Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 131
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бегун, В. В. (кандидат технических наук; доцент; кафедра атомных электрических станций и инженерной теплофизики НТУУ "КПИ").
    Содержание учебного курса для ВУЗов "Культура безопасности на ядерных объектах Украины" / В. В. Бегун, С. В. Широков // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 11/12. - С. 27-28. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
высшая школа -- профессиональное образование -- учебные дисциплины -- культура безопасности -- культура морально-психологической безопасности -- ядерные объекты -- требования МАГАТЭ -- безопасность жизнедеятельности -- профессиональные компетенции -- универсальные компетенции -- БЖД -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- атомная энергетика -- вища школа -- професійна освіта -- культура безпеки -- культура морально-психологічної безпеки -- ядерні об'єкти -- вимоги МАГАТЄ -- безпека життєдіяльності -- професійні компетенції -- універсальні компетенції -- вища освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- атомная энергетика -- АЕС -- атомні електростанції
Анотація: О содержании и задачах учебного курса для студентов ВУЗов и формировании культуры безопасности у будущих работников атомной отрасли.


Дод.точки доступу:
Широков, С. В. (кандидат технических наук; профессор; кафедра атомных электрических станций и инженерной теплофизики НТУУ "КПИ"); Культура безопасности на ядерных объектах Украины, учебный курс \о произв.\; МАГАТЕ, міжнародна організація
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Маслов, Е. П. (кандидат технических наук; доцент).
    Методика застосування модульно-рейтингової системи контролю успішності студентів з дисципліни "Безпека життєдіяльності" на кафедрі "Забезпечення життєдіяльності НТУУ (КПІ)" / Е. П. Маслов, Ю. В. Міхєєв // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 11/12. - С. 35-37 : табл., форм.
УДК
ББК 37.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- професійна освіта -- учбові дисципліни -- безпека життєдіяльності людини -- контроль знань -- рейтинговий контроль -- семестровий контроль -- методика розрахунку балов -- Болонський процес -- высшая школа -- профессиональное образование -- учебные дисциплины -- дисциплина БЖД -- безопасность жизнедеятельности человека -- контроль знаний -- рейтинговый контроль -- семестровый контроль -- методика расчета баллов -- Болонский процесс
Анотація: Про підвищення відповідальності студентів за ефективне використання навчального часу і впровадження в навчальний процес усіх видів контолю.


Дод.точки доступу:
Міхєєв, Ю. В. (кандидат військових наук; доцент)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Ковжога, С. О. (зав. кафедри основ БЖД).
    Кафедра основ БЖД Національної юридичної академії ім. Ярослава Мудрого у м. Харкові / С. О. Ковжога // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 11/12. - С. 9-11 : фото
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Харків

Кл.слова (ненормовані):
Вища школа -- професійна освіта -- юридична освіта кафедри -- історія становлення кафедри -- навчальні дисципліни -- науково-дослідна робота -- безпека життєдіяльності -- БЖД -- ОБЖД -- основи безпеки життєдіяльності -- професорсько-викладацький склад -- высшая школа -- профессиональное образование -- юридическое образование кафедры -- история становления кафедры -- учебные дисциплины -- научно-исследовательская работа -- безопасность жизнедеятельности -- основы безопасности жизнедеятельности -- профессорско-преподавательский состав
Анотація: Про історію становлення кафедри основ БЖД Національної юридичної Академії ім. Я. Мудрого у м. Харкові, викладання основ БЖД та наукову діяльність.


Дод.точки доступу:
Національна юридична Академія ім. Я. Мудрого
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Лазаренко, Л. М. (професор кафедри права та безпеки життєдіяльності УМО ЦІППО АПН України).
    Виховання екологічної свідомості в екологічній освіті / Л. М. Лазаренко, В. В. Дивак // Безпека життєдіяльності. - 2008. - № 9/10. - С. 20-21
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- гуманізація освіти -- вища школа -- екологічна освіта -- екологічна культура -- екологічне виховання -- профессиональное образование -- гуманизация образования -- высшая школа -- экологическое образование -- экологическое воспитание -- экологическая культура
Анотація: Мета цієї статті: розширити рамки гуманізації професійної освіти з урахуванням нових тенденцій у світовій економіці в епоху глобалізації всіх соціально-політичних і економічних процесів.


Дод.точки доступу:
Дивак, В. В. (професор кафедри права та безпеки життєдіяльності УМО ЦІППО АПН України)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (12.12.2008р. Інв.2076ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Плахотнюк, Ольга (д-р пед. н.; професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Формування у студентів екологічної культури як засіб гуманізації відносин з природою / Ольга Плахотнюк // Безпека життєдіяльності. - 2008. - № 9/10. - С. 22-25. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- професійна освіта -- гуманізація професійної освіти -- екологічна освіта -- екологічна культура -- геоекологічна освіта -- складові екологічної культури -- геоекологія -- географія -- народні природоохоронні традиції -- екологічна безпека -- природоохоронні традиції -- высшая школа -- профессиональное образование -- гуманизация профессионального образования -- экологическое образование -- экологическая культура -- геоэкологическая культура -- геоэкологическое образование -- составляющие экологической культуры -- геоэкология -- география -- народные природоохранные традиции
Анотація: У статті йдеться про формування екологічної культури молоді у процесі вивчення географії та геоекології і набуття систематичних знань про закономірні взаємозв'язки людини з природою, культурою, суспільством, державою, про процеси становлення особистості, її розвиток у системі цінностей.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (12.12.2008р. Інв.2076ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Рудишин, С. Д.
    Методолгічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 47-55. - Бібліографія : С.55 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів -- вища освіта -- вища освіта України -- воспитание студентов -- высшее образование -- высшее образование Украины -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- методология образования -- методологія освіти -- підготовка екологів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: Методологічною основою змісту вищої екологічної освіти і виховання в контексті сталого розвитку є екоеволюційна парадигма симбіоза трьох систем "людина - біосфера - техніка". Біологічні знання розглядаються як базові при формуванні професійної компете нтності майбутніх екологів. Саме біологічна складова екологічних знань з урахуванням соціального аспекту сприяє гуманізації; дає змогу майбутньому фахівцеві емоційно й морально приєднатися до гуманістичної традиції в ставленні до навколишнього природн ого середовища.


Знайти схожі

7.


    Сидоренко, В. (завідувач кафедри автомобільного транспорту Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна"; кандидат технічних наук).
    Резерви підвищення якості підготовки інженерно-технічних працівників автомобільного транспорту / В. Сидоренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 7. - С. 12-17. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- вища освіта -- вищі навчальні заклади -- транспорт -- автомобільний транспорт -- автотранспортна галузь -- галузі промисловості -- професійна освіта -- інженерно-технічна освіта -- высшая школа -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- автомобильный транспорт -- автотранспортная отрасль -- отрасли промышленности -- профессиональное образование -- инженерно-техническое образование
Анотація: Дається обгрунтування необхідності підвищення якості підготовки фахівців для автотранспортної галузі України та пропонуються шляхи такого підвищення.


Дод.точки доступу:
Національний транспортний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Демченко, Н. І.
    Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фахівців технічного профілю / Н. І. Демченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 66-74. - Бібліографія : С.73-74 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- гуманизация образования -- гуманитаризация образования -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна діяльність -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональная деятельность -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное образование -- психолого-педагогическая подготовка -- психолого-педагогічна підготовка -- техническое образование -- технічна освіта
Анотація: Розкриті теоретичні та методологічні аспекти формування професійної культури майбутніх спеціалістів технічного профілю, проаналізовані сутність і зміст поняття "професійна культура", стратегічні підходи до професійно-культурного становлення таких фахівців в вузах. Можна виділити чотири основні складові моделі професійної підготовки. Перша з них передбачає формування системи розвинених і гнучких професійних умінь, що забезпечують успішне виконання нових професійних завдань. Друга складова - це здатність самостійно вчитися, здобувати професійні знання, опановувати вміння й навички, нові технології, вдосконалюючи кваліфікацію. Третя складова грунтується на вимогах гуманізації й гуманітаризації освіти. . Четверта складова - це система професійних знань, умінь та навичок, які відповідають вимогам професійної діяльності, функціям і обов'язкам майбутнього фахівця, що закріплено в його кваліфікаційній характеристиці.


Знайти схожі

9.


    Базурін, В. М.
    Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- дослідницькі уміння -- информационно-коммуникационные технологии -- исследовательские умения -- інформаційно-комунікаційні технології -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогическое моделирование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічне моделювання -- підготовка учителів -- підготовка учителів математики -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей математики -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технологии образования -- технології освіти -- учитель физики -- учитель фізики -- фахова підготовка
Анотація: Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.


Знайти схожі

10.


    Головньова, І. В.
    Актуальні напрями застосування нового підходу до управління в освіті / І. В. Головньова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 44-50. - Бібліографія : С.50 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладач - студент -- викладач вузу -- вища освіта -- высшее образование -- командний дух -- командный дух -- коучинг -- менеджмент в образовании -- менеджмент освіти -- новий стиль в управлінні -- новый стиль в управлении -- преподаватель - студент -- преподаватель высшей школы -- професійна освіта -- профессиональное образование -- работа в команде -- робота в команді -- управление образованием -- управление образованием в высшей школе -- управління освітою -- управління освітою в вищій школі
Анотація: Розглянуті питання застосування нового стилю менеджменту в освітній сфері. Новий стиль в управлінні (далі - НСУ) як стиль керівництва передбачає створення таких стосунків, коли співробітники прагнуть реалізувати свій потенціал, а керівник сприяє цьом у. НСУ освітою часто вимагає від викладача фундаментальних змін у способі сприйняття самого себе та інших людей - студентів і співробітників, уміння бачити в них особистості, що володіють потенціалом бути високоефективними в обраній сфері.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)