Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (18)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 223
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Овсянников, Георгий (директор).
    Прогноз рынка новых легковых автомобилей Украины на 2013 г. / Г. Овсянников // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 17-20 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика, 2013 г.
   Економіка

   Маркетинг

   Україна

   Украина

Кл.слова (ненормовані):
автомобильный рынок -- легковые автомобили -- прогнозы рынков -- анализ рынка автомобилей -- развитие рынка автомобилей -- маркетинговые исследования -- автомобільний ринок -- легкові автомобілі -- прогнози ринків -- аналіз ринка автомобілей -- розвиток ринка автомобілей -- маркетингові дослідження
Анотація: Проанализирован рынок легковых автомобилей Украины, дан прогноз его развития на 2013 г.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Башинська, Ірина Олександрівна (кандидат економічних наук; провідний викладач кафедри обліку, аналізу і аудиту Одеського національного політехнічного університету; м.Одеса).
    Використання SMM промисловими підприємствами [Текст] / Ы. О. Башинська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 360-369 : табл., кол.іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроительной промышленности

   Економіка машинобудівельної промисловості

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии -- інноваційні технології -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- маркетинг в соціальних мережах -- маркетинг в социальных сетях -- исследовательская методология -- дослідницька методологія -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационные инновации -- організаційні інновації -- практические рекомендации -- практичні рекомендації -- промышленные предприятия -- промислові підприємства -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- репутационный менеджмент -- репутаційний менеджмент -- SMM-специалисты -- SMM-спеціалісти -- социальные сети -- соціальні мережі -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- целевые аудитории -- цільові аудиторії
Анотація: Розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
АвтоКрАЗ, кременчугская компания транспортного машиностроения \о нем\; Антонов, украинское самолетостроительное государственное предприятие \о нем\; LinkedIn, социальная информационная сеть \о ней\; Facebook, социальная информационная сеть \о ней\

Знайти схожі

3.


    Лилик, І. (генеральний директор УАМ).
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 7-13 : ил. - 11 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
експертні оцінки -- розвиток ринків -- маркетингові дослідження -- агенції -- экспертные оценки -- развитие рынков -- маркетинговые исследования -- агенства
Анотація: Експертна оцінка розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2010 року.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Чухрай, Наталя Іванівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту організацій Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів).
    Маркетингові дослідження готовності підприємств Львівської області до виходу на ринки ЄС [Текст] / Н. І. Чухрай, І. Я. Кулиняк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 77-86 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4УКР-4ЛЕВ)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Украина
    Україна

    Львовская область

    Львівська область

    Европа

    Європа

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- ховнішньоекономічна інтеграція -- вход на рынки ЕС -- вихід на ринки ЄС -- ВЭД -- ЗЕД -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- готовность предприятий -- готовність підприємств -- европейская интеграция -- європейська інтеграція -- европейские рынки -- європейські ринки -- международная экономическая интеграция -- міжнародна економічна інтеграція -- приграничные регионы -- прикордонні регіони -- экономическое сотрудничество -- економічне співробітництво
Анотація: Проведено аналіз результатів опитування керівників середнього та вищого рівнів управління підприємств Львівської області щодо їх готовності до входу на європейські ринки. Проранжовано переваги та недоліки для підприємств від вступу України до Європейського Союзу. Виявлено проблеми та бар'єри, що стримують співробітництво вітчизняних підприємств з європейськими партнерами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Кулиняк, Ігор Ярославович (асистент кафедри менеджменту організацій Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна; кандтдат економічних наук); Европейский Союз, международная организация \о нем\Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

5.


   
    Маркетологи інформують // Упаковка. - 2016. - № 2. - С. 18-21 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
меркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки упаковки -- рынки упаковки -- споживча продукція -- потребительская продукция -- компанії -- компании -- пакувальні матеріали -- упаковочные материалы -- прозорі пакувальні плівки -- прозрачные упаковочные пленки -- прозорі бар'єрні плівки -- прозрачные барьерные пленки -- гофротара -- гофрокартон -- гофроупаковка -- металеві банки -- металлические банки -- цифровий друк -- цифровая печать -- друк на упаковці -- печать на упаковке -- пакувальне обладнення -- упаковочное оборудование
Анотація: Підбірка маркетингових досліджень з усього світу, які не тільки демонструють сучасні тенденції розробки та розвитку споживчої, групової та транспортної упаковки з різних видів паквальних матеріалів, але й показують, як пов'язані ці тенденції з основними трендами розвитку ринку споживчої продукції.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Упаковка_2016_2\6.pdf

Дод.точки доступу:
Canadean, компания \о ней\; Smithers Pira, компания \о ней\; Freedonia Group, компания \о ней\

Знайти схожі

6.


    Васильєв, Олексій (патентний повірений; кандидат технічних наук; м. Київ).
    База даних PQSCITECH / О. Васильєв // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 12. - С. 66. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Бази даних

   Базы данных

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- бази даних -- базы данных -- PQSCITECH -- бібліографічно-реферативні описи -- библиографично-реферативные описания -- параметричний інформаційний пошук -- параметрический информационный поиск -- патентні документи -- патентные документы -- патентно-кон'юнктурні дослідження -- патентно-конъюнктурные исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Автором описуються переваги бази даних PQSCITECH, яка охоплює весь предметний сектор прикладних наук і техніки, в тому числі авіа-космічну промисловість, океанологію, біотехнології, будівництво, комп'ютерні технології, екологію, промислову санітарію та токсикологію, машинобудування та ін.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

7.


    Фолфірул, Пілія (PhD (економікс); викладач економіки Школи економічних дисциплін; заступник декана Міжнародного коледжу Національного університету управлінських дисциплін; м.Бангкок; Таїланд).
    Чому ми відвідуємо ворожок та платимо їм? [Текст] : Економічне обгрунтування поведінки тайців / П. Фолфірул // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 236-246 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.49(5ТАЇ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
гадалки -- ворожки -- гадание -- ворожіння -- желание платить гадалкам -- бажання сплачувати ворожкам -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- национальная ментальность -- національна ментальність -- оплата -- позитивное мировоззрение -- позитивний світогляд -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- рынок предсказания будущего -- ринок передбачення майбутнього -- рыночное предложение -- ринкова пропозиція -- рыночный спрос -- ринковий попит -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- сервиснеая востребованность -- сервісна затребуваність -- сфера услуг -- сфера послуг -- финансовые аспекты -- фінансові аспекти -- экономическое поведение -- економічна поведінка
Анотація: Представлено спробу пояснити, чому люди ходять до ворожок та готові сіиачувати за їхні послуги. Опитування тайських споживачів даних послуг було проведено у Бангкоку, незалежні змінні дослідження поділено на дві групи — пояснюванні попиту та пропозиції. Затребуваність даної послуги та розмір оплати за неї пояснюється переважно параметрами споживачів послуги — вік, прибуток, освіта та сімейний статус. Змінні ж на боці пропозиції (вік та стать нередбачувача) не мають суттєвого впливу на оплату за послугу. Відношення клієнта до послуги та позитивний світогляд мають суттєвий позитивний вплив на затребуваність послуги та її оплату. Спостерігається зворотня залежність між рівнем прибутку та оплатою послуги: з ростом прибутку оплата спочатку також зростає, доки прибуток не виходить на рівень, на якому дана послуга починає втрачати цінність, відповідно починає падати і оплата за неї.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

8.


    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів як чинник впливу на розробку програм лояльності до авіакомпаній [Текст] : (на прикладі внутрішніх рейсів "Тайських авіаліній") / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 105-108. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- якість повітряних перевезень -- качество воздушных перевозок -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества предоставителя услуг -- особисті якості надавача послуг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- програми лояльності авіакомпаній -- программы лояльності авиакомпаний -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- своевременность услуг -- своєчасність послуг -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Досліджено ключові фактори впливу на якість сервісу, для чого були опитані пасажири різноманітних внутрішніх рейсів «Тайських авіаліній». Результати опитування показали, що головною метою перельоту для пасажирів є «задоволення» (розважальна мета, 75,5% всіх респондентів). Всі запропоновані на початку фактори мають свій вшив на сприйняття якості послуги, однак своєчасність надання послуги отримала найвищий бали, друге та третє місця відповідно отримали особисті якості надавача послуги та задоволеність від самої послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

9.


    Мельник, Т. С.
    Маркетингові дослідження транспортного ринку у сфері пасажирських перевезень та їх основні результати у 2014 році / Т. С. Мельник // Вагонный парк. - 2015. - № 5/6. - С. 54-62. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

   Пасажирські перевезення

   Пассажирские перевозки

   Маркетингові дослідження

   Маркетинговые исследования

Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- пасажирські перевезення -- пассажирские перевозки -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- транспортний ринок -- транспортный рынок -- вокзальні комплекси -- вокзальные комплексы -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- туристичні маршрути -- туристические маршруты


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

10.


   
    Индустрия маркетинговых исследований в Украине глазами компаний – клиентов [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 12-13 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- клиенты -- клієнти -- рынки -- ринки -- суспільні організації -- общественные организации -- исследовательские проекты -- дослідницькі проекти -- потребители -- споживачі
Анотація: Всеукраинская общественная организация "Украинская Ассоциация Маркетинга" инициировала исследовательский проект "Индустрия маркетинговых исследований в Украине глазами компаний - клиентов".


Дод.точки доступу:
Украинская Ассоциация Маркетинга, всеукраинская общественная организация \о ней\; Индустрия маркетинговых исследований в Украине глазами компаний - клиентов, проект \о произв.\

Знайти схожі

11.


    Бухалова, Наталия.
    Быть украинцем сегодня: мода, вынужденность или новая ценность? [Текст] / Наталия Бухалова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 4-11 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- потребители товаров -- споживачі товарів -- покупатели товаров -- покупці товарів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- потребительское поведение -- українська ідентичність в рекламі -- украинская идентичность в рекламе -- національні виробники -- национальные производители -- вітчизняні виробники -- отечественные производители -- товары украинских производителей -- товарі українських виробників -- споживчий патріотизм -- потребительский патриотизм
Анотація: Рассмотрены результаты первого этапа большого исследовательского проекта UMG.


Знайти схожі

12.


    Васильєв, Олексій (патентний повірений; кандидат технічних наук).
    База даних патентів в галузі нафтової промисловості ENCOMPAT / О. Васильєв // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 8. - С. 67. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Патентне право
   Патентное право

   Бази даних

   Базы данных

Кл.слова (ненормовані):
патентне право -- патентное право -- бази даних -- базы данных -- ENCOMPAT -- патенти -- патенты -- WPINDEX -- Chemical Abstracts -- патентно кон'юнктурні дослідження -- патентно конъюнктурные исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- науково-технічний пошук -- научно-технический поиск
Анотація: Автором представлено особливості бази даних патентів в галузі нафтової промисловості ENCOMPAT.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

13.


    Сокол, Михаил.
    Некоторые вопросы макроэкономики и их влияние на объемы рынка новых легковых автомобилей в Украине [Текст] / Михаил Сокол // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 31-40 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
макроэкономика -- макроекономіка -- ринки автомобілів -- рынки автомобилей -- легковые автомобили -- легкові автомобілі -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- методи досліджень -- методы исследований -- цикли Кондратєва -- Кондратєва цикли -- ринки нових автомобілів -- рынки легковых автомобилей -- індекс Доу-Джонсона -- индекс Доу-Джонсона -- Доу-Джонсона індекс -- доу-джонсона индекс -- прогнозування продаж автомобілів
Анотація: Рассмотрено некоторые вопросы макроэкономики и их влияние на объемы рынка новых легковых автомобилей в Украине.


Знайти схожі

14.


    Лилик, М. (асистент кафедри маркетингу).
    Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 19-28 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг, 2014 р.

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мировые маркетинговые исследования -- світові маркетингові дослідження -- результати досліджень -- результаты исследований -- ринки маркетингових досліджень -- рынки маркетинговых исследований
Анотація: Щорічно ESOMAR проводить дослідження індустрії маркетингових досліджень. Презентовано короткий опис результатів даного дослідження з метою ознайомити вітчизняних читачів з новітніми тенденціями розвитку ринку маркетингових досліджень, кращими практиками та представити загальні проблеми і шляхи їх вирішення. Україна також надає свої дані до цього світового дослідження.


Дод.точки доступу:
ESOMAR, компания \о ней\

Знайти схожі

15.


    Решетілова, Тетяна.
    Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами [Текст] / Тетяна Решетілова, Сергій Довгань, Катерина Пілова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 59-70 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- поведение потребителя -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- сприйняття реклами -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- восприятие рекламы -- фактори сприйняття реклами -- факторы восприятия рекламы -- гендерне сприйняття -- гендерное восприятие -- гендер в рекламі -- гендер в рекламе -- переваги статі в рекламі -- преимущества пола в рекламе
Анотація: На підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення.


Дод.точки доступу:
Довгань, Сергій; Пілова, Катерина; Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами \о нем\

Знайти схожі

16.
   06
   Л 89


    Мельник, О. Г.
    Маркетингові дослідження ринку праці України / О. Г. Мельник, Н. І. Горбаль, А. В. Гривнак // Вісник національного університету "Львівська політехніка". - Львів, 2014. - № 789: Логістика. - P92-99. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Охорона праці
   Охрана труда

Кл.слова (ненормовані):
охорона праці -- охрана труда -- ринок праці -- рынок труда -- робоча сила -- рабочая сила -- безробіття -- безработица -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования


Дод.точки доступу:
Горбаль, Н. І.; Гривнак, А. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Мельник, Т. С. (кандидат економічних наук; Департамент пасажирських перевезень далекого сполучення ПАТ "Укрзалізниця").
    Маркетингові дослідження в секторі пасажирських перевезень у 2015 році та їх основні результати / Т. С. Мельник // Вагонный парк. - 2016. - № 3/4. - С. 61-64
УДК
Рубрики: Пассажирские перевозки
   Пасажирські перевезення

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- проїзні документи -- проездные документы -- інтернет-послуги -- интернет-услуги -- швидкісний рух -- скоростное движение -- пасажирські поїзди -- пассажирские поезда -- вокзальні комплекси -- вокзальные комплексы
Анотація: В статті подано стислі результати польових маркетингових досліджень у пасажирському секторі залізничного транспорту, які було проведено в минулому році, у розрізі напрямів і цілей досліджень.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Куосуван, Баворнлук (викладач Міжнародного коледжу Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Ринкові фактори впливу на регулярний вибір "Тайських авіаліній" пасажирами внутрішніх рейсів [Текст] / Б. Куосуван // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 253-256. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажиропаеревезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- избирательная регулярность -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- национальные бренды -- національні бренди -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителя -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- качество сервиса -- якість сервісу -- социологические опросы -- соціологічні опитуивання
Анотація: Досліджено причини, з яких пасажири, що регулярно користуються авіалініями, зупиняють свій вибір саме на «Тайських авіалініях». Фактори впливу на такий вибір визначено за результатами опитування 400 пасажирів даних авіаліній. Респонденти опитування: приблизно однакова кількість чоловіків та жінок, переважно з бакалаврською освітою, працюють у приватному секторі, щомісячний прибуток — від 25 до 35 тис. бат. Результати опитування допомогли визначити топ-3 причини вибору саме «Тайських авіаліній»: це бренд національного рівня, висока якість послуг та наявність пропозицій за спеціальною ціною.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

19.


    Юрчак, Едуард Володимирович (аспірант кафедри маркетингу і підприємництва Київського національного торговельно-економічного університету).
    Аналіз розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства в Україні [Текст] / Е. В. Юрчак // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 222-230 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(4УКРЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания, 2000-2014 гг.

   Економіка громадського харчування, 2000-2014 рр.

   Маркетинговые исследования

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды предприятий ресторанного хозяйства -- бренди підприємств ресторанного господарства -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- историческая периодизация -- історична періодизація -- предприятия ресторанного хозяйства -- підприємства ресторанного господарства -- региональные аспекты -- регіональні аспекти -- ресторанные сети -- ресторанні мережі -- ресторанный бизнес -- ресторанний бізнес -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти
Анотація: Наведено основні етапи розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства України в період з 2000 р. по теперішній час. Проаналізовано динаміку ринку ресторанного бізнесу, структуру ресторанного бізнесу в регіональному аспекті, поділ підприємств ресторанного бізнесу за сегментами, а також структуру ринку мереж закладів ресторанного господарства. Наведено характеристики найбільших мереж ресторанного господарства України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Бистро, украинская ресторання сеть \о ней\; Картопляна хата, украинская ресторання сеть \о ней\; Козырная карта, украинская ресторання сеть \о ней\; McDonald's; сеть ресторанов быстрого питания. \о ней\; Мировая карта, украинская ресторання сеть \о ней\; Пицца Челентано, украинская ресторання сеть \о ней\; Пузата хата, украинская ресторання сеть \о ней\; Три Толстяка, украинская ресторання сеть \о ней\

Знайти схожі

20.


    Рунгерісават, Сомдеч (PhD (комунікації); доцент; віце-президент з академічних справ Університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем [Текст] : за даними готелів Бангкока / С. Рунгерісават // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 197-201 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5ТАЇ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный менеджмент -- готельний менеджмент -- управление качеством -- управління якістю -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные туристы -- міжнародні туристи -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- отельное обслуживания -- готельне обслуговування -- потребительские стимулы -- споживчі стимули -- мотивація споживачів -- мотивация потребителей -- качество сервиса -- якість послуг -- управленческие системы -- управлінські системи
Анотація: Досліджено концепцію якості обслуговування та його вимірювання на прикладі тайських готелей (м. Бангкок, Таїланд). Для збору первинних даних у першому кварталі 2015 р. було опитано міжнародних туристів в Бангкоку. Для оцінювання якості обслуговування в готелях використано модель SER VQUAL. Незалежні змінні доліідження - стать, вік, рівень освіти, дохід та частота відвідування країни, залежна ж змінна — оцінювання якості обслуговування в готелях Бангкока. Методом простої випадкової вибірки опитано 400 респондентів. Результати аналізу опитування виявили такий рейтинг параметрів якості (від найважливішого до найменш важливого): надійність, відповідальність, професіоналізм, емпатія та відчутний бік послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)