Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=образовательные процессы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Богуславський, Михайло
(головний науковий співробітник ІРАО "Інституту теорії та історії педагогики"; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент РАО).
Моделювання процесу розвитку вітчизняної педагогіки ХХ століття / М. Богуславський> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 3
. - С. 2-9. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37
ББК
74.03(4УКр)
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Росія
Кл.слова (ненормовані):
моделювання педагогічного процесу
--
педагогічний процес
--
педагогічні знання
--
історико-педагогічні дослідження
--
педагогічна прогностика
--
ретропроцеси
--
освітні реформи
--
історико-педагогічний процес
--
архетипи
--
освітні процеси
--
освітні парадигми
--
моделирование педагогического процесса
--
педагогический процесс
--
педагогические знания
--
историко-педагогические исследования
--
педагогическая прогностика
--
ретропроцессы
--
образовательные реформы
--
историко-педагогический процесс
--
архетипы
--
образовательные парадигмы
--
образовательные процессы
Анотація:
Про модель процесу розвитку вітчизняної педагогіки ХХ ст. в його цілісності та суперечливості.
Дод.точки доступу:
Зеньковський, В.В. \о нем\; Реріх, С.М. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Поляков, Н. В.
(ректор Днепропетровского национального университета им. Олеся Гончара).
Университеты и
образовательные процессы
на постсоветском пространстве / Н. В. Поляков> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. -
№ 3
. - С. 3-5
УДК
^A378
ББК
74.58
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта
--
высшее образование
--
дослідницькі університети
--
исследовательские университеты
--
класичні університети
--
классические университеты
--
Образование. Педагогика
--
образовательные процессы
--
Освіта. Педагогіка
--
освітні процеси
--
платна освіта
--
платное образование
--
пострадянський простір
--
постсоветское пространство
--
университетизация образования
--
университеты
--
університети
--
університетизація освіти
--
фундаментальність освіти
--
фундаментальность образования
Анотація:
Рассматривется роль университетов в обществе, функции классических университетов, проблема "университетизации" вузов на постсоветском пространстве, исследовательские университеты, особенности образовательных процессов.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Інв.2802ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Пашков, В. О.
(аспірант кафедри політології; викладач кафедри міжнародних відносин ДНУ ім. О. Гончара).
Політика ЄС у сфері вищої освіти: процес становлення та основні етапи / В. О. Пашков> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 3
. - С. 138-142. - Бібліографія : С.142 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.334.3
ББК
66.3(0),4
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Європа
Европа
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
евроинтеграция
--
евроинтеграция Украины
--
европейское Сообщество
--
євроінтеграція
--
євроінтеграція України
--
європейське Співтовариство
--
інтеграція
--
образование за рубежом
--
образовательная интеграция
--
образовательная политика
--
образовательные программы
--
образовательные процессы
--
освіта за кордоном
--
освітні програми
--
освітні процеси
--
освітня інтеграція
--
освітня політика
--
политика ЕС
--
спільна зовнішня політика ЄС
Анотація:
Аналізується процес становлення та розвитку освітньої політики Європейського Співтовариства. Визначаються основні етапи історичної еволюції освітньої політики ЄС та притаманні кожному з етапів особливості і характеристики. Також аналізується місце Болонського процесу в освітній політиці ЄС.
Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Масальський, В. І.
(професор Донецького національного університету; кандидат історичних наук).
Правова і юридична освіта у сучасній Україні: про сутність термінів та правомірність їх використання / В. І. Масальський> //
Грані
: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 3
. - С. 157-162, Д. С. (Скородумов). - Бібліографія : С.161-162: 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
32
ББК
66
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта України
--
высшее образование Украины
--
образовательная политика
--
образовательные программы
--
образовательные процессы
--
освітні програми
--
освітні процеси
--
освітня політика
--
підготовка юриста
--
подготовка юриста
--
правова освіта
--
правова освіта населення
--
правоведы
--
правовое образование
--
правознавці
--
професія юриста
--
юридическое образование
--
юридична освіта
Анотація:
Аналізується історико-соціологічне концептуальне дослідження з актуальних і малодосліджених питань: що таке "правова освіта" і "юридична освіта", як ці терміни співвідносяться між собою. Обгрунтовано правомірність використання їх контекстів у сучасній Україні.
Знайти схожі
>
5.
Полешко, А.
(заслужений журналіст України).
Сприяння формуванню толерантності в суспільстві : нотатки з регіональної конференції / А. Полешко> // Право України : Юридичний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 369-371 . - ISSN 0132-1331
ББК
67.401.213(4УКР)
Рубрики:
Право
Общая теория права
Загальна теорія права
Украина
Україна
Россия
Росія
Кл.слова (ненормовані):
адвокатура
--
высшее образование
--
вища освіта
--
защита прав потерпевших
--
захист прав потерпілих
--
защита прав и свобод человека
--
захист прав і свобод людини
--
меньшинства
--
меншини
--
миграционные правоотношения
--
міграційні правовідносини
--
научные дискуссии
--
наукові дискусії
--
образовательные процессы
--
освітні процеси
--
ОВД
--
ОВС
--
органы внутренних дел
--
органи внутрішніх справ
--
правовое образование
--
правова освіта
--
прокурорский надзор
--
прокурорський нагляд
--
противодействие дискриминации
--
протидія дискримінації
--
противодействие ксенофобии
--
протидія ксенофобії
--
противодействие расизму
--
протидія расизму
--
уголовный процесс
--
кримінальний процес
--
формирование толерантности
--
формування толерантності
--
регіональні наукові конференції
--
региональные научные конференции
Анотація:
Інформація про регіональну наукову конференцію "Сприяння формуванню толерантності в українському та російському суспільстві", проведену Американською асоціацією юристів "Ініціатива з верховенства права" 2012 р. в Києві.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Инициатива по верховенству права, ассоциация юристов США \о ней"\; Содействие формированию толерантности в украинском и российском обществе, региональная научная конференция \о ней\; Сприяння формуванню толерантності в українському та російському суспільстві, регіональна наукова конференція \о ней\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Андрущенко, Віктор
(доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН України; дійсний член НАПН України; ректор НПУ ім. М.П. Драгоманова).
"Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / В. Андрущенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 4/5
. - С. 13-18. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна матриця
--
педагогическая матрица
--
освітні процеси
--
образовательные процессы
--
національна матриця освіти
--
национальная матрица образования
--
українська освіта
--
украинское образование
--
українська національна освіта
--
украинское национальное образование
--
інноваційна освіта
--
инновационное образование
--
європейський освітній простір
--
европейское образовательное пространство
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
вимоги Болонського процесу
--
требования Болонского процесса
--
освітні системи
--
образовательные системы
--
видатні українські педагоги
--
выдающиеся украинские педагоги
Анотація:
Аналізується внесок українськиї педагогів і філософів різних поколінь, які заклали і спадкоємно передали нам аксіологічний фундамент національної освіти (своєрідну "педагогічну матрицю"), актуальний в контексті сучасних освітніх процесів в Україні та Євпропі.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
67.412(4)/П 78-843786
Про принципи демократії
: резолюця 800 (1983) Парламентської асамблеї Ради Єувропи: Ухвалена 01.07.1983 р.> // Право України : Юридичний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 174-176. - Зміст: А. Громадське та професійне життя ; Б. Політичне життя та функціонування інститутів влади ; В. Міжнародні відносини ; Правові стандарти демократії . - ISSN 0132-1331
ББК
67.412(4) + 67.400(4)
Рубрики:
Право
Международное право
Міжнародне право
Конституционное право
Конституційне право
Европа
Європа
Кл.слова (ненормовані):
государственная власть
--
державна влада
--
государственные институты
--
державні інститути
--
гражданские права
--
громадянські права
--
демократические выборы
--
демократичні вибори
--
демократические государства
--
демократичні держави
--
демократия
--
демократія
--
европейская интеграция
--
європейська інтеграція
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
международные отношения
--
міжнародні відносини
--
народовластие
--
народовладдя
--
образовательные процессы
--
освітні процеси
--
общественная жизнь
--
суспільне життя
--
политическая жизнь
--
політичне життя
--
политические партии
--
політичні партії
--
права и свободы человека
--
права і свободи людини
--
правовое регулирование
--
правове регулювання
--
профессиональные объединения
--
професійні об'єднання
--
СМИ
--
ЗМИ
--
средства массовой информации
--
засоби масової інформації
--
трудовые мигранты
--
трудові мігранти
--
школьное образование
--
шкільна освіта
--
чрезвычайное положение
--
надзвичайний стан
Анотація:
Нормативний документ щодо демократичних принципів державного ладу для країн-членів ЄС.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Цай, Шуо-Чан
(старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету Азії; м.Коахсунг; Тайвань).
Інтегрування інформаційних систем у викладання на основі поширення інноваційних перспектив : на прикладі невдалого функціонування операційної системи Vista / Ш. -Ч. Цай, Ч. -Ю. Янь> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 417-426 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
моделирование восприятия технологии
--
моделювання сприйняття технології
--
моделирование структурными уравнениями
--
моделювання структурними рівняннями
--
образовательные потребности
--
освітні потреби
--
образовательные процессы
--
освітні процеси
--
операционные системы
--
операційні системи
--
организационное интегрирование
--
організаційне інтегрування
--
ПО
--
ПЗ
--
потребительская функциональность
--
споживча функціональність
--
программное обеспечение
--
програмне забезпечення
--
распространение инноваций
--
поширення інновацій
--
технические средства
--
технічні засоби
--
технологические инновации
--
технологічні інновації
Анотація:
Проаналізовано освіту на основі інформаційних технологій і залучення їх вчителями до освітнього процесу. Не всі інноваційні технологічні продукти сприймаються споживачами так, як задумано. Наприклад, термін використання попереднього покоління операціної системи Windous-VISTA - склав лише 2 роки. Автори розглянули модель ухвалення рішень вчителями відносно VISTA на основі комбінації парадигми процесу інноваційного рішення (Роджерс, 1995) і моделі сприйняття технології (Девіс, 1989). Результати показали, що викладачі вважають Vista погано сумісною з іншим програмним забезпченням і надають перевагу попередній версії Windous ХР як більш відповідній потребам у порівнянні з менш функціональною VISTA. Крім того, викладачі вважали процес установлення і використання VISTA занадто складним.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Янь, Чінь-Юнь (старший викладач кафедри готельного маркетингу та керування культурними заходами Національного університету гостинності та туризму; м.Коахсунг; Тайвань; PhD); Windows Vista, операционная система \о произв.\
Знайти схожі
>
9.
Гавриш, Наталія
(доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти).
Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками з погляду учасників освітнього процесу / Н. Гавриш, Н. Курило> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 26-31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта
--
дошкольное образование
--
початкова освіта
--
начальное образование
--
освітні процеси
--
образовательные процессы
--
адаптація дітей до школи
--
адаптация детей к школе
--
майбутні першоклассники
--
будущие первоклассники
--
учасники освітнього процесу
--
участники образовательного процесса
--
думки учасників освітнього процесу
--
мысли участников образовательного процесса
--
підготовка до школи
--
подготовка к школе
--
готовність до школи
--
готовность к школе
Анотація:
Розглядається питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. Наводяться міркування різних учасників освітнього процесу.
Дод.точки доступу:
Курило, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри документознавства та інформаційної діяльності)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)