Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренды<.>
Загальна кількість знайдених документів : 85
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році. Ч. I. 1-30 // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 29-32 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Маркетинг
   Экономика

   Маркетинг

   Економіка
, 2012 р.
Кл.слова (ненормовані):
молодіжні тренди -- молодежные тренды -- бренди -- бренды -- менеджмент -- молодіжна культура -- молодежная культура
Анотація: Агенція mobile Youth підготувала своє бачення основних молодіжних трендів 2012 року.


Дод.точки доступу:
Агенція mobile Youth \о нем\; Mobile Youth, агенція \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


   
    Tesla выросла на 32%,став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд долларов [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 15-22 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- автомобильные бренды -- автомобільні бренди -- ценные автомобили -- цінні автомобілі -- рейтинги брендов -- рейтинги брендів
Анотація: Проведены маркетинговые исследования автомобильных брендов.


Знайти схожі

3.


   
    Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу : ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 26-28 : ил. - Продовження в наступному номері. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
молодіжний маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціальні тренди -- бренди -- комунікаційна модель -- молодежный маркетинг -- социальный маркетинг -- социальные тренды -- бренды -- коммуникационная модель
Анотація: Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners оприлюднила черговий звіт щодо актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Абід, Мухаммад (MS/Mphil; доцент Університету GIFT; м.Гужранвала; Пакистан).
    Поведінка споживачів відносно підробних товарів [Текст] : емпіричне дослідження / М. Абід, М. А. Реман // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 89-99 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5ПАК)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівли

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
бренды-оригиналы -- бренди-оригінали -- менеджмент -- поддельные товары -- підробні товари -- постколониализм -- постколоніалізм -- потребительские мотивации -- спорживчі мотивації -- престиж товара -- противодействие фальсификатам -- протидія фальсифікатам -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- рынок подделок -- ринок підробок -- стратегические планирование -- стратегічне планування -- фактор знаменитости -- факторный анализ -- факторний аналіз -- эстетические характеристики товара -- естетичні характеристики товару
Анотація: Вивчено ставлення споживачів до підробних товарів і в даному контексті описано взаємозв'язок між наміром придбати і реальною споживацькою поведінкою. Дані зібрано шляхом анкетування 511 респондентів, які знали різницю між оригіна,гом та підробкою і при цьому мали досвід придбання підробного товару. Результати аналізу показали, що естетичні характеристики товару та відносне сприйняття товару суспільством значно впливають на таку покупку. Висновки даного дослідження можуть допомогти менеджерам, що працюють на брепди-оригінали та залучені до стратегічного планування боротьби з виробниками підробок, продавцями та покупцями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Реман, Мосін Абдур (спеціаліст-аналітик Дослідницького відділення Університету GIFT; м.Гужранвала; Пакистан)

Знайти схожі

5.


    Андрощук, Г.
    Рейтинг найдорожчих брендів Європи / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність. - 2012. - № 8. - С. 40-44 : рис. - Бібліогр.: с. 40 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Торговые марки
   Торговельні марки

   Европа
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
торговые марки -- торговельні марки -- бренды -- бренди


Дод.точки доступу:
Brend-інститут \про нього\; Brend-институт \о нем\; Європейський інститут брендів \про нього\; Европейский институт брендов \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Андрощук, Г.
    Рейтинг національних брендів / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність. - 2011. - № 9. - С. 29-44 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
   ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

   Україна
    Росія

    Казахстан

    Білорусь

    Німеччина

    ІТАЛІЯ

    Франція

    ПОЛЬЩА

    Молдова

    США

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- бренды -- оценка брендов -- коэфициенты -- формулы -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ -- бренди -- оцінка брендів -- коефіцієнти -- формули


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН Україні; кандидат економічних наук; доцент; м. Київ).
    "Бандерівська": від символу до торгової марки [Текст] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 6. - С. 31-33. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- символи -- символы -- торгові марки -- торговые марки -- Бандерівська западенка -- алкогольні продукти -- алкогольные продукты -- бренди -- бренды -- знаки позначення -- знаки обозначения -- відомі особи -- известные личности
Анотація: Як ім'я Степана Бандери, який став символом боротьби за незалежність України серед мешканців Західної України, перетворилось на торгову марку.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Бандера, Степан \про нього\; Терешко, Руслан (підприємець) \про нього\; Михальчишин, Юрій (депутат Львівської міськради; фракція ВО "Свобода") \про нього\; Зірниця, ЗАТ \про нього\; ОУН, Організація українських націоналістів \про неї\; УПА, Українська Повстанська Армія \про неї\Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН Україн; кандидат економічних наук; доцент; м. Київ).
    Економіка спільної участі: аспекти інтелектуальної власності / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 9. - С. 34-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Економіка

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- спільна економіка -- общая экономика -- принцип функціонування -- принцип функционирования -- економічні моделі -- экономические модели -- конкуренція -- конкуренция -- бізнес-моделі -- бизнес-модели -- торгові марки -- торговые марки -- аспекти інтелектуальної власності -- аспекты интеллектуальной собственности -- бренди -- бренды -- патенти -- патенты
Анотація: Автор приходить до висновку, що спільна економіка, безсумнівно, змінить спосіб ведення бізнесу компаніями і характер взаємодії споживачів з популярними брендами. Для того, щоб досягти успіху в новому економічному світі, компанії повинні прагнути до освоєння лідируючих позицій у процесі подальшого розвитку збалансованих нормативів охорони ІВ і захисту прав споживачів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Європейська комісія \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.
   06
   Л 89


    Білан, О. В.
    Застосування брендингу: переваги і недоліки / О. В. Білан // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 231-235
УДК
Рубрики: Бренды
   Бренди

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- торговые марки -- товарные знаки -- торгові марки -- товарні знаки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
   06
   Л 89


    Білан, О. В.
    Стратегія марки в секторі В2В / О. В. Білан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 649 : Логістика. - С. 3-8
УДК
Рубрики: ТОРГОВЫЕ МАРКИ
   ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ

Кл.слова (ненормовані):
ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- БРЕНДЫ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- БРЕНДИ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)