Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (4)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=образовательный процесс<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
66
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Бєлєнька, Ганна
(доктор педагогічних наук; професор кафедри дошкільної освіти).
Відкриваймо горизонти життя разом : співпраця педагогів і батьків / Г. Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 6
. - С. 2-4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Зв'язок школи з сім'єю і громадськістю
Образование. Педагогика
Связь школы с семьей и общественностью
Кл.слова (ненормовані):
робота з родиною
--
співпраця педагогів і батьків
--
свідоме батьківство
--
освітній процес
--
работа с семьей
--
сотрудничество педагогов и родителей
--
осознанное отцовство
--
образовательный процесс
--
дитячі садочки
--
детские сады
--
дошкльні навчальні заклади
--
дошкольные учебные заведения
--
правила взаємодії
--
правила взаимодействия
Анотація:
Розкриваються основи ефективної співпраці дитсадка та родини.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_6\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Правила ефективної взаємодії батьків і вихователів \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Бондаренко, Олена
(аспірант кафедри педагогіки Слов'янського державного педагогічного університету).
Експериментальна перевірка застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі з педагогічних дисциплін / О. Бондаренко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 50-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес
--
освітній процес
--
інформатизація освітнього процесу
--
педагогічна освіта
--
вищі навчальні заклади
--
ілюстративний матеріал
--
звуковий супровід
--
звукова ілюстрація
--
мультимедійні продукти
--
учебный процесс
--
образовательный процесс
--
информатизация образовательного процесса
--
педагогическое образование
--
высшие учебные заведения
--
иллюстративный материал
--
звуковое сопровождение
--
звуковая иллюстрация
--
мультимедийные продукты
Анотація:
Про упровадження мультимедійних технологій у навчальний процес вищого закладу педагогічної освіти.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
74.580.2
Б 89
Брюханова, Наталія Олександрівна
.
Педагогічне моделювання: стан і тенденції розвитку [Текст] / Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 64-71. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв.
ББК
74.580.2
Рубрики:
Педагогическое моделирование
Педагогічне моделювання
Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта
--
професійна діяльність
--
система освіти
--
освітній процес
--
педагогічні моделі
--
педагогічне моделювання
--
профессиональное образование
--
профессиональная деятельность
--
система образования
--
образовательный процесс
--
педагогические модели
--
педагогическое моделирование
Анотація:
Статтю присвячено проблемі моделювання, під яким розуміється дослідження об'єктів пізнання на їх моделях, що є обов'язковим етапом у науково-методичних пошуках способів удосконалення дидактичних складників освітнього процесу. Розглянуто відмінні ознаки моделей взагалі та педагогічних моделей зокрема, їхні види й вимоги, яким повинні відповідати педагогічні моделі.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Дод.точки доступу:
Корольова, Наталія Валеріївна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Бугрій, Олена
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри економічної і соціальної географії та методики викладання).
Методологічне обгрунтування дидактичних проблем / О. Бугрій> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 20-23 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
дидактика
--
розвиток інтелекту
--
логіка
--
соціокультурний досвід
--
навчальний текст
--
освітній процес
--
логіко-методологічний підхід
--
логіко-інформаційний підхід
--
развитие интеллекта
--
логика
--
социокультурный опыт
--
обучающий текст
--
образовательный процесс
--
логико-методологичный подход
--
логико-информационный подход
Анотація:
Розглядається мета дидактики з позицій логико-иетодологічного та логіко-інформаційного підходів, її специфіка та головні проблеми.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Васильєв, Станіслав
(заступник директора ліцею з науково-методичної роботи; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; Соросівський учитель; відмінник освіти України).
Науково-методична робота і творчість педагогів ліцею / С. Васильєв> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 4/5
. - С. 17-20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади
--
ліцеї
--
педагогічний досвід
--
навчальний процес
--
педагогічні колективи
--
педагогічна діяльність
--
учебные учреждения
--
лицеи
--
педагогический опыт
--
образовательный процесс
--
педагогические коллективы
--
педагогическая деятельность
Анотація:
Розглядаються питання творчого підходу вчителів ліцею до процесу навчання, їх науково-методичної роботи на основі 20-ти річного досвіду діяльності навчального закладу.
Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Возняк, Оксана
(методист вищої категорії; співробітник відділу організаційно-аналітичного забезпечення та контролю).
Про доцільність впровадження дисципліни "кріміналістична хімія" для вишів системи МВС України / О. Возняк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. -
№ 1
. - С. 93-105. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
формування компетентностей
--
формирование компетентностей
--
криміналістична хімія
--
криминалистическая химия
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
высшее образование
--
виша освіта
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
навчальні дисципліни
--
учебные дисциплины
--
методика викладання
--
методика преподавания
--
навчальний процес
--
учебные процесс
--
виші системи МВС
--
выши системы МВД
--
криміналістична компетентність
--
криминалистическая компетентность
Анотація:
Розглядаються перспективи впровадження дисципліни "Криміналістична хімія" до програм вищих навчальних закладів системи Міністерства внутрішніх справ України. Розкривається доцільність впровадження цієї дисципліни в навчальний план як підстава реального застосування компетентнісного підходу в освітньому процесі.
Знайти схожі
>
7.
Воловець, Я. В.
Інноваційні комунікаційно-освітні технології - необхідний елемент комплексної системи якості упарвління освітою / Я. В. Воловець> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. -
№ 714
: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку . - С. 291-296 : схемы, табл.
УДК
37
Рубрики:
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
коммуникационно-образовательные технологии
--
комунікаційно-освітні технології
--
образовательный процесс
--
освітній процес
--
образовательная услуга
--
освітня послуга
--
управление образованием
--
управління освітою
--
дистанционное обучние
--
дистанційне навчання
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Гавриш, Наталія
(доктор педагогічних наук; професор).
Якість освіти : розробляємо критерії разом / Н. Гавриш, К. Крутій> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 3
. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.144.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Дошкільна педагогіка
Образование. Педагогика
Дошкольная педагогика
Качество дошкольного образования
Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання
--
діагностика виховання
--
дошкільна освіта
--
професійна майстерність
--
освітній процес
--
рівень розвитку
--
ергономічність
--
педагогічні зусилля
--
інноваційний потенціал
--
гуманістичні цінності
--
інтегративність
--
пізнавальна самостійність
--
комунікативно-мовленнєва компетентність
--
педагогічний колектив
--
сукупне оцінювання
--
кількісний аналіз досягнень
--
дошкільна освіта
--
критерии оценивания
--
диагностика воспитания
--
дошкольное образование
--
профессиональное мастерство
--
образовательный процесс
--
уровень развития
--
эргономичность
--
педагогические усилия
--
инновационный потенциал
--
гуманистические ценности
--
интегративность
--
познавательная самостоятельность
--
коммуникативно-языковая компетентность
--
педагогический коллектив
--
совокупное оценивание
--
количественный анализ достижений
--
дошкольное образование
--
якість освіти
--
качество образования
Анотація:
У статті ставиться питання як забезпечувати розвиток особистості, здатної орієнтуватися, діяти, творити в новому суспільстві, адекватно викликам часу. Уявлення про бажаний рівень роботи навчальних закладів різняться - неоднаковими є пріоритети дітей, батьків, педагогів, науковців і менеджерів. Узгодити їх, відсіявши помилкові, належить розробникам оптимальних критеріїв та механізмів якості дошкільної освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_3\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Крутій, Катерина (доктор педагогічних наук; професор); Богуш, Алла (доктор пед. наук; професор; дійсний член НАПН України; зав. кафедри теорії і методики дошкільної освіти) \про неї\; Кіндрат, Інна (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського ДГУ) \про неї\; Байєр, Ольга (кандидат психологічних наук; доцент кафедри дошкільної освіти Запорізького ОІППО) \про неї\; Піроженко, Тамара (доктор психологічних наук; завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України) \про неї\; Єльникова, Галина (доктор педагогічних наук; професор Інституту професійно-технічної освіти НАПН Україн) \про неї\; Міністерство науки і освіти України \про нього\; Комісія з розроблення критеріїв оцінювання якості дошкільної освіти \про неї\
Знайти схожі
>
9.
Ганаба, Світлана
(доктор філософських наук; доцент кафедри педагогіки та соціально-економічних дисциплін).
Мережеві технології як складова якісної освіти / С. Ганаба> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 1
. - С. 44-52 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти
--
качество образования
--
освітні технології
--
образовательные технологии
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
мережеві технології
--
сетевые технологии
--
освіта як простір свободи
--
образование как пространство свободы
--
саморозвиток особистості
--
саморазвитие личности
--
принцип коннективизму
--
риски использования сетевых технологий
--
ризики використання мережевих технологій
--
принципы построения образовательного процесса
--
принципи побудови освітнього процесу
Анотація:
Аналізуються можливості та ризики використання мережевих технологій у забезпеченні якості сучасної освіти. Показано, що інформаційно-мережеві технології презентують модель освіти, яка характеризується високим ступенем мобільності, відкритістю й доступністю для ширшого кола споживачів освітніх послуг. Визначено, що мережеві технології пропонують інший принцип побудови освітнього процесу. Визначальним у навчальних практиках є принцип коннективізму. Доведено, що освітня діяльність у мережі постає творчою коммунікативною дією, пов'язаною не лише з передачею відомих, а й продукуванням нових знань. Вказані ризики використання мережевих технологій в освітній діяльності, серед яких: розвиток низки психофізіологічних відхилень, труднощі передання цінностей і смислів під час комунікативної взаємодії, підміна світу реального світу віртуальним тощо. Одержані результати можуть слугувати теоретичним і методологічним підгрунтям у розробці шляхів модернізації освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Гладкая, Ирина
(библиотекарь І категории).
Медиатека как эффективное средство визуализации учебного процесса / И. Гладкая, И. Пылаева> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. -
№ 4
. - С. 16-17
УДК
025.2:004
Рубрики:
Библиотеки высших учебных заведений
Библиотечное дело
Бібліотеки вищих навчальних закладів
Бібліотечна справа
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
библиотеки высших учебных заведений
--
библиотечное дело
--
университетские библиотеки
--
библиотетки вузов
--
образовательный процесс
--
автоматизация библиотек
--
компьютеризация библиотек
--
автоматизация обслуживания пользователей
--
медиаматериалы
--
медиатехнологии
--
фонды медиатек
--
электронные учебники
--
аудиокурсы
--
видеолекции
--
формирование фондов
--
роль библиотеки
--
бібліотеки вищих навчальних закладів
--
бібліотечна справа
--
університетські бібліотеки
--
бібліотеки внз
--
освітній процес
--
автоматизація бібліотек
--
комп'ютеризація бібліотек
--
автоматизація обслуговування користувачів
--
медіаматеріали
--
медіатехнології
--
фонди медіатек
--
електронні підручники
--
аудіокурси
--
відеолекції
--
формування фондів
--
роль бібліотек
Анотація:
В статье рассматривается современное понятие "медиатека", раскрывается ее роль и значение для визуализации учебного процеса в вузе.
Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Дод.точки доступу:
Пылаева, Ирина (библиотекарь ІІ категории; Полтавский университет экономики и торговли); Библиотека Полтавского университета экономики и торговли \о ней\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)