Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=професійна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
131
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Бегун, В. В.
(кандидат технических наук; доцент; кафедра атомных электрических станций и инженерной теплофизики НТУУ "КПИ").
Содержание учебного курса для ВУЗов "Культура безопасности на ядерных объектах Украины" / В. В. Бегун, С. В. Широков> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. -
№ 11/12
. - С. 27-28. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища
професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
высшая школа
--
профессиональное образование
--
учебные дисциплины
--
культура безопасности
--
культура морально-психологической безопасности
--
ядерные объекты
--
требования МАГАТЭ
--
безопасность жизнедеятельности
--
профессиональные компетенции
--
универсальные компетенции
--
БЖД
--
высшее образование
--
высшие учебные заведения
--
ВУЗы
--
атомная энергетика
--
вища школа
--
професійна освіта
--
культура безпеки
--
культура морально-психологічної безпеки
--
ядерні об'єкти
--
вимоги МАГАТЄ
--
безпека життєдіяльності
--
професійні компетенції
--
універсальні компетенції
--
вища освіта
--
вищі навчальні заклади
--
ВНЗ
--
атомная энергетика
--
АЕС
--
атомні електростанції
Анотація:
О содержании и задачах учебного курса для студентов ВУЗов и формировании культуры безопасности у будущих работников атомной отрасли.
Дод.точки доступу:
Широков, С. В. (кандидат технических наук; профессор; кафедра атомных электрических станций и инженерной теплофизики НТУУ "КПИ"); Культура безопасности на ядерных объектах Украины, учебный курс \о произв.\; МАГАТЕ, міжнародна організація
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Маслов, Е. П.
(кандидат технических наук; доцент).
Методика застосування модульно-рейтингової системи контролю успішності студентів з дисципліни "Безпека життєдіяльності" на кафедрі "Забезпечення життєдіяльності НТУУ (КПІ)" / Е. П. Маслов, Ю. В. Міхєєв> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. -
№ 11/12
. - С. 35-37 : табл., форм.
УДК
378
ББК
37.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища
професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа
--
професійна освіта
--
учбові дисципліни
--
безпека життєдіяльності людини
--
контроль знань
--
рейтинговий контроль
--
семестровий контроль
--
методика розрахунку балов
--
Болонський процес
--
высшая школа
--
профессиональное образование
--
учебные дисциплины
--
дисциплина БЖД
--
безопасность жизнедеятельности человека
--
контроль знаний
--
рейтинговый контроль
--
семестровый контроль
--
методика расчета баллов
--
Болонский процесс
Анотація:
Про підвищення відповідальності студентів за ефективне використання навчального часу і впровадження в навчальний процес усіх видів контолю.
Дод.точки доступу:
Міхєєв, Ю. В. (кандидат військових наук; доцент)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Ковжога, С. О.
(зав. кафедри основ БЖД).
Кафедра основ БЖД Національної юридичної академії ім. Ярослава Мудрого у м. Харкові / С. О. Ковжога> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. -
№ 11/12
. - С. 9-11 : фото
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища
професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Харків
Кл.слова (ненормовані):
Вища школа
--
професійна освіта
--
юридична освіта кафедри
--
історія становлення кафедри
--
навчальні дисципліни
--
науково-дослідна робота
--
безпека життєдіяльності
--
БЖД
--
ОБЖД
--
основи безпеки життєдіяльності
--
професорсько-викладацький склад
--
высшая школа
--
профессиональное образование
--
юридическое образование кафедры
--
история становления кафедры
--
учебные дисциплины
--
научно-исследовательская работа
--
безопасность жизнедеятельности
--
основы безопасности жизнедеятельности
--
профессорско-преподавательский состав
Анотація:
Про історію становлення кафедри основ БЖД Національної юридичної Академії ім. Я. Мудрого у м. Харкові, викладання основ БЖД та наукову діяльність.
Дод.точки доступу:
Національна юридична Академія ім. Я. Мудрого
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Лазаренко, Л. М.
(професор кафедри права та безпеки життєдіяльності УМО ЦІППО АПН України).
Виховання екологічної свідомості в екологічній освіті / Л. М. Лазаренко, В. В. Дивак> // Безпека життєдіяльності. - 2008. -
№ 9/10
. - С. 20-21
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища
професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта
--
гуманізація освіти
--
вища школа
--
екологічна освіта
--
екологічна культура
--
екологічне виховання
--
профессиональное образование
--
гуманизация образования
--
высшая школа
--
экологическое образование
--
экологическое воспитание
--
экологическая культура
Анотація:
Мета цієї статті: розширити рамки гуманізації професійної освіти з урахуванням нових тенденцій у світовій економіці в епоху глобалізації всіх соціально-політичних і економічних процесів.
Дод.точки доступу:
Дивак, В. В. (професор кафедри права та безпеки життєдіяльності УМО ЦІППО АПН України)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (12.12.2008р. Інв.2076ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Плахотнюк, Ольга
(д-р пед. н.; професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
Формування у студентів екологічної культури як засіб гуманізації відносин з природою / Ольга Плахотнюк> // Безпека життєдіяльності. - 2008. -
№ 9/10
. - С. 22-25. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища
професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа
--
професійна освіта
--
гуманізація професійної освіти
--
екологічна освіта
--
екологічна культура
--
геоекологічна освіта
--
складові екологічної культури
--
геоекологія
--
географія
--
народні природоохоронні традиції
--
екологічна безпека
--
природоохоронні традиції
--
высшая школа
--
профессиональное образование
--
гуманизация профессионального образования
--
экологическое образование
--
экологическая культура
--
геоэкологическая культура
--
геоэкологическое образование
--
составляющие экологической культуры
--
геоэкология
--
география
--
народные природоохранные традиции
Анотація:
У статті йдеться про формування екологічної культури молоді у процесі вивчення географії та геоекології і набуття систематичних знань про закономірні взаємозв'язки людини з природою, культурою, суспільством, державою, про процеси становлення особистості, її розвиток у системі цінностей.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (12.12.2008р. Інв.2076ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Рудишин, С. Д.
Методолгічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 47-55. - Бібліографія : С.55 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів
--
вища освіта
--
вища освіта України
--
воспитание студентов
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
екологічна освіта
--
екологічне виховання
--
методология образования
--
методологія освіти
--
підготовка екологів
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
подготовка экологов
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
экологическое воспитание
--
экологическое образование
Анотація:
Методологічною основою змісту вищої екологічної освіти і виховання в контексті сталого розвитку є екоеволюційна парадигма симбіоза трьох систем "людина - біосфера - техніка". Біологічні знання розглядаються як базові при формуванні професійної компете нтності майбутніх екологів. Саме біологічна складова екологічних знань з урахуванням соціального аспекту сприяє гуманізації; дає змогу майбутньому фахівцеві емоційно й морально приєднатися до гуманістичної традиції в ставленні до навколишнього природн ого середовища.
Знайти схожі
>
7.
Сидоренко, В.
(завідувач кафедри автомобільного транспорту Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна"; кандидат технічних наук).
Резерви підвищення якості підготовки інженерно-технічних працівників автомобільного транспорту / В. Сидоренко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 7
. - С. 12-17. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища
професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа
--
вища освіта
--
вищі навчальні заклади
--
транспорт
--
автомобільний транспорт
--
автотранспортна галузь
--
галузі промисловості
--
професійна освіта
--
інженерно-технічна освіта
--
высшая школа
--
высшее образование
--
высшие учебные заведения
--
автомобильный транспорт
--
автотранспортная отрасль
--
отрасли промышленности
--
профессиональное образование
--
инженерно-техническое образование
Анотація:
Дається обгрунтування необхідності підвищення якості підготовки фахівців для автотранспортної галузі України та пропонуються шляхи такого підвищення.
Дод.точки доступу:
Національний транспортний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Демченко, Н. І.
Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фахівців технічного профілю / Н. І. Демченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 66-74. - Бібліографія : С.73-74 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
гуманизация образования
--
гуманитаризация образования
--
гуманізація освіти
--
гуманітаризація освіти
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійна діяльність
--
професійна культура фахівця
--
професійна освіта
--
професіоналізм фахівця
--
профессионализм специалиста
--
профессиональная деятельность
--
профессиональная культура специалиста
--
профессиональное образование
--
психолого-педагогическая подготовка
--
психолого-педагогічна підготовка
--
техническое образование
--
технічна освіта
Анотація:
Розкриті теоретичні та методологічні аспекти формування професійної культури майбутніх спеціалістів технічного профілю, проаналізовані сутність і зміст поняття "професійна культура", стратегічні підходи до професійно-культурного становлення таких фахівців в вузах. Можна виділити чотири основні складові моделі професійної підготовки. Перша з них передбачає формування системи розвинених і гнучких професійних умінь, що забезпечують успішне виконання нових професійних завдань. Друга складова - це здатність самостійно вчитися, здобувати професійні знання, опановувати вміння й навички, нові технології, вдосконалюючи кваліфікацію. Третя складова грунтується на вимогах гуманізації й гуманітаризації освіти. . Четверта складова - це система професійних знань, умінь та навичок, які відповідають вимогам професійної діяльності, функціям і обов'язкам майбутнього фахівця, що закріплено в його кваліфікаційній характеристиці.
Знайти схожі
>
9.
Базурін, В. М.
Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
высшее образование
--
дослідницькі уміння
--
информационно-коммуникационные технологии
--
исследовательские умения
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
образовательные технологии
--
освітні технології
--
педагогическое моделирование
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічне моделювання
--
підготовка учителів
--
підготовка учителів математики
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подготовка учителей математики
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
технологии образования
--
технології освіти
--
учитель физики
--
учитель фізики
--
фахова підготовка
Анотація:
Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.
Знайти схожі
>
10.
Головньова, І. В.
Актуальні напрями застосування нового підходу до управління в освіті / І. В. Головньова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 44-50. - Бібліографія : С.50 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
викладач - студент
--
викладач вузу
--
вища освіта
--
высшее образование
--
командний дух
--
командный дух
--
коучинг
--
менеджмент в образовании
--
менеджмент освіти
--
новий стиль в управлінні
--
новый стиль в управлении
--
преподаватель - студент
--
преподаватель высшей школы
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
работа в команде
--
робота в команді
--
управление образованием
--
управление образованием в высшей школе
--
управління освітою
--
управління освітою в вищій школі
Анотація:
Розглянуті питання застосування нового стилю менеджменту в освітній сфері. Новий стиль в управлінні (далі - НСУ) як стиль керівництва передбачає створення таких стосунків, коли співробітники прагнуть реалізувати свій потенціал, а керівник сприяє цьом у. НСУ освітою часто вимагає від викладача фундаментальних змін у способі сприйняття самого себе та інших людей - студентів і співробітників, уміння бачити в них особистості, що володіють потенціалом бути високоефективними в обраній сфері.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)