Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Стратегический маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
658.5.015.3:338.24(043.3)
Я 45


    Якимишин, Л. Я.
    Логістична парадигма формування ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту : автореф. дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.04 / Л. Я. Якимишин ; Львів. ун-т бізнесу та права. - Львів, 2017. - 40 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Логистика
   Логістика

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛАНЦЮГИ ПОСТАВОК -- цепи поставок -- АУТСОРСИНГ -- квазисорсинг -- квазісорсинг -- БИЗНЕС-ПРОЦЕССЫ -- БІЗНЕС- ПРОЦЕСИ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Львівський університет бізнесу та права
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

2.
   У 339
   К 88


    Куденко Н.В.
    Стратегiчний маркетинг : Навч. посiбник для вузiв / Куденко Н.В. - К. : КНЕУ, 1998. - 152 с. - ISBN 966-574-061-Х : 13.00 р.
укр
УДК

Кл.слова (ненормовані):
Стратегический маркетинг -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- Конкуренция -- КОНКУРЕНЦІЯ -- Управление фирмой -- УПРАВЛІННЯ ФІРМОЮ

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

3.
   У 339
   Ф 27


    Фатхутдинов, Р. А.
    Стратегический маркетинг : Учебник для вузов / Р. А. Фатхутдинов. - М. : Бизнес-школа "Интел-Синтез", 2000. - 638с. - ISBN 5-87057-188-Х : 37.80 р.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
Стратегический маркетинг -- Прогнозирование -- Конкурентоспособность -- Экономика -- Управление

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

4.
   У339
   П 31


    Петруня, Ю. Є.
    Маркетинг : навч. посібник для вузів / Ю. Є. Петруня. - К. : Знання, 2007. - 325 с. - (Вища освiта ХХI столiття). - Бібліогр.: с.323-325. - Рек. Мін. освіти і науки України. - ISBN 966-346-293-0 : 27.00 грн, 27.00 грн, 30.60 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Петруня, Ю. Е.
Примірників всього: 21
АУЛ (21)
Свободны: АУЛ (21)
Знайти схожі

5.
   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : підручник для вузів / С. С. Гаркавенко. - 7-е вид. - К. : Лібра, 2010. - 720 с. - Предм. покажчик: с. 710-713. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 128.00 грн, 150.00 грн, 280.00 грн, 450.00 грн, 490.00 грн
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 15
АУЛ (15)
Свободны: АУЛ (15)
Знайти схожі

6.
   33
   П 78


   
    Проблемы развития предприятий и новых экономических структур в современных условиях: Тезисы докладов и сообщений : Всеукраинская научно-практическая конференция. (Донецк, 20-21 мая 2004 г.) / Ин-т экономики пром. НАН Украины, Донец. нац. техн. ун-т, Донец. ун-т экон. и права ; ред. И. П. Булеев. - Донецк : [б. в.], 2004. - 420 с. - рус. - укр. - ISBN 966-02-3279-9 : 40.00 грн
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
КОНФЕРЕНЦІЇ -- КОНФЕРЕНЦИИ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- КОРПОРАТИВНІ КОМПАНІЇ -- КОРПОРАТИВНЫЕ КОМПАНИИ -- УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ -- УПРАВЛЕНИЕ ПРЕДПРИЯТИЯМИ -- ЛОГІСТИКА -- ЛОГИСТИКА -- ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- ИНФОРМАЦИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ


Дод.точки доступу:
Булеев, И.П. \ред.\; Институт экономики промышленности НАН УкраиныДонецкий национальный технический университет; Донецкий университет экономики и права
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

7.
   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : підручник / С. С. Гаркавенко. - 4-е вид., доп. - Київ : Лібра, 2006. - 718 с. - Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 966-7035-75-1 : 150.00 грн
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК

Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
005.21:339.138(043.3)
Г 95


    Гуржій, Н. М.
    Управління стратегічним маркетингом : теорія та методологія [Рукопис] : авт. дис. д-ра е. н.: 08.00.04 / Н. М. Гуржій ; Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. - 40 с. : іл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Управління
   Управление

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- БЕНЧМАРКІНГ -- БЕНЧМАРКИНГ -- РИСК - МЕНЕДЖМЕНТ МАРКЕТИНГА -- ризик - менеджмент маркетинга -- стратегический анализ маркетинга -- стратегічний аналіз маркетинга -- стратегический конкурентный маркетинг -- стратегічний конкурентний маркетинг -- стратегическая маркетинговая устойчивость -- стратегічна маркетингова стійкість


Дод.точки доступу:
Гуржий, Н. Н.; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

9.
   У 339
   Ч-46


    Череп, А. В.
    Основи маркетингу : навч. посібник для вузів / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Запорізький нац. ун-т. - Київ : Кондор, 2014. - 225 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - ISBN 978-966-2781-58-8 : 80.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- ЦІЛЬОВИЙ МАРКЕТИНГ -- целевой маркетинг -- МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- ДИСТРИБУЦІЇ -- ДИСТРИБУЦИИ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Богма, О. С.; Череп, О. Г.; Запорізький національний університет
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

10.
   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : підручник для вищ. навч. закл. / С. С. Гаркавенко. - 6-е вид. - Київ : Лiбра, 2008. - 720 с. : іл., табл. - Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 350.00 грн
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)