Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ефективність маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   06
   Л 89


    Мавріна, А. О.
    Оцінювання ефективності маркетингових заходів / А. О. Мавріна // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 334-341
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
эффективность маркетинга -- маркетинговые исследования -- маркетинговые расходы -- ефективність маркетингу -- маркетингові дослідження -- маркетингові витрати

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Звягінцева, Ольга Борисівна (кандидат економічних наук ІПРЕЕД НАН України).
    Основні принципи і закони маркетингу / О. Звягінцева // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 9. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
принципи маркетингу -- закони маркетингу -- ефективність маркетингу -- кваліфікаційні вимоги -- кваліфікаційні вимоги до маркетолога -- маркетингова діяльність -- виробничо-комерційна діяльність -- рекламні стратегії -- просування товарів -- збут товарів -- принципы маркетинга -- законы маркетинга -- эффективность маркетинга -- квалификационные требования -- квалификационные требования к маркетологу -- маркетинговая деятельность -- производственно-коммерческая деятельность -- рекламные стратегии -- продвижение товаров -- сбыт товаров
Анотація: В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів та на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної діяльності підприємств.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Ткаченко, Егор (магистр наук по маркетингу бізнес-школи; менеджер маркетинговой аналитике).
    Оценка эффективности маркетинговой деятельности: современные подходы и методы / Е. Ткаченко // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 48-53 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК У21
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ефективність маркетингу -- эффективность маркетинга -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- агрегированный уровень данных -- агрегований рівень даних -- транзакции -- транзакції -- воздействие рекламы -- вплив реклами -- потребители -- споживачі
Анотація: Статья содержит анализ проблемы оценки эффективности маркетинговой деятельности в условиях агрегированного уровня данных - то есть в условиях отсутствия данных про транзакции, а также про факт воздействия рекламы на уровне каждого отдельного потребителя.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\8.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)