Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=сырьевые предприятия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Радченко, Д. М. (асистент кафедри економіки Національного авіаційного університету).
    Поведінкова економіка як інструмент маркетингової діяльності / Д. М. Радченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 4. - С. 56-60 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.23г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бихевористская экономика -- біхевористська економіка -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- личностные психологические особенности -- особистісні психологічні особливості -- макроуровень -- макрорівень -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- маркетинговый инструментарний -- маркетинговий інструментарій -- неоклассическая теория -- неокласична теорія -- нерациональное поведение -- нераціональна поведінка -- организационные задания -- організаційні завдання -- ограниченная рациональность -- обмежена раціональність -- поведенческая экономика -- поведінкова економіка -- поведенческие модели -- поведінкові моделі -- рыночные субьекты -- ринкові суб'єкти -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- сырьевые предприятия -- сировинні підприємства -- терминология -- термінологія -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування
Анотація: Розглянуто питання формування поведінкової економіки як нового напряму економічних досліджень у галузі маркетингу. Досліджено особливості нераціональної поведінки агентів ринку як доповнення до неокласичної економічної теорії з метою формування максимально ефективної маркетингової стратегії. Уточнено сутність поняття «поведінкова [біхевіористська] економіка». Систематизовано основні організаційні завдання для формування поведінки фірм в умовах обмеженої раціональності, які дадуть змогу забезпечити прийняття оптимальних стратегічних рішень. Доведено гіпотезу, що поведінкова економіка формується під впливом особистісних і психологічних особливостей основних суб'єктів ринку, зокрема: споживачів, колективу підприємств, постачальників, посередників, конкурентів. Досліджено поведінку основних суб'єктів поведінкової економіки, які формують модель економічної поведінки підприємств на макрорівні. Обґрунтовано, що вибір моделі поведінки залежить від значимось товару для покупця. Визначено основні складові елементи, що формують вибір поведінкової моделі, - отримання інформації; встановлення взаємозв'язку з власними знаннями; визначення ставлення до товару за власною системою оцінок; готовність до дії. На прикладі підприємства спиртової галузі досліджено вплив поведінкової моделі споживача на його маркетингову діяльність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Саймон, Герберт Александер (американский ученый еврейского происхождения в области социальных, политических и экономических наук ; 1916-2001) \о нем\; Налоговый кодекс Украины \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)