Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (15)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетингова діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
81
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Ковальчук, С.
Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу / С. Ковальчук, О. Пугачова> // Маркетинг в Україні. - 2011. -
№ 5/6
. - С. 39-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ambient-media
--
партизанський маркетинг
--
малобюджетний маркетинг
--
інструменти маркетингу
--
партизанский маркетинг
--
малобюджетный маркетинг
--
инструменты маркетинга
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
Анотація:
Ambient-media - новий інструмент малобюджетного маркетингу.
Дод.точки доступу:
Пугачова, О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Килипенко, Володимир Володимирович
(аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [Текст] / В. В. Килипенко> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. -
№ 8
. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством
--
управление предприятием
--
маркетинг на підприємстві
--
маркетинг на предприятии
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
управління маркетинговою діяльністю
--
управление маркетинговой деятельностью
--
напрями маркетингової діяльності
--
направления маркетинговой деятельности
--
інструменти маркетингової діяльності
--
инструменты маркетинговой деятельности
--
маркетингові служби
--
маркетинговые службы
--
цінова політика
--
ценовая политика
--
маркетингове планування
--
маркетинговое планирование
--
просування товарів
--
продвижение товаров
--
товарна політика
--
товарная политика
Анотація:
Розглянуто роль інструментів маркетингової діяльності в загальній системі управління підприємством. Розглянуто вплив на маркетингову діяльність допоміжних інструментів маркетингу: системи маркетингової інформації, системи маркетингового планування, системи маркетингового контролю та структури організації маркетингової служби. Висвітлено основні взаємозв’язки інструментів маркетингової діяльності та їх роль у формуванні маркетингової політики підприємства. Запропоновано алгоритм порядку комбінування маркетингових інструментів, що дозволяє здійснювати якісне управління маркетинговою діяльністю та гнучко реагувати на зміни маркетингового середовища.
Перейти к внешнему ресурсу:
текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
3.
Карпенко, Наталія
(кандидат економічних наук; доцент).
Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підриємствах споживчої кооперації / Н. Карпенко> // Маркетинг в Україні. - 2010. -
№ 4
. - С. 25-29. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
кооперативна інтеграція
--
кооперативна інтегрована система
--
кооперативная интегрированная система
--
маркетингова діяльність
--
інтеграційна взаємодія підприємств
--
интеграционное взаимодействие предприятий
--
споживча кооперація
--
кооперативна форма інтеграції
--
збут
--
кооперативная интеграция
--
маркетинговая деятельность
--
потребительская кооперация
--
сбыт
Анотація:
Надаються рекомендації до застосування кооперативної інтеграції як інструменту розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Захожай, Валерій Борисович
(доктор економічних наук; професор; директор Інституту міжнародної економіки і фінансів Міжрегіональної академії управління персоналом).
Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу на засадах прикладної статистики [Текст] / В.Б. Захожай> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 7
. - С. 39-49. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.051в6 + 65.290с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономическая статистика
Економічна статистика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
аналитическая информация
--
аналітична інформація
--
информационное обеспечение
--
інформаційне забезпечення
--
исследоватиельская методлология
--
дослідницька методологія
--
маркетинговая деятельность
--
маркетингова діяльність
--
поддержка управленческих решений
--
підтримка управлінських рішень
--
прикладные статистические данные
--
прикладні статистичні дані
--
системный подход
--
системний підхід
--
статистические исследования
--
статистичні дослідження
--
управленческие функции
--
управлінські функції
Анотація:
Висвітлено теоретико-методологічні засади побудови і використання системи статистичного забезпечення маркетингової діяльності – СЗМ. Описано принципи маркетингу, його місія, цілі та способи їх досягнення. Висвітлено роль методології статистичного дослідження в інформаційно-аналітичному забезпеченні досягнення поставлених задач. Дана характеристика сутності, змісту, етапів побудови та використання СЗМ за принципами системного аналізу, ролі останнього у використанні окремих функцій управління.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
5.
Гліненко, Лариса
(кандидат технічних наук).
Актуальні тренди ІТ-маркетингу / Л. Гліненко, Ю. Дайновський> // Маркетинг в Україні. - 2014. -
№ 1-2
. - С. 32-41 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
У21
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
інформаційні технології
--
информационные технологии
--
маркетингові проекти
--
маркетинговые проекты
--
ІТ-маркетинг
--
ИТ-маркетинг
Анотація:
Медіавибух останніх десятиріч, який грунтується на все ширшому впровадженні сучасних інформаційних технологій, фактично зумовлює основний напрямок розвитку багатьох сфер суспільного і економічного буття, до яких належить і сфера маркетингової діяльності.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Дайновський, Юрій (доктор економічних наук; профессор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Сібрук, В. Л.
(кандидат економічних наук; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна).
Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa" / В. Л. Сібрук> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 4
. - С. 71-77 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.37(ГЕМ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика транспорта
Економіка транспорту
Воздушный транспорт
Повітряний транспорт
Германия
Німеччина
Кл.слова (ненормовані):
брэндинг
--
брэнд
--
бренд
--
брендинг
--
маркетинговая деятельность
--
маркетингова діяльність
--
авиационные компании
--
авиакомпании
--
бренд авиакомпании
--
бренд авіакомпанії
--
прибыль авиакомпаний
--
прибуток авіакомпаній
--
авиационные перевозки
--
авіаційні перевезення
--
сбытовая деятельность
--
збутова діяльність
--
силы Портера
--
сили Портера
--
слоганы
--
слогани
--
SWOT-анализ
--
SWOT-аналіз
--
інформаційні технології
--
інтернет-ресурси
--
інтернет-реклама
Анотація:
Проведено аналіз впливу маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa", виявлено сильні та слабі сторони, запропоновано конкретні рекомендації щодо покращення її збутової дяльності. Також складено прогноз прибутків на наступні роки.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Кришкевич К.А. (Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна); Люфтганза, авиакомпания \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Мачуга, Н. З.
(Тернопільський національний економічний університет; Україна).
Аналіз особливостей управління системою якості медичних послуг в Україні / Н. З. Мачуга> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 3
. - С. 110-116 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.495(4УКР)-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика здравоохранения
Економіка охорони здоров'я
Управление качеством
Управління якістю
Медицинские услуги
Медичні послуги
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая деятельность
--
маркетингова діяльність
--
медицинская сфера
--
медична сфера
--
медицинские услуги
--
медичні послуги
--
сатисфакция пациента
--
сатисфація пацієнта
--
управление качеством
--
управління якістю
--
уровень качества
--
рівень якості
--
медицинские стандарты
--
медичні стандарти
Анотація:
Проаналізовано особливості процесу управління системою якісних медичних послуг в Україні. Розроблено етапи формування рівня якості медичних послуг. Запропоновано алгоритм здійснення маркетингової діяльності та створення якості, доведено необхідність реформування медичної сфери із прийгяттям стандартів якості медичних послуг.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Жданова, О. С.
Аналіз тенденцій на ринку брендів України / О. С. Жданова, Т. А. Шестун> //
Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. -
№ 18
: Маркетинг : теорія і практика. - С. 97-101
УДК
659.123:339.138
Рубрики:
Реклама
Маркетинг
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
продовольчі бренди
--
продовольственные бренды
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
продовольчі товари
--
продовольственные товары
--
розвиток брендингу
--
развитие брендинга
--
рекламні звернення
--
рекламные обращения
--
вплив на споживачів за допомогою реклами
--
влияние на потребителей с помощью рекламы
Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Шестун, Т. А.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Ареф'єв, Сергій Олегович
(доктор економічних наук; професор кафедри фінансів, обліку та аудиту Національного авіаційного університету).
Бізнес-процеси підприємства : сутність та класифікація / С.О. Ареф'єв, В. А. Поцелуйко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. -
№ 12
. - С. 89-93 : табл., схем. - \\Х=\=-П . - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
005.511
ББК
65.290г-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-процессы предприятий
--
бізнес-процеси підприємств
--
классификация бизнес-процессов
--
класифікація бізнес-процесів
--
маркетинговая деятельность
--
маркетингова діяльність
--
научные подходы
--
наукові підходи
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
терминология
--
термінологія
--
управление бизнесом
--
управління бізнесом
--
экономическая теория
--
економічна теорія
Анотація:
Розглянуто підходи до визначення бізнес-процесів підприємства, наведено визначення вітчизняних та закордонних науковців та систематизовано їх за різними підходами. Проаналізовано підходи до класифікації бізнес-процесів підприємства та наведено авторську класифікацію, яка достатньо широко розкриває можливі види бізнес-процесів на підприємстві.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Поцелуйко, В.А. (магістр гр. М.МБАєс Національного авіаційного університету)
Знайти схожі
>
10.
Ковальчук, С.
Бенчмаркитенг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства / С. Ковальчук> // Маркетинг в Україні. - 2010. -
№ 3
. - С. 20-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність
--
бенчмаркитенг
--
стратегічне управління
--
види бенчмаркетингу
--
бізнес
--
маркетинговая деятельность
--
стратегическое управление
--
виды бенчмаркетинга
--
бизнес
Анотація:
Розглянуто сутність та основні характеристики бенчмаркитенгу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)