Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=профессиональная компетентность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Просянчук, Вадим (заступник директора Державного підприємства "Морський торговельний порт "Південний").
    Освітні парадигми сучасної вищої та професійної підготовки персоналу в морській галузі / В. Просянчук, Л. Герганов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 7/8. - С. 7-15. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- морські навчальні заклади -- морские учебные заведения -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- кваліфіковані фахівці морської галузі -- квалифицированные специалисты морской отрасли -- сучасні освітні парадигми -- современные образовательные парадигмы -- парадигми професійної освіти -- парадигмы профессионального образования
Анотація: Розглядаються сучасні освітні парадигми підготовки в навчальних закладах фахівців вищого та професійно-технічного кваліфікаційного рівнів для морегосподарського комплексу в руслі реформування національної системи освіти.


Дод.точки доступу:
Герганов, Леонід (заступник начальника Навчального центру ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство"; кандидат педагогічних наук; доцент)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Решетілова, Оксана (Київський університет імені Бориса Грінченка; здобувач).
    Вправи як ефективний метод засвоєння професійної лексики майбутніми документознавцями / Оксана Решетілова // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 7-8. - С. 92-95. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методики викладання української мови -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка документознавців -- подготовка документоведов -- професійна компетентність -- професійна лексика -- професійне мовлення -- профессиональная компетентность -- профессиональная лексика -- профессиональная речь -- терминология документоведения -- термінологія документознавства -- украинский язык -- українська мова -- майбутні документознавці -- будущие документоведы
Анотація: Автор статті досліджує використання вправ як ефективного методу засвоєння майбутніми документознавцями професійної (термінологічної) лексики.


Знайти схожі

3.


    Михайлева, Е. Г. (Харьковский гуманитарный университет "Народная украинская академия"; Харьков).
    Факторы формирования профессиональной успешности молодого специалиста: микроуровень анализа [Текст] / Е. Г. Михайлева, Е. С. Чучилина // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 8. - С. 89-95. - Библиография : 26 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.541
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
личностно-профессиональная компетентность -- молоді спеціалісти -- молоді спеціалісти на ринку праці -- молодые специалисты -- особистісно-професійна компетентність -- професійна компетентність -- професійна компетенція -- професійна успішність -- профессиональная компетентность -- профессиональная успешность -- социология профессий -- соціологія професій
Анотація: Авторы статьи анализируют и выявляют микрофакторы, влияющие на профессиональную успешность молодых специалистов.


Дод.точки доступу:
Чучилина, Е. С. (Харьковский гуманитарный університет "Народная украинская академия"; Харьков)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Рудевіч, Н. В. (кандидат технічних наук; доцент; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    Визначення методології навчання майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем [Текст] / Н. В. Рудевіч // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 96-104. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- інженери з автоматизації енергосистем -- причинно-наслідкова модель системи знань -- инженеры по автоматизации энергосистем -- причинно-следственная модель системы знаний -- експлуатаційна компетентність -- эксплуатационная компетентность -- проектна компетентність -- проектная компетентность -- організаційна-управлінська компетентність -- организационно-управленческая компетентность -- науково-дослідна компетентність -- научно-исследовательская компетентность -- технологічна компетентність -- технологическая компетентность
Анотація: Визначено зміст професійних компетентностей інженерів з автоматизації енергосистем. Розроблено причинно-наслідкові моделі системи знань про функціонування та побутову систем управління об'єктами енергосистемами.

Утримувачі документа:
УІПА

Знайти схожі

5.


    Федоренко, Н. І. (Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана).
    Використання інформаційних технологій у вищій школі як шлях формування професійних компетенцій у майбутніх фахівців [Текст] / Н. І. Федоренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 6. - С. 103-108. - Література : С.107-108 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- образовательные информационные технологии -- освітні інформаційні технології -- предметно-профессиональная компетентность -- професійна компетентність -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- профессиональная компетенция -- социология высшей школы -- соціологія вищої школи
Анотація: Розкрито особливості впровадження інноваційних технологій навчання в освітній процес вищої школи та зазаначено їх вплив на формування професійних умінь та навичок у студентів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
74.580.42
М 76


    Молчанова, А. О. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; Науково-дослідний інститут Державного вищого навчального закладу "Університет менеджменту освіти" Національної академії педагогічних наук України; м. Київ).
    Комунікативна взаємодія - складник професійної компетентності науково-педагогічних кадрів [Текст] / А. О. Молчанова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 50-56. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв.
ББК 74.580.42 + 88.53
Рубрики: Коммуникативные способности преподавателей вузов
   Комунікативні здібності викладачів вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- вищі навчальні заклади -- освітній процес -- комунікативна взаємодія -- науково-педагогічні кадри -- конкурентоздатні фахівці -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- высшие учебные заведения -- образовательный процесс -- конкурентоспособные специалисты -- научно-педагогические кадры -- коммуникативное взаимодействие -- профессиональная компетентность
Анотація: У статті висвітлено актуальну педагогічну проблему, присвячену ролі комунікативної взаємодії у сучасному освітньому процесі вищих навчальних закладів. Охарактеризовано комунікативну взаємодію як складову професійної компетентності науково-педагогічних кадрів.

Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Чайка, Галина (викладач; доцент).
    Компетентнісний підхід до управління персоналом [Текст] / Г. Чайка // Банківська справа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 97-112 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.2
Рубрики: Экономика
   Внутрифирменное управление. Менеджмент

   Економіка

   Внутрішньофірмове управління. Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
управління персоналом -- управление персоналом -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- компетенції -- компетенции -- компетентність -- компетентность -- види компетенцій -- виды компетенций -- напрями управління персоналом -- направления управления персоналов -- модель компетенції -- модель компетенции -- рівні компетенції -- уровни компетеции -- цілі використання компетенцій -- цели использования компетенций -- сфери використання компетенцій -- сферы использования компетенций -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- управління компетенціями в організаціях -- управление компетенциями в организациях
Анотація: Розкривається сутність компетентнісного підходу до управління організацією. Визначаються сфери використання компетенцій в управління персоналом та шляхи підвищення компетентності працівників.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

8.


    Гриньова, Валентина (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії і методики професійної освіти;).
    Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 20-24. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальна педагогіка

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- соціальна професійна компетентність -- социальная профессиональная компетентность -- освітні компетенції -- образовательные компетенции -- загальна соціально-психологічна компетентність -- общая социально-психологическая компетентность -- спеціальна соціально-психологічна компетентність -- специальная социально-психологическая компетентность -- освітня діяльність -- образовательная деятельность -- структура компетентності випускника ВНЗ -- структура компетентности выпускника ВУЗ
Анотація: На основі аналізу наукових підходів до визначення понять "компетентність" і "компетенція" представлено авторську позицію щодо їх розуміння як різних видів креативної освітньої діяльності; охарактеризовано структуру компетентності випускника ВНЗ, що містить загальну професійну, спеціальну професійну, загальну соціально-психологічну, спеціально соціально-психологічну компетентності; визначено освітні компетенції, загальні для кожного її рівня:комунікативну, комп'ютерну та організаційно-когнітивну; охарактеризовано роль самостійності учіння та його мотивації в процесі формування загальних освітніх компетенцій.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\5.pdf

Знайти схожі

9.


    Білошапка, Вікторія (доктор економічних наук; професор афедри міжнародного менеджменту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Інтеграція компетенційного підходу в українські і міжнародні програми МВА [Текст] / В. А. Білошапка, Ю. Є. Кулик // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 9. - С. 84-87. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(0)в7-5 + 74.58в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
культура результативного менеджмента -- культура результативного менеджменту -- MBA-программы -- МВА-програми -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво -- результативность международного образовательного сотрудничества -- організаційна результативність міжнародного освітнього співробітництва -- образовательные компетенции -- освітні компетенції -- поведенческие установки -- поведінкові установки -- профессиональная компетентность -- професійна компетентність -- топ-менеджеры -- топ-менеджери -- управленческие кадры -- управлінські кадри -- качество персонала -- якість персоналу -- образовательная интеграция -- освітня інтеграція -- экономическое образование -- економічна освіта
Анотація: Розкрито і систематизовано фундаментальні першопричини недосконалості сфери освіти менеджерів. Виявлена необхідність зміщення акцентів у підготовці топ-менеджерів на українських та міжнародних програмах MBА в напрямі розвитку у них компетенцій, що передбачають наявність певних поведінкових установок. Показана успішна апробація інтеграції компетенційного підходу в одну з MBA-програм Міжнародного інституту бізнесу (МІВ-Україна].

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Кулик, Ю.Є. (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародного менеджменту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана); MBA-программа Международного института бизнеса \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Завалевський, Юрій (заступник директора; Інститут модернізації змісту освіти Міністерства освіти України; доктор педагогічних наук; Київ).
    Формування конкурентоспроможного фахівця - одне з головних завдань сучасного вищого навчального закладу / Ю. Завалевський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 7-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- конкурентноспроможність фахівців -- конкурентоспособность специалистов -- конкурентноспроможні фахівці -- конкурентоспособные специалисты -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- особистісна компетентність -- личностная компетентность -- моббінг -- моббинг -- проблеми конкурентоспроможності -- проблемы конкурентоспособности
Анотація: На основі проаналізованих наукових джерел, автор пропонує своє визначення конкурентоспроможності фахівця як інтегральної характеристики, яка обумовлюється сформованою компетентністю фахівця і високим рівнем сформованості особистісних і професійно необхідних якостей.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)