (ненормовані):
туристичні послуги -- туристические услуги -- показники -- показатели -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг -- системи управління якістю -- системы управления качеством -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- регіони України -- регионы Украины
Анотація: Досліджено складові показників якості туристичних послуг.


Дод.точки доступу:
Юзевич, В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Столярчук, П.
    Міжнародна стандартизація туристичних послуг / П. Столярчук, В. Домінюк // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2010. - N 4. - С. 14-18. - Библиогр.: с. 18. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація туристичних послуг -- стандартизация туристических услуг -- міжнародна стандартизація -- международная стандартизация -- аналіз роботи -- анализ работы -- туристичні послуги -- туристические услуги -- розвиток туризму -- розвиток туризму -- національні стандарти -- национальные стандарты -- технічні стандарти -- технические стандарты -- технічні комітети -- технические комитеты -- міжнародні організації -- международные организации
Анотація: Проаналізовано роботу Міжнародної організації зі стандартизації.


Дод.точки доступу:
Домінюк, В.; Міжнародна організація зі стандартизації \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Сахарова, Тетяна (доцент кафедри маркетингу).
    Формування каналів збуту в міжнародному туризмі / Т. Сахарова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 39-42 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- туроператори -- зовнішньоекономічна діяльність -- туристичні послуги -- канали збуту -- каналы сбыта -- міжнародний туризм -- международный туризм -- збут туристичного продукту -- сбыт туристического продукта -- туристичний ринок -- туристический рынок -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- ринок послуг -- рынок услуг -- перевізники -- маркетинговая деятельность -- туроператоры -- внешнеэкономическая деятельность -- туристические услуги -- перевозчики
Анотація: Особливості формування збутових каналів в міжнародному туризмі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Суслова, Т.
    Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг / Т. Суслова, С. Співаковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 42-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- туристичні послуги -- методи ціноутворення -- цінові знижки -- ценовая политика -- поведение потребителей -- туристические услуги -- методы ценообразования -- ценовые скидки -- потребительские предпочтения
Анотація: Розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг.


Дод.точки доступу:
Співаковський, С. (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

9.


    Абдулхаіров, Аджеміль Закер'янович (к. п. н.; доцент кафедри економіки та менеджменту; декан факультету мистецтв РВУЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет").
    Роль міністерства курортів і туризму АР Крим у рекламно-інформаційному просуванні Кримського туристського продукту / А. З. Абдулхаіров // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 7-9. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    АР Крим

    Украина

    АР Крым

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- туристичні продукти -- туристичні послуги -- рекреаційні послуги -- просування туристичних продуктів -- рекламно-інформаційна діяльність -- рекламно-інформаційна політика -- туристські інформаційні центри -- туристські сайти -- міжнародні туристські виставки -- туристські виставки -- рекламна діяльність -- державне регулювання -- экономика туризма -- туристические продукты -- туристические услуги -- рекреационные услуги -- продвижение туристических продуктов -- рекламно-информационная деятельность -- рекламно-информационная политика -- туристические информационные центры -- туристические сайты -- международные туристические выставки -- туристические выставки
Анотація: Охарактеризовано використання Міністерством курортів і туризму Автономної Республіки Крим таких ключових інструментів просування туристського продукту як участь у міжнародних туристських виставках, створення туристичних інформаційних центрів, розміщення рекламних матеріалів.


Дод.точки доступу:
Міністерство курортів і туризму АР Крим \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Бобкова, Антоніна (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент НАПрН України; завідувач кафедри господарського права Донецького національного університету).
    Щодо відміни ліцензування турагентської діяльності / А. Бобкова, В. Манзюк // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 7. - С. 59-62. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401.11
Рубрики: Право
   Господарське право

   Хозяйственное право

Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність -- туристическая деятельность -- ліцензування турагентської діяльності -- лицензирование турагентской деятельности -- турагентська діяльність -- турагентская деятельность -- туристичні послуги -- туристические услуги
Анотація: Розглядаються питання відміни ліцензування турагентської діяльності та обгрунтовуються пропозиції щодо усунення негативних наслідків таких змін до законодавства.


Дод.точки доступу:
Манзюк, Василь (старший викладач Ужгородського національного університету)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Фоменко, Надія (перший проректор Київського університету туризму, економіки і права; кандидат педагогічних наук; професор).
    Підвищення кваліфікації туристичних кадрів - вимога часу / Н. Фоменко, Г. Цехмістрова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 1. - С. 7-14 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- професійна освіта -- профессиональное образование -- туристична освіта -- туристическое образование -- сфера послуг -- сфера услуг -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- готельно-ресторанна справа -- отельно-ресторанное дело -- якість професійних кадрів -- качество профессиональных кадров -- моніторинг персоналу -- мониторинг персонала -- кваліфікаційні групи працівників -- квалификационные группы работников -- цільові програми -- целевые программы -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации
Анотація: Автори загострюють увагу на необхідності державного вирішення проблеми підвищення якості професійних кадрів у сфері туризму, що є особливо актуальним у період підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу "Євро-2012". Внесені пропозиції щодо стратегії формування системи підвищення кваліфікації працівників туристсько-готельних підприємств та викладацького складу вищих навчальних закладів туристичного спрямування.

Перейти к внешнему ресурсу: Підвищення кваліфікації

Дод.точки доступу:
Цехмістрова, Галина (проректор з навчально-методичної роботи Київського університету туризму, економіки і права; кандидат педагогічних наук; професор)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Городняк, Ірина Василівна (кандидат соціологічних наук; доцент Львівського національного університету імені І. Франка).
    Особливості маркетингу туристичних послуг західного регіону / І. В. Городняк // Грані. - 2012. - № 1. - С. 118-120. - Бібліографія : С.120 : 4 назви
УДК
ББК 60.59
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

    Західна Україна

    Западная Украина

Кл.слова (ненормовані):
культурный туризм -- социология туризма -- соціологія туризму -- спортивный туризм -- туризм в Украине -- туристическая индустрия -- туристические компании -- туристические услуги -- туристический маркетинг -- туристична індустрія -- туристичні компанії -- туристичний маркетинг -- туристичні послуги
Анотація: Присвячена аналізу особливостей маркетингу туристичних послуг регіону. Розглянуто особливості розвитку туристичної сфери регіону та шляхи активізації її маркетингового забезпечення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Іє, Шань-Пао (доцент; Університет Ай-Шоу; м.Коахсюнг; Тайвань).
    Інноваційний менеджмент у сфері туризму : аналіз середи фунціонування / Ш. -П. Ие // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 381-387 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма, 2008-2010 гг.

   Економіка туризму, 2008-2010 рр.

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ среды функционирования -- аналіз середовища функціонування -- туристичні послуги -- туристические услуги -- аналіз продуктивності -- анализ продуктивности -- аналіз за Малмквістом -- анализ по Малмквісту -- инновации в туризме -- інновації в туризме -- инновационный менеджмент -- інноваційний менеджмент
Анотація: Показано, що туристичний бізнес, крім безпосередньої мандрівки, пропонує такоє такі послуги, як візова пдтримка, бронювання житла тощо. Після відміни контролю виїзду за кордон у 1988 р. туристичний бізнес на Тайвані став стрімко розвиватися. Однак, оскільки акцент бізнесмени роблять переважно на прибутку, агресивна цінова конкуренція за низької якості послуг стали постійним явищем. В умовах конкуренції на ринку підвищення якості послуг та посилення позиції інноваційного менеджменту стали ключовими завданнями. Використовуючи звітні дані туристичних фірм Тайваню за 2008-2010 рр., проаналізовано середовище функціонування та аналіз продуктивності за Малмквістом. Проведено оцінювання загальної ефективності, технічної ефективності та ефективності від масштабу для 10 ключових гравців на туристичному ринку Тайуваню. За результатами аналізу розроблено рекомендації для турфірми щодо інноваційного менеджменту та підвищення ефективності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Гордієнко, Т. (кандидат технічних наук; начальник відділу НДІ стандартизації).
    Нормативне забезпечення туристичних і супутніх послуг в Україні / Т. Гордієнко // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- туристичні послуги -- туристические услуги -- природно-ресурсний потенціал -- природно-ресурсный потенциал -- історико-культурний потенціал -- историко-культурный потенциал -- туристично-рекреаційний потенціал -- туристско-рекреационный потенциал
Анотація: Розглянуто актуальні питання нормативного забезпечення в Україні туристичних і супутніх послуг з урахуванням наявного природно-ресурсного, історико-культурного та туристично-рекреаційного потенціалу.


Знайти схожі

15.
   65.44(5КИТ)-2
   Ф 94


    Фу, Хсін-Веі (доцент, Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань).
    Дослідження залежності між різновидами подорожей, якістю сервісу та мірою задоволеності туристів / Х. -В. Фу, Ш. -П. Іє // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 434-443 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.44(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- разновидности путешествий -- разновидности путешествий -- різновиди подорожей -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг -- соціологічны дослідження -- социологические исследования
Анотація: Обгрунтовано, що Тайвань знаходиться на стадії переходу до сервісної економіки. Люди стали приділяти більше уваги відпочинку та якості супутніх послуг. Робота та темп життя збільшують напругу, і подорожі стали одним з кращіх способів релаксації. Описано, яким чином можна підвищити якість послуг та задоволеність туристів цими послугами. Опитування проведено шляхом випадкової вибірки: 500 анкет розповсюджено, 217 повернено, доля відгуку - 43%. За результатами, різновид подорожі позитивно корелює зі ступенем задоволеності туриста, при цьому якість сервісу має стримуючу дію на залежність між різновидом подорожі та задоволеністю туриста. Представлено рекомендації як для практиків, так і щодо подальших досліджень за різновидами подорожей.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Іє, Шань-Пао (Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань)

Знайти схожі

16.


    Гудима, Марія (здобувачка юридичного інституту Прикарпатського національного університету ім. Василя Стефаника).
    До питання про розподіл відповідальності між туроператором і терагентом / М. Гудима // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2012. - № 6. - С. 49-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристичні послуги -- туристические услуги -- суб'єкти туристичної діяльності -- субъекты туристической деятельности -- туроператори -- туроператоры -- турагенти -- турагенты -- договірні відносини -- договорные отношения -- договір комісії -- договор комиссии -- агентський договір -- агентский договор -- договір доручення -- договор поручения -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Присвячено аналізу проблеми розподілу відповідальності туроператора та турагента, обсяг якої в кожному випадку залежить від моделі побудови договірних відносин між постачальниками турпослуг.


Дод.точки доступу:
Про туризм, закон України \о произв.\

Знайти схожі

17.
   65.433(4УКР)-2
   Б 20


    Балашова, Р. І. (кандидат економічних наук; Донецький інститут туристичного бізнесу; Україна).
    Концептуальні підходи до економічного розвитку туристичних підприємств / Р. І. Балашова // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 110-117 : рис., табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- стратегическое управление -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- развитие туризма -- розвиток туризму -- экономическое развитие -- економічний розвиток
Анотація: Надано характеристику аналітичних показників і методичних заходів щодо діяльності підприємств туризму, визначено їхній вплив на ефективність результату. Обгрунтовано і запропоновано методологічні та методичні засади і концептуальні положення економічного розвитку туристичних підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Краун, туристическая фирма \о ней\; ООО"Краун" \о нем\

Знайти схожі

18.
   65.433(4УКР)-5
   М 48


    Мельник, О. М. (головний бухгалтер; Кузнецовська філія Європейського університету; Україна).
    Туризм у Західному регіоні України і його стратегічні складові / О. М. Мельник // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 191-197. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

    Західна Україна

    Западная Украина

    Польша

    Польща

Кл.слова (ненормовані):
стратегическое управление -- стратегічне управління -- туристичний бізнес -- асортиментні стратегії -- ассортиментные стратегии -- регионы Украины -- регіони України -- качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний потенціал -- нормативно-правовое регулирование -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Розглянуто стратегічні складові розвитку туризму Західного регіону України. Досліджено досвід туристичної галузі регіону, стратегічні альтернативи, асортиментну стратегію і якість послуг. Запропановано шляхи удосканалення розвитку туризму в західному регіоні, а саме: вдосканалення існуючої законодавчої бази, впровадження фінансово-економічних механізмів сталого розвитку туризму, забезпеченняя асортименту послуг при мінімізації їх вартості, удосканалення диференціації послуг для різних вікових категорій населення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

19.


    Димчук, Аліна Василівна.
    Вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг у контексті глобальних викликів і кризових ситуацій / А. Димчук // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 6. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- галузі економіки -- національний туризм -- туристичні послуги -- ринок туристичних послуг -- туристична політика -- державне регулювання -- экономика туризма -- отрасли экономики -- национальный туризм -- туристические услуги -- рынок туристических услуг -- туристическая политика -- государственное регулирование
Анотація: Розглянуто питання вибору оптимальних шляхів розвитку національного туризму, організації та регулювання туристичної сфери. Визначено необхідність впливу органів державної влади на розвиток туризму. Розроблено пропозиції для вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг в умовах сучасних динамічних змін середовища та кризових ситуацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Пащук, Л.
    Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг / Л. Пащук, І. Голобородько // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 37-44 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- туристичні послуги -- туристические услуги -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- аналіз концепцій -- анализ концепций
Анотація: Запропонован аналіз сучасних концепцій маркетингу послуг.


Дод.точки доступу:
Голобородько, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-61   61-61 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)