Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Економіка громадського харчування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Nieh, Fang-Pei (Departament of Food and Beverage Management; Vanung University; Taiwan; R.O.C.).
    Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty [Text] : (in quick service restaurant industry) / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong = Кореляція між вартістю бренду, сприйняттям кореляції споживачами та лояльністю клієнтів : на прикладі ресторанів швидкого харчування / Ф.-П.Ніє, Ч.-Ю. Понг = Корреляция между стоимостью бренда, восприятием стоимости потребителями и лояльностью клиентов : на примере ресторанов быстрого питания / Ф.-П.Ние, Ч.-Ю. Понг // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 425-435 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(ТАІ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Tайвань
    Taiwan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие ценности потребителем -- сприйняття цінності споживачем -- customer cognitive value -- интенсивность брендов -- інтенсивність брендів -- brabnd intensity -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyality -- стоимость бренда -- вартість бренду -- brand equity -- целостность бренда -- цілісність бренду -- brand integrity -- экстенсивность бренда -- екстенсивність бренду -- brand extensity -- громадське харчування -- общественное питание -- ресторани швидкого харчування -- рестораны быстрого питания
Анотація: Quisk service restaurant industry is booming in Taiwan besause of rapid development of economy, qusk growth of national income, change of lifestyle, increase of female employment etc., the trend ti eat out is daining its popularity. Quisk service restaurant industry therefore has to continiosly provide customers with multiple products to relate the restourant srevice with quality and value standards in their minds. Satisfying customers is the key to sucessful and sustainable profit managenet.
Показано, что сектор ресторанов быстрого питания на Тайване переживает стремительный рост, который связан с быстрым ростом национального дохода, изменением стиля жизни, ростом трудоустроенности женщин и т.д. - питание вне дома становится все популярней. Рестораны быстрого питания должны постоянно обеспечивать клиентов множеством продуктов высокого качества. Удовлетворение потребностей клиентов и закрепление в их сознании высоких стандартов сервиса - ключ к устойчивой прибыльности бизнеса.
Показано, що сектор ресторанів швидкого харчування на Тайвані переживає стрімке зростання, пов'язане зі швидким зростанням національного доходу, зміною стилю життя, ростом працевлаштування жінок тощо - харчування поза домом набуває популярності. Ресторани швидкого харчування мають постійно забезпечувати клієнтів значною кількістю продуктів високої якості. Задоволення потреб клієнтів та закріплення в їхній свідомості високих стандартів сервісу - ключ до стійкої прибутковості бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Young (Correspondence autor; Departament of Food and Beverage Management; Taipei College of Maritime Technology; Taiwan; R.O.C.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Ніє, Фанг-Пеі (Університет Ванунг; м.Чунглі; Тайвань).
    Ключові фактори успіху в управлінні кейтеринговим підприємством / Ф. -П. Ніє, Ч. -Ю. Понг // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 423-430 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

Кл.слова (ненормовані):
предприятие общественного питания -- общественное питание -- общепит -- метод аналітичної ієрархії -- метод аналитической иерархии -- кейтеринг -- ключевые факторы успеха -- ключові фактори успіху -- управление предприятием -- управління підприємством -- имидж предприятия -- кадровый потенциал -- квалификация персонала
Анотація: Досліджено ключові фактори успіху в кейтерингу і надано інформацію щодо стійкого управління кейтеринговим підприємством. За допомогою методу аналтичної ієрархії побудовано ієрархічну модель за такими склдовими: інструкція по роботі в закладі; імідж мережі закладів; кадровий ресурс вищої якості; вибір місця. Показники ефективності управління структуровано згідно представленої моделі. Опитано 433 клієнти "Sun-Island Coffee & Teas & Foods Co"; за результатами опитування показники управління побудовано в ієрархію. Результати аналізу показали що: 1) життєво важливим показником є вибір місця розташування; 2) у блоці "інструкції по роботі у закладі" найважливішим фактором є час на обробку продуктів; 3) в кадровому блоці акцент зроблено на ставленні обслуговуючого персоналу; 4) у блоці "імідж мережі" найважливішим фактором стали години роботи.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Понг, Чінь-Юнь (Коледж морських технологій м.Тайбей; Тайвань)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
   65.431(5КИТ)-5
   Н 11


    Ніє, Фанг-Пеі (співробітник кафедри харчового менеджменту; Університет Ванунг; м.Чунглі; Тайвань).
    Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу / Ніє Фанг-Пеі // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 421-430 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
индустрия кейтеринга -- індустрія кейтерингу -- общественное питание -- громадське харчування -- качество сервиса -- якість сервісу -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование
Анотація: Досліджено вплив якості сервісу на ступінь задоволенності клієнтів у кейтерінгу. Для цього: 1) проаналізовано ситуацію щодо якості сервісу та задоволеності клієнтів у кейтерінгу; 2) визначено вплив різних демографічних змінних на рівень сервісу та ступінь задоволеності клієнтів; 3) відстежено кореляції між якістю сервісу та задоволеністю клієнтів у кейтерингу. Інструментом дослідження стало опитування; об'єктом - фірма "Taiwan Tea Cuisine". Загальна кількість анкет - 500, повернено - 357. З них 39 є недійсними, процент відгуку - 63,6%. Результати дослідження показали, що якість сервісу позитивно корелюється з такими параметрами, як ціна продукту, ефективність сервісу та сприйняття цінності товару. Кореляції між якістю сервісу та загальною задоволеністю клієнтів різняться за кількома демографічними параметрами. Внесено пропозиції щодо розвитку індустрії кейтерингу та подальших досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.
   65.431(5КИТ)-6
   В 17


    Ванг, Фу-Джін (доцент; Університет Алетейя; м.Тайбей; Тайвань).
    Дослідження ключових компетенцій дієтологів у їдальнях молодших шкіл м. Тайбей : тайвань / Ванг Фу-Джін // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 340-350 : табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
шкільні сніданки -- школьные завтраки -- шкільні їдальні -- школьные столовые -- кваліфікація дієтологів -- квалификация диетологов -- якість харчування -- качество питания -- громадське харчування -- общественное питание -- внешние поставщики -- зовнішні постачальники -- метод аналитической иерархии -- метод аналітичної ієрархії -- метод Дельфи -- Дельфи метод -- метод Дельфі -- Дельфі метод
Анотація: У статті досліджено ключові компетенції дієтологов їдалень державних молодших шкіл м. Тайбей (Тайвань) з акцентом на покращенні якості харчування. Опитано експертів та вчених з понад 10-річним досвідом роботи; для аналізу даних опитування використано модифікований метод Дельфі. Спираючись на результати аналізу надійності попереднього опитування, дані основного опитування проаналізовано методом аналітичної ієрархії. Використано дані 385 анкет, які було заповнено в їдальнях молодших шкіл персоналом, вчителям, батькам, дієтологами, експертами, аудиторами, директорами їдалень та представниками постачальників, сертифікованих на НАССР. Кількість повернених вірно заповненими анкет - 344. У результаті статистичного аналізу запропановано оціночну таблицю ключових компетенцій дієтологів, найнятих Комітетом зі шкільних сніданків. Дана таблиця може бути зразком для НАССР-сертифікованих постачальників, для шкіл при виборі дієтологів та оцінці їхньої діяльності. Таблиця також може бути використана при навчанні дієтологів в універсітетах та коледжах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Сюй, Дзюнь-Лань (викладач кафедри ресторанного менеджменту Морського технологічного коледжу; м.Тайбей; Тайвань).
    Вплив інтерактивного маркетингу на задоволеність клієнтів в галузі кейтерингу / Ц. -Л. Сюй // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 424-431 : табл. схем. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- целевая направленность -- цільова спрямованість
Анотація: Розкрито схеми інтерактивного маркетингу із залучення покупців як складного набору прийомів і тактик. Його короткострокова мета - сформувати взаємодію з покупцями, довгострокова - формування довіри і лояльності, що забезпечують повторні покупки. Для збору даних опитано менеджерів і персонал 10 найкращіх готелів, до даних застосовано факторний аналіз, аналіз надійності і регресійний аналіз. Результати показали, що: 1) інтерактивний маркетинг впливає на значення якості продукції в задоволеності клієнтів; 2) інтерактивний маркетинг впливає на значення підготовленості персоналу в задоволеності клієнтів; 3) інтерактивний маркетинг демонструє вплив на значення якості послуг у задоволеності клієнтів; 4) інтерактивний маркетинг позитивно впливає на значення іміджу фірми в задоволеності клієнтів; 5) демографічні змінні істотно впливають на кореляції між інтерактивним маркетингом і задоволеності клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Безродна, С. М. (здобувач; асистентка кафедри економіки підприємства; Буковинсчький державний фінансово-економічний університет; Україна).
    Впровадження стратегічно орієнтованого підходу до управління якістю продукції на підприємствах ресторанного господарства України / С. М. Безродна // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 3. - С. 114-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(4УКР)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- управление качеством продукции -- управління якістю продукції -- качество продукции -- якість продукції -- методические подходы -- методичні підходи -- ресторанное хозяйство -- ресторанне господарство -- стратегическая ориентированность -- стратегічна орієнтованість -- управленческая методология -- управлінська методологія -- управленческие принципы -- управлінські принципи -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- громадське харчування -- общественное питание
Анотація: Проаналізовано існуючі методичні підходи до управління якістю продукції. Визначено нормативно-правове значення управління якістю продукції. На основі об'єднання існуючих методичних підходів та принципів нормативно-правового значення запропоновано новий стратегічно орієнтований підхід до управління якістю продукції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Государственная ветеринарная служба Украины \о ней\; Про державну ветеринарну службу України \о ней\; Государственная санитарно-эмидемиологическая служба Министерства здравооханения Украины \о ней\; Державна санітарно-епідеміологічна служба Міністерства охорони здоров'я України \о ней\; О безопасности и качестве пищевых продуктов, закон Украины \о произв.\; Про безпечність та якість харчових продуктів, закон України \о произв.\; О ветеринарной медицине, закон Украины \о произв.\; Про ветеринарну медицину, закон України \о произв.\; О государственном регулировании импорта сельскохозяйственной продукции, закон Украины \о произв.\; Про державне регулювання імпорта сільськогосподарської продукції, закон України \о произв.\; О защите населения от инфекционных заболеваний, закон Украины \о произв.\; Про захист населення від інфекційних захворювань, закон України \о произв.\; О защите прав потребителей, закон Ураины \о произв.\; Про захист прав споживачів, закон України \о произв.\; О подтверждении соответстия, закон Украины \о произв.\; Про підтвердження відповідності, закон України \о произв.\; О стандартизации, закон Украины \о произв.\; Про стандартизацію, закон України \о произв.\; Об изъятии из обращения, переработке, утилизации, уничтожении и дальнейшем использовании некачественной и опасной продукции, Закон Украины \о произв.\; Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції, закон України \о произв.\; Об обеспечении санитарного и эпидемического благополучия населения, закон Украины \о произв.\; Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, закон України \о произв.\; Об экологической экспертизе, закон Украины \о произв.\; Про екологічну експертизу, закон України \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Ванг, Жен-Хуань (доцент кафедри управління харчовими та питними технологіями Медичного коледжу Макау; м. Тайбей; Тайвань; PhD (харчові технології)).
    Дослідження ключових показників ефективності діяльності підприємств громадського харчування на Тайвані / Ж. -Х. Ванг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 240-250 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ иерархий -- аналіз ієрархій -- анализ рисков -- аналіз ризиків -- Дельфи модифицированный метод -- Дельфі модифікований метод -- ключевые показатели эффективности -- ключові показники ефективності -- КПЕ -- КПЭ -- количественное оценивание -- кількісне оцінювання -- критические контрольные точки -- критичні контрольні точки -- модифицированный метод Дельфи -- модифікований метод Дельфі -- предприятия общественного питания -- підприємства громадського харчування -- ресторанный бизнес -- ресторанний бізнес -- стабильное бизнес-управление -- стабільне бізнес-управління
Анотація: Досліджено ключові показники ефективності (КПЕ) підприємств громадського харчування на Тайвані, визначено критерії кількісного оцінювання стійкого управління бізнесом. На базі існуючих досліджень і за допомогою модифікованого методу Дельфі встановлено КПЕ для громадського харчування, 4 виміри і 13 критеріїв оцінювання встановлено за допомогою аналізу ієрархій. . Запропоновано шкалу оцінювання раціоналізації і ефективності діяльності на підприємствах громадського харчування для стійкого функціонування підприємства і вибору компаній громадського харчування для споживачів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

8.


    Ву, Ву-Чун (доцент Магістерського інституту управління гостинністю Національного університету гостинності та туризму; м.Каохсіунг; Тайвань; PhD).
    Оцінювання ефективності впровадження систем управління роботою з клієнтами в індустрії громадського харчування за методом аналізу середовища / В. -Ч. Ву // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 355-382 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ среды функционирования -- аналіз середовища функціонування -- оценка эффективности -- оцінка ефективності -- система управления работой с клиентами -- система управління роботою з клієнтами -- громадське харчування -- общественное питание
Анотація: Показано, що для ефективного утримання клієнтів і підтримки рівня прибутку багато підприємств впроваджують системи управління роботою з клієнтами (CRM), але найчастіше аналіз їх ефективності після впровадження не проводився. Для оцінювання ефективності CRM-систем на підприємствах проведено аналіз 20 підприємств громадського харчування за методом аналізу середовища. В оцінюванні ефективності враховано фінансові та нефінансові показники. Запропоновано рекомендації щодо покращення роботи з клієнтами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\45.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Теслюк, Василь Михайлович (професор кафедри автоматизованого проектування Інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна; доктор технічних наук; професор).
    Автоматизація побудови оптимальних планів харчування у дошкільних навчальних закладах / В. М. Теслюк, П. Ю. Денисюк, Т. М. Теслюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 518-524 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431в6-2 + 65.23с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Методология планирования

   Методологія планування

Кл.слова (ненормовані):
дошкольное учебное заведение -- дошкільний навчальний заклад -- детские сады -- дитячы салки -- оптимизация рациона -- оптимізація раціона -- модель харчування -- модель питания -- план питания -- план харчування -- программное обеспечение в диетологии -- програмне забезпечення в дієтології
Анотація: Розглянуто та описано сучасний стан харчування в дошкільних навчальних закладах. Поставлено задачу оптимізації раціону, проведено як приклад розрахунки планів харчування у дошкільних навчальних закладах та розроблено програмний засіб для розв'язання даної задачі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Денисюк, Павло Юрієвич (доцент кафедри систем автоматизованого проектування Інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна; кандидат технічних наук); Теслюк, Тетяна Михайлівна (асистент кафедри маретингу та логістики Інституту економіки та менеджменту Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна); Современные проблемы информатики в управлении, экономике, образовании и экологии, международный научный семинар \о нем\

Знайти схожі

10.


    Пасхавер, Борис Йосипович (доктор економічних наук; професор; академік НААН; головний науковий співробітник; Державна установа "Інститут економіки та прогнозування НАН України").
    Харчування поза домом у продовольчому споживанні / Б. Й. Пасхавер // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. - № 5. - С. 23-28 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.431
Рубрики: Економіка громадського харчування
   Экономика общественного питания

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
продовольче забезпечення -- продовольственное обеспечение -- продовольче споживання -- продовольственное потребление -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- продовольчі витрати -- продовольственные расходы -- доходи населення -- доходы населения -- купівельна спроможність населення -- покупательская способность населения
Анотація: Розглянуто стан і динаміку розвитку національного ресторанного господарства. Наразі ця важлива галузь продовольчого забезпечення за основними показниками суттєво відстає від розвинутих країн і власних минулих досягнень. Вирішальний фактор, що визначає частку ресторанного господарства у продовольчому забезпеченні країни – рух доходів населення. На жаль, статистика галузі фіксує ознаки її занепаду. Між 1990 р. і 2014 р. товарооборот ресторанного господарства зменшився більш ніж удвічі, а кількість його об’єктів – утричі. Відродження галузі громадського харчування – необхідна складова стратегічних намірів підвищення стандартів життя.


Знайти схожі

11.


    Діденко, Є. О. (кандидат економічних наук; доцент Київського національного університету технологій та дизайну).
    Види конкурентних переваг підприємств ресторанного господарства та особливості управління ними [Текст] / Є. О. Діденко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 12. - С. 107-111 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Теория конкуренции

   Теорія конкуренції

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
видовая дифференциация -- видова диференціація -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентные преимущества ресторанов -- конкурентні переваги ресторанів -- отличительные черты -- відмінні риси -- терминология -- термінологія -- управленческие особенности ресторанного бизнеса -- управлінські особливості ресторанного бізнесу -- ресторанное хозяйство -- ресторанне господарство -- рестораны -- ресторани
Анотація: Сформульовано визначення конкурентних переваг підприємства, систематизовано можливі види конкурентних переваг підприємств ресторанного господарства та наведені особливості управління ними з використанням практичного досвіду.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

12.


    Ахмедов, Раміз (MBA; аспірант; старший викладач курсів маркетингу; завідувач Міжнародного офісу зовнішніх зв'язків Унверситету Сулеймана Діміреля; м.Алмати; Казахстан).
    Роль соціальних мереж у впізнаваності бренду та прийнятті рішення про покупку [Текст] / Р. Ахмедов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 311-315. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КАЗ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- опросы -- опитування -- оценочная методология -- оціночна методологія -- поведенческие намерения -- поведінкові наміри -- покупки -- потребительское восприятие -- споживче сприйняття -- социальные сети -- соціальні мережі -- узнаваемость брендов -- впізнанінсть брендів -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Проаналізовано взаємозв'язок між соціальними мережами та впізнаваністю бренда, що в подальшому призводить до прийняття рішення про покупку. Проведено ошайн-опитування серед к,гієнтів та потенційних клієнтів ресторанів у Казахстані. Продемонстровано, яким чином соціальні медіа впливають на впізнаваність бренду; а та, у свою чергу, на обсяг продажів. Опитування було проведене по 36 брендам, у ньому взяло участь 621 респондент. Після виключення недійсних та частково заповнених анкет вибірка cклала 597 анкет. Результати опитування виявили, що підприємства Казахстану повною мірою розуміють роль соціальних мереж в маркетингу, що надає їм багато шансів почути свого споживача та вплинути на його рішення про покупку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

13.


    Жарінова, А. Г.
    Проблеми та перспективи розвитку ресторанного господарства [Электронный ресурс] / А. Г. Жарінова, О. М. Кравченко // Технології та дизайн. - 2016. - № 1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Економіка громадського харчування

   Экономика

   Экономика общественного питания

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ресторанне господарство -- розвиток ресторанного бізнесу -- сфера послуг -- ресторанное хозяйство -- развитие ресторанного бизнеса -- сфера услуг
Анотація: Присвячена розвитку ресторанного бізнесу України, проблемам його становлення та шляхам для їх вирішення. Досліджені наявні проблеми розвитку ресторанного господарства та простежені майбутні шляхи для розвитку.
Посвящена развитию ресторанного бизнеса Украины, проблемам его становления и путям их решения. Исследованы существующие проблемы развития ресторанного хозяйства и прослежены будущие пути для развития.
The article is devoted to the development of the restaurant business in Ukraine, its formation problems and ways of solving them. We have studied the existing problems of the restaurant industry, and traced the path for the future development.


Дод.точки доступу:
Кравченко, О. М.

Знайти схожі

14.


    Щербак, О. В.
    Особливості формування інтер'єру приміщень закладів громадського харчування при університетах [Электронный ресурс] / О. В. Щербак, О. О. Заварзін // Технології та дизайн. - 2016. - № 3 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика общественного питания
   Економіка громадського харчування

Кл.слова (ненормовані):
харчування при університетах -- сучасні технології -- структурні зміни -- класифікація приміщень громадського харчування -- питание при университетах -- современные технологии -- структурные изменения -- классификация помещений общественного питания -- приміщення закладів громадського харчування -- помещения учреждений общественного питания
Анотація: Висвітлюється тема появи нових типів приміщень закладів громадського харчування при університетах. Аналізуються типологічні особливості закладів харчування при ВНЗ. Особлива увага в дослідженні приділена актуальним на сьогоднішній день питанням удосконалення та впровадження сучасних технологій для створення нових типів приміщень закладів громадського харчування при ВНЗ. На основі проведеного дослідження виявляється велика потреба у формуванні та розвитку принципово нових типів закладів громадського харчування при університетах.
Освещается тема появления новых типов помещений общественного питания при университетах. Анализируются типологические особенности общественного питания при вузах. Особое внимание в исследовании уделено актуальным на сегодняшний день вопросам совершенствования и внедрения современных технологий для создания новых типов помещений учреждений общественного питания при вузах. На основе проведенного исследования оказывается большая потребность в формировании и развитии принципиально новых типов заведений общественного питания при университетах.
This article covers the topic of new types of catering facilities at universities. This article analyzes the typological features of catering. Particular attention is paid to study important today to improvement and implementation of new technologies to create new types of catering facilities at universities. Based on the research a great need revealed for the formation and development of fundamentally new types of catering.


Дод.точки доступу:
Заварзін, О. О.

Знайти схожі

15.


    Толок, Галина Арсенівна (кандидат технічних наук; доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу Київського національного університету культури і мистецтв).
    Оцінювання конкурентоспроможності вегетаріанського кафе [Текст] / Г. А. Толок // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 40-47 : табл., іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.431(4УКР-2КИЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
вегетарианские кафе -- вегетаріанські кафе -- вегетарианство -- вегетаріанство -- оценочная методология -- оціночна методологія -- конкурентоспособность вегетарианских кафе -- конкурентоспроможність вегетаріанських кафе -- предприятия общественного питания -- підприємства громадського харчування -- приоритетные направления -- пріоритетні напрями -- ресторанный бизнес -- ресторанний бізнес -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- ценовая политика -- цінова політика -- экономическая эффективность вегетарианских кафе -- економічна ефективність вегетаріанських кафе -- досвід українських підприємств -- опыт украинских предприятий
Анотація: Проаналізовано особливості сучасного стану функціонування вегета ріанських кафе. Обґрунтовано проблеми та шляхи підвищення конкурентоспроможності вегетаріанського кафе «ECO-BUFFET» на основі аналізу структури послуг, споживачів, конкурентів, SWOT-аналізу. Наведено порівняльну характеристику окремих показників конкурентоспроможності кафе з вегетаріанською кухнею у м. Києві.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\6.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Eco-Buffet, сеть вегетарианских кафе \о ней\; Eco-Buffet, мережа вегетаріанських кафе \про неї\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)