Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=центральні органи влади<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Волосюк, Марина (кандидат економічних наук; Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова).
    Рекомендації щодо вдосконалення регуляторної політики на етапі проведення адміністративної реформи центральних та місцевих органів виконавчої влади / М. Волосюк, Л. Вдовиченко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 7. - С. 32-35 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
фінансова система -- регуляторна політика -- державна регуляторна політика -- державне регулювання -- господарська діяльність -- адміністративна реформа -- органи влади -- виконавча влада -- центральні органи влади -- місцеві органи влади -- місцеве самоврядування -- регуляторні органи -- регуляторні акти -- моніторинг регуляторних актів -- нормативно-правове регулювання -- финансовая система -- регуляторная политика -- государственная регуляторная политика -- государственное регулирование -- административная реформа -- органы власти -- исполнительная власть -- центральные органы власти -- местные органы власти -- местное самоуправление -- регуляторные органы -- регуляторные акты -- мониторинг регуляторных актов -- нормативно-правовое регулирование
Анотація: Визначено недоліки існуючої системи розробки, прийняття та контролю результативності регуляторних актів. Запропоновано шляхи модернізації загальної моделі регуляторної політики. Надано рекомендації щодо вдосконалення механізму реалізації державної регуляторної політики.


Дод.точки доступу:
Вдовиченко, Лариса (Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Лю, Хун-Чен (старший викладач кафедри державної політики та державного управління Університету І-0Шоу; м.Каохсіунг; Тайвань).
    Організаційна підзвітність в управлінні при надзвичайних ситуаціях : випадок тайфуну Моракот / Х. -Ч. Лю, С. Бомастер // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 249-257 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 68.9(5КИТ)г
Рубрики: Военные науки
   Військові науки

   Теория управления при чрезвычайных ситуациях

   Теорія управління при надзвичайних ситуаціях

   Тайвань
    Гаосюн, город

    Пиндун, уезд

    Піндун, повіт

Кл.слова (ненормовані):
антикризисное управление -- антикризове управління -- демографические факторы -- демографічні фактори -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- местное самоуправление -- місцеве самоврядування -- образовательный уровень -- освітній рівень -- общественное участие -- громадська участь -- опросы общественного мнения -- опитування громадської думки -- организационная подотчетность -- організаційна підзвітність -- природные катастрофы -- прородні катастрофи -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- стихийные бедствия -- стихійні лиха -- тайфуны -- тайфуни -- телефонные опросы -- телефонні опитування -- ураганы -- урагани -- формальная поддержка -- формальна підтримка -- центральные органы власти -- центральні органи влади -- ЧС -- НС -- тайфун Маракот
Анотація: Визначено вплив демографічних показників і участі громадян в підзвітності центральних і місцевих влад Тайваню в управлінні під час надзвичайної ситуації внаслідок урагану Маракот. Використано опитування 1066 громадян міста Гаосюн і повіту Піндун, вибраних методом випадково набраних номерів телефонів, інтерв'ю проведено за допомогою комп'ютерної системи телефонних опитувань. Опитування проводилося дослідницьким центром громадської думки і виборів при Національному університеті Тайбея. Результати свідчать, що рівень впливу громадян і рівень формальної підтримки громадськоїх участі визначали точнішу підзвітність, ніж інформування і рівень неучасті. Також результати показали, що громадяни зі ступенем магістра і вище краще оцінювали підзвітність Уряду, ніж громадяни з нижчим рівнем освіти. Громадяни Тайваню вище оцінили дію місцевой влади, ніж центрального Уряду. Рекомендовано досліджувати найкращі заходи щодо запобігання катастрофам в інших країнах, які знаходяться в зонах, схильних до тайфунів і ураганів, щоб виявити можливості покращення тайваньських методів запобігання катастрофам і управління в таких ситуаціях.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бомастер, Сюзанн (професор кафедри державного управління Університету м.Лаверн; Каліфорнія; США); Национальный университет Тайбея \о нем\

Знайти схожі

3.


    Ющик, Олексій Іванович (доктор юридичних наук; професор; провідний науковий спробітник відділу конституційного права та місцевого самоврядування Інституту держави і права ім. В.М.Корецького НАН України; член Конституційної Асамблеї України).
    До методології визначення структури оновленої Конституції України / О. І. Ющик, П. Б. Євграфов, М. А. Теплюк // Право України : Офіційне видання. - 2013. - № 12. - С. 231-239
ББК 67.400.1(4УКР)в
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административно-территориальное деление -- адміністративно-територіальний поділ -- изменения к конституции -- зміни до конституції -- государственная власть -- державна влада -- законопроекты -- законопроекти -- конституционная реформа -- конституційна реформа -- конституционный процесс -- конституційний процес -- местное самоуправление -- місцеве самоврядування -- национальное законодательство -- національне законодавство -- непосредственное народовластие -- безпосереднє народовладдя -- парламентаризм -- правительства -- уряди -- правовые нормы -- правові норми -- публичная власть -- публічна влада -- судебная система -- судова система -- функциональная диференциация -- функціональна диференціація -- центральные органы власти -- центральні органи влади
Анотація: На основі останніх досягнень вітчизняної та зарубіжної юридичної думки запропоновано конкретні пропозиції щодо змін як загальної структурної побудови внутрішнього змісту чинного Основного Закону України, так і його основних нормативних конструкцій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Євграфов, П.Б. (кандидат юридичних наук; суддя Конституційного Суду України у відставці; член Конституційної Асамблеї України); Теплюк, Михайло (кандидат юридичних наук; заступник Керівника Апарату Верховної Ради України - Керівник Головного юридичного управління; заслужений юрист України; член Конституційної Асамблеї України)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Білєвічієне, Тетяна (доктор соціальних наук; доцент Інституту економіки та бізнесу факультету економіки і фінансів Університету Миколаса Роймеріса; м.Вільнюс; Литва).
    Впровадження інформаційних технологій у роботу кадрових служб [Текст] : експертне оцінювання державного сектору Литви / Т. Білєвічієне, Е. Білєвічієне, Г. Паражинскайте // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 427-434 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.291(4ЛИТ)с-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Типы предприятий по видам собственности

   Типи підприємств за видами власності

   Литва
Кл.слова (ненормовані):
управление персоналом -- управління персоналом -- государственный сектор -- державний сектор -- информационная безопасность -- інформаційна безпека -- информационные технологии в управлении персоналом -- інформаційні технології в управлінні персоналу -- кадровики -- кадровые службы -- кадрові служби -- кадровый менеджмент -- кадровий менеджмент -- личные инициативы персоналу -- особисті ініціативи персоналу -- инновации в управлении персоналом -- інновації в управлінні персоналом -- центральные органы власти -- центральні органи влади -- экспертные опросы -- експертні опитування
Анотація: Представлено результати експертного опитування щодо впровадження новітніх інформаційних технологій у роботу кадрових служб литовських міністерств. Впровадження інновацій у кадровий менеджмент державного сектору Литви розглянуто за стадіями. Проаналізовано найбільш суттєві проблеми, а також їх причини, включно з питаннями інформаційної безпеки та особистої ініціативи.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Білєвічієне, Еглє (доктор соціальних наук; доцент Інституту конституцйного та адміністративного права факультету права Університету Миколаса Роймеріса; м.Вільнюс; Литва); Паражинскайте, Гінтаре (доктор соціальних наук; викладач Інституту дослідницьких технологій факультету соціальних технологій Університету Миколаса Роймеріса; м.Вільнюс; Литва)

Знайти схожі

5.


    Котковський, В. Р. (кандидат державного управління; доцент кафедри політології та філософії).
    Взаємодія місцевих і центральних органів влади щодо формування та реалізації державної політики: зарубіжний досвід [Текст] / В. Р. Котковський // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 6. - С. 78-81. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
місцеві органи влади -- местные органы власти -- центральні органи влади -- центральные органы власти -- державна політика -- государственная политика -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Вивчення взаємодії місцевих і центральних органів влади у формуванні та реалізації державної політики дозволяє виявити передові практики у цій сфері і показує, які актори беруть участь у цьому процесі і за яких обставин. Взаємодія між місцевими і центральними органами влади регулюється деякими принципами, які стосуються як питання про те, яким чином розподіляються обов'язки, так і механізмів покращення такої взаємодії, коли це необхідно. Перша група цих принципів має справу з розподілом обов'язків і повноважень. Друга група принципів, які можна назвати інструментальними (інформування, консультації, забезпечення фінансової самодостатності, моніторинг), забезпечує адекватні ставлення та повагу до повноважень кожного рівня, коли повноваження і обов'язки вже розподілені. Тобто у той час, як перші визначають положення кожного органу владу і їх сферу відповідальності, останні регулюють взаємодію між ними. Всі ці принципи, які докладно розглядаються в статті, складають основу для належної практичної взаємодії центральних і місцевих органів влади.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)