Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=образовательный процесс<.>
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бєлєнька, Ганна (доктор педагогічних наук; професор кафедри дошкільної освіти).
    Відкриваймо горизонти життя разом : співпраця педагогів і батьків / Г. Бєлєнька // Дошкільне виховання. - 2016. - № 6. - С. 2-4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Зв'язок школи з сім'єю і громадськістю

   Образование. Педагогика

   Связь школы с семьей и общественностью

Кл.слова (ненормовані):
робота з родиною -- співпраця педагогів і батьків -- свідоме батьківство -- освітній процес -- работа с семьей -- сотрудничество педагогов и родителей -- осознанное отцовство -- образовательный процесс -- дитячі садочки -- детские сады -- дошкльні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- правила взаємодії -- правила взаимодействия
Анотація: Розкриваються основи ефективної співпраці дитсадка та родини.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_6\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Правила ефективної взаємодії батьків і вихователів \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Бондаренко, Олена (аспірант кафедри педагогіки Слов'янського державного педагогічного університету).
    Експериментальна перевірка застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі з педагогічних дисциплін / О. Бондаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 50-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- освітній процес -- інформатизація освітнього процесу -- педагогічна освіта -- вищі навчальні заклади -- ілюстративний матеріал -- звуковий супровід -- звукова ілюстрація -- мультимедійні продукти -- учебный процесс -- образовательный процесс -- информатизация образовательного процесса -- педагогическое образование -- высшие учебные заведения -- иллюстративный материал -- звуковое сопровождение -- звуковая иллюстрация -- мультимедийные продукты
Анотація: Про упровадження мультимедійних технологій у навчальний процес вищого закладу педагогічної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
74.580.2
Б 89


    Брюханова, Наталія Олександрівна.
    Педагогічне моделювання: стан і тенденції розвитку [Текст] / Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 64-71. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв.
ББК 74.580.2
Рубрики: Педагогическое моделирование
   Педагогічне моделювання

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- професійна діяльність -- система освіти -- освітній процес -- педагогічні моделі -- педагогічне моделювання -- профессиональное образование -- профессиональная деятельность -- система образования -- образовательный процесс -- педагогические модели -- педагогическое моделирование
Анотація: Статтю присвячено проблемі моделювання, під яким розуміється дослідження об'єктів пізнання на їх моделях, що є обов'язковим етапом у науково-методичних пошуках способів удосконалення дидактичних складників освітнього процесу. Розглянуто відмінні ознаки моделей взагалі та педагогічних моделей зокрема, їхні види й вимоги, яким повинні відповідати педагогічні моделі.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Корольова, Наталія Валеріївна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Бугрій, Олена (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри економічної і соціальної географії та методики викладання).
    Методологічне обгрунтування дидактичних проблем / О. Бугрій // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 20-23 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- розвиток інтелекту -- логіка -- соціокультурний досвід -- навчальний текст -- освітній процес -- логіко-методологічний підхід -- логіко-інформаційний підхід -- развитие интеллекта -- логика -- социокультурный опыт -- обучающий текст -- образовательный процесс -- логико-методологичный подход -- логико-информационный подход
Анотація: Розглядається мета дидактики з позицій логико-иетодологічного та логіко-інформаційного підходів, її специфіка та головні проблеми.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Васильєв, Станіслав (заступник директора ліцею з науково-методичної роботи; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; Соросівський учитель; відмінник освіти України).
    Науково-методична робота і творчість педагогів ліцею / С. Васильєв // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 17-20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- ліцеї -- педагогічний досвід -- навчальний процес -- педагогічні колективи -- педагогічна діяльність -- учебные учреждения -- лицеи -- педагогический опыт -- образовательный процесс -- педагогические коллективы -- педагогическая деятельность
Анотація: Розглядаються питання творчого підходу вчителів ліцею до процесу навчання, їх науково-методичної роботи на основі 20-ти річного досвіду діяльності навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Возняк, Оксана (методист вищої категорії; співробітник відділу організаційно-аналітичного забезпечення та контролю).
    Про доцільність впровадження дисципліни "кріміналістична хімія" для вишів системи МВС України / О. Возняк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 1. - С. 93-105. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- формування компетентностей -- формирование компетентностей -- криміналістична хімія -- криминалистическая химия -- освітній процес -- образовательный процесс -- высшее образование -- виша освіта -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- методика викладання -- методика преподавания -- навчальний процес -- учебные процесс -- виші системи МВС -- выши системы МВД -- криміналістична компетентність -- криминалистическая компетентность
Анотація: Розглядаються перспективи впровадження дисципліни "Криміналістична хімія" до програм вищих навчальних закладів системи Міністерства внутрішніх справ України. Розкривається доцільність впровадження цієї дисципліни в навчальний план як підстава реального застосування компетентнісного підходу в освітньому процесі.


Знайти схожі

7.


    Воловець, Я. В.
    Інноваційні комунікаційно-освітні технології - необхідний елемент комплексної системи якості упарвління освітою / Я. В. Воловець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. - № 714 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку . - С. 291-296 : схемы, табл.
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
коммуникационно-образовательные технологии -- комунікаційно-освітні технології -- образовательный процесс -- освітній процес -- образовательная услуга -- освітня послуга -- управление образованием -- управління освітою -- дистанционное обучние -- дистанційне навчання

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Гавриш, Наталія (доктор педагогічних наук; професор).
    Якість освіти : розробляємо критерії разом / Н. Гавриш, К. Крутій // Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.144.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

   Качество дошкольного образования

Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- діагностика виховання -- дошкільна освіта -- професійна майстерність -- освітній процес -- рівень розвитку -- ергономічність -- педагогічні зусилля -- інноваційний потенціал -- гуманістичні цінності -- інтегративність -- пізнавальна самостійність -- комунікативно-мовленнєва компетентність -- педагогічний колектив -- сукупне оцінювання -- кількісний аналіз досягнень -- дошкільна освіта -- критерии оценивания -- диагностика воспитания -- дошкольное образование -- профессиональное мастерство -- образовательный процесс -- уровень развития -- эргономичность -- педагогические усилия -- инновационный потенциал -- гуманистические ценности -- интегративность -- познавательная самостоятельность -- коммуникативно-языковая компетентность -- педагогический коллектив -- совокупное оценивание -- количественный анализ достижений -- дошкольное образование -- якість освіти -- качество образования
Анотація: У статті ставиться питання як забезпечувати розвиток особистості, здатної орієнтуватися, діяти, творити в новому суспільстві, адекватно викликам часу. Уявлення про бажаний рівень роботи навчальних закладів різняться - неоднаковими є пріоритети дітей, батьків, педагогів, науковців і менеджерів. Узгодити їх, відсіявши помилкові, належить розробникам оптимальних критеріїв та механізмів якості дошкільної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_3\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Крутій, Катерина (доктор педагогічних наук; професор); Богуш, Алла (доктор пед. наук; професор; дійсний член НАПН України; зав. кафедри теорії і методики дошкільної освіти) \про неї\; Кіндрат, Інна (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського ДГУ) \про неї\; Байєр, Ольга (кандидат психологічних наук; доцент кафедри дошкільної освіти Запорізького ОІППО) \про неї\; Піроженко, Тамара (доктор психологічних наук; завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України) \про неї\; Єльникова, Галина (доктор педагогічних наук; професор Інституту професійно-технічної освіти НАПН Україн) \про неї\; Міністерство науки і освіти України \про нього\; Комісія з розроблення критеріїв оцінювання якості дошкільної освіти \про неї\

Знайти схожі

9.


    Ганаба, Світлана (доктор філософських наук; доцент кафедри педагогіки та соціально-економічних дисциплін).
    Мережеві технології як складова якісної освіти / С. Ганаба // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 44-52 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- освітні технології -- образовательные технологии -- освітній процес -- образовательный процесс -- мережеві технології -- сетевые технологии -- освіта як простір свободи -- образование как пространство свободы -- саморозвиток особистості -- саморазвитие личности -- принцип коннективизму -- риски использования сетевых технологий -- ризики використання мережевих технологій -- принципы построения образовательного процесса -- принципи побудови освітнього процесу
Анотація: Аналізуються можливості та ризики використання мережевих технологій у забезпеченні якості сучасної освіти. Показано, що інформаційно-мережеві технології презентують модель освіти, яка характеризується високим ступенем мобільності, відкритістю й доступністю для ширшого кола споживачів освітніх послуг. Визначено, що мережеві технології пропонують інший принцип побудови освітнього процесу. Визначальним у навчальних практиках є принцип коннективізму. Доведено, що освітня діяльність у мережі постає творчою коммунікативною дією, пов'язаною не лише з передачею відомих, а й продукуванням нових знань. Вказані ризики використання мережевих технологій в освітній діяльності, серед яких: розвиток низки психофізіологічних відхилень, труднощі передання цінностей і смислів під час комунікативної взаємодії, підміна світу реального світу віртуальним тощо. Одержані результати можуть слугувати теоретичним і методологічним підгрунтям у розробці шляхів модернізації освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Гладкая, Ирина (библиотекарь І категории).
    Медиатека как эффективное средство визуализации учебного процесса / И. Гладкая, И. Пылаева // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. - № 4. - С. 16-17
УДК
Рубрики: Библиотеки высших учебных заведений
   Библиотечное дело

   Бібліотеки вищих навчальних закладів

   Бібліотечна справа

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
библиотеки высших учебных заведений -- библиотечное дело -- университетские библиотеки -- библиотетки вузов -- образовательный процесс -- автоматизация библиотек -- компьютеризация библиотек -- автоматизация обслуживания пользователей -- медиаматериалы -- медиатехнологии -- фонды медиатек -- электронные учебники -- аудиокурсы -- видеолекции -- формирование фондов -- роль библиотеки -- бібліотеки вищих навчальних закладів -- бібліотечна справа -- університетські бібліотеки -- бібліотеки внз -- освітній процес -- автоматизація бібліотек -- комп'ютеризація бібліотек -- автоматизація обслуговування користувачів -- медіаматеріали -- медіатехнології -- фонди медіатек -- електронні підручники -- аудіокурси -- відеолекції -- формування фондів -- роль бібліотек
Анотація: В статье рассматривается современное понятие "медиатека", раскрывается ее роль и значение для визуализации учебного процеса в вузе.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Пылаева, Ирина (библиотекарь ІІ категории; Полтавский университет экономики и торговли); Библиотека Полтавского университета экономики и торговли \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)