Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (15)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Ковальчук, С.
    Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу / С. Ковальчук, О. Пугачова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5/6. - С. 39-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ambient-media -- партизанський маркетинг -- малобюджетний маркетинг -- інструменти маркетингу -- партизанский маркетинг -- малобюджетный маркетинг -- инструменты маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Ambient-media - новий інструмент малобюджетного маркетингу.


Дод.точки доступу:
Пугачова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [Текст] / В. В. Килипенко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. - № 8. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- управление предприятием -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- напрями маркетингової діяльності -- направления маркетинговой деятельности -- інструменти маркетингової діяльності -- инструменты маркетинговой деятельности -- маркетингові служби -- маркетинговые службы -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- просування товарів -- продвижение товаров -- товарна політика -- товарная политика
Анотація: Розглянуто роль інструментів маркетингової діяльності в загальній системі управління підприємством. Розглянуто вплив на маркетингову діяльність допоміжних інструментів маркетингу: системи маркетингової інформації, системи маркетингового планування, системи маркетингового контролю та структури організації маркетингової служби. Висвітлено основні взаємозв’язки інструментів маркетингової діяльності та їх роль у формуванні маркетингової політики підприємства. Запропоновано алгоритм порядку комбінування маркетингових інструментів, що дозволяє здійснювати якісне управління маркетинговою діяльністю та гнучко реагувати на зміни маркетингового середовища.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

3.


    Карпенко, Наталія (кандидат економічних наук; доцент).
    Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підриємствах споживчої кооперації / Н. Карпенко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 25-29. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кооперативна інтеграція -- кооперативна інтегрована система -- кооперативная интегрированная система -- маркетингова діяльність -- інтеграційна взаємодія підприємств -- интеграционное взаимодействие предприятий -- споживча кооперація -- кооперативна форма інтеграції -- збут -- кооперативная интеграция -- маркетинговая деятельность -- потребительская кооперация -- сбыт
Анотація: Надаються рекомендації до застосування кооперативної інтеграції як інструменту розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Захожай, Валерій Борисович (доктор економічних наук; професор; директор Інституту міжнародної економіки і фінансів Міжрегіональної академії управління персоналом).
    Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу на засадах прикладної статистики [Текст] / В.Б. Захожай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 39-49. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.051в6 + 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическая статистика

   Економічна статистика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая информация -- аналітична інформація -- информационное обеспечение -- інформаційне забезпечення -- исследоватиельская методлология -- дослідницька методологія -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- поддержка управленческих решений -- підтримка управлінських рішень -- прикладные статистические данные -- прикладні статистичні дані -- системный подход -- системний підхід -- статистические исследования -- статистичні дослідження -- управленческие функции -- управлінські функції
Анотація: Висвітлено теоретико-методологічні засади побудови і використання системи статистичного забезпечення маркетингової діяльності – СЗМ. Описано принципи маркетингу, його місія, цілі та способи їх досягнення. Висвітлено роль методології статистичного дослідження в інформаційно-аналітичному забезпеченні досягнення поставлених задач. Дана характеристика сутності, змісту, етапів побудови та використання СЗМ за принципами системного аналізу, ролі останнього у використанні окремих функцій управління.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Гліненко, Лариса (кандидат технічних наук).
    Актуальні тренди ІТ-маркетингу / Л. Гліненко, Ю. Дайновський // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 32-41 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК У21
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- інформаційні технології -- информационные технологии -- маркетингові проекти -- маркетинговые проекты -- ІТ-маркетинг -- ИТ-маркетинг
Анотація: Медіавибух останніх десятиріч, який грунтується на все ширшому впровадженні сучасних інформаційних технологій, фактично зумовлює основний напрямок розвитку багатьох сфер суспільного і економічного буття, до яких належить і сфера маркетингової діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Дайновський, Юрій (доктор економічних наук; профессор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Сібрук, В. Л. (кандидат економічних наук; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна).
    Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa" / В. Л. Сібрук // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 71-77 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(ГЕМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Воздушный транспорт

   Повітряний транспорт

   Германия
    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
брэндинг -- брэнд -- бренд -- брендинг -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- авиационные компании -- авиакомпании -- бренд авиакомпании -- бренд авіакомпанії -- прибыль авиакомпаний -- прибуток авіакомпаній -- авиационные перевозки -- авіаційні перевезення -- сбытовая деятельность -- збутова діяльність -- силы Портера -- сили Портера -- слоганы -- слогани -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- інформаційні технології -- інтернет-ресурси -- інтернет-реклама
Анотація: Проведено аналіз впливу маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa", виявлено сильні та слабі сторони, запропоновано конкретні рекомендації щодо покращення її збутової дяльності. Також складено прогноз прибутків на наступні роки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кришкевич К.А. (Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна); Люфтганза, авиакомпания \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Мачуга, Н. З. (Тернопільський національний економічний університет; Україна).
    Аналіз особливостей управління системою якості медичних послуг в Україні / Н. З. Мачуга // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 110-116 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.495(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика здравоохранения

   Економіка охорони здоров'я

   Управление качеством

   Управління якістю

   Медицинские услуги

   Медичні послуги

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- медицинская сфера -- медична сфера -- медицинские услуги -- медичні послуги -- сатисфакция пациента -- сатисфація пацієнта -- управление качеством -- управління якістю -- уровень качества -- рівень якості -- медицинские стандарты -- медичні стандарти
Анотація: Проаналізовано особливості процесу управління системою якісних медичних послуг в Україні. Розроблено етапи формування рівня якості медичних послуг. Запропоновано алгоритм здійснення маркетингової діяльності та створення якості, доведено необхідність реформування медичної сфери із прийгяттям стандартів якості медичних послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Жданова, О. С.
    Аналіз тенденцій на ринку брендів України / О. С. Жданова, Т. А. Шестун // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 97-101
УДК
Рубрики: Реклама
   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
продовольчі бренди -- продовольственные бренды -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- продовольчі товари -- продовольственные товары -- розвиток брендингу -- развитие брендинга -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- вплив на споживачів за допомогою реклами -- влияние на потребителей с помощью рекламы


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Шестун, Т. А.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Ареф'єв, Сергій Олегович (доктор економічних наук; професор кафедри фінансів, обліку та аудиту Національного авіаційного університету).
    Бізнес-процеси підприємства : сутність та класифікація / С.О. Ареф'єв, В. А. Поцелуйко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 89-93 : табл., схем. - \\Х=\=-П . - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.290г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-процессы предприятий -- бізнес-процеси підприємств -- классификация бизнес-процессов -- класифікація бізнес-процесів -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- научные подходы -- наукові підходи -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- терминология -- термінологія -- управление бизнесом -- управління бізнесом -- экономическая теория -- економічна теорія
Анотація: Розглянуто підходи до визначення бізнес-процесів підприємства, наведено визначення вітчизняних та закордонних науковців та систематизовано їх за різними підходами. Проаналізовано підходи до класифікації бізнес-процесів підприємства та наведено авторську класифікацію, яка достатньо широко розкриває можливі види бізнес-процесів на підприємстві.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Поцелуйко, В.А. (магістр гр. М.МБАєс Національного авіаційного університету)

Знайти схожі

10.


    Ковальчук, С.
    Бенчмаркитенг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 20-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- бенчмаркитенг -- стратегічне управління -- види бенчмаркетингу -- бізнес -- маркетинговая деятельность -- стратегическое управление -- виды бенчмаркетинга -- бизнес
Анотація: Розглянуто сутність та основні характеристики бенчмаркитенгу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)