Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=рынок туристических услуг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-12
>
1.
Димчук, Аліна Василівна
.
Вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг у контексті глобальних викликів і кризових ситуацій / А. Димчук> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
338.48
ББК
65.433
Рубрики:
Економіка
Економіка туризму
Экономика
Экономика туризма
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму
--
галузі економіки
--
національний туризм
--
туристичні послуги
--
ринок туристичних послуг
--
туристична політика
--
державне регулювання
--
экономика туризма
--
отрасли экономики
--
национальный туризм
--
туристические услуги
--
рынок туристических услуг
--
туристическая политика
--
государственное регулирование
Анотація:
Розглянуто питання вибору оптимальних шляхів розвитку національного туризму, організації та регулювання туристичної сфери. Визначено необхідність впливу органів державної влади на розвиток туризму. Розроблено пропозиції для вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг в умовах сучасних динамічних змін середовища та кризових ситуацій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Забалдіна, Ю.
Використання моделі Леунга для нечіткого прогнозування туристичних об'єктів / Ю. Забалдіна, Д. Бугайко, О. Попович> // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 17-19. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a338.48
ББК
65.433
Рубрики:
Економіка
Економіка туризму
Экономика
Экономика туризма
Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму
--
ринок туристичних послуг
--
туристичні послуги
--
туристичні фірми
--
туристичні об'єкти
--
прогнозування туристичних об'єктів
--
модель Леунга
--
використання моделі Леунга в прогнозуванні
--
моделювання туристичних потоків
--
трансформації туристичних об'єктів
--
экономика туризма
--
рынок туристических услуг
--
туристические услуги
--
туристические фирмы
--
туристические объекты
--
использование модели Леунга в прогнозировании
--
моделирование туристических потоков
--
трансформация туристических объектов
Анотація:
Розглядається можливість використання нечіткої моделі Леунга в евристичному факторному аналізі. Досліджується використання вказаного виду моделі при класифікації туристичних об'єктів за критерієм привабливості для споживачів.
Дод.точки доступу:
Бугайко, Д.; Попович, О.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.05.2009р. Інв.2449ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Колодійчук, А. В.
(кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
Готельні мережі як ефективний спосіб ведення бізнесу в індустрії гостинності [Текст] : світовий досвід / А. В. Колодійчук> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 6
. - С. 54-56. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338:640.24
ББК
65.432(0)в-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Кл.слова (ненормовані):
глобализация
--
глобалізація
--
гостиничные сети
--
готельні мережі
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
индустрия гостеприимства
--
індустрія гостинності
--
клиентоориентированость
--
клієнтоорієнтованість
--
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
конкурентоспособность предприятий
--
конкурентоспроможність підприємств
--
контракты на управление
--
контракти на управління
--
маркетинг туризма
--
маркетинг туризму
--
независимые гостиницы
--
незалежні готелі
--
ринок туристичних послуг
--
рынок туристических услуг
--
сетевой гостиничный бизнес
--
мережевий готельний бізнес
--
управленческая формализация
--
управлінська формалізація
--
франчайзинг
--
экономическая эффективность отельных сетей
--
економічна ефективність готельних мереж
Анотація:
Розглянуто дві основні групи чинників, що вплинули на формування сучасного мережевого готельного бізнесу і лежать в основі глобалізаційних процесів. Виділено два види готельних мереж у міжнародній практиці готельного бізнесу. Охарактеризовано найбільш розповсюджені форми управління сучасними готельними мережами, зокрема договір франчайзингу і управління за контрактом. Наведено конкурентні переваги готельних мереж на відміну від незалежних готелів і визначено, що найпрогресивнішою формою є франчайзинг.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Amadeus, международная дистрибутивная система \о ней\; Worldspan, международная дистрибутивная система \о ней\; Sabre, международная дистрибутивная система \о ней\; Travenorts Galileo, международная дистрибутивная система \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Ілляшенко, С. М.
(завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; доктор економічних наук; професор).
"Зелений" туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону / С. Ілляшенко, Н. Ілляшенко, В. Щербаченко> // Економіка України : науковий журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 33-39 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
338.48
ББК
65.433
Рубрики:
Экономика
Экономика туризма
Економіка
Економіка туризму
Україна
Украина
Сумська область
Сумская область
Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність
--
туристическая деятельность
--
туристичний бізнес
--
туристический бизнес
--
туристичні послуги
--
туристические услуги
--
ринок туристичних послуг
--
рынок туристических услуг
--
зелений туризм
--
зеленый туризм
--
регіони України
--
регионы Украины
--
туристичний потенціал регіонів
--
туристический потенциал регионов
--
малобюджетний туризм
--
малобюджетный туризм
--
споживчі уподобання
--
потребительские предпочтения
--
маркетинг територій
--
маркетинг территорий
--
сталий розвиток
--
устойчивое развитие
--
споживання туристичних послуг
--
потребление туристических услуг
--
маркетингові дослідження
--
маркетинговые исследования
Анотація:
Наведено результати аналізу перспектив формування ринку "зеленого" туризму в Сумській області як напряму сталого розвитку однієї з областей України, для якої цей вид туризму не є традиційним. Виконано кількісну оцінку наявного туристичного потенціалу, а також визначено доцільність розвитку певних видів "зеленого" туризму в районах і населених пунктах області. Показано, що запропоновані й апробовані методичні інструменти, висновки та рекомендації можуть бути використані для обгрунтування програм розвитку "зеленого" туризму в областях України.
Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Н. С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету); Щербаченко, В. О. (магістрант кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Нурматамбєтова, Арміяш
(викладач Казахсько-Російського університету; м.Астана; Казахстан).
Казахстанський ринок туристичних послуг : основні напрямки підвищення конкурентиоспроможності туристичних підприємств / А. Нурматамбєтова, Р. Агибєтова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 111-122 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(5КАЗ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкурентоспособность
--
внутрішньогалузева конкурентоспроможність
--
конкуренция в туризме
--
конкуренція в туризмі
--
рынок туристических услуг
--
ринок туристичних послуг
--
статистические данные
--
статистичні дані
--
сфера услуг
--
сфера послуг
--
туристические предприятия
--
туристичні підприємства
Анотація:
Досліджено і розроблено ефективні напрямки діяльності туристичних компаній, що впливають на підвищення конкурентоспроможності туристичних послуг. Проаналізовано статистичні дані, кількісно оцінено конкурентоспроможність туристичних компаній на базі експертних оцінок фахівців туристичної галузі Казахстану. Визначено 3 основні напрямки підвищення конкурентоспроможності: технічний, економічний та організаційний. Дослідження містить важливу інформацію для компаній щодо підвищення конкурентоспроможності, задоволення споживчого попиту і максимізації прибутку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Агибєтова, Ріна (викладач кафедри туризму Євразійського національного університету ім. Л.М.Гумільова; м.Астана; Казахстан); Программа развития перспективных направлений туристической индустрии Республики Казахстан на 2010-2014 гг. \о произв.\
Знайти схожі
>
6.
Чобаль, Л. Ю.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту туристичного та готельно-ресторанного бізнесу Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
Організаційні аспекти розвитку сільського туризму в Україні [Текст] / Л. Ю. Чобаль> // Формування ринков. відносин в Укр : Збірник наукових праць. - 2017. -
№ 6
. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКА
УДК
338.43:338.48:005.332.2(477)
ББК
65.433(4УКР)в-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
агроусадьбы
--
агросадиби
--
АПК
--
зеленый туризм
--
зелений туризм
--
информационная политика туризма
--
інформаційна політика туризму
--
кластеризация в туризмі
--
кластеризація в туризмі
--
инновации в туризме
--
інновації в туризме
--
потребители туристических услуг
--
споживачі туристичних послуг
--
предпринимательство в туризме
--
підприємництво в туризмі
--
ресурсное обеспечение зеленого туризма
--
ресурсне забезпечення зеленого туризму
--
рынок туристических услуг
--
ринок туристичних послуг
--
сельский зеленый туризм
--
сільський зелений туризм
--
сельский туризм
--
сільський теризм
--
социально-экономические условия
--
соціально-економічні умови
--
терминология
--
термінологія
--
туристические кластеры
--
туристичні кластери
--
туристический маркетинг
--
туристичний маркетинг
--
экономическая эффективность сельского туризма
--
економічна ефективність сільського туризму
Анотація:
Розглянуто вигоди туристичної фірми від правильного розуміння споживачів. Дано трактування поняття «туристичний маркетинг». Виокремлено три основні функції, які може виконувати маркетинг в сільському зеленому туризмі, зокрема: 7) налагодження контактів з туристами; 2) розвиток галузі: 3) контроль. Охарактеризована залежність рівня ефективності агросадиби від соціально-економічних умов, розвиненості інфраструктури і привабливості населеного пункту. Наведено визначення поняття «туристичний кластер» як об'єднання організацій та господарств, взаємопов'язаних в розвитку туристичного продукту на сільських територіях.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Спілка сприяння розвитку сільського зеленого туризму \о ней\
Знайти схожі
>
7.
37
С 91
Зеленко, О. О.
Особливості розвитку лікувального туризму на світовому ринку туристичних послуг / О. О. Зеленко, Л. А. Алієва> //
Сучасні технології в науці та освіті : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (19-22 лютого 2018 р., м. Сєвєродонецьк) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Казах. нац. ун-т ім. Аль-Фарабі, Тохоку ун-т, Білоруськ. держ. аграрн. техн. ун-т, Вроцлав. ун-т науки та технолог., Шумен. ун-т ім. єпископа К. Преславського. - Сєвєродонецьк, 2018. - С. 84-86. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
338.48
Рубрики:
Туризм
Кл.слова (ненормовані):
лікувальний туризм
--
лечебный туризм
--
ринок туристичних послуг
--
рынок туристических услуг
--
міста-курорти
--
города-курорты
--
Українська Асоціація Медичного Туризму (УАМТ)
--
Украинская Ассоциация Медицинского Туризма (УАМТ)
Дод.точки доступу:
Рязанцев, О. \ред.\; Алієва, Л. А.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля; Київський національний університет будівництва і архітектуриКазахський національний університет імені Аль-Фарабі; Тохоку університет; Білоруський державний аграрний технічний університет; Вроцлавський університет науки та технологій; Шуменський університет імені єпископа Костянтина Преславського
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Дергоусова, Алла
(кандидат економічних наук; Українська державна академія залізничного транспорту).
Позиціонування залізничого транспорту на ринку туристичних послуг / А. Дергоусова> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 4-7 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
338.48
ББК
65.433
Рубрики:
Економіка
Економіка туризму
Экономика
Экономика туризма
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт
--
ринок туристичних послуг
--
залізничні туристичні послуги
--
конкуренція
--
залізничний туризм
--
види туризму
--
транспортні подорожі
--
железнодорожный транспорт
--
рынок туристических услуг
--
железнодорожные туристические услуги
--
конкуренция
--
железнодорожный туризм
--
виды туризма
--
транспортные путешествия
Анотація:
Розглянуто важливість позиціонування продукції підприємства на ринку в умовах конкуренцій. Сформовано позицію залізничих туристичних подорожей на ринку туристичних послуг.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Романова, Ирина Матвеевна
(доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
Разработка методики оценки влияния кросс-культурных отличий на поведение потребители на рынке туристических услуг / И. М. Романова, Е. В. Носкова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 212-221 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(55)в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Азиатско-Тихоокеанский регион
Азіатсько-Тихоокеанський регіон
Китай
Россия
Росія
Южная Корея
Південна Корея
Япония
Японія
Кл.слова (ненормовані):
кросс-культурные отличия
--
крос-культурні відмінності
--
отраслевые рынки
--
галузеві ринки
--
рынок туристических услуг
--
ринок туристичних послуг
--
оценочные методы
--
оціночні методи
--
потребительское поведение
--
споживацька поведінка
--
туристические услуги
--
туристичні послуги
--
потребители туристических услуг
--
поведение потребителей туристических услуг
--
споживачі туристичних послуг
--
поведінка споживачів туристичних послуг
Анотація:
Предложена методика оценки влияния кросс-культурных отличий на поведение потребителей на рынке туристических услуг. Выделены особенности формирования и построения моделей культуры с учетом специфики рынка туристических услуг. Приведены результаты апробации предложенной методики на примере отдельных стран Азиатско-Тихоокеанского региона (Китай, Россия, Южная Корея, Япония).
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия)
Знайти схожі
>
10.
Саричев, В. І.
(кандидат історичних наук; доцент кафедри міжнародних відносин).
Стан та перспективи світової та національної сфер туризму в контексті людського розвитку / В. І. Саричев> // Статистика України : науково-інформаційний журнал. - 2014. -
№ 2
. - С. 80-84 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
338.48
ББК
65.443
Рубрики:
Економіка
Економіка туризму
Экономика
Экономика туризма
Україна
Кл.слова (ненормовані):
ринок туристичних послуг
--
туристична галузь
--
людський капітал
--
мобільність населення
--
людський розвиток
--
туристична сфера
--
сучасний туризм
--
соціально-економічні стратегії
--
рынок туристических услуг
--
туристическая отрасль
--
человеческий капитал
--
мобильность населения
--
человеческое развитие
--
туристическая сфера
--
современный туризм
--
социально-экономические стратегии
--
туристические услуги
--
туристичні послуги
Анотація:
Досліджено сучасний стан ринку туристичних послуг в Україні з урахуванням світового досвіду, динаміку його розвитку, провідні напрямки підвищення конкурентоспроможності. Проаналізовано основні складові туристичної галузі, можливості підвищення їх ефективності на тлі зростання людського капіталу та мобільності населення країни.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Статист_Укр_2014_2\15.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-12
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)