Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рынок туристических услуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Димчук, Аліна Василівна.
    Вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг у контексті глобальних викликів і кризових ситуацій / А. Димчук // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 6. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- галузі економіки -- національний туризм -- туристичні послуги -- ринок туристичних послуг -- туристична політика -- державне регулювання -- экономика туризма -- отрасли экономики -- национальный туризм -- туристические услуги -- рынок туристических услуг -- туристическая политика -- государственное регулирование
Анотація: Розглянуто питання вибору оптимальних шляхів розвитку національного туризму, організації та регулювання туристичної сфери. Визначено необхідність впливу органів державної влади на розвиток туризму. Розроблено пропозиції для вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг в умовах сучасних динамічних змін середовища та кризових ситуацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Забалдіна, Ю.
    Використання моделі Леунга для нечіткого прогнозування туристичних об'єктів / Ю. Забалдіна, Д. Бугайко, О. Попович // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-19. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- ринок туристичних послуг -- туристичні послуги -- туристичні фірми -- туристичні об'єкти -- прогнозування туристичних об'єктів -- модель Леунга -- використання моделі Леунга в прогнозуванні -- моделювання туристичних потоків -- трансформації туристичних об'єктів -- экономика туризма -- рынок туристических услуг -- туристические услуги -- туристические фирмы -- туристические объекты -- использование модели Леунга в прогнозировании -- моделирование туристических потоков -- трансформация туристических объектов
Анотація: Розглядається можливість використання нечіткої моделі Леунга в евристичному факторному аналізі. Досліджується використання вказаного виду моделі при класифікації туристичних об'єктів за критерієм привабливості для споживачів.


Дод.точки доступу:
Бугайко, Д.; Попович, О.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.05.2009р. Інв.2449ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Колодійчук, А. В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Готельні мережі як ефективний спосіб ведення бізнесу в індустрії гостинності [Текст] : світовий досвід / А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 6. - С. 54-56. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(0)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- гостиничные сети -- готельні мережі -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- клиентоориентированость -- клієнтоорієнтованість -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- контракты на управление -- контракти на управління -- маркетинг туризма -- маркетинг туризму -- независимые гостиницы -- незалежні готелі -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- сетевой гостиничный бизнес -- мережевий готельний бізнес -- управленческая формализация -- управлінська формалізація -- франчайзинг -- экономическая эффективность отельных сетей -- економічна ефективність готельних мереж
Анотація: Розглянуто дві основні групи чинників, що вплинули на формування сучасного мережевого готельного бізнесу і лежать в основі глобалізаційних процесів. Виділено два види готельних мереж у міжнародній практиці готельного бізнесу. Охарактеризовано найбільш розповсюджені форми управління сучасними готельними мережами, зокрема договір франчайзингу і управління за контрактом. Наведено конкурентні переваги готельних мереж на відміну від незалежних готелів і визначено, що найпрогресивнішою формою є франчайзинг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Amadeus, международная дистрибутивная система \о ней\; Worldspan, международная дистрибутивная система \о ней\; Sabre, международная дистрибутивная система \о ней\; Travenorts Galileo, международная дистрибутивная система \о ней\

Знайти схожі

4.


    Ілляшенко, С. М. (завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; доктор економічних наук; професор).
    "Зелений" туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону / С. Ілляшенко, Н. Ілляшенко, В. Щербаченко // Економіка України : науковий журнал. - 2013. - № 8. - С. 33-39 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Экономика
   Экономика туризма

   Економіка

   Економіка туризму

   Україна
    Украина

    Сумська область

    Сумская область

Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- зелений туризм -- зеленый туризм -- регіони України -- регионы Украины -- туристичний потенціал регіонів -- туристический потенциал регионов -- малобюджетний туризм -- малобюджетный туризм -- споживчі уподобання -- потребительские предпочтения -- маркетинг територій -- маркетинг территорий -- сталий розвиток -- устойчивое развитие -- споживання туристичних послуг -- потребление туристических услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Наведено результати аналізу перспектив формування ринку "зеленого" туризму в Сумській області як напряму сталого розвитку однієї з областей України, для якої цей вид туризму не є традиційним. Виконано кількісну оцінку наявного туристичного потенціалу, а також визначено доцільність розвитку певних видів "зеленого" туризму в районах і населених пунктах області. Показано, що запропоновані й апробовані методичні інструменти, висновки та рекомендації можуть бути використані для обгрунтування програм розвитку "зеленого" туризму в областях України.


Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Н. С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету); Щербаченко, В. О. (магістрант кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Нурматамбєтова, Арміяш (викладач Казахсько-Російського університету; м.Астана; Казахстан).
    Казахстанський ринок туристичних послуг : основні напрямки підвищення конкурентиоспроможності туристичних підприємств / А. Нурматамбєтова, Р. Агибєтова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 111-122 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КАЗ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкурентоспособность -- внутрішньогалузева конкурентоспроможність -- конкуренция в туризме -- конкуренція в туризмі -- рынок туристических услуг -- ринок туристичних послуг -- статистические данные -- статистичні дані -- сфера услуг -- сфера послуг -- туристические предприятия -- туристичні підприємства
Анотація: Досліджено і розроблено ефективні напрямки діяльності туристичних компаній, що впливають на підвищення конкурентоспроможності туристичних послуг. Проаналізовано статистичні дані, кількісно оцінено конкурентоспроможність туристичних компаній на базі експертних оцінок фахівців туристичної галузі Казахстану. Визначено 3 основні напрямки підвищення конкурентоспроможності: технічний, економічний та організаційний. Дослідження містить важливу інформацію для компаній щодо підвищення конкурентоспроможності, задоволення споживчого попиту і максимізації прибутку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Агибєтова, Ріна (викладач кафедри туризму Євразійського національного університету ім. Л.М.Гумільова; м.Астана; Казахстан); Программа развития перспективных направлений туристической индустрии Республики Казахстан на 2010-2014 гг. \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Чобаль, Л. Ю. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту туристичного та готельно-ресторанного бізнесу Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Організаційні аспекти розвитку сільського туризму в Україні [Текст] / Л. Ю. Чобаль // Формування ринков. відносин в Укр : Збірник наукових праць. - 2017. - № 6. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКА
УДК
ББК 65.433(4УКР)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агроусадьбы -- агросадиби -- АПК -- зеленый туризм -- зелений туризм -- информационная политика туризма -- інформаційна політика туризму -- кластеризация в туризмі -- кластеризація в туризмі -- инновации в туризме -- інновації в туризме -- потребители туристических услуг -- споживачі туристичних послуг -- предпринимательство в туризме -- підприємництво в туризмі -- ресурсное обеспечение зеленого туризма -- ресурсне забезпечення зеленого туризму -- рынок туристических услуг -- ринок туристичних послуг -- сельский зеленый туризм -- сільський зелений туризм -- сельский туризм -- сільський теризм -- социально-экономические условия -- соціально-економічні умови -- терминология -- термінологія -- туристические кластеры -- туристичні кластери -- туристический маркетинг -- туристичний маркетинг -- экономическая эффективность сельского туризма -- економічна ефективність сільського туризму
Анотація: Розглянуто вигоди туристичної фірми від правильного розуміння споживачів. Дано трактування поняття «туристичний маркетинг». Виокремлено три основні функції, які може виконувати маркетинг в сільському зеленому туризмі, зокрема: 7) налагодження контактів з туристами; 2) розвиток галузі: 3) контроль. Охарактеризована залежність рівня ефективності агросадиби від соціально-економічних умов, розвиненості інфраструктури і привабливості населеного пункту. Наведено визначення поняття «туристичний кластер» як об'єднання організацій та господарств, взаємопов'язаних в розвитку туристичного продукту на сільських територіях.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Спілка сприяння розвитку сільського зеленого туризму \о ней\

Знайти схожі

7.
   37
   С 91


    Зеленко, О. О.
    Особливості розвитку лікувального туризму на світовому ринку туристичних послуг / О. О. Зеленко, Л. А. Алієва // Сучасні технології в науці та освіті : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (19-22 лютого 2018 р., м. Сєвєродонецьк) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Казах. нац. ун-т ім. Аль-Фарабі, Тохоку ун-т, Білоруськ. держ. аграрн. техн. ун-т, Вроцлав. ун-т науки та технолог., Шумен. ун-т ім. єпископа К. Преславського. - Сєвєродонецьк, 2018. - С. 84-86. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Туризм
Кл.слова (ненормовані):
лікувальний туризм -- лечебный туризм -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- міста-курорти -- города-курорты -- Українська Асоціація Медичного Туризму (УАМТ) -- Украинская Ассоциация Медицинского Туризма (УАМТ)


Дод.точки доступу:
Рязанцев, О. \ред.\; Алієва, Л. А.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля; Київський національний університет будівництва і архітектуриКазахський національний університет імені Аль-Фарабі; Тохоку університет; Білоруський державний аграрний технічний університет; Вроцлавський університет науки та технологій; Шуменський університет імені єпископа Костянтина Преславського
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Дергоусова, Алла (кандидат економічних наук; Українська державна академія залізничного транспорту).
    Позиціонування залізничого транспорту на ринку туристичних послуг / А. Дергоусова // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 4-7 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт -- ринок туристичних послуг -- залізничні туристичні послуги -- конкуренція -- залізничний туризм -- види туризму -- транспортні подорожі -- железнодорожный транспорт -- рынок туристических услуг -- железнодорожные туристические услуги -- конкуренция -- железнодорожный туризм -- виды туризма -- транспортные путешествия
Анотація: Розглянуто важливість позиціонування продукції підприємства на ринку в умовах конкуренцій. Сформовано позицію залізничих туристичних подорожей на ринку туристичних послуг.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Романова, Ирина Матвеевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
    Разработка методики оценки влияния кросс-культурных отличий на поведение потребители на рынке туристических услуг / И. М. Романова, Е. В. Носкова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 212-221 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(55)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Азиатско-Тихоокеанский регион
    Азіатсько-Тихоокеанський регіон

    Китай

    Россия

    Росія

    Южная Корея

    Південна Корея

    Япония

    Японія

Кл.слова (ненормовані):
кросс-культурные отличия -- крос-культурні відмінності -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- рынок туристических услуг -- ринок туристичних послуг -- оценочные методы -- оціночні методи -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- туристические услуги -- туристичні послуги -- потребители туристических услуг -- поведение потребителей туристических услуг -- споживачі туристичних послуг -- поведінка споживачів туристичних послуг
Анотація: Предложена методика оценки влияния кросс-культурных отличий на поведение потребителей на рынке туристических услуг. Выделены особенности формирования и построения моделей культуры с учетом специфики рынка туристических услуг. Приведены результаты апробации предложенной методики на примере отдельных стран Азиатско-Тихоокеанского региона (Китай, Россия, Южная Корея, Япония).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия)

Знайти схожі

10.


    Саричев, В. І. (кандидат історичних наук; доцент кафедри міжнародних відносин).
    Стан та перспективи світової та національної сфер туризму в контексті людського розвитку / В. І. Саричев // Статистика України : науково-інформаційний журнал. - 2014. - № 2. - С. 80-84 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.443
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
ринок туристичних послуг -- туристична галузь -- людський капітал -- мобільність населення -- людський розвиток -- туристична сфера -- сучасний туризм -- соціально-економічні стратегії -- рынок туристических услуг -- туристическая отрасль -- человеческий капитал -- мобильность населения -- человеческое развитие -- туристическая сфера -- современный туризм -- социально-экономические стратегии -- туристические услуги -- туристичні послуги
Анотація: Досліджено сучасний стан ринку туристичних послуг в Україні з урахуванням світового досвіду, динаміку його розвитку, провідні напрямки підвищення конкурентоспроможності. Проаналізовано основні складові туристичної галузі, можливості підвищення їх ефективності на тлі зростання людського капіталу та мобільності населення країни.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Статист_Укр_2014_2\15.pdf

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)