Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість послуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-31 
1.


   
    Система управління якістю медичних послуг / М. Павленко [и др.] // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2011. - № 2. - С. 41-45. - Библиогр.: с. 45. - 1 табл., 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
якість послуг -- качество услуг -- система управління якістю -- СУЯ -- система управления качеством -- СУК -- медичні послуги -- медицинские услуги -- методичні положення -- методические положения -- охорона здоров’я -- охрана здоровья -- системна криза -- системный кризис -- здоров’я населення -- здоровье населения -- демографічна ситуація -- демографическая ситуация -- медична допомога -- медицинская помощь -- фармакологічна допомога -- фармакологическая помощь -- качество медицинских услуг -- якість медичних послуг
Анотація: Досліджено основні методичні положення щодо створення системи управління якістю медичних послуг.


Дод.точки доступу:
Павленко, М. (директор); Маматова, Т. (кандидат економічних наук, доцент); Маматов, В. (кандидат економічних наук, доцент, заступник генерального директора); Федьо, О. (інженер 1-ї категорії)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Степанов, В. В. (аспірант; Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України).
    Аналіз втрат транзитних перевезень на залізничному транспорті / В. В. Степанов // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 40-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Статистика, 2008-2009 гг.

   Залізничний транспорт

   Статистика, 2008-2009 рр.

   Украина
    БЕЛОРУСЬ

    Балтия

    Россия

    Україна

    Білорусь

    Балтія

    Росія

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- транзитные перевозки -- транзитный потенциал -- транзитные грузы -- потери транзитных перевозок -- снижение потерь перевозок -- грузопотоки -- грузоотправка -- транспортные услуги -- качество услуг -- тарифы -- экспорт -- импорт -- статистика перевозок -- грузовые перевозки -- залізничний транспорт -- транзитні перевезення -- транзитний потенціал -- транзитні вантажі -- втрати транзитних перевезень -- зниження втрат перевезень -- вантажопотоки -- вантажовідправлення -- транспортні послуги -- якість послуг -- тарифи -- експорт -- імпорт -- статистика перевезень -- вантажні перевезення
Анотація: У статті проведено аналіз втрат транзитних перевезень залізницею, висвітлено авторський погляд щодо питання забезпечення зниження цих втрат, враховано основні чинники, що визначають втрати транзитних вантажопотоків.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Сич, Є. М. \про нього\; Чорний, В. В. \про нього\; Заборський, Л. А. \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Широкова, Олена Миколаївна (кандидат економічних наук; старший викладач Української державної академії залізничого транспорту (УкрДАЗТ)).
    Основні проблеми адаптації залізничного транспорту до ринкових умов господарювання / О. Широкова // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 7. - С. 17-20. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Економіка
   Економіка транспорту

   Экономика

   Экономика транспорта

Кл.слова (ненормовані):
економіка транспорту -- галузі економіки -- залізничний транспорт -- транспортні перевезення -- ринок транспортних перевезень -- транспортні послуги -- якість послуг -- маркетинг -- ринкова економіка -- статистика галузі -- экономика транспорта -- отрасли экономики -- железнодорожный транспорт -- транспортные перевозки -- рынок транспортных перевозок -- транспортные услуги -- качество услуг -- рыночная экономика -- статистика отрасли
Анотація: Виявлено основні проблеми, що заважають залізничому транспорту своєчасно та ефективно реагувати на зовнішні умови, які швидко змінюються, а також розглянуті загальні принципи й напрямки адаптації залізничного транспорту до ринкових відносин.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Черчатий, Олександр (начальник Управління державної служби України в Полтавській області).
    Оптимізація надання адміністративних послуг у контексті впровадження системи управління якістю в органах влади / О. Черчатий // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
адміністративні послуги -- административные услуги -- групи адміністративних послуг -- группы административных услуг -- управління якістю послуг -- управление качеством услуг -- органи влади -- органы власти -- качество услуг -- якість послуг
Анотація: Аналізуються напрями оптимізації надання адміністративних послуг у взаємозв'зку з упровадженням системи управління якістю.


Знайти схожі

5.


   
    Аналіз показників якості природного газу, які впливають на процес горіння / І. Петришин [и др.] // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 51-56 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- якість послуг -- качество услуг -- природний газ -- природный газ -- показники якості -- показатели качества -- процес горіння -- процесс горения
Анотація: Проведено аналіз показників якості природного газу в Україні.


Дод.точки доступу:
Петришин, І. (доктор технічних наук; професор; генеральний директор); Соколовський, В. (заступник генерального директора); Петришин, Н. (кандидат технічних наук; начальник відділу); Дарвай, І. (кандидат технічних наук; інженер 1-ї категорії)

Знайти схожі

6.


    Маматов , В.
    Конкурс на здобуття премії СНД за досягнення у сфері якості продукції та послуг / В. Маматов , О. Мачульський // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 66-67
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- якість продукції -- качество продукции -- якість послуг -- качество услуг -- конукрс -- церемонія нагородження лауреатів -- церемония награждения лауреатов -- здобуття премії -- получение премии
Анотація: 21 серпня 2012 року у Виконавчому комітеті СНД (м. Мінськ, Республіка Білорусь) відбулась церемонія нагородження лауреатів 3-го Конкурсу на здобуття Премії СНД за досягнення у сфері якості продукції та послуг 2011 року, присвяченого 20-річчю створення Співдружності Незалежних Держав.


Дод.точки доступу:
Мачульський, О.; Виконавчий комітет Співдружності Незалежних Держав \о нем\Конкурс на здобуття Премії СНД за досягнення у сфері якості продукції та послуг 2011 року, присвяченого 20-річчю створення Співдружності Незалежних Держав \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Ткаченко, Н. (заступник генерального директора).
    Добровільна сертифікація перукарських та косметичних послуг - гарантоване підтвердження їхньої високої якості / Н. Ткаченко // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 63-65
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість послуг -- качество услуг -- перукарські послуги -- парикмахерские услуги -- косметичні послуги -- косметические услуги
Анотація: Розглядається сертифікація перукарських та косметичних послуг.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Должанський, А. (доктор технічних наук; професор; завідувач кафедри "Якість, стандартизація та сертифікація").
    Метод максимізації комплексного показника якості об’єкта шляхом оптимізації керуючих дій / А. Должанський // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 50-56. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- якість продукції -- качество продукции -- якість послуг -- качество услуг -- показники якості -- показатели качества -- метод максимізації -- метод максимизации -- технічні впливи -- технические воздействия -- технологічні впливи -- технологические воздействия -- організаційні впливи -- организационные воздействия
Анотація: Запропановано метод визначення доцільного рівня технічних, технологічних та організаційних впливів на чинники процесу продукції та послуг.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, О. (аспірант кафедри "Якість, стандартизація та сертифікація")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Сугробов, Н. В.
    Система организации выгрузки на железнодорожном транспорте / Н. В. Сугробов, П. В. Куренков, А. С. Котов // Транспорт: наука, техника, упр. - 2012. - № 7. - С. 7-9. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0236-1914
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Организация выгрузки

   Організація вивантаження

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- организация выгрузки -- організація вивантаження -- железные дороги -- залізниці -- выгрузка -- вивантаження -- логистический подход -- логістичний підхід -- качество услуг -- якість послуг -- логистические цепи -- логістичні ланцюги -- дирекция управления движением -- дирекція управління рухом -- службы коммерческих работ -- служби комерційних робіт -- грузополучатели -- вантажоодержувачі
Анотація: Предложена функциональность и взаимодействие звеньев логистической цепи при организации грузовой работы. Управление выгрузкой производится с помощью кодов приоритета, сформированных на основе экономических критериев оценки сложившейся ситуации, что позволяет минимизировать издержки и убытки перевозчика.


Дод.точки доступу:
Куренков, П. В.; Котов, А. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

10.
   65.43в7-5
   В 20


    Васюткіна, Н. В. (кандидат економічних наук; доцент. докторант; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна).
    Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг / Н. В. Васюткіна, С. І. Красікова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 12. - P97-102 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.43в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сферы услуг

   Економіка сфери послуг

Кл.слова (ненормовані):
интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинг -- комплекс внутреннего маркетинга -- комплекс внутрішнього маркетинга -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- качество услуг -- якість послуг -- модель 8Р -- сервисная сфера -- сервісна сфера -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- терминология -- термінологія
Анотація: Досліджено сутність процесу управління комплексом маркетингу, зміст та основні аспекти внутрішнього комплексу маркетингу, проаналізовано основні взаємозв'язки із зовнішнім маркетингом, запропоноване власне бачення щодо взаємодії елементів комплексу маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Красікова, С.І. (аспірантка; Європйський університет; Україна)

Знайти схожі

11.


    Тарасова, Татьяна Михайловна (старший преподаватель кафедры бухгалтерского учета, анализа и статистики Самарского института (филиала) Российского государственного торгово-экономического университета; г.Саратов; Россия; кандидат экономических наук).
    Методика оценивания конкурентоспособности оказываемых услуг транспортными организациями / Т. М. Тарасова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 454-459 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

Кл.слова (ненормовані):
качество услуг -- якість послуг -- конкуренция -- конкуренція -- отраслевая конкурентоспособность -- галузева конкурентоспроможність -- конкурентоспособность транспорта -- конкурентоспроможність транспорта -- транспортные услуги -- транспортні послуги -- функциональня желательность -- функціональна бажаність
Анотація: Рассмотрен процесс определения уровня конкурентоспособности транспортных услуг на основании функции желательности. Разработана шкала желательности при оказании услуг транспортными организациями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

12.


    Ільчук, Ольга (головний державний фінансовий інспектор відділу організаційної роботи Держфінінспекції в Чернівецькій області).
    Організована хода до банкрутства - саме такі результати діяльності демонструють чернівецькі комунальники / О. Ільчук // Фінансовий контроль : всеукраїнський науково-практичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 51-53. - (Анатомія безгосподарності). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Фінансова політика
   Финансовая политика

   Україна
    Чернівецька область

    Украина

    Черновицкая область

Кл.слова (ненормовані):
житлово-комунальні господарства -- комунальні підприємства -- якість послуг -- тепловодопостачання -- тарифи -- зменшення витрат -- реконструкція мереж водопостачання -- фінансові порушення -- міська рада -- жилищно-коммунальные хозяйства -- коммунальные предприятия -- качество услуг -- тепловодоснабжение -- тарифы -- уменьшение расходов -- реконструкция сетей водоснабжения -- финансовые нарушения -- городской совет -- регионы Украины -- регіони України
Анотація: Про результати державного фінансового аудіту діяльності комунального підприємства, які засвідчили його впевнену ходу до банкрутства.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Держфінінспекція в Чернівецькій області \о ней\

Знайти схожі

13.


    Садік, Місба (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія).
    Сприйняття клієнтами якості послуг у банківській сфері та рівень задоволеності клієнтів : за даними банку "Мейбанк Берхад" (Малайзія) / М. Садік, ур-Реман С., Джаліль Анджум Х.М. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 494-504 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(5МАЛ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Маркетинг

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- доступность -- доступність -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- качество услуг -- якість послуг -- клиентская удовлетворенность -- кліентська задоволеність -- надежность банков -- надійність банків -- доверие банкам -- довіра банкам -- потребительское восприятие банков -- сповацьке сприйняття банків -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- финансовые сервисы -- фінансові сервіси -- экономическая эффективность банков -- економічна ефективність банків
Анотація: Досліджено фактори задоволеності клієнтів послугами банків. Показано, як клієнти можуть ранжувати фактори у відповідності до своїх пріоритетів і за демографічними особливостями. Результати показали, що всі 8 параметрів (відчутність, надійність, рівень чуйності, впевненість, співпереживання, ціна, доступність та ефективність) мають значну і позитивну взаємозалежність із задоволеністю клієнтів. Найбільшу значущість має параметр "відчутності". Доведено існування значного позитивного зв'язку між сприйняттям клієнтів, задоволеністю клієнтів і 8 параметрами якості обслуговування в банківській сфері.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
ур-Реман, Саїф (доцент факультету управління та розвитку людських ресурсів Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія); Джаліль Анджум, Хан Мухаммад (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія); Мейбанк Берхад, малайзийский коммерческий банк \о нем\

Знайти схожі

14.


    Романюк, О. М.
    Шляхи модернізації підприємств водопровідно-каналізаційного господарства / О. М. Романюк // Водопостачання та водовідведення. - 2013. - № 6. - С. 16-25
УДК
Рубрики: Водоснабжение
   Водопостачання

   Канализация

   Каналізація

Кл.слова (ненормовані):
водопроводно-канализационное хозяйство -- водопровідно-каналізаційне господарство -- водоснабжение -- водопостачання -- водоотведение -- водовідведення -- масштаб галузі -- масштаб отрасли -- послуги -- услуги -- якість послуг -- качество услуг -- технічний стан -- техническое состояние -- фінансові ресурси -- финансовые ресурсы -- нормативно-правова база -- нормативно-правовая база


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.


    Бочарова, О. (доктор технічних наук; доцент).
    Експрес-методи оцінювання якості плодовоі продукції / О. Бочарова, О. Боброва, Ю. Галюрова // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2013. - № 4. - С. 53-56 : ил. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- якість продукції -- качество продукции -- якість послуг -- качество услуг -- плодова продукція -- плодовая продукция -- консервована продукція -- консервированная продукция
Анотація: Встановлено доцільність використання оптичного методу експрес-оцінювання якості консервованої продукції.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Боброва, О. (аспірант кафедри товарознавства та експертизи товарів); Галюрова, Ю. (студентка)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Станкевич, Ірина (кандидат економічних наук; доцент).
    Кваліметричнии підхід до комплексної оцінки якості роботи оператора поштового зв'язку / І. Станкевич // Банківська справа. - 2013. - № 5. - С. 84-93 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0507-5475
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

Кл.слова (ненормовані):
якість обслуговування споживачів -- кваліметрія -- якість послуг -- поштовий зв’язок -- оператори поштового зв’язку -- методичний інструментарій -- качество обслуживания потребителей -- квалиметрия -- качество услуг -- почтовая связь -- операторы почтовой связи -- методический инструментарий
Анотація: Розглядаються проблеми оцінки якості роботи оператора поштового зв’язку.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

17.


    Станкевич, Ірина (кандидат економічних наук; доцент кафкдри менеджменту та маркетингу).
    Сутність поняття "якість" як управлінської категорії / І. Станкевич, Ю. Ціомашко // Банківська справа. - 2013. - № 8. - С. 68-79 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0507-5475
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Фінансова система

Кл.слова (ненормовані):
аспекти якості -- якість продукції -- якість послуг -- управлінські категорії -- управління якістю -- вільна торгівля -- аспекты качества -- качество продукции -- качество услуг -- управленческие категории -- управление качеством -- свободная торговля
Анотація: Досліджено та узагальнено різноманітність підходів до розуміння поняття "якість" і запропоновано власне трактування цього терміна як управлінської категорії.


Дод.точки доступу:
Ціомашко, Юлія (економіст)

Знайти схожі

18.


    Блехард, Павло (доцент кафедри управління якістю Технічного університету м.Острава; Чехія; Dr. Ing.).
    Оцінювання якості сервісу на малих і середніх підприємствах / П. Блехард, Х. Штвєркова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 206-217 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организационные формы предприятий

   Організаційні форми підприємств

Кл.слова (ненормовані):
качество услуг -- якість послуг -- малый бизнес -- средний бизнес -- малий бізнес -- середній бізнес -- офтальмологическая клиника -- офтальмологічна клініка -- сервис -- сервіс -- ринок послуг -- рынок услуг
Анотація: Обґрунтовано важливість якості для сектору послуг. Якість обслуговування має знаходитись під постійним моніторингом та оцінюванням. Наведено шляхи оцінювання якості сервісу для процесів та продукту на прикладі офтальмологічної клініки. Оцінка якості сервісу безпосередньо впливає на конкурентоспроможність компанії та її потенціал подальшого розвитку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Штвєркова, Хана (старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Технічного університету м.Острава; Чехія; PhD (бізнес-адміністрування та управління))

Знайти схожі

19.


    Сікулич, Деян (аспірант; технічний асистент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія).
    Моделі вимірювання якості послуг та міри задоволеності клієнтів : за даними готельного бізнесу / Д. Сікулич, М. Мандарич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 480-487. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
качество услуг -- якість послуг -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- клиенты -- клієнти -- отельный бизнес -- готельний бізнес -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- удовлетворенность потребителей -- задоволеність споживачів -- управление качеством -- управління якістю
Анотація: Показано, що в умовах посиленої конкуренції, створення та розповсюдження нових продуктів та послуг вимоги та запити сучасних клієнтів стають все більш суттєвим фактором. У даному контексті для готелей найбільш важливим питанням стає наступне: Чи є сервіс, що надається клієнтам, потрібної якості та чи задовольняє він його клієнтів? Якість сервісу визначає не тільки задоволеність клієнтів, але й їх лояльність. Тому керуючим менеджерам готелей необхідно знати, яким чином можна виміряти якість послуг та ступінь задоволеності клієнтів. Для цього представлено моделі, за якими можна виміряти якість послуг в готельному бізнесі на мікро- та макрорівнях.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мандарич, Марія (Dr.; доцент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія)

Знайти схожі

20.


    Колодин, Виктор Семенович (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой логистики и предпринимательства Байкальского государственного университета экономики и права; г.Иркутск; Россия).
    Анализ и совершенствование основных принципов производственного менеджмента [Текст] / В. С. Колодин, К. В. Федотов, М. С. Чернишенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 23-28 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
стратегическое управление -- стратегічне управління -- производственный менеджмент -- виробничий менеджмент -- управление производством -- управління виробництвом -- промислове виробництво -- промышленное производство -- принципи виробничого менеджменту -- принципы производственного менеджмента -- производственные процессы -- виробничі процеси -- управление качеством продукции -- управління якістю продукції -- качество продукции -- якість продукції -- качество услуг -- якість послуг -- управленческая эффективность производства -- управлінська ефективність виробництва
Анотація: Определены и проанализированы основополагающие принципы эффективного функционирования системы управления современным производством, применение которых обеспечивает достижение поставленных целей; определяет качество принимаемых решений на предприятиях; способствует обеспечению конкурентоспособности выпускаемой предприятием продукции.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Федотов, Константин Вадимович (доктор технических наук; профессор; заведующий кафедрой минеральных процессов и экологической инженерии Иркутского государственного технического университета; г.Иркутск; Россия); Чернишенко, Марина Сергеевна (кандидат экономических наук; доцент кафедры экономики и менеджмента Иркутского государственного технического университета; г.Иркутск; Россия)

Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)