Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (25)Статті, доповіді, тези (124)Рідкісні та цінні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СЦЕПЛЕНИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
629.083(043.3)
Б 89


    Брусило, Ю. В.
    Підвищення ресурсу авіаційної наземної техніки удосконаленням технології відновлення деталей типу вал [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / Ю. В. Брусило ; Наці. авіац. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Київ, 2015. - 23 с., 710 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Авіація
   Авиация

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- РЕМОНТ -- РЕСУРС -- ЕЛЕКТРОДУГОВЕ НАПИЛЕННЯ -- ЭЛЕКТРОДУГОВОЕ НАПЫЛЕНИЕ -- МІЦНІСТЬ ЗЧЕПЛЕННЯ -- ПРОЧНОСТЬ СЦЕПЛЕНИЯ -- ПОРИСТІСТЬ -- ПОРИСТОСТЬ -- ТРИБОТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ -- ТРИБОТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ -- СТАЛЬ -- РЕМОНТОПРИДАТНІСТЬ -- РЕМОНТОПРИГОДНОСТЬ -- ВАЛ -- ТЕХНОЛОГІЯ -- ТЕХНОЛОГИЯ -- АВІАЦІЙНА НАЗЕМНА ТЕХНІКА -- АВИАЦИОННАЯ НАЗЕМНАЯ ТЕХНИКА
Анотація: Дисертація спрямована на удосконалення технології ремонту деталей типу вал авіаційної наземної техніки. Для цих деталей, робочі поверхні яких при виготовленні й ремонті підлягають хіміко-термічній обробці, наплавленню або загартуванню СВЧ, запропонована і науково обґрунто-вана в якості альтернативної технологія електродугового напилення. За допомогою моделей газодинамічних і фізико-хімічних процесів встанов-лено, що збільшення швидкості й температури струменя транспортуючого газу і частинок дозволяє зменшити діаметр розпилюваних крапель, під-вищити щільність та знизити окислювальність відновлених поверхонь, забезпечити їх максимальні експлуатаційні властивості та ресурс. З вико-ристанням методів математичного планування експерименту встановлені оптимальні режими відновлення удосконаленою технологією електроду-гового напилення. Результати досліджень апробовані в лабораторних і виробничих умовах і дозволили встановити, що при застосуванні запро-понованих методів керування технологічним процесом вдається забезпе-чити у порівнянні з аналогами збільшення міцності зчеплення в 2-3 рази, забезпечити пористість сформованих шарів менше 9 %, твердість поверх-ні не менше 40 HRC.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Національний авіаційний університет
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
693.54:69.059.25(043.3)
П 93


    Пшінько, О. М.
    Основи технології підводного бетонування при ремонті штучних транспортних споруд [Електронний ресурс] : Авт. дис... д-ра т. н. : 05.23.08 / О. М. Пшінько ; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. - Електрон. текстові дан. - Харків : Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури, 2001. - 30 с., 528 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Будівельні роботи
   Строительные работы

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- підводне бетонування -- подводное бетонирование -- проект виконання робіт -- проект производства работ -- технологія -- технология -- критерії ефективності -- критерии эффективности -- гідротехнічний бетон -- гидротехнический бетон -- активація -- активация -- міцність зчеплення -- прочность сцепления
Анотація: У дисертації розроблені наукові основи технології виробництва підводних бетонних робіт при ремонті і відновленні штучних транспортних споруд, що забезпечуються за рахунок комплексного вирішення технологічних, матеріалознавчих та організаційних проблем підводного ремонту. Сформульовано наукові принципи розробки проектів виробництва підводних ремонтних робіт на основі комплексного аналізу умов експлуатації і стану транспортної споруди, що підлягає відновленню, а також умов організації бетонних робіт. Виконано систематизацію організаційно-технологічних параметрів об'єктів, які підлягають відновленню, що дозволяє структурно класифікувати фактори, які визначають умови підводного ремонту транспортних споруд. Розроблено наукові основи підвищення експлуатаційних характеристик бетонного шару при відновленні транспортних споруд. Встановлено, що найбільш ефективним способом підвищення експлуатаційних характеристик ремонтного шару і його зчеплення зі старою кладкою є застосування бетонної суміші на активованій в'яжучій речовині, що забезпечує збільшення міцності зчеплення у віці 3 доби у 3,1…3,4 рази. З урахуванням особливостей ведення підводних ремонтних бетонних робіт розроблено аналітичну методологію техніко-економічного обґрунтування різних варіантів проекту виробництва підводних ремонтних робіт, що містить методику оптимізації проектних рішень для конкретних умов підводних ремонтно-відбудовчих робіт на транспортних спорудах.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Метадані

Дод.точки доступу:
П; Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури (Харків)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
   656
   А 22


   
    Автоматизація механічної трансмісії автобусів та вантажних транспортних засобів [Електронний ресурс] : монографія / В. І. Клименко [и др.]. - Харків : ХНАДУ, 2018. - 2.37 МБ. - Загол. з титул. екрана. - ISBN 978-966-303-717-2 : 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автоматика
   Автомобильный транспорт

   Автомобільний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
МОНОГРАФІЯ -- монография -- привод зчеплення -- привод сцепления -- перемикання передач -- переключение передач -- коробка передач -- моделювання руху -- моделирование движения

Перейти к внешнему ресурсу: Метадані [електроний архів ХНАДУ],
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Клименко, В. І.; Богомолов, В. О.; Михалевич, М. Г.; Леонтьєв, Д. М.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)