Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=підготовка фахівців<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
112
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
656.2.003
П 78
Шинкаренко, В. И.
Рыночный подход к системе расчетов предприятий и организаций за подготовку квалифицированных специалистов / В. И. Шинкаренко, И. Н. Сухомлин> //
Проблеми економіки транспорту : тези доповідей IV Міжнародної наукової конференції (28.04 - 29.04.2005) / М-во транспорту та зв'язку України, Держадміністрація залізничного транспорту України, Дніпропетровський нац. ун-т залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Східний науковий центр Транспортної академії України. - Д. : ДІІТ, 2005. - С. 160-161
УДК
378:330
Рубрики:
ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ
Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА
--
ПРАЦІ ДІІТУ
--
ККІТ
--
ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
--
РЫНОЧНАЯ ЭКОНОМИКА
--
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ
--
РИНКОВА ЕКОНОМИКА
Дод.точки доступу:
Сухомлин, И. Н. (ДИИТ); М-во транспорту та зв'язку УкраїниДержадміністрація залізничного транспорту України; Дніпропетровський нац. ун-т залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна; Східний науковий центр Транспортної академії України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
656.2
П78
Профессиональная подготовка специалистов
железнодорожного транспорта с использованием тренажеров / С. В. Мямлин, Е. П. Блохин, В. В. Жижко, Е. А. Письменный> // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : Тезисы LXYI Междунар. науч.-практ. конф. (11.05-12.05 2006) / ДНУЗТ им. акад. В. Лазаряна. - Днепропетровск, 2006 = Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту. - С. 348-349
УДК
658.386:656.2
Рубрики:
ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ
Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА
--
ПРАЦІ ДІІТУ
--
КБМ
--
ТРЕНАЖЕРЫ
--
ТРЕНАЖЕРИ
--
ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
--
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ
Дод.точки доступу:
Мямлин, С. В.; Блохин, Е. П.; Жижко, В.В.; Письменный, Е. А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
06
В 85
Комаров, Р. И.
Информационные и коммуникационные технологии в профессиональной подготовке специалистов в области транспорта / Р. И. Комаров> // Вопросы развития железнодорожного транспорта в условиях рыночной экономики : сб. науч. тр. / ВНИИЖТ. - М. : Интекст, 2007. - С. 325-329
УДК
378:656.2:004
Рубрики:
ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ
Кл.слова (ненормовані):
ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
--
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
--
ИНФОРМАТИЗАЦИЯ ВЫСШЕЙ ШКОЛЫ
--
КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
--
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ
--
ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ
--
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ
--
КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
656.2
П 78
Пічурін, В. В.
Психофізична підготовка як компонент системи формування фахівця / В. В. Пічурін, Н. В. Лутаєва> // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : Тези доповідей 68 Міжнародної науково-практичної конференції. 22.05 - 23.05. 2008 / ДНУЗТ ім. акад. В.Лазаряна. - Д., 2008. - С. 184-185
УДК
378
Рубрики:
ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ
Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА
--
ПРАЦІ ДІІТУ
--
КФВ
--
ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
--
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ
--
ПСИХОФИЗИЧЕСКАЯ ПОДГОТОВКА
--
ПСИХОФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА
Дод.точки доступу:
Лутаєва, Н. В.; Лутаева, Н. В.; Пичурин, В. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Бендера, І.
(директор Інституту механізації та електрифікації сільського господарства Подільського державного аграрно-технічного університету; професор кафедри сільськогоподарських машин; кандидат технічних наук).
Паспортизація навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи / І. Бендера> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 11
. - С. 61-78 : табл., сх. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
підготовка фахівців
--
кредитно-модульна система
--
нормативні документи
--
методична документація
--
паспортизація навчального процесу
--
індивідуальні навчальні плани
--
анкети
--
высшее образование
--
подготовка специалистов
--
нормативные документы
--
методическая документация
--
паспортизация учебного процесса
--
индивидуальные учебные планы
Анотація:
Наводяться основні вимоги до структури, змісту і наповнення навчально-методичних комплексів (паспортів) студентів з організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Таланова, Ж. В.
Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
докторантура
--
докторская подготовка
--
докторские программы
--
докторська підготовка
--
докторські програми
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейское исследовательское пространство
--
европейское образование
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейська освіта
--
європейський дослідницький простір
--
європейський освітній простір
--
кадри вузів
--
кадры вузов
--
ключевые компетентности
--
ключові компетентності
--
компетентнісний підхід
--
компетентність
--
компетентностный подход
--
компетентность
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професорсько-викладацький склад
--
профессорско-преподавательский состав
Анотація:
В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання.
Знайти схожі
>
7.
Рудишин, С. Д.
Методолгічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 47-55. - Бібліографія : С.55 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів
--
вища освіта
--
вища освіта України
--
воспитание студентов
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
екологічна освіта
--
екологічне виховання
--
методология образования
--
методологія освіти
--
підготовка екологів
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
подготовка экологов
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
экологическое воспитание
--
экологическое образование
Анотація:
Методологічною основою змісту вищої екологічної освіти і виховання в контексті сталого розвитку є екоеволюційна парадигма симбіоза трьох систем "людина - біосфера - техніка". Біологічні знання розглядаються як базові при формуванні професійної компете нтності майбутніх екологів. Саме біологічна складова екологічних знань з урахуванням соціального аспекту сприяє гуманізації; дає змогу майбутньому фахівцеві емоційно й морально приєднатися до гуманістичної традиції в ставленні до навколишнього природн ого середовища.
Знайти схожі
>
8.
Демченко, Н. І.
Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фахівців технічного профілю / Н. І. Демченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 66-74. - Бібліографія : С.73-74 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
гуманизация образования
--
гуманитаризация образования
--
гуманізація освіти
--
гуманітаризація освіти
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійна діяльність
--
професійна культура фахівця
--
професійна освіта
--
професіоналізм фахівця
--
профессионализм специалиста
--
профессиональная деятельность
--
профессиональная культура специалиста
--
профессиональное образование
--
психолого-педагогическая подготовка
--
психолого-педагогічна підготовка
--
техническое образование
--
технічна освіта
Анотація:
Розкриті теоретичні та методологічні аспекти формування професійної культури майбутніх спеціалістів технічного профілю, проаналізовані сутність і зміст поняття "професійна культура", стратегічні підходи до професійно-культурного становлення таких фахівців в вузах. Можна виділити чотири основні складові моделі професійної підготовки. Перша з них передбачає формування системи розвинених і гнучких професійних умінь, що забезпечують успішне виконання нових професійних завдань. Друга складова - це здатність самостійно вчитися, здобувати професійні знання, опановувати вміння й навички, нові технології, вдосконалюючи кваліфікацію. Третя складова грунтується на вимогах гуманізації й гуманітаризації освіти. . Четверта складова - це система професійних знань, умінь та навичок, які відповідають вимогам професійної діяльності, функціям і обов'язкам майбутнього фахівця, що закріплено в його кваліфікаційній характеристиці.
Знайти схожі
>
9.
Луцький, М.
(перший проректор Національного авіаційного університету; кандидат технічних наук; доцент).
Умови підготовки інженерів з програмного забезпечення / М. Луцький, М. Сидоров> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 11
. - С. 104-111 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вищі навчальні заклади
--
ВНЗ
--
підготовка фахівців
--
IT-фахівці
--
інженерна освіта
--
програмісти
--
высшее образование
--
высшие учебные заведения
--
ВУЗы
--
подготовка специалистов
--
инженерное образование
--
программисты
Анотація:
Розглядаються умови підготовки фахівців з програмного забезпечення в контексті нового бакалаврату "Програмна інженерія" в Національному авіаційному університеті на факультеті комп'ютерних наук.
Дод.точки доступу:
Сидоров, М. (декан факультету комп'ютерних наук Національного авіаційного університету; доктор технічних наук; професор); Національний авіаційний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Антоненко, Т. Л.
Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход
--
акмеологічний підхід
--
аксиологический подход
--
аксіологічний підхід
--
вища освіта
--
высшее образование
--
духовність особистості
--
духовность личности
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійне становлення
--
професіоналізм фахівця
--
профессионализм специалиста
--
профессиональное становление
--
ценности
--
ценностно-смысловая сфера
--
ценностные ориентации
--
ціннісні орієнтації
--
ціннісно-смислова сфера
--
цінності
Анотація:
В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині; становлення ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне, професійне, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку".
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)