Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поведенческие модели<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Білошапка, Владислав Анатолійович (професор кафедри міжнародного менеджменту Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна; доктор экономічних наук; доцент).
    Культура результативного менеджменту як джерело міжнародної конкурентоспроможності українських компаній / В. А. Білошапка // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 81-84 : ттабл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.298(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Внешнеэкономическая деятельность предприятий

   Зовнішньоекономічна діяльність підприємств

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
дескрипторы -- дескриптори -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий -- ключевые лидерские компетенции -- ключові лідерські компетенції -- корпоративная культура -- корпоративна культура -- международная конкурентоспособность -- міжнародна конкурентоспроможність -- поведенческие модели -- поведінкові моделі -- результативный менеджмент -- результативний менеджмент -- украинские компании -- українські компанії -- управленческая результативность -- управлінська результативність
Анотація: Корпоративна культура знаходить своє відображення в узгодженості цінностей та принципів прийняття управлінських рішень. Перевага від наявності сильної корпоративної культури матеріалізується насамперед у скороченні часу реагування на загрози та можливості. Тому обґрунтовано невідкладність переходу українських компаній до культури результативного менеджменту, а також представлено ключові лідерські компетенції цієї культури та їхні дескриптори.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Радченко, Д. М. (асистент кафедри економіки Національного авіаційного університету).
    Поведінкова економіка як інструмент маркетингової діяльності / Д. М. Радченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 4. - С. 56-60 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.23г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бихевористская экономика -- біхевористська економіка -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- личностные психологические особенности -- особистісні психологічні особливості -- макроуровень -- макрорівень -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- маркетинговый инструментарний -- маркетинговий інструментарій -- неоклассическая теория -- неокласична теорія -- нерациональное поведение -- нераціональна поведінка -- организационные задания -- організаційні завдання -- ограниченная рациональность -- обмежена раціональність -- поведенческая экономика -- поведінкова економіка -- поведенческие модели -- поведінкові моделі -- рыночные субьекты -- ринкові суб'єкти -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- сырьевые предприятия -- сировинні підприємства -- терминология -- термінологія -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування
Анотація: Розглянуто питання формування поведінкової економіки як нового напряму економічних досліджень у галузі маркетингу. Досліджено особливості нераціональної поведінки агентів ринку як доповнення до неокласичної економічної теорії з метою формування максимально ефективної маркетингової стратегії. Уточнено сутність поняття «поведінкова [біхевіористська] економіка». Систематизовано основні організаційні завдання для формування поведінки фірм в умовах обмеженої раціональності, які дадуть змогу забезпечити прийняття оптимальних стратегічних рішень. Доведено гіпотезу, що поведінкова економіка формується під впливом особистісних і психологічних особливостей основних суб'єктів ринку, зокрема: споживачів, колективу підприємств, постачальників, посередників, конкурентів. Досліджено поведінку основних суб'єктів поведінкової економіки, які формують модель економічної поведінки підприємств на макрорівні. Обґрунтовано, що вибір моделі поведінки залежить від значимось товару для покупця. Визначено основні складові елементи, що формують вибір поведінкової моделі, - отримання інформації; встановлення взаємозв'язку з власними знаннями; визначення ставлення до товару за власною системою оцінок; готовність до дії. На прикладі підприємства спиртової галузі досліджено вплив поведінкової моделі споживача на його маркетингову діяльність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Саймон, Герберт Александер (американский ученый еврейского происхождения в области социальных, политических и экономических наук ; 1916-2001) \о нем\; Налоговый кодекс Украины \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Кайдашев, Роман Петрович (кандидат технических наук; доцент кафедры административного и государственного права Межрегиональной академии управления персоналом; г.Киев).
    Петли оптимизации в проектах [Текст] / Р. П. Кайдашев // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 329-337 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.82г
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Теория управленческой деятельности

   Теорія управлінської діяльності

Кл.слова (ненормовані):
временные ниши -- часові ниші -- петли оптимизации -- петлі оптимізації -- поведенческие модели -- поведінкові моделі -- проектная оптимизация -- проектна оптимізація -- реинжиниринг -- реінжинирінг -- системная логика -- системна логіка -- социально-экономические системы -- соціально-економічні системи -- структурные сдвиги -- структурні зсуви -- терминология -- термінологія -- управленческие методики -- управлінські методики
Анотація: Поанализированы методики управления проектами как инструмент оптимизации, сформулированы понятия «петля оптимизации», «временная ниша» и «воздушная подушка». В выбранную модель включены две работы с логическим соединением финиш-старт и трехмеридианным сечением, классифицированы структурные сдвиги и разработано 6 поведенческих моделей.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)