Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імідж підприємств<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   06
   Л 89


    Мірошник, Р. О.
    Формування інноваційного потенціалу підприємств шляхом розвитку нематеріальних активів / Р. О. Мірошник // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 150-154
УДК
Рубрики: Инновации
   Інновації

Кл.слова (ненормовані):
инновационный потенциал -- нематериальные активы -- бренды -- имидж предприятий -- інноваційний потенціал -- нематеріальні активи -- бренди -- імідж підприємств

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Чубала, Анна (професор; заідуюч кафедри маркетингу).
    Соціальна відповідальність як інструмент побудови іміджу підприємства / А. Чубала // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 56-60 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність бізнесу -- суспільна відповідальність бізнесу -- підприємства -- імідж підприємств -- місія підприємств -- социальная ответственность бизнеса -- общественная отвественность бизнеса -- предприятия -- имидж предприятий -- миссия предприятий
Анотація: Спроба ідентифікації зв'язків і залежності між різними формами суспільного ангажування і реагування підприємств на очікування цільового ринку, та їх іміджа.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.
   06
   Л 89


    Трач, О. Ю.
    Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв'язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб / О. Ю. Трач, О. І. Карий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. - № 706 : Логістика. - С. 182-187
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
имидж особы -- імідж особи -- имидж человека -- імідж людини -- имидж предприятий -- імідж підприємств -- имидж территорий -- імідж територій -- бренд особы -- бренд особи -- бренд предприятий -- бренд підприємств -- бренд территорий -- бренд територій -- репутация особы -- репутація особи -- репутация предприятий -- репутація підприємств -- репутация территорий -- репутація територій


Дод.точки доступу:
Карий, О. І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Мошек, Г. Є. (кандидат економічних наук; профеосор кафедри менеджменту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Місія організації як фактор забезпечення її іміджу та конкурентного статусу [Текст] / Г. Є. Мошек, А. С. Соломко, М. М. Ковальчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 114-117 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
деловые партнеры -- ділові партнери -- торговые предприятия -- торгівельні підприємства -- имидж предприятий -- імідж підприємств -- конкурентные статусы -- конкурентні статуси -- конкуренты -- конкуренти -- миссия предприятия -- місія підприємств -- традиции предприятий -- традиції підприємств -- философия -- філософія -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти -- целевые ориентиры -- цільові орієнтири -- ценности предприятий -- цінності підприємств
Анотація: Досліджено сутність, роль, формулювання місії організації (підприємства) торгівлі та її вплив на імідж і конкурентний статус. На прикладі діючих підприємств торгівлі визначено основні фактори, з урахуванням яких розроблялася їхня місія. Окреслено основні характеристики підприємства, які мають бути відображені у місії. Також проведено аналіз стосовно того, які основні елементи внутрішнього та зовнішнього середовища, що впливають на діяльність організації, справляють найбільш стійкий, сильний та специфічний вплив на місію підприємства торгівлі. Проаналізовано, яким чином місія сприяє формуванню і закріпленню визначеного іміджу підприємства в уявленні суб'єктів зовнішнього середовища. Описано, як місія сприяє формуванню єдності всередині підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Соломко, А.С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту Державного інституту підготовки кадрів); Ковальчук, М.М. (аспірант Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)