Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Аксьонов, І. М. (доктор економічних наук). Напрямки практичної діяльності підрозділів маркетингу залізничного транспорту в умовах кризових явищ / І. М. Аксьонов, І. М. Гойхман> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 33-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Железнодорожный транспорт Залізничний транспорт Маркетинг Украина Україна Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- маркетинг на железнодорожном транспорте -- кризис -- транспортный комплекс -- перевозочный процесс -- конкуренция -- стратегическое планирование -- тарифная политика -- информационное обслуживание -- экономическая безопасность -- внутренние угрозы -- внешние угрозы -- залізничний транспорт -- маркетинг на залізничному транспорті -- криза -- транспортний комплекс -- перевізний процес -- конкуренція -- стратегічне планування -- тарифна політика -- інформаційне обслуговування -- економічна безпека -- внутрішні загрози -- зовнішні загрози Анотація: Показано основні напрямки практичної діяльності підрозділів маркетингу в умовах кризових явищ на залізничному транспорті.
Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Гойхман, І. М. (кандидат економічних наук; ДЕТУТ) Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Аксьонов, І. М. Роль стратегічного маркетингу в плануванні, прогнозуванні та у збільшенні прибутку від пасажирських перевезень / І.М. Аксьонов> // Залізн. трансп. України. - 2006. - № 6. - С. 99-102
Кл.слова (ненормовані): маркетинг на железнодорожном транспорте
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 33 К 38
Бакалінський, О. Мотивація співробітників підрозділів маркетингу: українська практика / О. Бакалінський> // Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій траснспорту. Сер. Економіка і управління. - К. : КУЕТТ, 2005. - Вип. 7. - С. 258-262
Кл.слова (ненормовані): маркетинг на железнодорожном транспорте
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>4.
|
Верлока, В. С. Маркетинг на залізничному транспорті: шляхи розвитку та проблеми / В. С. Верлока> // Вагонный парк. - 2009. - № 3/4. - С. 40-41
Рубрики: МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (13.05.2009р. Інв.2574ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
|
Галабурда, В. Г. Методология корпоративного управления качеством транспортного обслуживания пользователей на железнодорожном транспорте / В.Г. Галабурда> // Ж.-д. трансп. Маркетинг и коммерческая деятельность. - 2004. - Вып.2. - С. 1-21
Кл.слова (ненормовані): ЭКСПЛУАТАЦИОННАЯ РАБОТА -- маркетинг на железнодорожном транспорте
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДБВ (1) Вільні: ДБВ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Галахов, С. Маркетинг в системе отношений с клиентами / С. Галахов> // Мир трансп. - 2005. - №2. - С. 86-91
Кл.слова (ненормовані): маркетинг на железнодорожном транспорте
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Герасименко, П. В. Математическое моделирование функций зависимости спроса на железнодорожные билеты от их цены / П.В. Герасименко, Г.Л. Венедиктов, В.В. Гарбарук> // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 2. - С. 83-86
Кл.слова (ненормовані): маркетинг на железнодорожном транспорте -- ТАРИФЫ -- ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ
Дод.точки доступу: Венедиктов, Г.Л.; Гарбарук, В.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Гуреєв, В. Д. Комплекс сервісних послуг, пропонованих Південною залізницею пасажирам / В. Д. Гуреєв> // Вагонный парк. - 2009. - № 1/2. - С. 38-39
Рубрики: МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- ЮЖНАЯ ЖЕЛЕЗНАЯ ДОРОГА -- ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (19.03.2009р. Інв.2427ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
|
Иловайский, Н. Д. Мероприятия маркетинга для повышения эффективности железнодорожных перевозок / Н. Д. Иловайский> // Вестник ВНИИЖТа. - 1993. - № 6. - С. 3-7
. - ISSN 0869-8163 Рубрики: Железнодорожный транспорт Железнодорожные перевозки Залізничний транспорт Залізничні перевезення Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- железнодорожные перевозки -- маркетинг на железнодорожном транспорте -- железнодорожные тарифы -- сегментация рынка -- залізничний транспорт -- залізничні перевезення -- маркетинг на залізничному транспорті -- залізничні тарифи -- сегментація ринку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 06 К 11
Кірпа, Г. М. Принципи комеріалізації залізниць України в сучасних умовах / Г.М. Кірпа> // Транспорт : Зб. наук. праць / ДДТУЗТ. - Д., 2001. - Вип. 8. - С. 8-16
Кл.слова (ненормовані): железные дороги украины -- БИЗНЕС-ПЛАН -- РЕФОРМЫ НА Ж. Д. ТРАНСПОРТЕ -- ТАРИФНАЯ ПОЛИТИКИ -- маркетинг на железнодорожном транспорте -- ИНВЕСТИЦИИ НА Ж. Д. ТРАНСПОРТЕ
Знайти схожі
|
>11.
|
Клепиков, В. П. Методологические подходы к использованию маркетинговых методов в смешаных перевозках внешнеэкономических грузов / В.П. Клепиков, В.В. Клепиков> // Транспорт: наука, техника, упр. - 2007. - №4. - С. 26-30
. - ISSN 0236-1914 Кл.слова (ненормовані): маркетинг на железнодорожном транспорте
Дод.точки доступу: Клепиков, В.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>12.
| 656.2.003 П78
Копитко, О. В. Управління залізничними перевезеннями в сучасних умовах / О.В. Копитко> // Проблеми економіки транспорту : Тез. доп. III Міжнар. наук. конф. / ДНУЗТ. - Д., 2003. - С. 115
Кл.слова (ненормовані): маркетинг на железнодорожном транспорте
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>13.
|
Литковский, А. В. (магистр; ДЕТУТ). Современные методы управления услугами для пассажиров на железных дорогах / А. В. Литковский> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 7-9
Рубрики: Железные дороги Железнодорожный транспорт Маркетинг на железнодорожном транспорте Залізниці Залізничний транспорт Маркетинг на залізничному транспорті Европа Европа Украина Україна Кл.слова (ненормовані): железные дороги -- маркетинг на железнодорожном транспорте -- обслуживание пассажиров -- электронные проездные документы -- пассажирские перевозки -- управление услугами -- интернет-порталы -- Евросоюз -- реструктуризация -- форум -- программа -- залізниці -- маркетинг на залізничному транспорті -- обслуговування пасажирів -- електронні проїздні документи -- пасажирські перевезення -- управління послугами -- інтернет-портали -- Євросоюз -- реструктуризація -- програма Анотація: Изложены новые маркетинговые принципы обслуживания пассажиров на железных дорогах, показаны маркетинговые подходы к продаже проездных документов на железных дорогах Евросоюза.
Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Программа реструктуризации железнодорожной отрасли \о ней\; Всеукраинский форум железнодорожников \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>14.
| 06 Р 78
Магомедова, И. М. Маркетинг в современном транспортном рынке / И. М. Магомедова> // Вестник Ростовского государственного университета путей сообщения. - Ростов н/Д, 2002. - № 3. - С. 63-64
Рубрики: МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>15.
|
Мельник, Т. С. Комплекс маркетинговіх досліджень у системі організації транспортного і сервісного обслуговування пасажирів / Т. С. Мельник, О. В. Христофор, С. О. Сіренко> // Вагонный парк. - 2010. - № 4. - С. 48-53
Рубрики: МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- УПРАВЛЕНЧЕСКИЕ РЕШЕНИЯ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УПРАВЛІНСЬКИ РІШЕННЯ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ
Дод.точки доступу: Христофор, О. В.; Сіренко, С. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Мельник, Т. С. Комплексне стратегічне планування як основа забеспечення переваг у конкурентній боротьбі / Т. С. Мельник, О. В. Христофор> // Вагонный парк. - 2008. - № 12. - С. 29-33
Рубрики: МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ
Дод.точки доступу: Христофор, О. В. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (08.01.2009р. Інв.2232ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>17.
|
Мельник, Т. С. Крок уперед - два кроки назад / Т. С. Мельник> // Вагонный парк. - 2010. - № 7. - С. 34-36
Рубрики: ПАССАЖИРСКИЕ ПЕРЕВОЗКИ ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ Кл.слова (ненормовані): ПАССАЖИРСКИЕ ПЕРЕВОЗКИ -- МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ -- МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Мельник, Т. С. Моделі вибору маркетингової конкурентної і бізнес-стратегії для створення і захисту конкурентних переваг залізничного пасажирського транспорту / Т. С. Мельник, О. В. Христофор> // Вагонный парк. - 2009. - № 7/8. - С. 36-39
Рубрики: МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ -- МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ
Дод.точки доступу: Христофор, О. В. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (03.09.2009р. Інв.2873ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>19.
| 06 Д54
Мельник, Т. С. Застосування принципів маркетинг-логістики для впровадження нової послуги на пасажирському залізничному транспорті / Т. С. Мельник, Л. М. Лобойко, О. В. Христофор> // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2008. - Вип. 22. - С. 228-232
Рубрики: ПАССАЖИРСКИЕ ПЕРЕВОЗКИ МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ Кл.слова (ненормовані): ПАССАЖИРСКИЕ ПЕРЕВОЗКИ -- МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- ЛОГИСТИКА НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ -- МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ -- ЛОГІСТИКА НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ
Дод.точки доступу: Лобойко, Л.М.; Христофор, О.В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>20.
|
Мельник, Т. С. Формування конкурентних переваг транспортної організації / Т. С. Мельник, О. В. Христофор> // Вагонный парк. - 2008. - № 6. - С. 11-13
Рубрики: ЭКОНОМИКА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОГО ТРАНСПОРТА ЕКОНОМІКА ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ КОНКУРЕНЦИЯ КОНКУРЕНЦІЯ Кл.слова (ненормовані): ЭКОНОМИКА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОГО ТРАНСПОРТА -- ЕКОНОМІКА ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ
Дод.точки доступу: Христофор, О.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
|
|