Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=підготовка фахівців<.>
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   656.2.003
   П 78


    Шинкаренко, В. И.
    Рыночный подход к системе расчетов предприятий и организаций за подготовку квалифицированных специалистов / В. И. Шинкаренко, И. Н. Сухомлин // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей IV Міжнародної наукової конференції (28.04 - 29.04.2005) / М-во транспорту та зв'язку України, Держадміністрація залізничного транспорту України, Дніпропетровський нац. ун-т залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Східний науковий центр Транспортної академії України. - Д. : ДІІТ, 2005. - С. 160-161
УДК
Рубрики: ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
   ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- ККІТ -- ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ -- РЫНОЧНАЯ ЭКОНОМИКА -- ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ -- РИНКОВА ЕКОНОМИКА


Дод.точки доступу:
Сухомлин, И. Н. (ДИИТ); М-во транспорту та зв'язку УкраїниДержадміністрація залізничного транспорту України; Дніпропетровський нац. ун-т залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна; Східний науковий центр Транспортної академії України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   656.2
   П78


   
    Профессиональная подготовка специалистов железнодорожного транспорта с использованием тренажеров / С. В. Мямлин, Е. П. Блохин, В. В. Жижко, Е. А. Письменный // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : Тезисы LXYI Междунар. науч.-практ. конф. (11.05-12.05 2006) / ДНУЗТ им. акад. В. Лазаряна. - Днепропетровск, 2006 = Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту. - С. 348-349
УДК
Рубрики: ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
   ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КБМ -- ТРЕНАЖЕРЫ -- ТРЕНАЖЕРИ -- ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ -- ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ


Дод.точки доступу:
Мямлин, С. В.; Блохин, Е. П.; Жижко, В.В.; Письменный, Е. А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
   06
   В 85


    Комаров, Р. И.
    Информационные и коммуникационные технологии в профессиональной подготовке специалистов в области транспорта / Р. И. Комаров // Вопросы развития железнодорожного транспорта в условиях рыночной экономики : сб. науч. тр. / ВНИИЖТ. - М. : Интекст, 2007. - С. 325-329
УДК
Рубрики: ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
   ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ

Кл.слова (ненормовані):
ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ -- ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- ИНФОРМАТИЗАЦИЯ ВЫСШЕЙ ШКОЛЫ -- КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ -- ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ -- КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
   656.2
   П 78


    Пічурін, В. В.
    Психофізична підготовка як компонент системи формування фахівця / В. В. Пічурін, Н. В. Лутаєва // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : Тези доповідей 68 Міжнародної науково-практичної конференції. 22.05 - 23.05. 2008 / ДНУЗТ ім. акад. В.Лазаряна. - Д., 2008. - С. 184-185
УДК
Рубрики: ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
   ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КФВ -- ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ -- ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ -- ПСИХОФИЗИЧЕСКАЯ ПОДГОТОВКА -- ПСИХОФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА


Дод.точки доступу:
Лутаєва, Н. В.; Лутаева, Н. В.; Пичурин, В. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Бендера, І. (директор Інституту механізації та електрифікації сільського господарства Подільського державного аграрно-технічного університету; професор кафедри сільськогоподарських машин; кандидат технічних наук).
    Паспортизація навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи / І. Бендера // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 61-78 : табл., сх. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- підготовка фахівців -- кредитно-модульна система -- нормативні документи -- методична документація -- паспортизація навчального процесу -- індивідуальні навчальні плани -- анкети -- высшее образование -- подготовка специалистов -- нормативные документы -- методическая документация -- паспортизация учебного процесса -- индивидуальные учебные планы
Анотація: Наводяться основні вимоги до структури, змісту і наповнення навчально-методичних комплексів (паспортів) студентів з організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Таланова, Ж. В.
    Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- докторантура -- докторская подготовка -- докторские программы -- докторська підготовка -- докторські програми -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейское исследовательское пространство -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський дослідницький простір -- європейський освітній простір -- кадри вузів -- кадры вузов -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав
Анотація: В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання.


Знайти схожі

7.


    Рудишин, С. Д.
    Методолгічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 47-55. - Бібліографія : С.55 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів -- вища освіта -- вища освіта України -- воспитание студентов -- высшее образование -- высшее образование Украины -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- методология образования -- методологія освіти -- підготовка екологів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: Методологічною основою змісту вищої екологічної освіти і виховання в контексті сталого розвитку є екоеволюційна парадигма симбіоза трьох систем "людина - біосфера - техніка". Біологічні знання розглядаються як базові при формуванні професійної компете нтності майбутніх екологів. Саме біологічна складова екологічних знань з урахуванням соціального аспекту сприяє гуманізації; дає змогу майбутньому фахівцеві емоційно й морально приєднатися до гуманістичної традиції в ставленні до навколишнього природн ого середовища.


Знайти схожі

8.


    Демченко, Н. І.
    Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фахівців технічного профілю / Н. І. Демченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 66-74. - Бібліографія : С.73-74 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- гуманизация образования -- гуманитаризация образования -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна діяльність -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональная деятельность -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное образование -- психолого-педагогическая подготовка -- психолого-педагогічна підготовка -- техническое образование -- технічна освіта
Анотація: Розкриті теоретичні та методологічні аспекти формування професійної культури майбутніх спеціалістів технічного профілю, проаналізовані сутність і зміст поняття "професійна культура", стратегічні підходи до професійно-культурного становлення таких фахівців в вузах. Можна виділити чотири основні складові моделі професійної підготовки. Перша з них передбачає формування системи розвинених і гнучких професійних умінь, що забезпечують успішне виконання нових професійних завдань. Друга складова - це здатність самостійно вчитися, здобувати професійні знання, опановувати вміння й навички, нові технології, вдосконалюючи кваліфікацію. Третя складова грунтується на вимогах гуманізації й гуманітаризації освіти. . Четверта складова - це система професійних знань, умінь та навичок, які відповідають вимогам професійної діяльності, функціям і обов'язкам майбутнього фахівця, що закріплено в його кваліфікаційній характеристиці.


Знайти схожі

9.


    Луцький, М. (перший проректор Національного авіаційного університету; кандидат технічних наук; доцент).
    Умови підготовки інженерів з програмного забезпечення / М. Луцький, М. Сидоров // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 104-111 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- підготовка фахівців -- IT-фахівці -- інженерна освіта -- програмісти -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- подготовка специалистов -- инженерное образование -- программисты
Анотація: Розглядаються умови підготовки фахівців з програмного забезпечення в контексті нового бакалаврату "Програмна інженерія" в Національному авіаційному університеті на факультеті комп'ютерних наук.


Дод.точки доступу:
Сидоров, М. (декан факультету комп'ютерних наук Національного авіаційного університету; доктор технічних наук; професор); Національний авіаційний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Антоненко, Т. Л.
    Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеологічний підхід -- аксиологический подход -- аксіологічний підхід -- вища освіта -- высшее образование -- духовність особистості -- духовность личности -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійне становлення -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональное становление -- ценности -- ценностно-смысловая сфера -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-смислова сфера -- цінності
Анотація: В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині; становлення ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне, професійне, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку".


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)