Ф35 Федько, В. П. Маркетинг для технических вузов : учеб. пособие для вузов / В.П. Федько, Н.Г. Федько, О.А. Шапор. - Ростов н/Д : Феникс, 2001. - 480 с. - (Учебники для технических вузов). - ISBN 5-222-01948-9 : 32.00 грн, 26.00 грн
Кл.слова (ненормовані): СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- инфраструктура продаж -- інфраструктура продажу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу Дод.точки доступу: Федько, Н.Г.; Шапор, О.А. Примірників всього: 2 АУЛ (2) Свободны: АУЛ (2) |
Ф32 Федько, В. П. Основы маркетинга : учеб. пособие для вузов / В.П. Федько, Н.Г. Федько. - 3-е изд., доп. и перераб. - Ростов н/Д : Феникс, 2004. - 480 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-222-01665-Х : 20.20 грн
економіка Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГ -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- ИНФРАСТРУКТУРА ПРОДАЖ -- ІНФРАСТРУКТУРА ПРОДАЖУ -- РЕАЛИЗАЦИЯ ТОВАРОВ -- РЕАЛІЗАЦІЇЯ ТОВАРІВ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ПІДПРИЄМСТВА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ Дод.точки доступу: Федько, Н.Г. Примірників всього: 29 АУЛ (29) Свободны: АУЛ (29) |
Н 73 Новітній маркетинг : навч. посібник для вузів / За ред. Є.В.Савельєва. - Київ : Знання, 2008. - 420 с. : ил. - (Вища освiта ХХI столiття). - Рек. МО і науки України. - ISBN 978-966-346-349-0 : 45.00 грн, 70.00 грн
Кл.слова (ненормовані): ІНТЕГРОВАНИЙ МАРКЕТИНГ -- ИНТЕГРИРОВАННЫЙ МАРКЕТИНГ -- СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНИГ -- СОЦИАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГ ЗНАНЬ -- БРЕНДИНГ -- БЕНЧМАРКІНГ -- АУТСОРСИНГ -- ФРАНЧАЙЗИНГ -- МАРКЕТИНГ СУПЕРМАРКЕТУ -- МЕРЧАНДАЙЗИНГ -- ГОТЕЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ -- ГОСТИНИЧНЫЙ МАРКЕТИНГ -- ШОУ-МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГОВІ ВІЙНИ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ВОЙНЫ -- ГЛОБАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ -- ГЛОБАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНА РЕКЛАМА -- МЕЖДУНАРОДНАЯ РЕКЛАМА -- МІЖКУЛЬТУРНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МЕЖКУЛЬТУРНЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ Дод.точки доступу: Савельєв, Є.В. \ред.\ Примірників всього: 3 АУЛ (3) Свободны: АУЛ (3) |
Х 97 Хряпіна, І. С. Управління витратами підприємства на маркетингові комунікації : Авт. дис. к. е. н. : 08.00.04 / І. С. Хряпіна. - Х., 2010. - 20 с. - (Харк. нац. екон. ун-т). -
Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВІЕ КОММУНИКАЦИИ -- КОМУНІКАЦІЙНА КОМПАНІЯ -- КОММУНИКАЦИОННАЯ КАМПАНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНИЙ БЮДЖЕТ -- КОММУНИКАЦИОННІЙ БЮДЖЕТ -- ТОРГОВІ МАРКИ -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
Р 69 Романченко, О. М. Формування маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності машинобудівного підприємства : Авт. дис. к. е. н. : 08.00.04 / О. М. Романченко. - Х., 2010. - 20 с. - (Харьк. нац. економ. ун-т). -
экономика машинобудування машиностроение Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ -- ПРОГРАММА ЛОЯЛЬНОСТИ -- ОРГАНІЗОВАНІ СПОЖИВАЧІ -- ОРГАНИЗОВАННЫЕ ПОТРЕБИТЕЛИ -- СПОЖИВАЧІ-ІНДИВІДИ -- ПОТРЕБИТЕЛИ-ИНДИВИДЫ Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
А 38 Акбаров, М. И. Управление коммерческой деятельностью ОАО "Узжелдорпасс" посредством маркентинговых коммуникаций : авт. дис. к. э. н.: 08.00.05 / М. И. Акбаров ; Петербург. гос. ун-т путей сообщ. - СПб., 2011. - 22 с. -
Организация производства Пассажирские перевозки Пасажирські перевезення Кл.слова (ненормовані): ТРАНСПОРТНЫЕ УСЛУГИ -- ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА -- ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА -- МАРКЕТИНГОВОЕ УПРАВЛЕНИЕ -- МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ -- МАРКЕТИНГОВОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ Дод.точки доступу: Петербургский государственный университет путей сообщения Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
Ч-38 Челенко, Ю. В. Формування та оцінювання маркетингових комунікацій промислового підприємства [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Ю. В. Челенко ; Харк. нац. економ. ун-т. - Х., 2012. - 20 с. -
Организация производства Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- Продукція промислового призначення -- ПРОДУКЦИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО НАЗНАЧЕНИЯ -- Споживча задоволеність продукцією -- Потребительская удовлетворенность продукцией -- Інформованність споживачів -- Осведомленность потребителей -- АВТОРЕФЕРАТ Дод.точки доступу: Харківський національний економічний університет (Х.) Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
Р 69 Ромат, Е. В. Реклама : учеб. пособие / Е. В. Ромат. - 2-е изд. - СПб. : Питер, 2008. - 208 с. - (Краткий курс). - Библиогр.: с. 204-207. - ISBN 978-5-469-00671-8 : 30.00 грн
Кл.слова (ненормовані): Рекламный менеджмент -- Рекламний менеджмент -- Маркетинговые коммуникации -- Маркетингові комунікації -- Брендинг Примірників всього: 5 АУЛ (5) Свободны: АУЛ (5) |
Я 77 Ярошевська, О. В. Розвиток стратегичного управління на промислових підприємствах [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / О. В. Ярошевська ; Класичний приватний ун-т. - Запоріжжя, 2012. - 20 с. : іл. -
Организация производства Кл.слова (ненормовані): АВТОРЕФЕРАТ -- стратегическое маркетинговое управление -- стратегічне маркетингове управління -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- ПРОМИСЛОВІ ПІДПРИЄМСТВА Дод.точки доступу: Ярошевская, О. В.; Класичний приватний університет (Запоріжжя) Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
Р 69 Ромат, Е. В. Реклама : учеб. пособие для высш. учеб. завед. / Е. В. Ромат. - 2-е изд., перераб. и доп. - К. : ИСИО Украины, НВФ "Студцентр", 1996. - 212 с. : ил., схем., табл. - Библиогр.: с. 202-205. - ISBN 5-7763-1697-9 : 10.00 грн
Кл.слова (ненормовані): УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- коммуникационные характеристики -- комунікаційні характеристики -- средства рекламы -- засоби реклами -- управление рекламой -- управління рекламою -- визитные карточки -- візитні картки -- история рекламы -- історія реклами -- паблик рилейшнз -- брендинг -- креатив -- печатная реклама -- друкована реклама -- экранная реклама -- екранна реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- компьютерная реклама -- КОМП'ЮТЕРНА РЕКЛАМА -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламные агентства -- рекламні агенства -- рекламная кампания -- рекламна компанія Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |
М 25 Маркетинг. Стратегии с которыми побеждают / сост. А. Мальцева. - Киев : Максимум, 2006. - 314 с. : табл., ил. - ISBN 966-96426-5-5 : 72.00 грн
Кл.слова (ненормовані): радикальный маркетинг -- радикальний маркетинг -- гармонический маркетинг -- гармонічний маркетинг -- управление поставками -- управління поставками -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- эффективность маркетинга -- ефективність маркетингу Дод.точки доступу: Мальцева, А. \сост.\ Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |