Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
100
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Бобряк, Людмила
(вчитель хімії; старший учитель; сертифікований учитель-експерт Microsoft).
OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії / Л. Бобряк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 8/9
. - С. 61-66 : табл., а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания
учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети
--
учебные предметы
--
методика викладання
--
методика преподавания
--
розробка уроків
--
разработка уроков
--
освітні платформи
--
образовательные платформы
--
змішане навчання
--
смешанное обучение
--
хмаро орієнтоване середовище
--
облако ориентированная среда
--
хмарні сервіси
--
облачные сервисы
--
OneNote Class
--
уроки хімії
--
уроки химии
Анотація:
На основі аналізу наукових досліджень питання визначення поняття "змішане навчання" представлено авторські позицію щодо можливості використання OneNote Class як освітньої платформи для змішаного навчання й викладання хімії, визначення траєкторію діяльності вчителя в OneNote Class, описано досвід організації навчання і викладання в OneNote Class, проектування спільної роботи в урочний і позаурочний час.
Знайти схожі
>
2.
Danylova, O. S.
Points on the sphere surface / O. S. Danylova, A. S. Shcherbak, A. V. Krasniuk> // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. -
№ 6(72)
. - P. 93-101 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: stp.diit.edu.article/viewua//117973/115813. - Повний текст. - Режим доступу: stp.diit.edu.article/viewua//117973/115813. - Зміст
УДК
514.182
Рубрики:
Нарисна геометрія
Начертательная геометрия
Кл.слова (ненормовані):
КГ
--
праці ДІІТу
--
труды ДИИТа
--
нарисна геометрія
--
начертательная геометрия
--
САПР
--
сфера
--
методика викладання
--
методика преподавания
--
мотивація
--
мотивация
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Дод.точки доступу:
Shcherbak, A. S.; Щербак, ; Krasniuk, A. V.; Краснюк, А. В.; Данилова, О. С.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
3.
"STUDIO ВЕСНА 2017"
[Текст]> // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2017. -
№ 5
. - С. 12-13 : фот.кол. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
342.9
ББК
74.58(4УКР)в6
Рубрики:
Право
Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Украина
Україна
Киев
Київ
Кл.слова (ненормовані):
международные студенческие форумы
--
міжнродні студенські форуми
--
методика преподавания
--
методика викладання
--
профессиональное развитие
--
професійний розвиток
--
студенты-юристы
--
студенти-юристи
--
юридические высшие учебные заведения
--
юридичні вищі навчальні заклади
Анотація:
Інформація про міжнародний курсантсько-студентський форум «STUDIO ВЕСНА 2017», який було проведено 21квітня 2017 року на базі Міністерства юстиції України.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Бюл_мін_юст_Укр_2017_5\3.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
STUDIO ВЕСНА 2017, международный курсантско-студенческий форум \о нем\; STUDIO ВЕСНА 2017, міжнародний курсантсько-студентський форум \про нього\
Знайти схожі
>
4.
Дзюбенко, Людмила
(вчитель англійської мови Петропавлівсько-Борщагівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Києво-Святошинського району Еиївської області).
Ігри на уроках англійської мови / Л. Дзюбенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 1/2
. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания
учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов
--
ігрова діяльність
--
комунікативний розвиток
--
іноземні мови
--
методика викладання
--
англійська мова
--
навчально-ігрове спілкування
--
преподаванеи иностранных языков
--
игровая деятельность
--
коммуникативное развитие
--
иностранные языки
--
методика преподавания
--
английский язык
--
учебно-игровое общение
Анотація:
Розглядається значення гри в навчанні англійської мови наймолодших школярів. Аналізуються умови, за яких використання навчальної гри є найефективнішим. Висвітлюється роль педагога в організації навчально-ігрового спілкування на уроках.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Ободовська, Валентина
(вчитель історії; вчитель-методист).
Інфографіка на уроках історії як засіб візуалізації образів / В. Ободовська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 8/9
. - С. 67-70. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания
учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети
--
учебные предметы
--
методика викладання
--
методика преподавания
--
розробка уроків
--
разработка уроков
--
візуалізація історичних образів
--
визуализация исторических образов
--
інфографіка
--
инфографика
--
інформаційне середовище
--
информационная среда
--
інформаційний продукт
--
информационный продукт
--
навчальний процес
--
учебный процесс
Анотація:
Йдеться про використання інфографіки на уроках історії як одного з прийомів роботи учня і вчителя з візуалізації історичного образу під час вивчення, сприйняття, осмислення та закріплення історичних знань і вмінь. Наголошується на доцільності використання інфографіки вчителем і учнем для організації цікавої й сучасної пізнавальної діяльності.
Знайти схожі
>
6.
Лукашова, Н. І.
Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 60-73. - Бібліографія : С.72-73 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
вища професійна освіта
--
вчитель хімії
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
высшее профессиональное образование
--
исторический подход
--
история высшего образования
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історичний підхід
--
історія вищої освіти
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
компетентність вчителя
--
компетентность учителя
--
методика викладання
--
методика викладання хімії
--
методика навчання
--
методика навчання хімії
--
методика обучения
--
методика обучения химии
--
методика преподавания
--
методика преподавания
химии
--
методическая компетентность
--
методична компетентність
--
образование Украины
--
освіта України
--
педагогическая компетентность
--
педагогічна компетентність
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійна компетентність
--
професійна освіта
--
профессиональная компетентность
--
профессиональное образование
--
учитель химии
Анотація:
Проаналізовано провідні тенденції еволюції поглядів вчених та вчителів на проблему методів навчання хімії в радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами в процесі їх методичної підготовки. Застосовуючи історичний підхід до розгляду проблеми методів навчання хімії, можна свідомо доходити висновку про те, що в справі розбудови вітчизняної шкільної хімічної освіти актуальним є дальше розроблення алгоритмізованого, програмованого, проблемного та дослідницьких методів у їхньому оптимальному поєднанні з урахуванням особливостей вивчення хімії в основній і старшій, профільній, школі.
Перейти к внешнему ресурсу:
Історичний підхід до вивчення питання методів
Знайти схожі
>
7.
Москальов, Дмитро
(доцент кафедри української і світової культури та літератури; кандидат філологічних наук).
Аксіологічні проблеми сучасної Японії [Текст] / Д. Москальов> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 3
. - С. 70-78. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Япония
Японія
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
гуманітарні дисципліни
--
гуманитарные дисциплины
--
методика викладання
--
методика преподавания
--
японська культура
--
японская культура
--
закон традиціоналізму
--
закон традиционализма
--
традиційна система цінностей
--
традиционная система ценностей
--
японська література
--
японская культура
Анотація:
Привертається увага до проблеми викладання у вищій школі комплексу гуманітарних дисциплін, зокрема пов'язаних з літературою, культурою, мистецтвом, історією, соціологією, політологією, філософією Японії, з метою вдосконалення низки японознавчих курсів. Досліджується проблема переосмислення традиційних ціннісних настанов у контексті сучасного літературного процесу Японії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
06
С 92
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)
Пліско, Ю. В.
Актуальність вивчення курсу "Основи безпеки життєдіяльності та охорони праці" у вищих навчальних закладах / Ю. В. Пліско, Ю. Пасечник> //
Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. -
Вип. 3(84)
: Духовність особистості: методологія, теорія і практика,
Ч. 2
. - С. 181-188. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378.016:[614.8:331.45]
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Пожежна охорона
Пожарная охрана
Охорона праці
Охрана труда
Кл.слова (ненормовані):
безпека життєдіяльності
--
безопасность жизнедеятельности
--
професійна підготовка
--
профессиональная подготовка
--
нещасні випадки
--
несчастные случаи
--
методика викладання
--
методика преподавания
Дод.точки доступу:
Пасечник, Ю.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
06
П 54
Яковишена, Н. Ю.
Актуальные аспекты преподавания иностранных языков для специальных целей / Н. Ю. Яковишена> // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - 2011. -
№ 1-2
. - С. 107-111. - Библиогр. в конце ст. : 9 назв.
УДК
378.147:81.243:371.315
ББК
Ч448.026
Рубрики:
Высшее образование--Иностранные языки--
Методика преподавания
Вища освіта--Іноземні мови--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Иностранный язык для специальных целей
--
Іноземна мова для спеціальних цілей
--
Программа
--
Програма
--
Методика
--
Європейські норми
--
Европейские нормы
--
Франкоязычный филиал
--
Франкомовна філія
--
Высшее образование
--
Иностранные языки
--
Методика преподавания
--
Вища освіта
--
Іноземні мови
--
Методика викладання
Знайти схожі
>
10.
Совсімова, Т. П.
Аналіз варіативних методичних напрямів викладання іноземної мови / Т. П. Совсімова> // Шляхи вдосконалення навчального процесу у вищій школі : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Киів, 14-15 вересня 2001 року). - К. : Київський славістичний ун-т, 2002. - С. 17-20 . - ISBN 966-7486-03-6
УДК
37
Рубрики:
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
преподавание
--
викладання
--
иностранные языки
--
іноземні мови
--
методика преподавания
--
методика викладання
--
методические направления
--
методичні напрями
--
коммуникативное направление
--
комунікативний напрям
--
грамматическое направление
--
граматичний напрям
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)