Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-93 
1.


   
    100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році. Ч. I. 1-30 // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 29-32 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Маркетинг
   Экономика

   Маркетинг

   Економіка
, 2012 р.
Кл.слова (ненормовані):
молодіжні тренди -- молодежные тренды -- бренди -- бренды -- менеджмент -- молодіжна культура -- молодежная культура
Анотація: Агенція mobile Youth підготувала своє бачення основних молодіжних трендів 2012 року.


Дод.точки доступу:
Агенція mobile Youth \о нем\; Mobile Youth, агенція \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


   
    Tesla выросла на 32%,став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд долларов [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 15-22 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- автомобильные бренды -- автомобільні бренди -- ценные автомобили -- цінні автомобілі -- рейтинги брендов -- рейтинги брендів
Анотація: Проведены маркетинговые исследования автомобильных брендов.


Знайти схожі

3.


   
    Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу : ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 26-28 : ил. - Продовження в наступному номері. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
молодіжний маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціальні тренди -- бренди -- комунікаційна модель -- молодежный маркетинг -- социальный маркетинг -- социальные тренды -- бренды -- коммуникационная модель
Анотація: Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners оприлюднила черговий звіт щодо актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Єременко, А. В. (кандидат економічних наук; докторант; НДЕІ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України).
    Роль нематеріальних активів як фактор створення конкурентних переваг / А. В. Єременко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 9. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальный капитал -- інтелектуальний капітал -- интеллектуальная собственность -- інтелектуальна власність -- нематериальные активы -- нематеріальны активи -- конкуренция инноваций -- конкуренція інновацій -- инновации -- інновації -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- формирующие факторы -- формуючі фактори -- бренди
Анотація: Досліджено роль нематеріальних активів (НМА) підприємства як фактор створення конкурентних переваг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.
Шифр: И5/2016/1
   Журнал

Інтелектуальна власність в Україні. - ISSN 1608-6422
2016р. № 1
Зміст:
Жарінова, А. З перших вуст про особливості охорони географічних зазначень в Україні / А. Жарінова. - С.4-6
Бойченко, А. Звернення в. о. Генерального директора ДО "УААСП" / А. Бойченко. - С.7-9
Супрун, Д. Уроки для України: законодавчі засади та практичні аспекти "droit de suite" в Республіці Польща / Д. Супрун. - С.10-13
Ступак, С. Законодавчі підстави отримання плати суб'єктами авторського права і суміжних прав / С. Ступак. - С.14-22
Андрощук, Г. Перетворення торговельної марки в родове поняття: доктрина і практика / Г. Андрощук. - С.23-29
Котик, К. Стереоспецифічний синтез та патентний захист стереоізомерів / К. Котик. - С.30-33
Картусов, В. Автор та видавництво: захист потреби суспільства / В. Картусов. - С.34-38
Монбио, Д. Поміщики в науці, Як наукові видання отримали феодальні права / Д. Монбио. - С.39-42
За результатами роботи Апеляційної палати ДСІВ. Щодо реєстрації знака для товарів і послуг "STYROFOAM". - С.43-44
Щодо реєстрації знака для товарів і послуг "ДЖУСИК". - С.44-46
Щодо реєстрації знака для товарів і послуг " Мясной край". - С.47-50
Медиа-пиратство в развивающихся экономиках. - С.53-60
Завгородній, С. "Учите матчасть", господа "правообладатели" / С. Завгородній. - С.62-63
Сосновський, М. Консультації / М. Сосновський. - С.64-66
Країни як бренди. - С.67
Судді радяться. Пошуки прийнятих рішень тривають. - С.68-69
Авторська Рада і Рада видавців ДО УААСП почали працювати. - С.70
Васильєв, О. База даних відомостей про патенти та заявки на винаходи і корисні моделі Японії / О. Васильєв. - С.71
Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Абід, Мухаммад (MS/Mphil; доцент Університету GIFT; м.Гужранвала; Пакистан).
    Поведінка споживачів відносно підробних товарів [Текст] : емпіричне дослідження / М. Абід, М. А. Реман // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 89-99 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5ПАК)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівли

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
бренды-оригиналы -- бренди-оригінали -- менеджмент -- поддельные товары -- підробні товари -- постколониализм -- постколоніалізм -- потребительские мотивации -- спорживчі мотивації -- престиж товара -- противодействие фальсификатам -- протидія фальсифікатам -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- рынок подделок -- ринок підробок -- стратегические планирование -- стратегічне планування -- фактор знаменитости -- факторный анализ -- факторний аналіз -- эстетические характеристики товара -- естетичні характеристики товару
Анотація: Вивчено ставлення споживачів до підробних товарів і в даному контексті описано взаємозв'язок між наміром придбати і реальною споживацькою поведінкою. Дані зібрано шляхом анкетування 511 респондентів, які знали різницю між оригіна,гом та підробкою і при цьому мали досвід придбання підробного товару. Результати аналізу показали, що естетичні характеристики товару та відносне сприйняття товару суспільством значно впливають на таку покупку. Висновки даного дослідження можуть допомогти менеджерам, що працюють на брепди-оригінали та залучені до стратегічного планування боротьби з виробниками підробок, продавцями та покупцями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Реман, Мосін Абдур (спеціаліст-аналітик Дослідницького відділення Університету GIFT; м.Гужранвала; Пакистан)

Знайти схожі

7.


    Андрощук, Г.
    Рейтинг найдорожчих брендів Європи / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність. - 2012. - № 8. - С. 40-44 : рис. - Бібліогр.: с. 40 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Торговые марки
   Торговельні марки

   Европа
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
торговые марки -- торговельні марки -- бренды -- бренди


Дод.точки доступу:
Brend-інститут \про нього\; Brend-институт \о нем\; Європейський інститут брендів \про нього\; Европейский институт брендов \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Андрощук, Г.
    Рейтинг національних брендів / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність. - 2011. - № 9. - С. 29-44 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
   ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

   Україна
    Росія

    Казахстан

    Білорусь

    Німеччина

    ІТАЛІЯ

    Франція

    ПОЛЬЩА

    Молдова

    США

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- бренды -- оценка брендов -- коэфициенты -- формулы -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ -- бренди -- оцінка брендів -- коефіцієнти -- формули


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН Україні; кандидат економічних наук; доцент; м. Київ).
    "Бандерівська": від символу до торгової марки [Текст] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 6. - С. 31-33. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- символи -- символы -- торгові марки -- торговые марки -- Бандерівська западенка -- алкогольні продукти -- алкогольные продукты -- бренди -- бренды -- знаки позначення -- знаки обозначения -- відомі особи -- известные личности
Анотація: Як ім'я Степана Бандери, який став символом боротьби за незалежність України серед мешканців Західної України, перетворилось на торгову марку.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Бандера, Степан \про нього\; Терешко, Руслан (підприємець) \про нього\; Михальчишин, Юрій (депутат Львівської міськради; фракція ВО "Свобода") \про нього\; Зірниця, ЗАТ \про нього\; ОУН, Організація українських націоналістів \про неї\; УПА, Українська Повстанська Армія \про неї\Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН Україн; кандидат економічних наук; доцент; м. Київ).
    Економіка спільної участі: аспекти інтелектуальної власності / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 9. - С. 34-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Економіка

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- спільна економіка -- общая экономика -- принцип функціонування -- принцип функционирования -- економічні моделі -- экономические модели -- конкуренція -- конкуренция -- бізнес-моделі -- бизнес-модели -- торгові марки -- торговые марки -- аспекти інтелектуальної власності -- аспекты интеллектуальной собственности -- бренди -- бренды -- патенти -- патенты
Анотація: Автор приходить до висновку, що спільна економіка, безсумнівно, змінить спосіб ведення бізнесу компаніями і характер взаємодії споживачів з популярними брендами. Для того, щоб досягти успіху в новому економічному світі, компанії повинні прагнути до освоєння лідируючих позицій у процесі подальшого розвитку збалансованих нормативів охорони ІВ і захисту прав споживачів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Європейська комісія \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; кандидат економічних наук; доцент; м. Київ).
    Токайське: вино розбрату [Текст] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 10. - С. 27-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Словаччина
    Словакия

    Угорщина--Токай

    Венгрия--Токай

    Росія

    Россия

    Італія--Фріулі-Венеція-Джулія

    Италия--Фриули-Венеция-Джулия

    Франція--Ельзас

    Франция--Эльзас

    Україна--Закарпаття

    Украина--Закарпатье

    Австралия--Разерглен

    Австралія--Разерглен

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- торгові марки -- торговые марки -- географічні зазначення -- географические обозначения -- вина -- токайські вина -- токайские вина -- Токай -- Tokaj -- Tokaji -- Tokajsky -- Tocay -- Tokay d'Alsace -- Токайський Бренді -- Виноградарська область Токай -- Виноградарская область Токай -- бренді -- бренди -- охорона прав -- охрана прав -- державна реєстрація -- государственная регистрация -- електронні бази -- электронные базы -- E-Bacchus
Анотація: Автор розглядає словацько-угорський спір, пов'язаний з використанням назви вина "Токай", а також географічні зазначення як об'єкт промислової власності.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Фішер, Маріанн (Європейський Комісар з сільського господарства і сільського розвитку) \про неї\; Європейська комісія \про неї\Європейський суд \про нього\; Цивільний кодекс Російської Федерації \о произв.\; Роспатент \про нього\; Палата з патентних спорів \про неї\; Список Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО \о произв.\; Правила складання, подання та розгляду заявки на реєстрацію товарного знака і знака обслуговування \о произв.\; Угода про асоціацію між Україною та ЄС \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.
   06
   Л 89


    Білан, О. В.
    Застосування брендингу: переваги і недоліки / О. В. Білан // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 231-235
УДК
Рубрики: Бренды
   Бренди

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- торговые марки -- товарные знаки -- торгові марки -- товарні знаки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.
   06
   Л 89


    Білан, О. В.
    Стратегія марки в секторі В2В / О. В. Білан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 649 : Логістика. - С. 3-8
УДК
Рубрики: ТОРГОВЫЕ МАРКИ
   ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ

Кл.слова (ненормовані):
ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- БРЕНДЫ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- БРЕНДИ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Бабенко, В. А.
    Торговельна марка: еволюція, історія, сучасність [Електронний ресурс] / В. А. Бабенко // Історія торгівлі, податків та мита : зб. наук. пр. - 2014. - № 1(9). - С. 91-98. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3882/1/Babenko_2.pdf. - Повний текст (254,93 kB)
УДК
Рубрики: Товарні знаки
   Товарные знаки

   Історія

   История

Кл.слова (ненормовані):
товарні знаки -- товарные знаки -- торгівельні марки -- торговые марки -- бренди -- бренды -- логотипи -- логотипы -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КУ

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (254,93 kB)

Знайти схожі

15.


    Бажерна К.В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ").
    Формування концепції бренду на меблевому ринку України [Текст] / Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 97-101 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.18(4УКР)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика деревообрабатывающей промышленности

   Економіка деревообробної промисловості

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендовая идентичность -- брендова ідентичність -- брендовые концепции -- боендові концепції -- бренды -- бренди -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- матрицы восприятия брендов -- матриці сприйняття брендів -- мебельный рынок -- меблевий ринок -- потребительские сегменты -- споживчі сегменти -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- торговые марки -- торгові марки -- украинские предприятия -- українські підприємства -- целевые аудитории -- цільові аудиторії -- экологичность продукции -- екологічність продукції
Анотація: Розглянутий вітчизняний ринок меблів. Подані результати проведеного маркетингового дослідження щодо кон'юнктури ринку та можливостей формування концепції брендів для вітчизняних підприємств. Проведений кластерний аналіз, що дав змогу виділити однорідні групи споживачів (сегменти), які керуються певними характеристиками в однаковій мірі при виборі брендів меблів. Для визначених сегментів за розробленою методикою побудовано матриці сприйняття брендів меблів та визначена можливість позиціонування бренду на основі екологічності та безпечності меблів. На основі визначеної стратегії позиціонування розроблена концепція бренду для меблевого ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

16.


    Балабанова, Л. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингового менеджменту ).
    Діагностика конкурентоспроможності бренду підприємства-роботодавця / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 94-97 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- прихильність до бренду -- конкурентоспроможність брендів -- сила брендів -- брендинг -- еконоічне моделювання -- бренды -- приверженность бренду -- конкурентоспособность брендов -- сила бренда -- экономическое моделирование
Анотація: Проаналізовано наукові підходи до визначення показників оцінки бренду. Запропоновано науково-методичний підхід до діагностики конкурентоспроможності бренду підприємства-роботодавця, що базується на інтеграції результатів оцінки сили бренду і прихильності до бренду підприємства-роботодавця та дозволяє визначити потенціал його конкурентоспроможності.


Дод.точки доступу:
Сардак, О. В. (доктор економічних наук; доцент; професор кафедри маркетингового менеджменту)

Знайти схожі

17.


    Блінова, Є. В. (студентка Інституту міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
    Стратегія державного брендінгу України / Є. В. Блінова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 115-119. - Бібліографія : С. 119 : 16 назв
УДК
ББК 65.47
Рубрики: Засоби масової інформації
   Средства массовой информации

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
политический бренд -- політичний бренд -- брендинг государства -- брендінг держави -- внешняя политика -- національні бренди -- национальные бренды -- зовнішня політика
Анотація: Розкрито сутність державного брендінгу, принципи побудови державного бренду та критерії оцінки національних брендів; проаналізовано особливості державного брендінгу України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.
   65.422.5(4РУМ)-5
   Г 12


    Габор, Мануела Розалія (старший викладач факультету економіки, права та управління Університету Тиргу Муреш; Румунія).
    Позиціонування бренду для товарів тривалого користування та інші змінні, що використовуються в процесі придбання румунським споживачем / М. Р. Габор // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 357-371 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422.5(4РУМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
анализ главных компонентов -- аналіз головних компонентів -- бренды товаров длительного пользования -- бренди товарів тривалого користування -- ринки товарів довгострокового користування -- рынки товаров длительного пользования -- городские домохозяйства -- міські домогосподарства -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- процессы приобретения -- процеси придбання -- репрезентативная городская выборка -- репрезентативна міська вибірка -- РСА -- румынские потребители -- румунські споживачі -- статистические методы -- статистичні методи
Анотація: Проаналізовано румунський ринок товарів тривалого користування і забезпеченості домогосподарств товарами тривалого користування, також показано результати дослідження по вибірці з 300 міських домогосподарств, підкреслюючи, що в процесі придбання товарів тривалого користування такі змінні, як бренд продукту, ціна, назва магазина, гарантія, співвідношення ціна-якість, дизайн, технічні характеристики продукту та інші зміні групуються по-різному відповідно до важливих соціально-демографічних характеристик румунських споживачів: доходів, рівня освіти, віку і професійного статусу. Для того щоб підкреслити ці особливості, застосовано два статистичні методи: аналіз головних компонент (PCA) і кластерний аналіз. Румунський споживач чутливий до інших змінних, ніж споживач Європейського Союзу, Америки, Африки, Росії, або азіатських країн. Результати цього дослідження важливі для всіх гравців на ринку товарів тривалого користування: виробників, дилерів, рекламних компаній і так далі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

19.


    Гладунов, О. (віце-президент ).
    Бренд майдану в чотирьох вимірах / О. Гладунов // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 20-21 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- бренды -- майдан -- функціональний вимір -- функциональное измерение -- 4D-брендинг -- соціальний вимір -- социальное измерение -- духовний вимір -- духовное измерение -- ментальний вимір -- ментальное измерение -- ринкова позиція -- рыночная позиция -- бренд майдану
Анотація: Стратегія 4D-брендингу полягає у формульованні чотирьох основних вимірів, які визначають сутність бренду. Бренд має чотири основні складові, що визначають його структуру та ринкову позицію.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Глухівський, Лев (головний фахівець відділу заходів з розвитку інтелектуальної власності Укрпатенту; доктор технічних наук; професор, м. Київ).
    Про футбол і інтелектуальну власність / Л. Глухівський // Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 9. - С. 56-61 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Спорт

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- спорт -- футбол -- професійний футбол -- профессиональній футбол -- аматорський футбол -- аматорский футбол -- торгівельні марки -- торговые марки -- уболівальники -- болельщики -- футбольні клуби -- футбольные клубы -- бренди -- бренды
Анотація: Розглядається взяємозв'язок між поняттями інтелектуальна власність та футбол, як вони між собою пов'язані і що в них спільного.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Реал, іспанський футбольний клуб \про нього\; Манчестер Юнайтед, англійський футбольний клуб \про нього\; Forbes, американський журнал \про нього\; Динамо, український футбольний клуб \про нього\; Шахтар, український футбольний клуб \про нього\; Про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні, закон України \о произв.\; Про утворення Координаційної ради з питань захисту прав інтелектуальної власності УЄФА, розпорядження КМУ \о произв.\; Про затвердження Положення про Координаційну раду з питань захисту прав інтелектуальної власності УЄФА та склад Координаційної ради, постанова КМУ \о произв.\; Союз європейських футбольних асоціацій \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-93 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)