Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 100
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бобряк, Людмила (вчитель хімії; старший учитель; сертифікований учитель-експерт Microsoft).
    OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії / Л. Бобряк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 61-66 : табл., а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- розробка уроків -- разработка уроков -- освітні платформи -- образовательные платформы -- змішане навчання -- смешанное обучение -- хмаро орієнтоване середовище -- облако ориентированная среда -- хмарні сервіси -- облачные сервисы -- OneNote Class -- уроки хімії -- уроки химии
Анотація: На основі аналізу наукових досліджень питання визначення поняття "змішане навчання" представлено авторські позицію щодо можливості використання OneNote Class як освітньої платформи для змішаного навчання й викладання хімії, визначення траєкторію діяльності вчителя в OneNote Class, описано досвід організації навчання і викладання в OneNote Class, проектування спільної роботи в урочний і позаурочний час.


Знайти схожі

2.


    Danylova, O. S.
    Points on the sphere surface / O. S. Danylova, A. S. Shcherbak, A. V. Krasniuk // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 6(72). - P. 93-101 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: stp.diit.edu.article/viewua//117973/115813. - Повний текст. - Режим доступу: stp.diit.edu.article/viewua//117973/115813. - Зміст
УДК
Рубрики: Нарисна геометрія
   Начертательная геометрия

Кл.слова (ненормовані):
КГ -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- нарисна геометрія -- начертательная геометрия -- САПР -- сфера -- методика викладання -- методика преподавания -- мотивація -- мотивация

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Shcherbak, A. S.; Щербак, ; Krasniuk, A. V.; Краснюк, А. В.; Данилова, О. С.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

3.


   
    "STUDIO ВЕСНА 2017" [Текст] // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2017. - № 5. - С. 12-13 : фот.кол. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58(4УКР)в6
Рубрики: Право
   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
международные студенческие форумы -- міжнродні студенські форуми -- методика преподавания -- методика викладання -- профессиональное развитие -- професійний розвиток -- студенты-юристы -- студенти-юристи -- юридические высшие учебные заведения -- юридичні вищі навчальні заклади
Анотація: Інформація про міжнародний курсантсько-студентський форум «STUDIO ВЕСНА 2017», який було проведено 21квітня 2017 року на базі Міністерства юстиції України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Бюл_мін_юст_Укр_2017_5\3.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
STUDIO ВЕСНА 2017, международный курсантско-студенческий форум \о нем\; STUDIO ВЕСНА 2017, міжнародний курсантсько-студентський форум \про нього\

Знайти схожі

4.


    Дзюбенко, Людмила (вчитель англійської мови Петропавлівсько-Борщагівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Києво-Святошинського району Еиївської області).
    Ігри на уроках англійської мови / Л. Дзюбенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов -- ігрова діяльність -- комунікативний розвиток -- іноземні мови -- методика викладання -- англійська мова -- навчально-ігрове спілкування -- преподаванеи иностранных языков -- игровая деятельность -- коммуникативное развитие -- иностранные языки -- методика преподавания -- английский язык -- учебно-игровое общение
Анотація: Розглядається значення гри в навчанні англійської мови наймолодших школярів. Аналізуються умови, за яких використання навчальної гри є найефективнішим. Висвітлюється роль педагога в організації навчально-ігрового спілкування на уроках.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Ободовська, Валентина (вчитель історії; вчитель-методист).
    Інфографіка на уроках історії як засіб візуалізації образів / В. Ободовська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 67-70. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- розробка уроків -- разработка уроков -- візуалізація історичних образів -- визуализация исторических образов -- інфографіка -- инфографика -- інформаційне середовище -- информационная среда -- інформаційний продукт -- информационный продукт -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Йдеться про використання інфографіки на уроках історії як одного з прийомів роботи учня і вчителя з візуалізації історичного образу під час вивчення, сприйняття, осмислення та закріплення історичних знань і вмінь. Наголошується на доцільності використання інфографіки вчителем і учнем для організації цікавої й сучасної пізнавальної діяльності.


Знайти схожі

6.


    Лукашова, Н. І.
    Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 60-73. - Бібліографія : С.72-73 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- исторический подход -- история высшего образования -- история образования -- история образования в Украине -- історичний підхід -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- методика викладання -- методика викладання хімії -- методика навчання -- методика навчання хімії -- методика обучения -- методика обучения химии -- методика преподавания -- методика преподавания химии -- методическая компетентность -- методична компетентність -- образование Украины -- освіта України -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- учитель химии
Анотація: Проаналізовано провідні тенденції еволюції поглядів вчених та вчителів на проблему методів навчання хімії в радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами в процесі їх методичної підготовки. Застосовуючи історичний підхід до розгляду проблеми методів навчання хімії, можна свідомо доходити висновку про те, що в справі розбудови вітчизняної шкільної хімічної освіти актуальним є дальше розроблення алгоритмізованого, програмованого, проблемного та дослідницьких методів у їхньому оптимальному поєднанні з урахуванням особливостей вивчення хімії в основній і старшій, профільній, школі.

Перейти к внешнему ресурсу: Історичний підхід до вивчення питання методів

Знайти схожі

7.


    Москальов, Дмитро (доцент кафедри української і світової культури та літератури; кандидат філологічних наук).
    Аксіологічні проблеми сучасної Японії [Текст] / Д. Москальов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 3. - С. 70-78. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Япония
    Японія

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- гуманітарні дисципліни -- гуманитарные дисциплины -- методика викладання -- методика преподавания -- японська культура -- японская культура -- закон традиціоналізму -- закон традиционализма -- традиційна система цінностей -- традиционная система ценностей -- японська література -- японская культура
Анотація: Привертається увага до проблеми викладання у вищій школі комплексу гуманітарних дисциплін, зокрема пов'язаних з літературою, культурою, мистецтвом, історією, соціологією, політологією, філософією Японії, з метою вдосконалення низки японознавчих курсів. Досліджується проблема переосмислення традиційних ціннісних настанов у контексті сучасного літературного процесу Японії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.
   06
   С 92


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Пліско, Ю. В.
    Актуальність вивчення курсу "Основи безпеки життєдіяльності та охорони праці" у вищих навчальних закладах / Ю. В. Пліско, Ю. Пасечник // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. - Вип. 3(84): Духовність особистості: методологія, теорія і практика, Ч. 2. - С. 181-188. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Пожежна охорона

   Пожарная охрана

   Охорона праці

   Охрана труда

Кл.слова (ненормовані):
безпека життєдіяльності -- безопасность жизнедеятельности -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- нещасні випадки -- несчастные случаи -- методика викладання -- методика преподавания


Дод.точки доступу:
Пасечник, Ю.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.
   06
   П 54


    Яковишена, Н. Ю.
    Актуальные аспекты преподавания иностранных языков для специальных целей / Н. Ю. Яковишена // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - 2011. - № 1-2. - С. 107-111. - Библиогр. в конце ст. : 9 назв.
УДК
ББК Ч448.026
Рубрики: Высшее образование--Иностранные языки--Методика преподавания
   Вища освіта--Іноземні мови--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Иностранный язык для специальных целей -- Іноземна мова для спеціальних цілей -- Программа -- Програма -- Методика -- Європейські норми -- Европейские нормы -- Франкоязычный филиал -- Франкомовна філія -- Высшее образование -- Иностранные языки -- Методика преподавания -- Вища освіта -- Іноземні мови -- Методика викладання


Знайти схожі

10.


    Совсімова, Т. П.
    Аналіз варіативних методичних напрямів викладання іноземної мови / Т. П. Совсімова // Шляхи вдосконалення навчального процесу у вищій школі : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Киів, 14-15 вересня 2001 року). - К. : Київський славістичний ун-т, 2002. - С. 17-20 . - ISBN 966-7486-03-6
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
преподавание -- викладання -- иностранные языки -- іноземні мови -- методика преподавания -- методика викладання -- методические направления -- методичні напрями -- коммуникативное направление -- комунікативний напрям -- грамматическое направление -- граматичний напрям

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)