Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые коммуникации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
1.


    Davilovich, John (Sekretary General).
    Міжнародний процесуальний кодекс маркетингових і соціальних досліджень та аналіз даних ICC/ESOMAR / John Davilovich, Finn Rabben, І. Лилик // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 26-33. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- поведінка людей -- поведение людей -- соціальні дослідження -- социальные исследования -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- дослідження ринків -- исследование рынков -- кодекси маркетингових досліджень -- кодексы маркетинговых исследований -- анализ кодексов -- аналізи кодексів -- принципы кодексов -- принципи кодексів
Анотація: Розглядається міжнародний процесуальний кодекс маркетингових і соціальних досліджень та аналіз даних ICC/ESOMAR.


Дод.точки доступу:
Rabben, Finn (Director General); Лилик, Ірина (генеральний директор); ICC, світове об'єднання бізне організацій \о нем\; ESOMAR \о нем\

Знайти схожі

2.
   33
   О 41


    Pimonenko, T.
    Company's image and greenwashing in the framework of green investment concept / T. Pimonenko, O. Lyulyov, O. Chygryn // Одеський національний економічний університет. Науковий вісник / Одеський національний економічний університет. - Одеса : Вид-во Одеського національного економічного університету, 2019. - Одеський національний економічний університет. Науковий вісник, № 2(265) . - P143-157 : il., a-tabl.
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Екологія

   Экология

Кл.слова (ненормовані):
investment -- інвестиції -- инвестиции -- stakeholders -- стейкхолдери -- стейкхолдеры -- green brand -- зелений бренд -- зеленый бренд -- marketing communications -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- green marketing -- зелений маркетинг -- зеленый маркетинг -- promotion -- промоція -- промоция


Дод.точки доступу:
Lyulyov, O.; Chygryn, O.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


   
    І Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології» // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 66-67 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
цифрові технології -- цифровые технологии -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- маркетинг-освіта -- маркетинг-образование -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции
Анотація: В Одеському національному політехнічному університеті 29-30 травня 2014 року відбулась І Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології». В конференції прийняло участь близько 100 учасників, які представляли 28 організацій.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології» \о ней\; Маркетинг і цифрові технології, міжнародна науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

4.


    Івохін, Є. В. (доктор фізико-математичних наук; доцент Київського національного університету ім. Тараса Шевченка).
    Деякі методи ефективного розподілу рекламного бюджету [Текст] / Є. В. Івохін, В. О. Навродський, Ю. О. Науенко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 10. - С. 96-102. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия

   Фінанси підприємства

Кл.слова (ненормовані):
задачи дискретной оптимизации -- задачі дискретної оптимізації -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- распределительные методы -- розподільчі методи -- рейтинговые показатели -- рейтингові показники -- рекламные бюджеты -- рекламні бюджети -- рекламные расходы -- рекламні витрати -- СМИ -- ЗМІ -- средства массовой информации -- засоби масової інформації -- телевизионные каналы -- телевізійні канали -- эффективность распределения рекламного бюджета -- ефективний розподіл рекламного бюджету -- економічне моделювання -- экономическое моделирование
Анотація: Розглянуто підхід до оптимізації процесу ефективного розподілу рекламного бюджету між різними засобами масової інформації. Поставлене завдання розв'язано для випадку, коли відомі показники ефективності засобів масової інформації: рейтинг відносно інших ЗМІ і частка цільової аудиторії відносно усіх глядачів. Наведено результати чисельних розрахунків, в яких використано запропоновану модель для формування і розподілу рекламного бюджету за допомогою рейтингових показників каналів та програм телебачення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Навродський, В.О. (кандидат фізико-математичних наук; доцент Київського національного університету культури і мистецтв); Науенко, Ю.О. (аспірант Київського національного університету ім. Тараса Шевченка)

Знайти схожі

5.


    Ісмаїл, Камаріа (декан факультету управління людськими ресурсами Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія; PhD).
    Чинники, що визначають маркетингові комунікації компаній з виробництва безалкогольних напоїв, та їх роль у формуанні споживчої поведінки в Пакистані / К. Ісмаїл, Д. Хуссейн, Алі Шах Ф. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 234-246 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
безалкогольные напитки -- безалкогольні напої -- маркетинг -- брендовый имидж -- брендовий імідж -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- потребительская культура -- споживацька культура -- потребительские предпочтения -- споживацькі переваги -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність
Анотація: Вивчено чинники, які визначають системи маркетингових комунікацій Pepsi і Coca Cola, порівняно їх вплив на формування споживчої поведінки в Пакистані. Визначено і описано чинники маркетингової комунікації, порівняно їх вплив на імідж брендів Pepsi і Coca Cola. Проаналізовано реакцію на рекламу Pepsi і Coca Cola в Пакистані. Для збору даних вибрано 214 респондентів з 4 пакистанських провінцій. Для перевірки причинно-наслідкового зв'язку було проведено регресійний аналіз, а для порівняння Pepsi і Coca Cola використано описовий аналіз. Результати показали, що маркетингова комунікація у Pepsi ефективніша у впливі на поведінку споживачів, ніж у Coca Cola, і Pepsi – популярніший напій у Пакистані, ніж Coca Cola.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хуссейн, Джавад (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Алі Шах, Файяз (здобувач Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Coca Cola, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\; Pepsi, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

6.


    Акимов, Д. И. (доктор философии; кандидат социологических наук).
    Маркетинг личности и человеческого капитала / Д. И. Акимов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 109-113. - Бібліографія: С. 113 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
политический имидж -- имидж политический -- політичний імідж -- іміджеві заходи -- людський капітал -- маркетинг знаменитостей -- маркетинг личности -- маркетинг особистості -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рейтинги -- репутация как социальный феномен -- репутація як соціальний феномен -- ринок праці -- рынок труда -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- технологии создания имиджа -- человеческий капитал -- шоу-бизнес
Анотація: У статті розглядаються такі найменш розроблені на сьогодні різновиди соціального маркетингу, як маркетинг особистості та маркетинг людського капіталу. Аналізуються специфіка та технології просування в соціальному та професійному середовищі в першу чергу таких особистостей, як політики та знаменитості із сфер культури, мистецтва, шоу-бізнесу.


Знайти схожі

7.


    Ашмаріна, Світлана Ігорівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою прикладного управлння; віце-ректор з дослідень та інформації Самарського державного економічого університету; м. Самара; Росія).
    Удосконалення маркетингової інформаційної системи промислового підприємства як найважливішого елементу системи управління змінами / С. І. Ашмаріна, О. В. Погорєлова, Г. С. Зотова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 348-354 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- промислові підприємства -- промислові підприємства -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговые информационные системы -- маркетингові інформаційні системи -- управление изменениями -- управління змінами
Анотація: Обґрунтовано елементи маркетингових інформаційних систем, чинників їх удосконалення з метою більш ефективного проведення змін на підприємстві. Запропоновано авторську модель маркетингової інформаційної системи підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Погорєлова, Олена Вадимівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою досліджень та інновацій Самарського державного економічого університету; м.Самара; Росія); Зотова, Ганна Сергіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладного управлнняї Самарського державного економічого університету; м.Самара; Росія)

Знайти схожі

8.


    Багаева, Татьяна (кандидат социологических наук).
    Место и роль социологии брендинга в развитии и преподавании коммуникационных дисциплин [Текст] / Т. Багаева // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2018. - № 1. - С. 151-178. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Отраслевая социология

   Галузева соціологія

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- коммуникативное управление рекламой -- комунікативне управління рекламою -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- междисциплинарные исследования -- міждисциплінарні дослідження -- подготовка специалистов -- підготовка фахівців -- реклама -- рефлексивный контроль -- рефлексивний контроль -- социология брендинга -- соціологія брендингу -- учебные дисциплины -- навчальні дисципліни
Анотація: Автор предлагает дорожную карту подготовки специалистов, компетентных в реализации коммуникационных стратегий брендинга.


Знайти схожі

9.


    Багасворо, Васі (викладач Індонезійської банківської школи STIE ; м.Джакарта; Індонезія).
    Підвищення клієнтської лояльності через управління відносинами та задоволеність клієнтів [Текст] : на прикладі фірми з проккату автомобілів, Джакарта, Індонезія / В. Багасворо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 2. - С. 74-83 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(5ІНЗ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Индонезия
    Індонезія

    Джакарта

Кл.слова (ненормовані):
втомобильный транспорт -- автомобільний транспорт -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- коммуникативные методы -- комунікативні методи -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- оценка эффективности -- оцінка ефективності -- лояльность потребителей -- лояльність споживачів -- предоставленные услуги -- надані послуги -- прокат автомобилей -- прокат автомобілів -- управление отношениями с клиентами -- управління відносинами з клієнтами -- управленческие системы -- управлінські системи -- целевые аудитории -- цільові аудиторії
Анотація: Зроблено спробу визначити ступінь впливу системи управління відносинами з клієнтами на їх задоволеність та подальшу лояльність. Дані для аналізу було зібрано особисто автором серед клієнтів фірми «АССА Рент» (прокат автомобілів у м. Джакарта, Індонезія). Результати аналізу даних підтвердили, що система управління відносинами з клієнтами та їх подальша задоволеність суттєво впливають на формування лояльності. При цьому система управління відносинами впливає на лояльність не напряму, а опосередковано – через формування задоволеності наданою послугою.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
АССА Рент, индонезийская фирма по прокату автомобилей \о ней\; АССА Рент, індонезійська фірма з прокату автомобілів \про неї\

Знайти схожі

10.


    Божкова, Вікторія Вікторівна (доктор економічних наук; доцент кафедри маркетингу та менеджменту в інноваційній діяльності; декан факультету дистанційного навчання та післядипломної освіти Сумського державного університету; м.Суми).
    Розрахунок синтезованого ефекту інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 142-148 : гра.ф, схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
иерархические модели -- ієрархічні моделі -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- интегральное оценивание -- інтегральне оцінювання -- коммуникационное интегрирование -- комунікаійне інтегрування -- синтезированные эффекты -- синтезовані ефекти
Анотація: Запропоновано схему формування синтезованого ефекту від інтегрування маркетингових комунікацій за видами, методичний підхід до розрахунку синтезованого ефекту інтегрованих за видами маркетингових комунікацій, розроблено ієрархічну модель інтегрального оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій за етапами формування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Тимохіна, Яна Олександрівна (аспірант Сумського державного університету; м.Суми)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)